Wat een kutdiscussie eigenlijk, ze heeft een mooi lijf met een goeie kop en haar stijl van kleding vind ik ook zeer oké. Tja een hele cd luisteren is ook niet helemaal mijn smaak maar die hits vind ik allemaal meer dan goed te pruimen, ze heeft een bijzondere stem. Beetje stoere babe zonder dat meteen bitchy over te komenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:12 schreef rickie1970 het volgende:
ligt de hele discussie niet meer in het feit dat ze nou eenmaal een zware stem heb...ik persoonlijk vind die adamsappel errug meevallen
goed zo...gaat uiteindelijk om de muziek...en al was het een vent vroeger.......je hoeft er niet mee het nest inquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:32 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Wat een kutdiscussie eigenlijk, ze heeft een mooi lijf met een goeie kop en haar stijl van kleding vind ik ook zeer oké. Tja een hele cd luisteren is ook niet helemaal mijn smaak maar die hits vind ik allemaal meer dan goed te pruimen, ze heeft een bijzondere stem. Beetje stoere babe zonder dat meteen bitchy over te komenOok heeft ze lef door met korte truitjes aan te lopen zodat het litteken van d'r darmoperatie gewoon te zien is. Zag haar bij Pavarotti eens een keer op tv en vond haar wel sterk zo op het podium. Als ze nou toch een omgebouwde vent zou zijn zou wel een beetje een afknapper zijn
![]()
En zelfs dát kan, als ze goed omgebouwd isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:36 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
goed zo...gaat uiteindelijk om de muziek...en al was het een vent vroeger.......je hoeft er niet mee het nest in
En die stem.. net als bij John Fogerty: daar hou je van of niet. Ik vind het wel mooi, zo'n duidelijk herkenbaar en uniek stemgebluid. Beter dan al die hijgende "oooh baby baby I love you till I die" R&B tiepetjes van tien in een dozijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:47 schreef rickie1970 het volgende:
En al was het vroeger een vent,dan is dat voor mij een goede reden om vandaag nog homo te worden.....ik vind het een lekkere vrouw met een dijk van een stem
ik vind haar stem eigenlijk wel geil......shit....ben ik dan miscchien een homo nu? nou ja....het zijt zo dan...lekker belangrijk........en ik pas me helemaal aan aan Pitbulleke......beter dan die kut van een Britney Spears of zo.............das geen zangeres maar een vreselijk irritant hoertjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:51 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
En die stem.. net als bij John Fogerty: daar hou je van of niet. Ik vind het wel mooi, zo'n duidelijk herkenbaar en uniek stemgebluid. Beter dan al die hijgende "oooh baby baby I love you till I die" R&B tiepetjes van tien in een dozijn.
Jee, dat wist ik helemaal niet..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:15 schreef Ripley het volgende:
Voor zover ik weet is dit gewoon een verzinsel.
De enige celeb waarvan ik zeker weet dat er wel iets raars is wat betreft zijn/haar geslacht is Jamie Lee Curtis. Zij heeft een X en een Y chromosoom en is dus genetisch een man, maar in werkelijkheid heeft ze wel gewoon het lichaam van een vrouw en is ze verder gewoon een vrouw.
Hallo Sint.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:51 schreef showmelove het volgende:
Als Anastacia een man is dan ben ik Sinterklaas.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |