abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2004 @ 08:09:12 #76
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17905408
Mannen kunnen ook borstkanker krijgen. Al is de kans daarop wel bijzonder klein.

En Anastacia heeft (of iig had) een duidelijke zichtbare adamsappel. Wat vaak echt iets voor mannen is? (Deze discussie hebben mijn broertje en ik eens gevoerd na het zien van een concert van haar op tv, toen zagen we die adamsappel)
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  dinsdag 23 maart 2004 @ 08:12:24 #77
88541 rickie1970
sporteh..........
pi_17905437
ligt de hele discussie niet meer in het feit dat ze nou eenmaal een zware stem heb...ik persoonlijk vind die adamsappel errug meevallen
errug vroeg op.....
pi_17907383
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 08:12 schreef rickie1970 het volgende:
ligt de hele discussie niet meer in het feit dat ze nou eenmaal een zware stem heb...ik persoonlijk vind die adamsappel errug meevallen
Wat een kutdiscussie eigenlijk, ze heeft een mooi lijf met een goeie kop en haar stijl van kleding vind ik ook zeer oké. Tja een hele cd luisteren is ook niet helemaal mijn smaak maar die hits vind ik allemaal meer dan goed te pruimen, ze heeft een bijzondere stem. Beetje stoere babe zonder dat meteen bitchy over te komen Ook heeft ze lef door met korte truitjes aan te lopen zodat het litteken van d'r darmoperatie gewoon te zien is. Zag haar bij Pavarotti eens een keer op tv en vond haar wel sterk zo op het podium. Als ze nou toch een omgebouwde vent zou zijn zou wel een beetje een afknapper zijn
Leave it to me. We're checking out.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:36:57 #79
88541 rickie1970
sporteh..........
pi_17907494
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:32 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Wat een kutdiscussie eigenlijk, ze heeft een mooi lijf met een goeie kop en haar stijl van kleding vind ik ook zeer oké. Tja een hele cd luisteren is ook niet helemaal mijn smaak maar die hits vind ik allemaal meer dan goed te pruimen, ze heeft een bijzondere stem. Beetje stoere babe zonder dat meteen bitchy over te komen Ook heeft ze lef door met korte truitjes aan te lopen zodat het litteken van d'r darmoperatie gewoon te zien is. Zag haar bij Pavarotti eens een keer op tv en vond haar wel sterk zo op het podium. Als ze nou toch een omgebouwde vent zou zijn zou wel een beetje een afknapper zijn
goed zo...gaat uiteindelijk om de muziek...en al was het een vent vroeger.......je hoeft er niet mee het nest in
errug vroeg op.....
pi_17907644
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:36 schreef rickie1970 het volgende:

[..]

goed zo...gaat uiteindelijk om de muziek...en al was het een vent vroeger.......je hoeft er niet mee het nest in
En zelfs dát kan, als ze goed omgebouwd is Nee ff serieus het is een vrouw en dat "Freak of nature" heeft niks te maken met... Inderdaad, het gaat om de muziek en dat zit wel snor... oeps
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:47:36 #81
88541 rickie1970
sporteh..........
pi_17907734
En al was het vroeger een vent,dan is dat voor mij een goede reden om vandaag nog homo te worden.....ik vind het een lekkere vrouw met een dijk van een stem
errug vroeg op.....
pi_17907823
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:47 schreef rickie1970 het volgende:
En al was het vroeger een vent,dan is dat voor mij een goede reden om vandaag nog homo te worden.....ik vind het een lekkere vrouw met een dijk van een stem
En die stem.. net als bij John Fogerty: daar hou je van of niet. Ik vind het wel mooi, zo'n duidelijk herkenbaar en uniek stemgebluid. Beter dan al die hijgende "oooh baby baby I love you till I die" R&B tiepetjes van tien in een dozijn.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:52:19 #83
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_17907851
anastacia is echt geen trans, dat is zeker, aangezien borstkanker onder transen zeer weinig voorkomt, het komt net zo vaak voor als een man met borstkanker.

Anastacia is meer een blanke met een soulstem, zoals die negerinne ook hebben.
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:54:13 #84
88541 rickie1970
sporteh..........
pi_17907904
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:51 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

En die stem.. net als bij John Fogerty: daar hou je van of niet. Ik vind het wel mooi, zo'n duidelijk herkenbaar en uniek stemgebluid. Beter dan al die hijgende "oooh baby baby I love you till I die" R&B tiepetjes van tien in een dozijn.
ik vind haar stem eigenlijk wel geil......shit....ben ik dan miscchien een homo nu? nou ja....het zijt zo dan...lekker belangrijk........en ik pas me helemaal aan aan Pitbulleke......beter dan die kut van een Britney Spears of zo.............das geen zangeres maar een vreselijk irritant hoertje
errug vroeg op.....
pi_17913643
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:15 schreef Ripley het volgende:
Voor zover ik weet is dit gewoon een verzinsel.

De enige celeb waarvan ik zeker weet dat er wel iets raars is wat betreft zijn/haar geslacht is Jamie Lee Curtis. Zij heeft een X en een Y chromosoom en is dus genetisch een man, maar in werkelijkheid heeft ze wel gewoon het lichaam van een vrouw en is ze verder gewoon een vrouw.
Jee, dat wist ik helemaal niet..

Maar die afwijking heet volgens mij AOS. Het zijn genetisch mannen(XY), maar ongevoelig voor androgenen waardoor ze geen mannelijke kenmerken hebben. Ze hebben wel het uiterlijk van een vrouw, maar hebben dus geen baarmoeder en zijn onvruchtbaar.

En Anastacia is volgens mij op en top vrouw hoor. Haar stem is dan misschien zwaarder dan die van de gemiddelde vrouw, maar haar houding en 'doen en laten' zijn toch wel typisch vrouwelijk te noemen.
  donderdag 1 april 2004 @ 18:15:39 #86
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_18113117
Het lijkt Ad Visser wel, maar dan met een pruik op:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_18113196
Jee!!! Dat zei ik ook altijd al! Dat ze een man is/was! Zou het dan toch? Op een of andere manier vind ik die Anastasia iets mannelijks hebben!
pi_18113232
Als Anastacia een man is vind ik het een verdomd lekkere vent
  donderdag 1 april 2004 @ 18:30:35 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_18113377
En die van Gala (Freed from Desire, Let a boy cry, allemaal hitjes uit 1997), zou wel echt een man zijn geweest

Niet meer actief op Fok!
pi_18120281
Dat van Gala heb ik ook ooit eens op de Factory Facts gehoord, maar ik weet wel nog welke dag ze dat item hadden...

1 april....
Signature? watisdat?
pi_18126081
Als Anastacia een man is dan ben ik Sinterklaas.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
  zondag 4 april 2004 @ 00:22:41 #92
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_18164037
Tsja, ze ziet er wel mannelijk uit. En er is natuurlijk niemand die op de knop van de bestraler heeft gedrukt en de rontgenfoto's heeft gezien...

Kbedoel: Milli Vanilli konden eerst ook echt goed zingen
Haters everywhere but I don't really care.
pi_18165361
Wat een bullshit allemaal. Natuurlijk was Anastacia niet eerst een man. In fact, er zijn ook gewoon foto's van haar jeugd op internet te vinden. Plus, als b-side op de You'll Never Be Alone maxi single staat een live nummer van toen ze klein was. There.
pi_18165524
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:51 schreef showmelove het volgende:
Als Anastacia een man is dan ben ik Sinterklaas.
Hallo Sint.

pi_18177998
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hallo Sint.

[afbeelding]
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: