Dat was ook mijn gedachte.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Arme baby.
Wat een leven krijgt die ?
Als ie terug is zei ze. Dus die zal wel vast zitten.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:03 schreef Aventura het volgende:
Waar is de vader van dat babietje dan? Zo te zien ook een Maroc of Algerijn, aan dat kind te zien en ook aan de naam (Dunya).
Nee, vertel er eens wat meer over!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ken je mijn buren?
Hij moest nog 2,5 maand zei ze eerder.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
Als ie terug is zei ze. Dus die zal wel vast zitten.
Logeert ff in het Huis van Bewaringquote:Op zondag 2 mei 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ie terug is zei ze. Dus die zal wel vast zitten.
het breekt de vetcellen in d'r linker hersenkwab vooral af, geloof ik..dus het werkt!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:04 schreef Goof het volgende:
sodeju... ze vreet tig soorten stackers, fatburners en shake door elkaar..
en dan de vraag: "werkt het ook?"
antwoord van dat nijlpaard: "dah weet ik nog nie..."
ja en chocola!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:04 schreef Goof het volgende:
sodeju... ze vreet tig soorten stackers, fatburners en shake door elkaar..
en dan de vraag: "werkt het ook?"
antwoord van dat nijlpaard: "dah weet ik nog nie..."
Vertel nou eens over je burenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
het breekt de vetcellen in d'r linker hersenkwab vooral af, geloof ik..dus het werkt!
Ik geloof het.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef Aventura het volgende:
Die zussen hebben dus beide een vent die in de bak zit?
Tijdens mijn tijd bij UPC kwam ik dagelijks bij dit soort volk over de vloerquote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef Oblivion het volgende:Godelief....
Dat dit bestaat...![]()
Je ziet toch dat ze het er moeilijk mee heeft!!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Vertel nou eens over je buren![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:03 schreef milagro het volgende:
ik zie een nieuwe baby lijn voor me.. Tokkie luier,speentjes,flesjes, spuugdoekjes...
hehe, viel me ook op!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Ymke het volgende:
Dat bad is het enige dat schoon is , zeker nooit gebruikt
ze zijn een hecht gezinnetjequote:Op zondag 2 mei 2004 22:08 schreef manny het volgende:
ik vond het nog meevallen, hard erger verwacht. Ik dacht dat ze elkaar de hersens in zouden slaan............Moet Wendy van Dijk al in actie komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |