Je favoriete band FLIPNEUS.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:25 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de topictitel dat je Linkin Park wilde ophangen.
buddies?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:18 schreef OphiOn het volgende:
die plak dingen. Kan even niet op de naam komen.
bij LP aan linkin Park denken is foutquote:Op zondag 14 maart 2004 15:25 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de topictitel dat je Linkin Park wilde ophangen.
Kan je ook posters mee aan de muur plakken. Een soort van kauwgom.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:27 schreef Mark het volgende:
[..]
buddies?![]()
Dan willen we natuurlijk nog wel even weten welke lp je hebt gekocht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:29 schreef the_bbk het volgende:
Ik heb vandaag een hele gave LP gekocht, met een hele mooie hoes.
Beschadig je ze daar dan niet mee?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:28 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Kan je ook posters mee aan de muur plakken. Een soort van kauwgom.
Nee, want je plakt ze aan de plastic lphoes. En zelfs al zou je het aan de LP zelf plakken dan kan je het nog niet beschadigen.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Beschadig je ze daar dan niet mee?
Dat is wel een stuk minder mooi dan zo'n lijst iigquote:Op zondag 14 maart 2004 16:11 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Nee, want je plakt ze aan de plastic lphoes. En zelfs al zou je het aan de LP zelf plakken dan kan je het nog niet beschadigen.
Ik vind het juist mooier. Bovendien zou het mij een fortuin kosten als ik allemaal van die lijsten moet kopen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk minder mooi dan zo'n lijst iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |