stoerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:28 schreef Lostcluster het volgende:
Slotje ?
ja hallo, ik denk dat dit meer iets is voor DIG hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:54 schreef Schorpioen het volgende:
Misschien meer iets voor ons taalforum.
Ik denk trouwens dat het "hallo" is. Of anders "bla". Onderbouwing hiervoor heb ik helaas niet.
Nee natuurlijk niet, het eerste nederlandse woord is natuurlijk is. want dat is is ook een engels woord.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
ik denk een van deze woorden:
de, het, een, welkom..
iod
zoek eens met google op de naam van die nederlander en je zit binnen 2 klikken op zn homepage, beetje creatief zijn enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:06 schreef Apoca het volgende:
Erg bedankt maar de link is dood naar de Telegraaf![]()
Iets of dergelijksquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
ik denk een van deze woorden:
de, het, een, welkom..
iod
Ha ha ha ha. dat krijg je he als jij je icoon op het internet zoektquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:27 schreef dahei het volgende:
Origineel usericon heb jij zeg
Is dat ook hetgene wat ze als eerste op internet hebben gezet? Wat coolquote:Op maandag 15 maart 2004 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Hebban olla vogola nestas hinase hic en de tu? (vrij uit mijn hoofd)
Nee nee, jij houdt ons voor het lapje, da's namelijk Engels!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:00 schreef helldeskr het volgende:
The quick brown fox jumps over the lazy dog
Mag het ook een bulletinboard zijn of echt het eerste op het WWW?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:24 schreef Apoca het volgende:
Erg bedankt allemaal voor de moeitemaar ik denk dat het niet gaat lukken. Misschien dat ik het ooit nog eens tegenkomen
Maar 'over' is ook een Nederlands woord!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee nee, jij houdt ons voor het lapje, da's namelijk Engels!. En er werd gevraagd om het eerste Nederlandse woord
Dat weet je niet. Misschien bedoelde de Nederlander op dat moment het op z'n Engels. Misschien op z'n Nederlands.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Testen. Uittesten. Iets testen. Je test of je computer het doet. Volgens mij hoort test dus echt bij de Nederlandse taal hoor. Wie weet dat het oorspronkelijk uit het Engels komt, maar ik zie test gewoon als Nederlands woord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |