kwam er net pas achter, op het einde van het programma. ik denk dat het ergste leed dan al gebeurt is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
en je stopt de wasmasjien niet
of kan dat niet
gewoon alles heel goed laten drogen, maak je wel een redelijke kans dat alles het weer doet geloof ik.
en ik heb gisteren een nieuw paspoort aangevraagd die pas volgende week komt dus heb ik geen ID meer om eventuele kapotte pinpassen mee aan te vragen.. oh oh, wat een irritant scenario weerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:24 schreef Pearly het volgende:
zijn rijbewijs echter niet !
vergeet niet fotos te makenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:28 schreef Slasher het volgende:
laat ff weten hoe het afloopt!
zal dat zeker doenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:29 schreef Raggie het volgende:
[..]
vergeet niet fotos te maken![]()
(sorry)
met foto zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef Deviant1 het volgende:
haha, succes met zoeken
vermeld je nu dan ook waar hij verstopt lag??![]()
als ik hem vind welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef Deviant1 het volgende:
haha, succes met zoeken
vermeld je nu dan ook waar hij verstopt lag??![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:46 schreef egosho het volgende:
[..]
als ik hem vind welonderhand m'n huis al 4x over de hoop gehaald en creditcard ondertussen maar laten blokkeren. probably laten liggen in de taxi vannacht aangezien ik zo'n dronken was als wat
neem 't paspoort van je beide ouders mee, en een bankafschrift.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef egosho het volgende:
nee, ben niet Tim uit Utrecht. Nog steeds m'n portemonnee kwijt en ik vraag me nu eigenlijk af hoe ik zonder bankpas, zonder rijbewijs en zonder paspoort (ik krijg m'n nieuwe pas komende vrijdag) bij de bank geld ga opnemen. Any ideas?
als ze niet in je wasmachine zaten en je bent die hele meuk kwijt, pasjes blokkeren en aangifte doen van vermissing van al die papieren!!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef egosho het volgende:
nee, ben niet Tim uit Utrecht. Nog steeds m'n portemonnee kwijt en ik vraag me nu eigenlijk af hoe ik zonder bankpas, zonder rijbewijs en zonder paspoort (ik krijg m'n nieuwe pas komende vrijdag) bij de bank geld ga opnemen. Any ideas?
Niet meer met je dronken kop je portemonnee in een taxi vergeten?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef egosho het volgende:
zolang er geen gaatje in het pastic van je rijbewijs of idkaart zit moet het de was kunnen doorstaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:21 schreef egosho het volgende:
Handig, broek met portemonnee nog in m'n kontzak in de wasmachine gegooid. Hij's nu aan het spoelen en daarna centrifugeren, wat is de kans dat m'n pinpas, creditcard en tankpas het nog doen? argh, rijbewijs zit er ook nog in bedenk ik me
nee helaas niet! portemonnee nog niet teruggevonden maar onderhand wel al nieuwe pasjes. rijbewijs gaat me 88e kostenquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:00 schreef Deviant1 het volgende:
Geen bericht Goed bericht???
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:48 schreef egosho het volgende:
ohoh, de mega anti-climax. hij zat er niet in.. nieuw probleem, waar is m'n portemonnee dan. naja, iig bedankt voor ieders medeleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |