Met bier?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:24 schreef kooba het volgende:
Ik ga altijd naar de vetbak; ik eet dus friet en geen patat
Ja, met bier jaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Met bier?
Ja natuurlijk, met bier smaakt alles goedquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Met bier?
jajaja, zelfde vraag en vervang vetbak door frituur ofzo, het gaat om het idee dat mensen die patat zeggen ook ALTIJD en dan bedoel ik dus ook echt ALTIJD snackbar zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef Virus.NL het volgende:
Vetbakwat een kutnaam, zeg dan gewoon snackbar ofzo
dat was niet eens mn eerste account, ga jij anders ff calvobbessen in FB ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:29 schreef calvobbes het volgende:
jammer dat je je met je nieuwe account niet minder irritant gedraagd dan met je eerste account....
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:30 schreef ill_Bill het volgende:
Biefstuk-friet..... zo heet mijn buurjongen... letterlijk vertaald dan.
Zegt er 1 wat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:29 schreef calvobbes het volgende:
jammer dat je je met je nieuwe account niet minder irritant gedraagd dan met je eerste account....
Jij komt vast niet uit Noord Nederland.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:24 schreef kooba het volgende:
Ik ga altijd naar de vetbak; ik eet dus friet en geen patat
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef Roelxxl het volgende:
En een frikandel speciaal is een warme gleuf!![]()
Het is toch gezellig nikkyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef nikky het volgende:
zullen we even gezellig blijven mensen?
anders zal ik ff gezellig gaan doen
Naaktfoto's posten bijv ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef nikky het volgende:
zullen we even gezellig blijven mensen?
anders zal ik ff gezellig gaan doen
Limburg idd jaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef Swolly het volgende:
[..]
Jij komt vast niet uit Noord Nederland.
* Swolly gokt op brabo/limbo![]()
dat zou wel HEEEL gezellig zijn!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:34 schreef ill_Bill het volgende:
[..]
Naaktfoto's posten bijv ?
jajaja, dat friettent is variabel, het gaat erom waarom mensen die ipv friet/frieten/etc dat spul patat noemen ALTIJD de plek waar ze het halen een snackbar noemenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
hier volgen de enige juiste benamingen:
de aardappelige dingetjes: "FRIET"
de plek waar "FRIET" wordt verkocht: "FRIETTENT"
afgezien van het feit of het klinkt of niet, waarom zeg jij patat en snackbar?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:44 schreef vanDekaart het volgende:
Gewoon patat en snackbar, vetbak klinkt toch ook niej ofwel dan
Nikky gooi dit topic maar dicht, kennelijk kan men niet lezenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef baziz het volgende:
Ik haal mijn patat bij de friettent
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef madjacksss het volgende:
wij noemen het patat en halen het idd bij de snackbar
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:44 schreef kooba het volgende:
Waarom (voor de zoveelste keer) is dat, het boeit me verder geen zak wie nou precies wat zegt, dat is niet de vraag als zodanig
Is dat niet locatie of streek gebonden? Ik ken weinig mensen in het midden van het land die frieten zeggen of ze moeten uit belgie komen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:44 schreef kooba het volgende:
[..]
jajaja, dat friettent is variabel, het gaat erom waarom mensen die ipv friet/frieten/etc dat spul patat noemen ALTIJD de plek waar ze het halen een snackbar noemen
Waarom (voor de zoveelste keer) is dat, het boeit me verder geen zak wie nou precies wat zegt, dat is niet de vraag als zodanig
Jammer dat jij met je 1e account al irritant genoeg bent.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:29 schreef calvobbes het volgende:
Omdat vetbak een sneu woord is. Jij bent vast de enige die dat zegt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:24 schreef kooba het volgende:
snackbar tegen een vetbak?
Waarom is dat? Ik zie of hoor nooit iemand patat zeggen in 1 zin met vetbak/frituur en andersom ook niet
Hoe dat kan dus, dat is de vraag in deze
"woond"?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:30 schreef nikky het volgende:
misschien ligt het aan het feit waar je woond.
Ja dat weet ik dus niet, dat is de vraag. Ik woon in limburg maar hoor hier ook vaker mensen patat (en dus ook snackbar) zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:47 schreef wonko het volgende:
[..]
Is dat niet locatie of streek gebonden? Ik ken weinig mensen in het midden van het land die frieten zeggen of ze moeten uit belgie komen.
Duh! Waarom zeg jij wat anders?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef kooba het volgende:
[..]
afgezien van het feit of het klinkt of niet, waarom zeg jij patat en snackbar?
het gaat meer om de patat die onlosmakelijk verbonden is aan de snackbar eikquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat vetbek een sneu woord is. Jij bent vast de enige die dat zegt.
Nikky vond de MAVO nogal lastigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
"woond"?
Het gaat er godsklere helemaal niet om waarom ik friet zeg, lees godverdomme eens ofzo!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:49 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Duh! Waarom zeg jij wat anders?
Ben je Belg of zo?
Snackbar is de juiste benaming, en patat ook.
Wat voor boer zegt nu in hemelsnaam vetbak en friet?.
Je begrijpt het toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
"woond"?
Nee, het gaat erom dat vetbak een sneu woord is en dat niemand dat gebruikt. Iedereen zegt gewoon snackbar, of ze er nu friet of patat bestellen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:50 schreef kooba het volgende:
het gaat meer om de patat die onlosmakelijk verbonden is aan de snackbar eik
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:51 schreef LaZZ het volgende:
Je begrijpt het toch?
Nee Arcee, daar gaat het niet om, ik weet toch verdomme zelf wel wat ik met een topic bedoel ofniet?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat vetbak een sneu woord is en dat niemand dat gebruikt. Iedereen zegt gewoon snackbar, of ze er nu friet of patat bestellen.
ik noem het ook wel eens patatzaakquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:51 schreef kooba het volgende:
[..]
Het gaat er godsklere helemaal niet om waarom ik friet zeg, lees godverdomme eens ofzo!
Het gaat erom waarom mensen die PATAT zeggen ook altijd SNACKBAR zeggen![]()
Omdat dat de enige juiste benaming is. Die anderen zijn gewoon dom.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:51 schreef kooba het volgende:
[..]
Het gaat er godsklere helemaal niet om waarom ik friet zeg, lees godverdomme eens ofzo!
Maar hoor je vaak friet zeggen en weet je toevallig waar die mensen vandaan komen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:49 schreef kooba het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet, dat is de vraag. Ik woon in limburg maar hoor hier ook vaker mensen patat (en dus ook snackbar) zeggen.
Ik zeg patat, maar ik zeg geen snackbar! dus daar gaat je suggestiefe kut opmerking.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:51 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik hoor vaak friet zeggen en ik hoor vaak snackbar zeggen, maar waarom (is die vraag nou echt zo fucking lastig dat niemand er serieus op ingaatquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef wonko het volgende:
[..]
Maar hoor je vaak friet zeggen en weet je toevallig waar die mensen vandaan komen?
ok ok, bijna altijd dan, mijn godquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef ill_Bill het volgende:
[..]
Ik zeg patat, maar ik zeg geen snackbar! dus daar gaat je suggestiefe kut opmerking.....
Ik zeg toch ook patat en geen snackbar maar friettent. Dus je stelling klopt niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef baziz het volgende:
Ik haal mijn patat bij de friettent
Waar haal je die info verdaan? zelf verzonnen feiten zeker.... zie er niks over staan bij het cbr...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:56 schreef kooba het volgende:
[..]
ok ok, bijna altijd dan, mijn god
god heeft er ook niks mee te maken, naja hij heeft jou geschapen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:01 schreef kooba het volgende:
en wat heeft goddomme het Centraal Bureau voor Rijvaardigheid er weer mee te maken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |