Doodverwensen is zo 2003quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef kooba het volgende:
Willen jullie mij ff opbellen dan, dan kan ik als reactie op Seborik hem terug-doodverwensen
Zet het dan even in je mening over de modjes, ik zal het niet wegeditten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef kooba het volgende:
Willen jullie mij ff opbellen dan, dan kan ik als reactie op Seborik hem terug-doodverwensen
Geen idee, maar we hebben nu een verzoeksysteem via de actioradiosite, dat hanteren we. Alleen voor de openingsplaat en de top 3 wijken we af van dat systeem.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef Tiemie het volgende:
off topic: waar is het "muziek op Fok!radio deel 3" - topic gebleven?
de dikke lul band staat daar niet tussenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hebben nu een verzoeksysteem via de actioradiosite, dat hanteren we. Alleen voor de openingsplaat en de top 3 wijken we af van dat systeem.
neuh, laatmaar hoor, bij deze heb ik het toch even gezegdquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef Seborik het volgende:
[..]
Zet het dan even in je mening over de modjes, ik zal het niet wegeditten.
Utrecht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar waar wordt de uitzending nou gemaakt?
Kan iemand ff dat 'Waar is Zanderrr gebleven?' topic opzoeken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef SunChaser het volgende:
En uiteraard: wat zijn nou echt leuke topics, nu en in het verleden. En van welke topics walg je echt? Zet de url hier neer met een reden of een quote.
Wat is er eigenlijk met Zanderrrrr gebeurd? ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Kan iemand ff dat 'Waar is Zanderrr gebleven?' topic opzoeken?![]()
Tnx! Da's snel!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Zanderrrrr gebeurd? ?
Krassen en treinen worden later in R&P wel behandeldquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie met Radiohead en Blöff beginnen ? Dan hebben we dat alvast gehad.
Er is vorig jaar ook nog een singles- en albumtracks Top 100 gemaakt, misschien kunnen ze daar de Top 3 uit draaien? (al heb ik zo'n vermoeden dat Radiohead daar ook in voorkomtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
FOK! album top100 allertijden 2004 is een jaarlijks terugkerend fenomeen. En als iedereen dit jaar niet op radiohead stemt, wordt de eindlijst ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |