abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17689475
Als je hier zo door de topics leest van "seksualiteit" en dan in het bijzonder de topics over de lengte van de penis, dan zie je toch wel dat vrouwen enige waarde hechten aan de grootte/dikte. Er zijn zelfs vrouwen die zeggen, dat ze niet met iemand zouden willen gaan, als de afmetingen niet naar wens zijn. Maar nu vraag ik mij het volgende af.

Stel je voor, je hebt een leuke jongen ontmoet waar je serieus contact mee onderhoudt. Dat contact loopt uit op een serieuze liefdesrelatie (dus geen oppervlakkige liefdesscene, maar echt iets waar beide partijen een duurzame relatie in zien) en na een paar weken besluiten jullie met elkaar naar bed te gaan. En nu komt het. Je vriend trekt zijn onderbroek uit en wat zie je, zijn lid is niet bepaald van indrukwekkende proporties te noemen. Het valt je dus wat tegen, maar goed, de seks wordt er niet door gestaakt.

Nu is mijn vraag: is dit een reden om iemand het bed uit te schoppen en wellicht zelfs de relatie te staken? Je moet je hierbij wel realiseren dat de relatie serieus is en in eerste instantie dus gewoon gebaseerd is op het leuke contact: goed met elkaar kunnen praten, leuke dingen met elkaar kunnen doen enz. De seks kwam pas later.

En als dit een reden is om de relatie te beeindigen, op welke manier zou je het tegen je vriend zeggen? Zoiets als: "hey jongen, ik vind het vervelend maar ik wil het uitmaken. Ik vind je penis te klein." Eigenlijk een behoorlijk onbeschofde reden, maar goed, laten we eerlijk zijn, seks is ook wel belangrijk in een relatie. Maar belangrijk genoeg om een in eerste instantie goede en prettige relatie te staken?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:40:58 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17689494
Ervaring?
pi_17689499
hmm, eravring?
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_17689510
Nee, geen ervaring . Dit topic kwam geheel tot mij, toen ik een enkele keer een vrouw hier zag posten, dat ze geen relatie zou willen met een jongen met een kleintje.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:42:51 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_17689522
dat is net zo als het uitmaken met een vriendin omdat haar vagina niet "smal" genoeg is
pi_17689529
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:39 schreef TheoLeo het volgende:
"hey jongen, ik vind het vervelend maar ik wil het uitmaken. Ik vind je penis te klein."
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit zei. Ik denk dat zelfs de dames die zoiets een reden vinden om een jongen te dumpen erom heen gaan draaien en iets anders verzinnen als excuus om het uit te maken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_17689531
nouja, als man vind ik kort door de bocht.
ik ga het echt niet uitmaken als ze kleine borsten zou hebben, lijkt me redelijk te verglijken. bovendien zijn (grote) borsten toch een soort statussymbool
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:45:48 #8
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17689582
Zeker nog nooit een relatie gehad
pi_17689587
Maar daarom vraag ik mij ook af wat een meisje doet, als het haar tegenvalt. Ze zeggen wel dat ze de lengte/dikte belangrijk vinden, maar hoe zullen ze dat in de praktijk brengen? Het kan toch onmogelijk een reden zijn tot het uitmaken?
pi_17689595
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
Waarom niet?
pi_17689669
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
toch wel, en waarom zou ik dat niet hebben?
niet iedereen denkt erover zoals jij! (gzd)
pi_17689695
Ze zullen er wel iets anders op vinden. Zo van: "Ik vind het heel vervelend, maar ik ben niet meer verliefd op je.."
pi_17689835
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:52 schreef Disorder het volgende:
Ze zullen er wel iets anders op vinden. Zo van: "Ik vind het heel vervelend, maar ik ben niet meer verliefd op je.."
Hehe, ja vrouwen kunnen soms achterbakse wezens zijn
pi_17689918
Als ik echt echt heel gek op hem ben dan moeten er maar wat hulpmiddelen aan te pas gaan komen.

Maar echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein penisje zou wel echt een downer van hier tot gunter zijn, als ik mijn hart niet vergeven heb nog dan ga ik verder...
En nee dat zeg je niet letterlijk, misschien zeg ik wel dat het op sexueel vlak gewoon echt niet klikt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17689926
En toch denk ik dat een vrouw die het om die reden uitmaakt vanaf dat moment sowieso de moeite waard niet meer is. Dus eigenlijk ben je juist beter af zonder haar.
pi_17689954
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:04 schreef erodome het volgende:
Als ik echt echt heel gek op hem ben dan moeten er maar wat hulpmiddelen aan te pas gaan komen.

Maar echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein penisje zou wel echt een downer van hier tot gunter zijn, als ik mijn hart niet vergeven heb nog dan ga ik verder...
En nee dat zeg je niet letterlijk, misschien zeg ik wel dat het op sexueel vlak gewoon echt niet klikt...
Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?
pi_17689962
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef thomastux het volgende:
nouja, als man vind ik kort door de bocht.
ik ga het echt niet uitmaken als ze kleine borsten zou hebben, lijkt me redelijk te verglijken. bovendien zijn (grote) borsten toch een soort statussymbool
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????

Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Dat heb je met borsten nit, groot of klein maakt niets uit voor de sexbelevenis, een extreem klein of extreem grote penis maakt wel uit voor de sexbelevenis...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17689986
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?
De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....
pi_17690010
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????

Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Dat heb je met borsten nit, groot of klein maakt niets uit voor de sexbelevenis, een extreem klein of extreem grote penis maakt wel uit voor de sexbelevenis...
Dat is enorm persoonlijk. Als je als jongen geilt op russische seks (pik tussen de borsten), dan zijn kleine borsten toch enorme afknappers. Maar zou ik het daarom uitmaken? Nee, natuurlijk niet. Er zijn belangrijkere aspecten in de relatie... veel belangrijkere.
pi_17690040
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef erodome het volgende:

[..]

De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....
Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).
  zaterdag 13 maart 2004 @ 17:13:14 #21
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_17690051
als ik een vrouw was en ik vond de maten van de penis zo belangiijk zou ik niet eerst een paar weken een relaties hebben zonder sex, maar meteen/zsm alles er op en eraan om de qualiteit van de sex te checken...
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_17690057
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...
Ja, dat heb ik mee gemaakt, dan merk je dus (vrijwel) niet meer dat in een vagina zit, en echt een kleine penis heb ik nou ook weer niet. Geen van de andere dames ooit horen morren of gemerkt dat het te klein was. Zij was gewoon extreem uitgehold/opgerekt...

Overigens: in dat geval was het voor mij wel een domper, en in geval van een relatie was dat ook voor iets geweest als "ben niet meer verliefd" of "het klikt niet op sexueel gebied" en dag-dag met de relatie...
Sex is niet waarom ik een relatie heb, maar een goede sex-beleving is wel esentieel voor een goede relatie.
A day not smiled is a day not lived!
pi_17690148
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef Modafinil het volgende:
als ik een vrouw was en ik vond de maten van de penis zo belangiijk zou ik niet eerst een paar weken een relaties hebben zonder sex, maar meteen/zsm alles er op en eraan om de qualiteit van de sex te checken...
Daar zit wel wat in ja.
pi_17690160
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef donald- het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...
Ja, dat heb ik mee gemaakt, dan merk je dus (vrijwel) niet meer dat in een vagina zit, en echt een kleine penis heb ik nou ook weer niet. Geen van de andere dames ooit horen morren of gemerkt dat het te klein was. Zij was gewoon extreem uitgehold/opgerekt...

Overigens: in dat geval was het voor mij wel een domper, en in geval van een relatie was dat ook voor iets geweest als "ben niet meer verliefd" of "het klikt niet op sexueel gebied" en dag-dag met de relatie...
Sex is niet waarom ik een relatie heb, maar een goede sex-beleving is wel esentieel voor een goede relatie.
Zo kun je het trouwens ook zien. Als je "vriendin" zit te zeiken over het idee dat je penis te klein is, dan kun je altijd nog zeggen: "nee, jouw vagina is te groot" en dan maak jij het gewoon snel uit. Hou de eer aan jezelf !
pi_17690216
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:12 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).
Sex is niet heel erg belangerijk in een relatie waar de sex goed is, als de sex niet goed is word het zo goed als altijd een flink probleem, dat is de praktijk....

Jij vind het ver gaan om het om die reden uit te maken, dat is jouw mening, mijn mening is anders, zonder een goede sexrelatie is een relatie meestal gedoemd om te eindigen, je kan het lang laten duren, je kan het kort laten duren, doe mij dan maar kort...
pi_17690263
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:23 schreef erodome het volgende:
Sex is niet heel erg belangerijk in een relatie waar de sex goed is, als de sex niet goed is word het zo goed als altijd een flink probleem, dat is de praktijk....
Dat is misschien jouw praktijk, omdat jij iemand bent die er kennelijk de nodige waarde aan hecht. Je kunt het niet stellen als een algemeen principe, want er zijn ook veel meisjes die het niet zoveel interesseert. Overigens kunnen we het belang van de lengte van een penis bepraten als het gaat om de kwaliteit van de seks.
pi_17690546
Aha, beetje onzeker over de lengte van je geslachtsdeel? Dit soort vragen stel je vast niet zomaar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 13 maart 2004 @ 17:59:51 #28
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17690853
Ik zou er waarschijnlijk eerder achter komen dan dat ik van hem hield aangzien je meestal al seks hebt in de verliefdheidsfase, en ik denk dat als het echt abnormaal zou zijn ik het wel zou beeindigen, met pijn in mn hart... Ik zou het extreem slecht van mezelf vinden, maar ik heb nu wel genoeg relaties gehad waarin de seks beroerd was. Nu eerst maar weer eens een goeie en dan mogen de losers weer achteraan aansluiten.

Maar even serieus, dan hebben we het wel over een erectie van een paar centimeter, niet gewoon iemand met een beetje kleiner dan gemiddeld. Ik weet niet hoe groot hij zou moeten zijn, tot nu toe viel alles op te lossen met wat andere standjes.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17690910
Een erectie van enkele centimeters dat lijkt mij echt verschrikkelijk.. Ik denk dat ik dan zou beslissen om maar geen sex te hebben.
pi_17691108
TS je moet gewoon een kleine vriendin zoeken, eentje van 1.60 ofzo.
Die hebben ws ook een kleinere vagina waardoor de kans op afwijzing om die reden ook minimaal wordt.

*valt niet op kleine meisjes...

zaterdag 13 maart 2004 @ 18:16:30 #31
88222 Lost_Dream
Crying without tears
pi_17691144
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit zei. Ik denk dat zelfs de dames die zoiets een reden vinden om een jongen te dumpen erom heen gaan draaien en iets anders verzinnen als excuus om het uit te maken.
hmzz nou......ik ken iemand die heeft wel is tegen een kerel gezegt toen ze broek uit ging: is dit alles?
nou die kon een leuke avond wel vergeten
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:20:06 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17691213
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:14 schreef DaveM het volgende:
Die hebben ws ook een kleinere vagina waardoor de kans op afwijzing om die reden ook minimaal wordt.

schijn bedriegt. ik ken een echoput van 155.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_17691257
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Een echoput
pi_17691382
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Elke regel kent natuurlijk uitzonderingen.
Of ze is te lang op safari geweest in donker Afrika...
pi_17691631
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:43 schreef nozem het volgende:
Aha, beetje onzeker over de lengte van je geslachtsdeel? Dit soort vragen stel je vast niet zomaar.
Welke man is niet onzeker over De Lengte ?
pi_17691658
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:59 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zou er waarschijnlijk eerder achter komen dan dat ik van hem hield aangzien je meestal al seks hebt in de verliefdheidsfase, en ik denk dat als het echt abnormaal zou zijn ik het wel zou beeindigen, met pijn in mn hart... Ik zou het extreem slecht van mezelf vinden, maar ik heb nu wel genoeg relaties gehad waarin de seks beroerd was. Nu eerst maar weer eens een goeie en dan mogen de losers weer achteraan aansluiten.

Maar even serieus, dan hebben we het wel over een erectie van een paar centimeter, niet gewoon iemand met een beetje kleiner dan gemiddeld. Ik weet niet hoe groot hij zou moeten zijn, tot nu toe viel alles op te lossen met wat andere standjes.
Alsof een kleine leuter gelijk staan aan een loser zijn. Echt een opmerking die nergens op slaat. Er zijn mensen die onderaan de maatschappelijke ladder staan met enorme penissen. Het is maar net waar je meer belang aan hecht en wie je dus een loser noemt.

En over hoeveel centimeter spreken we dan? Vijf bijvoorbeeld?
pi_17691659
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:40 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Welke man is niet onzeker over De Lengte ?
Ik niet. Maar ik heb dan ook een nette middenklasser.
pi_17691665
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:02 schreef nozem het volgende:
Een erectie van enkele centimeters dat lijkt mij echt verschrikkelijk.. Ik denk dat ik dan zou beslissen om maar geen sex te hebben.
Verder heb je zeker niet veel te bieden, of wel?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:43:14 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17691672
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef DaveM het volgende:

[..]

Elke regel kent natuurlijk uitzonderingen.
Of ze is te lang op safari geweest in donker Afrika...
ik ken een collega die zich regelmatig laat uithollen door een neukstam in zimbabwe. zijn gewoon groepsreizen. niks bijzonder en ze gaat met vriendinnen.
pi_17691684
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken een collega die zich regelmatig laat uithollen door een neukstam in zimbabwe. zijn gewoon groepsreizen. niks bijzonder en ze gaat met vreindinnen.
Dat noem ik nou niet bepaald normaal.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:44:31 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17691692
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:43 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Dat noem ik nou niet bepaald normaal.
het bestaat onzekere vriend, het bestaat.
pi_17691707
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Verder heb je zeker niet veel te bieden, of wel?
Joh. Met een erectie van 3 cm heb je op het gebied van sex helemaal niks te bieden en dat is natuurlijk enorm klote. Trouwens een dusdanig kleine lul is uitermate zeldzaam, ik hoop toch voor je dat die van jou iets langer is..
pi_17691714
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:14 schreef DaveM het volgende:

Er bestaat hier kennelijk het idee dat ik een kleintje zou hebben, omdat ik toevallig dit topic open
pi_17691753
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Joh. Met een erectie van 3 cm heb je op het gebied van sex helemaal niks te bieden en dat is natuurlijk enorm klote. Trouwens een dusdanig kleine lul is uitermate zeldzaam, ik hoop toch voor je dat die van jou iets langer is..
Maak je niet druk, hij is veel langer dan 3 cm hoor. Maar ik vind het wel bijzonder storend van jou, dat je zo iemand dan afpoeiert als een "mislukt" persoon voor de seks. Wie ben jij om de kwaliteit van de seks te standardiseren? Kwaliteit van seks hangt af van hoe je het beiden ervaart.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:48:44 #45
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17691788
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef TheoLeo het volgende:
Alsof een kleine leuter gelijk staan aan een loser zijn. Echt een opmerking die nergens op slaat. Er zijn mensen die onderaan de maatschappelijke ladder staan met enorme penissen. Het is maar net waar je meer belang aan hecht en wie je dus een loser noemt.

En over hoeveel centimeter spreken we dan? Vijf bijvoorbeeld?
Jongen, lees nou eens goed voor je begint te mekkeren, er staat dat ik genoeg slechte seks heb gehad, niet dat ik genoeg kleine penissen heb gehad. Meteen dat afwijzingsgevoelige gedram over maatschappelijke ladders....

Hoeveel centimeter? Zoals ik al eerder meldde, geen idee, de kleinste die ik heb meegemaakt was 13 ofzo, en dat ging best. Ik denk dat 5 inderdaad een probleem wordt ja, maar waar de grens ligt, geen idee....
pi_17691796
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Maak je niet druk, hij is veel langer dan 3 cm hoor. Maar ik vind het wel bijzonder storend van jou, dat je zo iemand dan afpoeiert als een "mislukt" persoon voor de seks. Wie ben jij om de kwaliteit van de seks te standardiseren? Kwaliteit van seks hangt af van hoe je het beiden ervaart.
Iemand met een lul die in erectie maar 3 cm meet is mislukt voor penetratie in ieder geval. Hoe je het ook wendt of keert, dat is gewoon zo, sad but true.

Orale sex is natuurlijk een totaal ander verhaal..
pi_17691832
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Jongen, lees nou eens goed voor je begint te mekkeren, er staat dat ik genoeg slechte seks heb gehad, niet dat ik genoeg kleine penissen heb gehad. Meteen dat afwijzingsgevoelige gedram over maatschappelijke ladders....

Hoeveel centimeter? Zoals ik al eerder meldde, geen idee, de kleinste die ik heb meegemaakt was 13 ofzo, en dat ging best. Ik denk dat 5 inderdaad een probleem wordt ja, maar waar de grens ligt, geen idee....
Ja, dat je het woord loser gebruikt in een dergelijk gevoelig onderwerp is natuurlijk niet slim. Ik heb je verkeerd begrepen, dat geef ik toe. Excuses daarvoor.

Maar oke, dan hebben we een indicatie van de minimale streeflengte: 13 cm.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:51:21 #48
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_17691842
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

6 cm is natuurlijk 2x keer zo lang...
pi_17691859
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Zo heb ik een minaar gehad met een penis van 14 cm, lekkere sex mee gehad hoor, dus als het echt te klein is dan spreken we echt over abnormale maten....
pi_17691890
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:49 schreef nozem het volgende:

[..]

Iemand met een lul die in erectie maar 3 cm meet is mislukt voor penetratie in ieder geval. Hoe je het ook wendt of keert, dat is gewoon zo, sad but true.
Nee, dat is helemaal niet waar. Die 3 cm staat niet in de weg van een succesvolle bevruchting en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Stel de volgende twee knapen:

- Jaap heeft een leuter van 23 cm en is onvruchtbaar
- Kees heeft een leuter van 3 cm en is vruchtbaar

Welke persoon is nu voor de seks het meest succesvol denk je? De seks is namelijk uiteindelijk bedoeld om jezelf voort te planten en dat zal voor Jaap, ondanks zijn 23 cm, een groot probleem worden. Kees daarentegen heeft geen enkel probleem.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:53:25 #51
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17691892
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:50 schreef TheoLeo het volgende:
Ik denk dat het met iedere centimeter minder steeds minder lekker wordt, maar wanneer het nou echt niet goed genoeg meer is.... Kweenie, als ie verder alles perfect doet zie ik niet zo snel een probleem, als het bespreekbaar is dat ie ff een voorbinddildo shopt that is....
pi_17691910
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Zo heb ik een minaar gehad met een penis van 14 cm, lekkere sex mee gehad hoor, dus als het echt te klein is dan spreken we echt over abnormale maten....
Een penis van 14 cm is ook gewoon normaal. Het gemiddelde is meen ik 16 met een SD van 2 ongeveer (om maar even in wiskundige taal te spreken). Dus van 14 tot 18 cm is doorsnee..
pi_17691911
wie dumpt er vrouwen omdat ze kleine tieten hebben :|
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:54:17 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17691912
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:50 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Ja, dat je het woord loser gebruikt in een dergelijk gevoelig onderwerp is natuurlijk niet slim. Ik heb je verkeerd begrepen, dat geef ik toe. Excuses daarvoor.

nee ze zei dat haar kleinste 13 was en best goed ging. dat is dus geen minimale streeflengte.
pi_17691932
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef kaat17 het volgende:
wie dumpt er vrouwen omdat ze kleine tieten hebben :|
Kleine tieten vallen een stuk sneller op dan een kleine lul.
pi_17691970
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik denk dat het met iedere centimeter minder steeds minder lekker wordt, maar wanneer het nou echt niet goed genoeg meer is.... Kweenie, als ie verder alles perfect doet zie ik niet zo snel een probleem, als het bespreekbaar is dat ie ff een voorbinddildo shopt that is....
Maar wil je beweren, dat het voor jou niet uitmaakt of je nu een dildo in je hebt, of een echte penis?
pi_17691978
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Kleine tieten vallen een stuk sneller op dan een kleine lul.
Dat lijkt me niet helemaal waar.
Als jij een jongen bent die grote tieten belangrijk vindt, dan valt het direct op.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:59:07 #58
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692014
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
nee ze zei dat haar kleinste 13 was en best goed ging. dat is dus geen minimale streeflengte.
Jongens met kleine leuters hebben veel meer compensatiedrang, wat absoluut voordelen heeft.
Het valt mij wel vaker op dat mannen als ze onderpresteren in bed dat dan goed proberen te maken door met interessante stellingen of knappe vaardigheden op de proppen te komen. Zo wist een pre-ejaculerend pubertje mij binnen 5 minuten na de seks (als je het zo wil noemen) te vertellen dat hij bepaalde standpunten van mao best wat in vond zitten, en daanaast heerlijke lasagna kon maken.

En ik: DUS? Waar is hier de douche? En wijs de voordeur gelijk ook maar even aan!
pi_17692024
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:57 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet helemaal waar.
Als jij een jongen bent die grote tieten belangrijk vindt, dan valt het direct op.
Dat bedoel ik..
pi_17692042
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Jongens met kleine leuters hebben veel meer compensatiedrang, wat absoluut voordelen heeft.
Het valt mij wel vaker op dat mannen als ze onderpresteren in bed dat dan goed proberen te maken door met interessante stellingen of knappe vaardigheden op de proppen te komen. Zo wist een pre-ejaculerend pubertje mij binnen 5 minuten na de seks (als je het zo wil noemen) te vertellen dat hij bepaalde standpunten van mao best wat in vond zitten, en daanaast heerlijke lasagna kon maken.

En ik: DUS? Waar is hier de douche? En wijs de voordeur gelijk ook maar even aan!
Jouw posts sterken mij in de gedachte dat jij al talloze minnaars versleten hebt. Hoeveel zijn het er precies?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:00:47 #61
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692053
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:57 schreef TheoLeo het volgende:
Maar wil je beweren, dat het voor jou niet uitmaakt of je nu een dildo in je hebt, of een echte penis?
Hmmm, jewel, maakt enorm uit, maar ik doelde op de hypothetische situatie dat alle sexuele handelingen die geen penis-involvement vragen wel perfect zouden zijn en ik verschrikkelijk veel van diegene zou houden.

Per slot van rekening hebben vrouwen ook geen penis, dus ik mag van mezelf niet zo gemeen zijn.
pi_17692059
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Oh, ben jij er zo eentje? Iemand die direct al met een jongen het bed in duikt en nog wel een puber ook? Verklaart een hoop opeens.
pi_17692075
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Er bestaat hier kennelijk het idee dat ik een kleintje zou hebben, omdat ik toevallig dit topic open
Op mij kwam het wel zo over. Sorry als ik je gekwetst heb.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:02:07 #64
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692091
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef nozem het volgende:
Jouw posts sterken mij in de gedachte dat jij al talloze minnaars versleten hebt. Hoeveel zijn het er precies?
Wat een onbeleefde vraag zeg....
Laten we het houden op: minder dan jij denkt.
Anders moeten we eerst weer een definitie opstellen..
pi_17692097
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat bedoel ik..
Begrijp je me goed ? Ik bedoel, dat wanneer een jongen waarde hecht aan grotere tieten, het hem direct de kleine tieten van zijn partner op zal vallen. Andersom net zo, een meid die veel waarde hecht aan een grote lul, valt direct een kleine lul op. Het ligt er maar net aan hoeveel waarde je hecht aan het desbetreffende lichaamsdeel.
pi_17692111
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Oh, ben jij er zo eentje? Iemand die direct al met een jongen het bed in duikt en nog wel een puber ook? Verklaart een hoop opeens.
Zeur niet zo man. Als ze daar behoefte aan heeft moet ze dat toch zelf weten.

Overigens denk ik wel dat Dafjedaf een vrij indrukwekkende lijst op haar naam heeft staan, daar was ik nieuwsgierig naar.
pi_17692117
quote:

[..]

Ok, nu is het genoeg geweest, ik wil geen enkele opmerking meer zien in deze topic die op de man speelt!
pi_17692135
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Hmmm, jewel, maakt enorm uit, maar ik doelde op de hypothetische situatie dat alle sexuele handelingen die geen penis-involvement vragen wel perfect zouden zijn en ik verschrikkelijk veel van diegene zou houden.

Per slot van rekening hebben vrouwen ook geen penis, dus ik mag van mezelf niet zo gemeen zijn.
Mag ik je cupmaat weten?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:04:01 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17692140
quote:

[..]

wat zit je nou raar te doen man. ze zegt juist dat het haar eigenlijk geen ruk interesseerd als je maar lekker neukt en niet zo onzeker bent de hele tijd, omdat dat pas echt een afknapper is.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:04:43 #70
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692161
quote:
Ik was zelf 18 en dit is het verhaal van mijn enige echte one night stand, die verder ook nog een hele hoop fout deed, niet alleen het te vroeg klaarkomen, daar kon ie niks aan doen, maar het was "de druppel"

En ik zou het op prijs stellen als je dat "zo eentje" even terugneemt. Er is niks mis met pubers en ook niks mis met een one night stand zo af en toe.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:04:45 #71
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17692163
Ik heb ooit iemand afgewimpeld om zijn kleine piemel. Ik heb echt een heel verhaal moeten verzinnen om het af te kappen want daarin kon ik niet eerlijk zijn. Mwanatabu heeft wel gelijk.
Vrouwen draaien er om heen als het op size aan komt maar size does matter.
Proud Powerpauper
pi_17692167
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Wat een onbeleefde vraag zeg....
Waarom wordt het in onze maatschappij steevast als onbeleefd beschouwd als je naar concrete getallen vraagt? Misschien iets om te onderzoeken? Maar dan zonder concrete getallen..
pi_17692168
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Ok, nu is het genoeg geweest, ik wil geen enkele opmerking meer zien in deze topic die op de man speelt!
Sorry, maar mag ik vragen waarom het nu net ik wer ben, die door jou daarop gewezen wordt? Alsof ik de enige ben zeg. Maar ik hou er in ieder geval mee op, of probeer er rekening mee te houden, want het is niet zo bedoeld namelijk.
pi_17692191
Als dat zo zou zijn, dan zou een vrouw het volgens mij nooit direct zeggen. Meestal zeggen ze dat ze niet meer verliefd zijn ofzo!

Zou ik dan wel ervaring hebben?
Neuj
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:06:10 #75
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692197
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:03 schreef TheoLeo het volgende:
Mag ik je cupmaat weten?
Nee.
Wil je nou een serieuze discussie of niet?
pi_17692226
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:04 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik was zelf 18 en dit is het verhaal van mijn enige echte one night stand, die verder ook nog een hele hoop fout deed, niet alleen het te vroeg klaarkomen, daar kon ie niks aan doen, maar het was "de druppel"

En ik zou het op prijs stellen als je dat "zo eentje" even terugneemt. Er is niks mis met pubers en ook niks mis met een one night stand zo af en toe.
Nou dat is een persoonlijke opvatting. Ik vind een one night stand niet bepaald netjes, maar dat is mijn mening. Dat zou voor mij overigens een reden kunnen zijn om een vrouw af te wijzen. Met seksuele losbandigheid heb ik niets.

Maar ik neem dat "zo eentje" terug. Dat was ook niet bepaald respectvol. Sorry.
pi_17692249
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Begrijp je me goed ? Ik bedoel, dat wanneer een jongen waarde hecht aan grotere tieten, het hem direct de kleine tieten van zijn partner op zal vallen. Andersom net zo, een meid die veel waarde hecht aan een grote lul, valt direct een kleine lul op. Het ligt er maar net aan hoeveel waarde je hecht aan het desbetreffende lichaamsdeel.
Borsten zie je op het eerste gezicht, een lul niet...

Dus een man die op vrouwen met grote borsten zou vallen, kiest bij voorbaat al een vrouw met grote borsten uit om wat mee te proberen.

Het word nogal lastig om bij elke jongen die je leuk vind eerst even in zijn broek te graaien, zo van he kan je even je pik stijf maken en op de bar leggen, dan kan ik zien of ik je leuk vind....

Zie je het al voor je?
Dat gaat dus niet, dus je kan niet direct uitzoeken op penismaat...
pi_17692256
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Nee.
Wil je nou een serieuze discussie of niet?
Jawel, maar ik zou graag willen weten of jij het leuk vindt om afgewimpeld te worden, wanneer jij voor je gevoel kleine borsten hebt.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:08:30 #79
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692269
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:05 schreef nozem het volgende:
Waarom wordt het in onze maatschappij steevast als onbeleefd beschouwd als je naar concrete getallen vraagt? Misschien iets om te onderzoeken? Maar dan zonder concrete getallen..
Ik zou het ook onbeleefd vinden als hij vroeg of ik het met veel gedaan had, of welk standje ik het liefst doe, of wat dan ook, het gaat er om dat hij het mij persoonlijk vraagt in plaats van een algemene topic te starten en te kijken wie reageert. Ik schaam me niet vor het aantal, ik ga gewoon niet op die persoonlijke vragen in, al vroeg hij de kleur van mn ogen of mn schoenmaat.
pi_17692273
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:07 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Nou dat is een persoonlijke opvatting. Ik vind een one night stand niet bepaald netjes, maar dat is mijn mening. Dat zou voor mij overigens een reden kunnen zijn om een vrouw af te wijzen. Met seksuele losbandigheid heb ik niets.

Maar ik neem dat "zo eentje" terug. Dat was ook niet bepaald respectvol. Sorry.
Wat is er niet netjes aan dan?
Ik vind dat er soms erg zwaar aan sex getild wordt..
pi_17692305
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:08 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik zou het ook onbeleefd vinden als hij vroeg of ik het met veel gedaan had, of welk standje ik het liefst doe, of wat dan ook, het gaat er om dat hij het mij persoonlijk vraagt in plaats van een algemene topic te starten en te kijken wie reageert. Ik schaam me niet vor het aantal, ik ga gewoon niet op die persoonlijke vragen in, al vroeg hij de kleur van mn ogen of mn schoenmaat.
En dat valt alleen maar te respecteren natuurlijk.
pi_17692309
Haha ik heb weleens een vriendje gehad (naja een maand) die ereen had met de grote van wat je nu onder je rechter (of linkerhand hebt)!

Hij compenseerde het heel goed met andere dingen in bed. Hij was een fantastische minnaar, maar je kon bepaalde standen niet doen. En dat was gewoon jammer. En soms had ik zo van zit hij er erin?

Ach ja was zijn penis maar zo groot als zijn ego..maarja dat is weer een ander verhaal!
pi_17692321
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:05 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Sorry, maar mag ik vragen waarom het nu net ik wer ben, die door jou daarop gewezen wordt? Alsof ik de enige ben zeg. Maar ik hou er in ieder geval mee op, of probeer er rekening mee te houden, want het is niet zo bedoeld namelijk.
Omdat het nu genoeg is geweest en dat geld voor iedereen zoals je kan zien in dat stukje...
pi_17692361
Een auto is een verlengstuk van je lul hoor je wel eens. Zouden al die automobilofielen dan een klein pikkie hebben?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:11:34 #85
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692367
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:08 schreef TheoLeo het volgende:
Jawel, maar ik zou graag willen weten of jij het leuk vindt om afgewimpeld te worden, wanneer jij voor je gevoel kleine borsten hebt.
Ik heb voor mijn gevoel perfecte borsten.

Ik word enkel en uitsluitend afgewezen op mijn enorme kutkarakter en mateloze losbandigheid.

En nu weer ontopic svp.

[ Bericht 0% gewijzigd door dafjedaf op 13-03-2004 19:12:32 (en op mn typfouten!) ]
pi_17692396
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik wordt enkel en uitsluitend afgewezen op mijn enorme kutkarakter en mateloze losbandigheid.

En nu weer ontopic svp.
Ik mag zeker ook niet vragen in welke stad je psychologie studeert?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:13:16 #87
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17692416
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik word enkel en uitsluitend afgewezen op mijn enorme kutkarakter en mateloze losbandigheid.

En nu weer ontopic svp.
Damn, als ik lesbisch was ging ik je stalken
Proud Powerpauper
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:16:13 #88
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692510
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:12 schreef nozem het volgende:
Ik mag zeker ook niet vragen in welke stad je psychologie studeert?
Mogen wij dan van jou in de categorie beschamende handelingen even lengte, omtrek, stand, kleur, textuur en buigzamheid van je erectie weten? Een .avi mag ook.

Oftewel: nee. Ontopic graag.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:16:22 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17692517
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Damn, als ik lesbisch was ging ik je stalken
lol
pi_17692548
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:16 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Mogen wij dan van jou in de categorie beschamende handelingen even lengte, omtrek, stand, kleur, textuur en buigzamheid van je erectie weten? Een .avi mag ook.

Oftewel: nee. Ontopic graag.
Waarom is de vraag in welke stad je studeert er eentje in de categorie beschamende handelingen?
pi_17692549
Ontopic mensen!!!!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:21:30 #92
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692678
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:17 schreef nozem het volgende:
Waarom is de vraag in welke stad je studeert er eentje in de categorie beschamende handelingen?
Dramdramdram en nog niet kunnen lezen ook... Zo zonde....

Mag ik aan de heren vragen; stel je wordt afgewezen en je weet wel bijna zeker dat het vanwege de maat van je leuter is, hoor je dan liever:

A. Nou, nee, ik kijk nog even verder.
B. Ik zie je eigenlijk meer als een grote broer.
C. Had je dat net in de kroeg niet kunnen zeggen?
D. Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
pi_17692795
Nee, er is geen ander, en ja ik geef nog steeds om je, maar soms is houden van niet genoeg, ik wil gewoon wat anders in het leven dan jij, en ik heb het idee dat ik je belemmer, datgene te vinden wat je werkelijk nodig hebt, en ik wil niet dat je me dat later gaat verwijten. Je zult me er ooit dankbaar voor zijn, geloof me.

zo en nu op zoek naar een leuter van driekwart meuter
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17692814
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:04 schreef Nuek het volgende:
Ik heb ooit iemand afgewimpeld om zijn kleine piemel. Ik heb echt een heel verhaal moeten verzinnen om het af te kappen want daarin kon ik niet eerlijk zijn. Mwanatabu heeft wel gelijk.
Vrouwen draaien er om heen als het op size aan komt maar size does matter.
Aha, dat verklaart waarom er zoveel mannen zijn die hier topics openen over het feit dat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door hun vriendin, die hebben allemaal een piemeltje van 5 centimeter!

Overigens zeggen heel veel vrouwen dat size doesn't matter volgens enquetes, liegen die dan allemaal?

Vrouwen die liegen, dat kan toch nooit!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17692832
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:21 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dramdramdram en nog niet kunnen lezen ook... Zo zonde....
Bullshit, ik kan heel goed lezen, maar ik ben misschien een beetje dom, misschien kun jij een en ander nog even verduidelijken?

Zonde waarvan eigenlijk?

En op je vraag, eerlijkheid is goed voor een mens.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:27:36 #96
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17692849
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:25 schreef milagro het volgende:
Nee, er is geen ander, en ja ik geef nog steeds om je, maar soms is houden van niet genoeg, ik wil gewoon wat anders in het leven dan jij, en ik heb het idee dat ik je belemmer, datgene te vinden wat je werkelijk nodig hebt, en ik wil niet dat je me dat later gaat verwijten. Je zult me er ooit dankbaar voor zijn, geloof me.

*flashback heeft* Oh god, wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk verschrikkelijk...
*neemt zich voor voortaan eerlijker te zijn*
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:28:11 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17692870
quote:

pi_17692886
quote:

OMG, hang jij dat soort verhaaltjes echt op aan kerels?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17692940
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vrouwen die NIET liegen, dat kan toch nooit!
pi_17693050
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:27 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

*flashback heeft* Oh god, wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk verschrikkelijk...
*neemt zich voor voortaan eerlijker te zijn*
En jij ook al!

Gelooft iemand dat soort bullshit eigenlijk?
Als een vrouw dat tegen mij zou zeggen heeft ze ongeveer 3 seconden om zo ver mogelijk bij me vandaan te komen, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel doorzichtige leugens of ergens om heen draaien.

Waarom zijn mensen in hemelsnaam zo bang om elkaar de waarheid te vertellen?
pi_17693133
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En jij ook al!

Gelooft iemand dat soort bullshit eigenlijk?
Als een vrouw dat tegen mij zou zeggen heeft ze ongeveer 3 seconden om zo ver mogelijk bij me vandaan te komen, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel doorzichtige leugens of ergens om heen draaien.

Waarom zijn mensen in hemelsnaam zo bang om elkaar de waarheid te vertellen?
Omdat ik heel goed snap dat je iemand niet wil kwetsen. Een korte periode van bezinning zojuist deed mij beseffen dat wanneer je als vrouw letterlijk zegt dat je niks met een man wil omdat z'n lul te klein is je daar veel meer schade mee berokkent dan nodig is.
pi_17693408
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:37 schreef nozem het volgende:

[..]

Omdat ik heel goed snap dat je iemand niet wil kwetsen. Een korte periode van bezinning zojuist deed mij beseffen dat wanneer je als vrouw letterlijk zegt dat je niks met een man wil omdat z'n lul te klein is je daar veel meer schade mee berokkent dan nodig is.
Nee, één of ander lul verhaal ophangen over van alles en nog wat berokkent geen schade wil je zeggen. Zo 'n vent gaat zich van alles afvragen over wat ie verkeerd heeft gedaan en misschien wel heel zijn gedrag veranderen omdat hij denkt dat ie niet interresant genoeg is oid. Dan kan je beter te horen krijgen dat het in bed wat minder gaat en dat je het daarom uitmaakt.

Mensen zeggen vaak dat ze iets niet willen zeggen om de ander niet te kwetsen, eigenlijk bedoelen ze : "Ik ben te laf om het je recht in je gezicht te vertellen en daarom kwats ik er een eind op los.".

Tip: als je ooit zo'n kwatsverhaal krijgt te horen weet je dus hoe het zit en kan je reageren met iets als: "Oh... Nou ja, ik vond toch al dat je een flubberkut had, ik ga ook liever op zoek naar een muts waar nog geen kinderen met dikke kop zijn uitgekropen.".
pi_17693483
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, één of ander lul verhaal ophangen over van alles en nog wat berokkent geen schade wil je zeggen. Zo 'n vent gaat zich van alles afvragen over wat ie verkeerd heeft gedaan en misschien wel heel zijn gedrag veranderen omdat hij denkt dat ie niet interresant genoeg is oid. Dan kan je beter te horen krijgen dat het in bed wat minder gaat en dat je het daarom uitmaakt.

Mensen zeggen vaak dat ze iets niet willen zeggen om de ander niet te kwetsen, eigenlijk bedoelen ze : "Ik ben te laf om het je recht in je gezicht te vertellen en daarom kwats ik er een eind op los.".

Tip: als je ooit zo'n kwatsverhaal krijgt te horen weet je dus hoe het zit en kan je reageren met iets als: "Oh... Nou ja, ik vond toch al dat je een flubberkut had, ik ga ook liever op zoek naar een muts waar nog geen kinderen met dikke kop zijn uitgekropen.".
Als je een goed verhaal ophangt dan zal de man in kwestie het gewoon geloven. Niks mensonterenders voor een man om te horen dat zijn lul te klein is, ik denk dat je dat als vrouw zijnde toch ten aller tijde moet voorkomen, dat meen ik serieus. Het is namelijk de doodsteek voor z'n zelfbeeld.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:03:57 #104
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17693760
'Ik denk niet dat er ooit iets gaat groeien tussen ons'
Proud Powerpauper
pi_17693779
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:03 schreef Nuek het volgende:
'Ik denk niet dat er ooit iets gaat groeien tussen ons'
pi_17694041
Dit zou echt een heel lullig topic geweest zijn als het om een kind ging in plaats van een penis.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:20:46 #107
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17694096
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:17 schreef nozem het volgende:
Dit zou echt een heel lullig topic geweest zijn als het om een kind ging in plaats van een penis.
'Flikker op met die kleine! Ik ben geen kinderdagopvang!'
Proud Powerpauper
pi_17694514
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:52 schreef nozem het volgende:

[..]

Als je een goed verhaal ophangt dan zal de man in kwestie het gewoon geloven. Niks mensonterenders voor een man om te horen dat zijn lul te klein is, ik denk dat je dat als vrouw zijnde toch ten aller tijde moet voorkomen, dat meen ik serieus.
Mwoah, ik hoor en vertel liever de waarheid, hoeveel pijn die ook kan doen.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:45:03 #109
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17694587
Ik vind in dit licht "we passen niet zo goed bij elkaar als ik gehoopt had" ook een hele mooie...
pi_17694627
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:45 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind in dit licht "we passen niet zo goed bij elkaar als ik gehoopt had" ook een hele mooie...
Ja al die kutsmoesjes, ze voldoen allemaal. De waarheid doet soms gewoon teveel pijn..
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:51:06 #111
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17694714
Waarom is het eigenlijk zo naar om op je penislengte te worden afgewezen? Is het niet veel naarder om op je karakter te worden afgewezen? Voelt het voor mannen naar omdat je er niks aan kunt doen of voel je je dan echt aangetast in je mannelijkheid?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:52:20 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17694740
Ik zou geen relatie met iemand kunnen hebben waarbij ik de seks niet lekker vind. Dan houdt het wat mij betreft gewoon op. Als een klein pikje daarvan de oorzaak is, so be it.
pi_17694775
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo naar om op je penislengte te worden afgewezen? Is het niet veel naarder om op je karakter te worden afgewezen? Voelt het voor mannen naar omdat je er niks aan kunt doen of voel je je dan echt aangetast in je mannelijkheid?
Waarom zou het voor jou naar zijn om op je tieten te worden afgewezen, dat iemand ze niet mooi genoeg vind om wat voor reden dan ook. Als je daar het antwoord op hebt kan je die vraag ook voor mannen beantwoorden.
pi_17694795
quote:
Het is inderdaad klote. Je kunt er namelijk niks aan doen terwijl veel mannen wel het idee hebben dat ze hun karakter waar nodig kunnen veranderen.

Naar mijn mening is afgewezen worden om de grootte of vorm van je lul echt het ergste wat je als man kan overkomen.
pi_17694802
Ja, 2 keer gehad zelfs...

Maar ja, dan zat de liefde er niet echt diep in...

En zo zal ik ook wel om een bepaalde rede eens aan de kant gezet zijn...
"Ach nee het gaat niet zeer om jou, maar ligt meer aan mij..."

Shit happens.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_17694850
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:54 schreef nozem het volgende:

Naar mijn mening is afgewezen worden om de grootte of vorm van je lul echt het ergste wat je als man kan overkomen.
Over sommige dingen moet je gewoon liegen, iemand kan hier een enorm probleem mee krijgen...
Das niet netjes.

Dus niet glashard zeggen: Je pik is te klein, sorry.
pi_17694859
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:52 schreef Aventura het volgende:
Ik zou geen relatie met iemand kunnen hebben waarbij ik de seks niet lekker vind.
En zo denken de meeste mensen (man en vrouw) er waarschijnlijk over... Een vrouw die er niks van bakt in bed is natuurlijk ook een enorme afknapper. Sterker nog, er is wel eens onderzocht wat voor redenen mensen gaven voor een scheiding.

Voor mannen gold dat een onbevredigend sexleven met stip bovenaan staat.
pi_17694895
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:57 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Over sommige dingen moet je gewoon liegen, iemand kan hier een enorm probleem mee krijgen...
Das niet netjes.

Dus niet glashard zeggen: Je pik is te klein, sorry.
Je kan het ook anders zeggen, bijvoorbeeld: "Mijn kut is te groot voor jouw pik.".
Kijk, dat klinkt al weer heel anders.
pi_17694919
Kan ook niet.

Wel eens van "iemand in zijn waarde laten" gehoord?

Het gaat trouwens over pikkies...
pi_17694969
Eerlijk tegen een kerel zeggen dat het aan zijn pik ligt dat je het uitmaakt kan NIET nee.

Echt niet..
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:02:51 #121
44906 merino
World of Sleepers
pi_17694986
Mwa er zijn meer manieren om een vrouw geil te maken en houden dan met het formaat van je lul hoor. Al die Aziaten zitten gemiddeld het laagst maar hebben met hun Tantra en Kama Sutra wel de westerse mogelijkheden voorbij gestreeft
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_17695053
Ik vind dat het best kan, als iemand het om die reden met mij uit zou maken zou ik er sneller overheen zijn als ze de waarheid zou vertellen dan als ze een of ander kutsmoesje verzint. Stel ze vertelt me de waarheid, dan denk ik meteen iets in de trant van: "flikker dan ook maar op vuile kuthoer, jij bent mij niet waard.". Krijg ik 1 of ander verhaal "dat het gewoon niet werkt" ga ik mezelf afvragen wat er dan niet werkt en waarom ik het niet zag aankomen en dat soort dingen. Geef mij optie 1 maar.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:07:24 #123
44906 merino
World of Sleepers
pi_17695077
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat het best kan, als iemand het om die reden met mij uit zou maken zou ik er sneller overheen zijn als ze de waarheid zou vertellen dan als ze een of ander kutsmoesje verzint. Stel ze vertelt me de waarheid, dan denk ik meteen iets in de trant van: "flikker dan ook maar op vuile kuthoer, jij bent mij niet waard.". Krijg ik 1 of ander verhaal "dat het gewoon niet werkt" ga ik mezelf afvragen wat er dan niet werkt en waarom ik het niet zag aankomen en dat soort dingen. Geef mij optie 1 maar.
sorry maar als je het uit maakt met iemand vanwege de lengte van de lul dan ligt dat toch echt aan diegene zelf hoor. Met een beetje moeite en inzet kan je van elk bed een liefdesbed maken
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_17695084
Ja, en dan te schijterig zijn om bij de volgende vrouw je "pikkie" naar binnen te schuiven...

Bij dit soort dingen is de waarheid niet zaligmakend!!
Je doet meer kwaad dan goed.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Maar dit is zo persoonlijk...
pi_17695100
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uhm nee.. Als ze het om die reden uit zou maken dan zou jij heel erg onzeker worden en misschien wel een 'penis-enlargement' overwegen...
pi_17695102
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:07 schreef merino het volgende:
sorry maar als je het uit maakt met iemand vanwege de lengte van de lul dan ligt dat toch echt aan diegene zelf hoor. Met een beetje moeite en inzet kan je van elk bed een liefdesbed maken
Nee, met 6 cm kan niemand wat.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:13:23 #127
44906 merino
World of Sleepers
pi_17695193
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:08 schreef Oblivion het volgende:

[..]

jij niet nee
En als het echt zo'n ramp is kan je ook nog besluiten je partner de ruimte te geven om de dikke hete worst beleving ergens anders te halen.
pi_17695264
Met 6 cm kan inderdaad niemand wat nee..

Sad but true
pi_17695383
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:13 schreef merino het volgende:
jij niet nee
En als het echt zo'n ramp is kan je ook nog besluiten je partner de ruimte te geven om de dikke hete worst beleving ergens anders te halen.
Meneer kamasutra,

Ik ben vrouw, en had GEEN last van die 6 cm.

Ik wil er last van hebben...

Hoogachtend, Oblivion.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:21:51 #130
86455 The_Last_Salomo
Zonder haat geen Liefde
pi_17695394
quote:
het is hetzelfde als een fax sturen naar bush dat zn vrijheidsbeeld te klein is. of zoiets
Vrijheid is een door een maatschappij cultuurgebonden opgelegde verplichting.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:22:03 #131
44906 merino
World of Sleepers
pi_17695400
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:16 schreef nozem het volgende:
Met 6 cm kan inderdaad niemand wat nee..

Sad but true
geloof me ik zou de uitdaging best aan willen gaan. Er zijn meer technieken. Bovendien als ie 6 cm bij 4cm dik is kan je er een vrouw echt wel mee laten komen.
Nee ze zal zich niet opgevuld voelen maar is dat nou perse nodig in een relatie.
Ik blijf het een zwakte bod vinden, lees eerst maar eens de Kama Sutra of een willekeurig tantra boek...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:23:55 #132
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17695446
Ik ben meer van de combinatie kama sutra - dikke hete worst beleving...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:37:47 #133
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_17695807
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Ja, en dan te schijterig zijn om bij de volgende vrouw je "pikkie" naar binnen te schuiven...

Bij dit soort dingen is de waarheid niet zaligmakend!!
Je doet meer kwaad dan goed.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Maar dit is zo persoonlijk...
Ja, dat is het precies volgens mij. Vrouwen zijn flexibeler en kunnen afwijzingen makkelijker in hun perspectief zien. Voor mannen is een afwijzing, en dan vooral als het om zoiets als een te kleine lul gaat, gewoon een directe ééndimensionale aanval op z'n mannelijke ego wat als gevolg heeft dat ie de neiging heeft te denken dat de mening van die vrouw dan wel een vaststaand feit zal zijn en door alle vrouwen gedeeld zal worden...

[kort door de bocht]
Erg generaliserend dit, maar misschien moet de volgende grote emancipatiegolf maar eens de mannen betreffen, die moeten gaan leren om hun mannelijkheid en gevoeligheid beter te combineren en vooral relativeren op de juiste momenten. Dat starre mannelijke gedrag is volgens mij een gevolg van de oudere structuren, waarin de man het hoofd van het gezin was en het mannelijk ego voor een gedeelte gebaseerd was op het overheersen van een vrouw. Vandaar dat een vrouw een man ook harder kan kwetsen met een persoonlijke aanval dan andersom misschien... blabla...
[/kort door de bocht]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:40:02 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17695865
sorry
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:41:39 #135
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_17695909
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben meer van de combinatie kama sutra - dikke hete worst beleving...
Strebertje. .
Fotoboek
pi_17695999
Ach een hele grote LUL is voor mij ook niet okay.

Om het verhaal maar weer even recht te trekken.

Sommige vrouwen houden van vol dik en lang, de ander van iets minder, en zo zullen er beslist vrouwen zijn die jouw* pikkie wel lekker/leuk/lief vinden.

*Mocht iemand zich aangesproken voelen. Is algemeen bedoeld.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:46:53 #137
86455 The_Last_Salomo
Zonder haat geen Liefde
pi_17696057
As tsji meau li zei het nog zo in zijn kamasutra tsze mi, " je moet een mug geen olifant laten naaien" . maar dan in het chinees.
Vrijheid is een door een maatschappij cultuurgebonden opgelegde verplichting.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:50:28 #138
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17696144
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:41 schreef keesjeislief het volgende:
Strebertje. .
perfectionistje
pi_17696160
En krom en lang?

Wat is daar mis mee?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:54:57 #140
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17696262
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:51 schreef nozem het volgende:
En krom en lang?

Wat is daar mis mee?
Krom en lang is geweldig

Wat zouden de heren er van vinden als ze werden afgewezen vanwege te groot geslachtsdeel (ik denk dan eerder aan te dik dan te lang, want lengte is doseerbaar)?
pi_17696291
Dat hoort in een ander topic...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:59:00 #142
61927 DaveM
uitgefokt
pi_17696369
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:54 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Krom en lang is geweldig

Wat zouden de heren er van vinden als ze werden afgewezen vanwege te groot geslachtsdeel (ik denk dan eerder aan te dik dan te lang, want lengte is doseerbaar)?
de eerste meid die me daarom afwijst moet ik nog tegenkomen!
wat is te dik?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:01:17 #143
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_17696415
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

perfectionistje
on a mission to Planet Perfect. .
Fotoboek
pi_17696462
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:59 schreef DaveM het volgende:
de eerste meid die me daarom afwijst moet ik nog tegenkomen!
wat is te dik?
Als een vrouw zegt: auw...?

Ligt wel aan het doosje van de dame in kwestie...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:03:38 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17696477
quote:

Whahahha wat ben jij lekker op dreef vandaag
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:04:45 #146
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_17696511
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:54 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Krom en lang is geweldig

Dat is een goed ding, zo'n man kan er ten slotte ook niets aan doen dat hij met zo'n ontzettend mannelijk apparaat is uitgerust. . Rekoefeningen is the magic word.
Fotoboek
pi_17696554
Kijk en daarom kan je een man niet de waarheid vertellen over "zijn te kleine pikkie".
pi_17696604
zeker meteen staakt den relatie
wat denkt ie wel niet dat hij mij gelukkig kan maken met die wurm in zijn broek?
tsssssssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:09:52 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17696663
quote:

[..]

Klopt wel hoor, ik zou best wel schrikken als ik een micropik aantrof. Ik zou er in elk geval niet warm van worden, ik zou mijn afkeer denk ik wel kunnen verbergen maar het zou niets worden verder. Hoe aardig ik je ook vind...Tja en over verliefd zijn/de ware liefde, dat je iemand dan 'neemt'zoals hij is....Dat gaat bij mij niet over een nacht ijs, maar duurt wel wat langer voordat ik echt verliefd ben. En dan wordt ik het op het totale pakket. Karakter, uiterlijk, compabiliteit (waaronder in bed). En dat soort dingen test je uiteraard eerst uit.

Anyway, is me nog nooit gebeurd gelukkig zo'n 'verrassing' ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren. Ik bedoel, hoe ik zou moeten zeggen dat het niets wordt tussen ons.

edit: teruglezend klinkt het wel erg hard. Ik heb het wel over pikken die abnormaal klein zijn, dus echt dat het een afwijking is. (Bijvoorbeeld zo dun en/of kort als een duim ofzo)
pi_17696674
Nou ja, mijn ex vond op z'n hondjes niet zo fijn omdat ik dan tegen haar baarmoederwand aan stootte en dat vond ze maar niks.. En dat vond ik eigenlijk nogal jammer..
pi_17696712
vind niet dat je hem daarmee hoeft te confronteren...
maar ik vind het in ieder geval belangrijk om te weten wat de size is, voordat ik überhaupt een relatie zou beginnen. kan me niet voorstellen dat je al een serieuze relatie kunt ontwikkelen zonder dat je elkaar naakt hebt gezien of wat dan ook.
size does matter.
pi_17696715
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:10 schreef nozem het volgende:
Nou ja, mijn ex vond op z'n hondjes niet zo fijn omdat ik dan tegen haar baarmoederwand aan stootte en dat vond ze maar niks.. En dat vond ik eigenlijk nogal jammer..
Dan had ze wel een klein poesje..
sjeeh....dat jou dat nu weer moest overkomen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_17696738
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Precies vrouwen voelen altijd tijdens de kus eerst of er een rol king in den broek zit
zo niet dan blijft het bij een kus..
is toch gewoon zo?
pi_17696753
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat weet ik niet en interesseert me ook niet. Andere minnaressen hadden er minder moeite mee, maar het kan dus vervelend zijn.
pi_17696761
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef Aventura het volgende:
Klopt wel hoor, ik zou best wel schrikken als ik een micropik aantrof. Ik zou er in elk geval niet warm van worden, ik zou mijn afkeer denk ik wel kunnen verbergen maar het zou niets worden verder. Hoe aardig ik je ook vind...Tja en over verliefd zijn/de ware liefde, dat je iemand dan 'neemt'zoals hij is....Dat gaat bij mij niet over een nacht ijs, maar duurt wel wat langer voordat ik echt verliefd ben. En dan wordt ik het op het totale pakket. Karakter, uiterlijk, compabiliteit (waaronder in bed). En dat soort dingen test je uiteraard eerst uit.

Anyway, is me nog nooit gebeurd gelukkig zo'n 'verrassing' ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren. Ik bedoel, hoe ik zou moeten zeggen dat het niets wordt tussen ons.
Ik heb het dus wel meegemaakt, en ik kon er gewoon niks mee...
Vond het niet fijn, sterker nog ik voelde niks.
En ik ben niet super nauw, maar ook niet afgerost. (Om het maar even vrij grof neer te zetten)
Ik heb de realtie gewoon weg afgekapt.
Met iid zoiets als Milagro zei...

Maar goed, hij is uiteindelijk goed terecht gekomen hoor, met kids...
pi_17696788
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:13 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat weet ik niet en interesseert me ook niet. Andere minnaressen hadden er minder moeite mee, maar het kan dus vervelend zijn.

ow
pi_17696842
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ow
En als je verder niks fatsoenlijks bij te dragen hebt wat doe je hier dan. Wat is je punt?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:17:23 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17696858
Ja, nou gelijk heb je toch? Als je helemaal niets voelt, kappen, want dat blijft aan je knagen.
En nee ik denk niet dat je een jongen helemaal crusht als je de reden vertelt. Zoals jij al zei, die ex is verders nu helemaal weer happy met een ander. Jij was niet complatible met hem, misschien zij wel (of ze had een lager eisenpakket dan jij )
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:24:46 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17697015
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:16 schreef nozem het volgende:

[..]

En als je verder niks fatsoenlijks bij te dragen hebt wat doe je hier dan. Wat is je punt?
misschien vindt ze het leuk om te stangen...oeps zeg ik nu iets verkeerds?
pi_17697078
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 21:22 schreef merino het volgende:

[..]

geloof me ik zou de uitdaging best aan willen gaan. Er zijn meer technieken. Bovendien als ie 6 cm bij 4cm dik is kan je er een vrouw echt wel mee laten komen.
Nee ze zal zich niet opgevuld voelen maar is dat nou perse nodig in een relatie.
Ik blijf het een zwakte bod vinden, lees eerst maar eens de Kama Sutra of een willekeurig tantra boek...
Ik ken de kamasutra en doe het een en ander aan tantra, maar ik word niet bij de gedachte aan 6 cm....

Het is verschrikkelijk lullig voor degene die er 1 van 6 cm hebben, maar als ik niet lekker hard en diep geneukt kan worden vind ik het niet leuk en daarvoor moet een penis gewoon een beetje volume hebben.
Het hoeft echt geen honkbalknuppel te zijn, size does not matter is niet helemaal waar, maar dat de maat minder belangerijk is als sommige mannen denken is absoluut wel waar...

Een penis van 6 cm lang en 4 cm dik zal me vooral heel erg gefrustreerd maken, de belofte van wat heerlijks, maar niet het bereik....

Jij kan wel makkelijk praten, maar ik ben degene die het voelt als vrouw zijnde...
Ik ben maar 1 vrouw, 1 mening natuurlijk, maar ik weet wel wat ik zelf voel...
pi_17697171
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef Aventura het volgende:
Ja, nou gelijk heb je toch? Als je helemaal niets voelt, kappen, want dat blijft aan je knagen.
En nee ik denk niet dat je een jongen helemaal crusht als je de reden vertelt. Zoals jij al zei, die ex is verders nu helemaal weer happy met een ander. Jij was niet complatible met hem, misschien zij wel (of ze had een lager eisenpakket dan jij )
Ik heb dus de echte rede niet gezegd...
Weet wel zeker dat ie een deuk gehad had in zijn ego, die moeilijk te herstellen is.

Mijn lijst is LANG en veel eisend...

Maar ook ik ben nu gelukkig in een mooie (16 cm) relatie....
pi_17697209
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien vindt ze het leuk om te stangen...oeps zeg ik nu iets verkeerds?
Nee hoor.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:34:50 #163
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17697302
Dafjedaf schreef
quote:
Krom en lang is geweldig
ik zeg nix
ik zeg nix
ik zeg nix

Anyway "back on -related- topic"
ik kan er me zeker wel wat bij voorstellen: iemand ditchen omdat t sexueel echt nergens over gaat:
heb ik ook wel s moeten doen; daarmee maar meteen de mythe overhoop knallend dat t voor n kerel wel best is "als t maar n pussy heeft".
Yuk
bah
Ben dus echt wel s meiden tegengekomen die ZO slecht in bed waren dat ik gewoon ophield met vrijen (of een orgasme fakete; ja een kerel kan ook "aaargh" "oergh" roepen en dan d'r af rollen net alsof) en zo subtiel mogelijk m'n biezen pakte......
En inderdaad, hoe breng je zoiets.....subtiel, da's toch wel t sleutelwoord. Als mensen ergens echt lompe komplexen van kunnen krijgen is t wel van hun sexuele (wan) prestaties en twijfels daarover.

GRRRR, je hebt helemaal gelijk dat nix zo klote is als met leugens en om de shit heen draaien de bons te krijgen. getuigt niet van respect, nee; en kwests des te meer.
ik maak voor sex/fysieke zooi hier toch wel n uitzondering op, met voordehand liggende reden. zie boven.

Fysiek incompatable komt ook voor.....zonder gelul, maar ik heb geen kleintje.
en sommige dames wel; dat gaat pijn doen! t is me echt niet vaak gebeurd, maar t komt wel voor. En -logischerwijs- d'r zijn dus ook maar verdomd weinig meiden bij wie t anaal lukt, en da's zonde, want dat vind ik wel
dus.
en relaterend aan een ander "topicv" over ritme (was een jonge dame die nog groen was, die komt er wel); ik ben nog niet zolang geleden s een keer met een dame ouder als ik t koffer in gedoken....die bakte er nix van! had n paar kids dus niet groen, maar t ritme van n omvallende keukenkast. en verder ook slecht in bed... (zie boven)
daar kwam mister subtiel toch vrij rap de hoek om kijken.
was n aardig mens, die wou mij als "neukertje" maar dat heb ik vrij rap afgekapt.
ging -wat mij betreft- nergens over; en dan is celibatair & de Linkerhand te prefereren
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:45:36 #164
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17697515
En als het niet een fysiek iets is, maar meer hoe iemand zich opstelt in bed? Mag of moet je dan zeggen waarom je het afkapt of kun je beter aardig doen? Ik wil hier ook wel een nieuw topic voor openen, want ik zit er nogal mee, maar dan krijg ik weer van die zeikerds van bij mij kom je niks tekort.... Nieuw topic openen of hier houden?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:47:51 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17697553
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef dafjedaf het volgende:
En als het niet een fysiek iets is, maar meer hoe iemand zich opstelt in bed? Mag of moet je dan zeggen waarom je het afkapt of kun je beter aardig doen? Ik wil hier ook wel een nieuw topic voor openen, want ik zit er nogal mee, maar dan krijg ik weer van die zeikerds van bij mij kom je niks tekort.... Nieuw topic openen of hier houden?
hier houden. eerlijk zijn, je eigen koers gaan en toch met gevoel voor je medemens varen.
pi_17697563
quote:
Nieuw topic?
pi_17697579
Ow hier? Nou ja maakt mij niet zoveel uit, wil alleen niet door een mod de mond gesnoerd worden omdat ik off-topic ga...
pi_17697621
Waarom zou je uberhapt iemand zijn ego afschieten?
Als je redelijk aardig blijft dan voel je je zelf toch ook beter?
Afbranden tot aan den enkels kan altijd nog.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:51:37 #169
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17697630
*wacht op reactie van mod*
*waarschijnlijk lang wachten kan*
pi_17697648
quote:
Als de man in kwestie gewoon slecht zijn best doet, geen goed ritme heeft of alleen aan zichzelf denkt dan kun je er natuurlijk best wat van zeggen. Als het enkel ligt aan het feit dat ie een erg kleine lul heeft dan moet je gewoon op je woorden passen...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:56:01 #171
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17697718
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef nozem het volgende:
Als de man in kwestie gewoon slecht zijn best doet, geen goed ritme heeft of alleen aan zichzelf denkt dan kun je er natuurlijk best wat van zeggen. Als het enkel ligt aan het feit dat ie een erg kleine lul heeft dan moet je gewoon op je woorden passen...
De maat is niks mis mee.
pi_17697750
Waar zit je dan mee dafjedaf?
Is hij te dominant, doet hij dingen waar jij het niet mee eens bent? Dan moet je dat tegen hem zeggen, niet zo ergs als een shit sex leven.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:59:09 #173
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_17697772
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef Aventura het volgende:
Dwerglul is een prima valide reden om van een verdere relatie af te zien, maar het is ècht not done om dat te zeggen. Dan maar niet eerlijk zijn. Ik zou liever met een lulverhaal worden afgescheept, zodat ik naderhand tenminste nog met m'n maten in de kroeg kan kankeren dat het toch maar een dom kutwijf was, dan te horen te krijgen dat m'n lul niet voldoet. Iets ergers kun je als man gewoon bijna niet te horen krijgen. Primitief misschien, maar zo is het.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_17697785
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:51 schreef dafjedaf het volgende:
*wacht op reactie van mod*
*waarschijnlijk lang wachten kan*
Tssss, ongeduldje......

Mits de ts er geen verschrikkelijke problemen mee heeft mag het best hier verder gaan, dit is toch een voortvloeisel uit deze topic...
pi_17697802
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:59 schreef Kwark het volgende:

[..]

Dwerglul is een prima valide reden om van een verdere relatie af te zien, maar het is ècht not done om dat te zeggen. Dan maar niet eerlijk zijn. Ik zou liever met een lulverhaal worden afgescheept, zodat ik naderhand tenminste nog met m'n maten in de kroeg kan kankeren dat het toch maar een dom kutwijf was, dan te horen te krijgen dat m'n lul niet voldoet. Iets ergers kun je als man gewoon bijna niet te horen krijgen. Primitief misschien, maar zo is het.
Dank je Kwark!!

Want zo is het ook.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:03:27 #176
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17697860
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:57 schreef Oblivion het volgende:
Waar zit je dan mee dafjedaf?
Is hij te dominant, doet hij dingen waar jij het niet mee eens bent? Dan moet je dat tegen hem zeggen, niet zo ergs als een shit sex leven.
Ik heb er al een aantal keren wat van gezegd, maar het is geen gewone relatie maar alleen voor de seks, dus ik kan geen hele rel trappen, want dan is het nou dan donder je toch lekker op.
Terwijl het maar een paar kleine dingen zijn waar ik mee zit, maar die zijn wel nodig voor mij om het gaaf te vinden. Ik krijg iedere keer mooie beloftes maar er verandert niks. En ik vind, in een seksrelatie moet de seks goed zijn. En voor goede seks moet je luisteren naar aanwijzingen van de ander. En als ie dat niet wil, nou dan niet, back to wanking voor hem.

Probleem is dat ik m wel graag mag, gewoon als vriend. Dus nu zit ik er mee hoe ik het het beste kan brengen. Aan de ene kant denk ik, jij behandelt mij af en toe best kut, dus ik moet voor mezelf opkomen en hem recht in zn gezicht zeggen hoe beroerd het is, aan de andere kant denk ik, misschien doet ie het niet expres ofzo, en wil ik niet onaardig zijn... En dus gewoon niet meer doen, maar dan zal ie zich afvragen waarom.....
pi_17697869
Kwark, zo is het en niet anders.

Eerlijkheid is een schone zaak, maar in dit geval kwets je de man te erg en doet eerlijkheid meer kwaad dan goed.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:04:27 #178
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17697874
Dafjedaf schrijft:
quote:
En als het niet een fysiek iets is, maar meer hoe iemand zich opstelt in bed? Mag of moet je dan zeggen waarom je het afkapt of kun je beter aardig doen?
goeie!
ligt eraan hoe "erg fout" hij zich opstelt in bed...gedraagt ie zich als n soort Rocco (losse handjes, vuilbekkerij, hanig enz) dan mag je dat IMO best recht voor z'n raap zeggen!
anders leert ie nix, en is z'n volgende vriendin/neukertje de klos.....
sommige jonge ventjes hebben teveel porno tot zich genomen en denken daarna dat je vrouwen moet behandelen als stront; want daar worden ze geil van...NOT.

of is t juist andersom? klungelen door onzekerheid en/of geintimideerd door jouw uiterlijk cq vrijpostigheid? durft niet goed?
dan zou ik t weer wat "subtieler" aan pakken.......

geen van bovenstaande? misschien houdt ie van "soorten" sex waar jij niet voor gaat? (daar kan de rest toch wel n plaatje van maken denk ik)
of hij is egoistisch enz enz

wat is t probleem?
pi_17697914
Ik denk dat als het sexueel niet klikt dat de man in kwestie dat al weet, of hij moet wel erg weinig eisen stellen
Dus eerlijk zeggen, maar het aardig brengen denk ik...

Weet jij veel wat eruit voort kan vloeien, misschien word het wel de beste minnaar van de wereld
Maar soms klikt het gewoon niet sexueel, niets aan te doen...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:07:29 #180
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17697918
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:04 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
goeie!
ligt eraan hoe "erg fout" hij zich opstelt in bed...gedraagt ie zich als n soort Rocco (loose handjes, vuilbekkerij enz) dan mag je dat IMO best recht voor z'n raap zeggen!
anders leert ie nix, en is z'n volgende vriendin/neukertje de klos.....

of is t juist andersom? klungelen door onzekerheid en/of geintimideerd door jouw uiterlijk cq vrijpostigheid?
dan zou ik t weer wat "subtieler" aan pakken.......
Geen rocco (hell no) en ook geen wezenloosje... Ik weet het niet, hij heeft blijkbaar een idee in zn hoofd van wat er mogelijk is, en als ik dan iets vraag wat daar niet bij hoort zegt ie ja en doet ie nee. Eerlijk gezegd *overgaat op fluistertoon* verveel ik me kapot.
pi_17697931
Zolang het niet enkel en alleen met fysieke zaken te maken heeft (lengte, vorm, invalshoek whatever) kun je alles gewoon zeggen vind ik. Er is namelijk iets aan te doen..
pi_17697932
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:03 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb er al een aantal keren wat van gezegd, maar het is geen gewone relatie maar alleen voor de seks, dus ik kan geen hele rel trappen, want dan is het nou dan donder je toch lekker op.
Terwijl het maar een paar kleine dingen zijn waar ik mee zit, maar die zijn wel nodig voor mij om het gaaf te vinden. Ik krijg iedere keer mooie beloftes maar er verandert niks. En ik vind, in een seksrelatie moet de seks goed zijn. En voor goede seks moet je luisteren naar aanwijzingen van de ander. En als ie dat niet wil, nou dan niet, back to wanking voor hem.

Probleem is dat ik m wel graag mag, gewoon als vriend. Dus nu zit ik er mee hoe ik het het beste kan brengen. Aan de ene kant denk ik, jij behandelt mij af en toe best kut, dus ik moet voor mezelf opkomen en hem recht in zn gezicht zeggen hoe beroerd het is, aan de andere kant denk ik, misschien doet ie het niet expres ofzo, en wil ik niet onaardig zijn... En dus gewoon niet meer doen, maar dan zal ie zich afvragen waarom.....
Ik krijg al kippevel als ik het lees, wat een....
Je bent niet op je bekkie gevallen, geef hem van jetje, voorlopig vind ie het prachtig en leuk ook jou te neuken . Hij komt immers elke keer terug, en dat je er niks van zegt, omdat je bang bent dat ie zegt: de schijt met de hele sex, dat gebeurd niet...
Dus op naar een beter sexleven!! Breek je bek open!
pi_17697942
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:07 schreef dafjedaf het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd *overgaat op fluistertoon* verveel ik me kapot.
Dan moet je dat gewoon zeggen dus.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:09:55 #184
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17697960
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:06 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat als het sexueel niet klikt dat de man in kwestie dat al weet, of hij moet wel erg weinig eisen stellen
Dus eerlijk zeggen, maar het aardig brengen denk ik...

Weet jij veel wat eruit voort kan vloeien, misschien word het wel de beste minnaar van de wereld
Maar soms klikt het gewoon niet sexueel, niets aan te doen...
Nou ja, ik heb het dus al tig keer gezegd, tijdens en buiten seks, dus ik denk niet dat dat wonder nog plaats gaat hebben. En het nare is: hij vind het fantastisch met me... Ik heb zelfs al een keer expres totaal mn best niet gedaan, maar dat hielp ook niks. En eigenlijk heb ik geen zin om er verder veel energie in te steken, dr zijn er zat die die dingen wel doen (zo extreem ben ik niet).

Maar ik weet gewoon niet of ik aardig moet zijn of niet...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:11:17 #185
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17697980
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:08 schreef nozem het volgende:
Dan moet je dat gewoon zeggen dus.
"Je ziet er leuk uit en ik mag je graag, maar je bent egoistisch en dodelijk saai in bed?"
Dat durf ik niet....
pi_17697995
Wel aardig zijn, daar heeft erodome wel gelijk in.
Voel je jezelf ook beter.
pi_17698015
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

"Je ziet er leuk uit en ik mag je graag, maar je bent egoistisch en dodelijk saai in bed het wordt echt niks tussen ons!"
Dat durf je toch wel?

[ Bericht 7% gewijzigd door Oblivion op 13-03-2004 23:13:13 (Oops) ]
pi_17698106
Waarom niet wat directer?

Ik bedoel, die jongen heeft misschien echt wel de capiciteiten maar maakt ze op dit moment niet waar. Een keer goed de waarheid horen maakt van hem misschien wel een ware dekhengst..
pi_17698125
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:03 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet gewoon dat je geen sex meer met hem wilt en als hij dan vraagt waarom kun je globaal antwoord geven, het is niet dat hij van niets weet toch...

Je hoeft hem niet de grond in te trappen, maar je mag wel eerlijk zijn.

Ik begrijp je probleem, het is moeilijk om zoiets te doen omdat je hem ook als vriend kent, jullie relatie is niet alleen gebaseerd op lust, op sex....
Hoe ga je dat brengen terwijl je dat persoon niet wil kwetsen en als vriend wil houden(dat hij zich niet ongemakkelijk gaat voelen met je)...

Maar als je alleen wil stoppen met de sex en wel wil doorgaan met de vriendschap zal je toch een verklaring moeten geven waarom je geen sex meer wil, die vraag gaat komen, dat is onvermijdelijk...

Ik ken hem niet, jij wel, jij weet een beetje hoe hij het op zou kunnen vatten...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:25:45 #190
61927 DaveM
uitgefokt
pi_17698230
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:59 schreef Kwark het volgende:

[..]

Dwerglul is een prima valide reden om van een verdere relatie af te zien, maar het is ècht not done om dat te zeggen.
Ach, een man met een kabouterpikkie weet waarschijnlijk genoeg als z'n vriendin na de 1e keer sex ineens niet meer zo enthousiast is voor de relatie. Dus die heeft waarschijnlijk wel genoeg aan een excuus als "we passen toch niet helemaal bij elkaar'.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:30:52 #191
61927 DaveM
uitgefokt
pi_17698317
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

"Je ziet er leuk uit en ik mag je graag, maar je bent egoistisch en dodelijk saai in bed?"
Dat durf ik niet....
Je kunt het toch ook op andere manieren duidelijk maken?
Hoofdpijn, ongesteld, hormoonschommelingen waardoor je de laatste maanden gewoon niet meer zo'n zin hebt in sex.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:31:21 #192
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17698322
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef erodome het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon dat je geen sex meer met hem wilt en als hij dan vraagt waarom kun je globaal antwoord geven, het is niet dat hij van niets weet toch...

Je hoeft hem niet de grond in te trappen, maar je mag wel eerlijk zijn.

Ik begrijp je probleem, het is moeilijk om zoiets te doen omdat je hem ook als vriend kent, jullie relatie is niet alleen gebaseerd op lust, op sex....
Hoe ga je dat brengen terwijl je dat persoon niet wil kwetsen en als vriend wil houden(dat hij zich niet ongemakkelijk gaat voelen met je)...

Maar als je alleen wil stoppen met de sex en wel wil doorgaan met de vriendschap zal je toch een verklaring moeten geven waarom je geen sex meer wil, die vraag gaat komen, dat is onvermijdelijk...

Ik ken hem niet, jij wel, jij weet een beetje hoe hij het op zou kunnen vatten...
Ik weet niet hoe hij het opvat... Ik kan soms onbedoeld dingen nog een stuk harder zegen dan ik ze al bedoelde.... Ik hoop eigenlijk dat als ik er niet meer op in ga hij het niet durft te vragen, ofzo...
Zal wel niet, maar ja... Als hij het echt wil weten moet ik het maar zeggen, ik zou me beroerd voelen over mezelf als ik een smoesje zou gebruiken...
pi_17699069
He! Zo ben je dan....niks aan te doen... Jij moest meneer tenslotte ook nemen omdat ie zo is...
  zondag 14 maart 2004 @ 00:16:43 #194
44906 merino
World of Sleepers
pi_17699581
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef erodome het volgende:

[..]

knip
dan kan je altijd nog besluiten om die diep en hard belevenis bij een minnaar vandaan te halen. Het enige wat er beschreven stond is een kleine pik. Er stond niks over verliefdheid/houden van of wat dan ook. Stel het is de perfecte man alleen zijn pik is niet lang genoeg maar hij vind het wel ok als je er een minnaar op na houd.
Waar zijn dan nog je argumenten?
pi_17699730
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef merino het volgende:

[..]

dan kan je altijd nog besluiten om die diep en hard belevenis bij een minnaar vandaan te halen. Het enige wat er beschreven stond is een kleine pik. Er stond niks over verliefdheid/houden van of wat dan ook. Stel het is de perfecte man alleen zijn pik is niet lang genoeg maar hij vind het wel ok als je er een minnaar op na houd.
Waarom reageer je niet op mij?

Je bent immers aanwezig?

Is ook okay om op een ander te reageren, maar als blijkt dat ik een vrouw ben dan reageer je niet meer?
Is het raar dat ik opeens niet een man ben met een penis van 6 cm?
Ben jij er 1?
  zondag 14 maart 2004 @ 00:24:29 #196
44906 merino
World of Sleepers
pi_17699801
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:21 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mij?

Je bent immers aanwezig?

Is ook okay om op een ander te reageren, maar als blijkt dat ik een vrouw ben dan reageer je niet meer?
Is het raar dat ik opeens niet een man ben met een penis van 6 cm?
Ben jij er 1?
sorry ik ben net 3,5 uur weggeweest en bij het losjes doorlezen (vind het altijd maar lappen tekst met daarin meningen die ik toch never kan weerleggen/veranderen) viel mij haar bericht op.
Wordt alsjeblieft niet persoonlijk.
Bovendien is Erodome ook een vrouw en ben ik wel de laatste die ooit op een vrouw zal neerkijken (zij is een Godin).
En mijn penislengte kom je toch nooit te weten dus zit er maar niet overin
pi_17699866
Ow is niet iets persoonlijks, maar meer dat je op elkaar reageerd.
pi_17699892
Ik was benieuwd.....
  zondag 14 maart 2004 @ 00:29:16 #199
44906 merino
World of Sleepers
pi_17699925
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:26 schreef Oblivion het volgende:
Ow is niet iets persoonlijks, maar meer dat je op elkaar reageerd.
Ik had een video liggen die ik erg graag wou gaan kijken. Ik had wat neergezet en ben daarna niet verplicht om te blijven hangen. Ik heb echt helemaal niks misdaan en wou misschien nog wel in de toekomst op jou reageren. In plaats daarvan kom jij preventief mij een beetje aanvallen dat ik je negeer en dat ik neerkijk op vrouwen.

Daar heb ik geen zin in. Schop jij maar lekker een jongen uit bed vanwege zijn kleintje hoor

edit//
nu ik bovendien nog een terugkijk is Erodome de enige die persoonlijk op mij gereageerd heeft. Waar zou ik in godsnaam op moeten reageren dan?
pi_17699998
Waarom doe jij nou wel persoonlijk?

Nah ja....
pi_17700072
Misschien wel een van 6 cm...
  zondag 14 maart 2004 @ 00:36:39 #202
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700082
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:31 schreef Oblivion het volgende:
Nah ja....
zeg dat wel ja

enige wat ik zeg is dat in bed man en vrouw elkaar als god en godin horen te beschouwen en als je Thor uit je bed trapt krijg je zo hard een hamer op je hoofd
pi_17700086
Ow waarschijnlijk wel 1 van 6 cm....
pi_17700102
Ik heb Thor in bed, and i'm loving it!!

zondag 14 maart 2004 @ 00:39:30 #205
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17700143
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:29 schreef merino het volgende:
edit//
nu ik bovendien nog een terugkijk is Erodome de enige die persoonlijk op mij gereageerd heeft. Waar zou ik in godsnaam op moeten reageren dan?
Ik denk dat een hoop mensen niet reageerden omdat je zinnige dingen zei.
Vat het niet zo persoonlijk op, was een misverstand van oblivion, that's all.
  zondag 14 maart 2004 @ 00:40:51 #206
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17700170
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef merino het volgende:
zeg dat wel ja

enige wat ik zeg is dat in bed man en vrouw elkaar als god en godin horen te beschouwen en als je Thor uit je bed trapt krijg je zo hard een hamer op je hoofd
Maar als je niet als een godin behandelt word, wat dan?
Heb ik recht op een hamer?
  zondag 14 maart 2004 @ 00:41:08 #207
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700176
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

I know I know
ben er al overheen
Vind alleen dat jullie mensen met een lul van 6cm een minderwaardigheidscomplex aanpraten
pi_17700178
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Niks misverstand, meneer kwam er achter dat ik een vrouw was en reageerde niet meer, okay misschien kan iemand dan 3 en half uur weg zijn geweest....

Maar die reactie daarna haalde jouw zelfs tevoorschijn...
  zondag 14 maart 2004 @ 00:41:37 #209
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700191
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Niks misverstand, meneer kwam er achter dat ik een vrouw was en reageerde niet meer,

ga je dat menen?
pi_17700220
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.
Ik weet niet of ik het trouwens om zo'n reden zo uitmaken.
Heb er wel ervaring mee met precies hetzelfde en ben toch bij de jongen in kwestie gebleven, maar het zat me niet lekker (letterlijk en figuurlijk ) en uiteindelijk ging de relatie toch stuk. Mede hierdoor.
Want inderdaad: een kleine penis is vele malen vervelender dan te kleine borsten, want borsten stop je er niet in, een penis wel en als je niks voelt dan is dat echt een domper
  zondag 14 maart 2004 @ 00:43:43 #211
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17700236
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef merino het volgende:

ga je dat menen?
Foei, dat is nou niet Zen van je...
  zondag 14 maart 2004 @ 00:44:23 #212
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700258
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Foei, dat is nou niet Zen van je...
wat is niet Zen van mij?
pi_17700269
quote:

[..]

I know I know
ben er al overheen
Vind alleen dat jullie mensen met een lul van 6cm een minderwaardigheidscomplex aanpraten
Ja, dat is het kutte van een forum, ik zou het liever niet uit willen spreken, en heb dat in het echte leven ook niet gedaan.
Omdat ik denk dat iemand wel een fijn sex leven zou kunnen hebben, alleen niet bij mij...
Is toch eerlijk? Maar nee, ik zou iemand van 6 cm geen complex willen aanpraten... Echt niet...
pi_17700279
quote:

[..]

ga je dat menen?
Jah, en ontken maar eens dat je niet dacht dat ik een man was....
  zondag 14 maart 2004 @ 00:46:30 #215
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17700302
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef merino het volgende:
wat is niet Zen van mij?
Oblivion uitlachen! Stouterd!
pi_17700313
Maar in 1 ding heb je gelijk: Ik had het niet zo neer mogen zetten, had het wat genuanceerde neer moeten zetten...
  zondag 14 maart 2004 @ 00:47:22 #217
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700319
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:45 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Jah, en ontken maar eens dat je niet dacht dat ik een man was....
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:55 schreef Oblivion het volgende:
Ja, 2 keer gehad zelfs...

Maar ja, dan zat de liefde er niet echt diep in...

En zo zal ik ook wel om een bepaalde rede eens aan de kant gezet zijn...
"Ach nee het gaat niet zeer om jou, maar ligt meer aan mij..."

Shit happens.
Je eerste post in dit Topic straalt nogal wat vrouwelijkheid uit
pi_17700330
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Rimmen?
  zondag 14 maart 2004 @ 00:48:29 #219
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700342
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik lach haar niet uit, ik lach om het leven
  zondag 14 maart 2004 @ 00:50:06 #220
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17700380
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Oblivion het volgende:

Rimmen?
Vond je het zo leuk vorige keer?
pi_17700397
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef merino het volgende:

[..]

[..]

Je eerste post in dit Topic straalt nogal wat vrouwelijkheid uit
Ja, jij hebt gelijk!

Maar begrijp je nu mijn punt?
Voor iemand die Kamasutra naleeft, moet ook weten dat Zen bestaat

Ik heb je aangevallen op het feit dat je niet op mij reageerde terwijl ik je wat toediende qua vraag en antwoord, en vervolgens bleef het stil.
Dus de volgende keer: als de discussie een beetje tempert dan pas weglopen
pi_17700415
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Vond je het zo leuk vorige keer?
Meer meer, ow kut we zijn in het verkeerde topic....
pi_17700445
Ook de posts tussen door lezen Merino. please....
Anders wordt het zo'n eenzijdige boel....
  zondag 14 maart 2004 @ 00:56:07 #224
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700498
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ook de posts tussen door lezen Merino. please....
Anders wordt het zo'n eenzijdige boel....
Jeetje zeg maak er niet zo'n punt van Ik voel me zo verplicht om hier te blijven rondhangen zo

En over je post die ik (per ongeluk) gemist heb;
Hoe weet jij nou dat je een dikke lul NODIG hebt. Laten we zo zeggen ik vind andere dingen belangrijker en zie seks als meer dan een vrouw opvullen.

[ Bericht 14% gewijzigd door merino op 14-03-2004 00:57:53 (verkeerd gelezen, sry :S) ]
pi_17700567
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef merino het volgende:

[..]

Jeetje zeg maak er niet zo'n punt van Ik voel me zo verplicht om hier te blijven rondhangen zo

En over je post die ik (per ongeluk) gemist heb;
Hoe weet jij nou dat je een dikke lul NODIG hebt. Laten we zo zeggen ik vind andere dingen belangrijker en zie seks als meer dan een vrouw opvullen.
En overigens kan je alsjeblieft stoppen met het refereren naar mijn penis als klein. Niet dat het me iets intereseert wat iemand hier daarvan denkt maar het is gewoon niet zo en je hebt ook geen enkel recht of aanleiding gehad om dat te suggereren...
Als je nu even terug leest dan lees je dat ik echte geen grote lul nodig heb....
Daarom is lezen essentieel...
Ik zal het niet meer zeggen dat je een kleine penis hebt, ik ken je immers niet...en is ook gemeen
ik heb al meerdere malen getracht redelijk uit de hoek te komen, maar je leest niet, en als ik vraag aan je redelijk te lezen, dan zeg je dat je hier MOET vertoefen.... Is niet eerlijk....
Ik laat je maar dan...

Dag merino.... het gaat je goed... we waren niet compatible...

pi_17700681
En dan GVD je post anders maken...
Ik bied mijn excuses aan en je verander gewoon je post, schijnheil!
  zondag 14 maart 2004 @ 01:07:47 #227
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700720
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:05 schreef Oblivion het volgende:
En dan GVD je post anders maken...
Ik bied mijn excuses aan en je verander gewoon je post, schijnheil!
ik poste dat omdat ik de oude post van je terug las maar las echter over het * achter "jouw" heen. Daarmee neem ik aan dat die zin niet naar mij persoonlijk bedoelt was. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen maar was dus onterecht en daarom trok ik mijn beweringen in.
En wat is er mis met overbodig excuus maken? Je weet kennelijk zelf dat je fout zat dus waar zit je mee?

(aaargh bij nader terug kijken wordt dit waarschijnlijk een slowchat ban sry modjes ik zal nu direct ophouden...)
pi_17700733
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:07 schreef merino het volgende:

[..]

ik poste dat omdat ik de oude post van je terug las maar las echter over het * achter "jouw" heen. Daarmee neem ik aan dat die zin niet naar mij persoonlijk bedoelt was. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen maar was dus onterecht en daarom trok ik mijn beweringen in.
En wat is er mis met overbodig excuus maken? Je weet kennelijk zelf dat je fout zat dus waar zit je mee?
Dat je niet eerlijk bent, maar maakt niet uit....
Het is maar internet....
Ik heb je in geen zins willen beledigen noch kwetsen...
  zondag 14 maart 2004 @ 01:10:30 #229
14960 spaceball
Sorry, it's the hair...
pi_17700755
Okay, excuses gemaakt, over en weer.
Gaan we nu weer lief doen tegen elkaar?
Dearly beloved, we are gathered here today to witness Princess Vespa, daughter of King Roland going [b]right past the altar, heading down the ramp and out the door![/b]
pi_17700782
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:07 schreef merino het volgende:

(aaargh bij nader terug kijken wordt dit waarschijnlijk een slowchat ban sry modjes ik zal nu direct ophouden...)
De mod erodome ziet dit wel, en zal er wel een slotje op knallen, maar offtopic zijn we niet echt, er wordt immers niet ordinair over heen gescholden.

Dit is een discussie, die recht heeft uitgeschreven te mogen worden.
pi_17700789
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:10 schreef spaceball het volgende:
Okay, excuses gemaakt, over en weer.
Gaan we nu weer lief doen tegen elkaar?
ik wel hoor, ben er klaar voor....
  zondag 14 maart 2004 @ 01:14:34 #232
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17700824
Dus moraal van het verhaal: Jongens met een kleine piemel houden na een paar keer proberen op met sexen, gaan aan Zen en Reiki doen en krijgen geen nakomelingen waardoor de grote piemel 'survived' en over 400 jaar de evolutie zo ver heen is dat dit topic dan niet eens zou bestaan.

Goh...
Proud Powerpauper
pi_17700835
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:14 schreef Nuek het volgende:
Dus moraal van het verhaal: Jongens met een kleine piemel houden na een paar keer proberen op met sexen, gaan aan Zen en Reiki doen en krijgen geen nakomelingen waardoor de grote piemel 'survived' en over 400 jaar de evolutie zo ver heen is dat dit topic dan niet eens zou bestaan.

Goh...
Je vergeet kamasutra..
pi_17700844
quote:

Goh...
Ja die kant zal het alleszins wel opgaan.
  zondag 14 maart 2004 @ 01:16:08 #235
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700846
quote:

Goh...
wie zegt dat mensen die aan Zen en Reiki doen geen sex hebben? Nee hou jij het maar op de nederlandse boerenknul wiens favoriete standje doggystyle is
  zondag 14 maart 2004 @ 01:16:42 #236
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17700854
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:15 schreef Oblivion het volgende:
Je vergeet kamasutra..
En mijn dilemma! Vergeet mijn dilemma niet!!
  zondag 14 maart 2004 @ 01:17:49 #237
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17700868
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:16 schreef merino het volgende:
wie zegt dat mensen die aan Zen en Reiki doen geen sex hebben? Nee hou jij het maar op de nederlandse boerenknul wiens favoriete standje doggystyle is
Ja, want moeilijker is altijd beter, jatoch?
pi_17700881
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:16 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

En mijn dilemma! Vergeet mijn dilemma niet!!
Wat de neuk diellema?

SPEAK!!

Ben te dronken....
  zondag 14 maart 2004 @ 01:19:11 #239
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17700889
quote:

[..]

1. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
2. Mijn vriend is geen Nederlander
3.
Proud Powerpauper
pi_17700907
quote:

[..]

Ow grow up!!!

pi_17700918
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:18 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat de neuk diellema?

SPEAK!!

Ben te dronken....
Altijd leuk he, in je eentje dronken op zaterdagavond zinloze posts plaatsen op een i-net forum

Of niet?:
  zondag 14 maart 2004 @ 01:21:22 #242
44906 merino
World of Sleepers
pi_17700926
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:19 schreef Nuek het volgende:

[..]

1. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
2. Mijn vriend is geen Nederlander
3.
ik voel me niet aangesproken... doe geen reiki
maar ben ik nou zo twisted want ik zag jou toch echt zeggen dat iemand dan maar aan Zen en Reiki gaat doen en DUS geen nakomelingen krijgt....

owh en mijn bericht (net als menig vorige) was sarcastisch bedoelt dus niet zo persoonlijk opvatten
  zondag 14 maart 2004 @ 01:23:08 #243
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17700957
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:21 schreef merino het volgende:

[..]

ik voel me niet aangesproken... doe geen reiki
maar ben ik nou zo twisted want ik zag jou toch echt zeggen dat iemand dan maar aan Zen en Reiki gaat doen en DUS geen nakomelingen krijgt....

owh en mijn bericht (net als menig vorige) was sarcastisch bedoelt dus niet zo persoonlijk opvatten
dus... ga je serieus zinloos happen....

irc:
<UKboy1> i am 11 years old and my penis is 4inchers long. is this normall for someone my age?? also i have another question - dos my penis sposed to be bent to the left??
Proud Powerpauper
pi_17700975
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:21 schreef nozem het volgende:

[..]

Altijd leuk he, in je eentje dronken op zaterdagavond zinloze posts plaatsen op een i-net forum

Of niet?:
In mijn eentje?
Vriend staat hier naast me, mee te lachen...

En te kijken of niet een compleet ass of mezelf maak...
  zondag 14 maart 2004 @ 01:25:34 #245
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17700995
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

In mijn eentje?
Vriend staat hier naast me, mee te lachen...

En te kijken of niet een compleet ass of mezelf maak...
.... dan wordt het toch nog een rimjob vanavond

hai vriendje van Oblivion!
Proud Powerpauper
pi_17701018
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:25 schreef Nuek het volgende:

[..]

.... dan wordt het toch nog een rimjob vanavond

Tering, jij hebt meegelezen.....
pi_17701081
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:25 schreef Nuek het volgende:

Vriendje zegt: HOOOOOOOOOOOOOI!!!!

zondag 14 maart 2004 @ 01:31:12 #248
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17701096
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:26 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Tering, jij hebt meegelezen.....
*onschuldige fluitefluit*

ik?

anyways... ontopic... size still matters...

Er is ook helemaal NIEMAND die zegt 'Hey kijk, ik heb een klein geslachtsorgaan... maar het werkt wel en ik heb nog nooit klachten gehad want <vul in wat er goed zou zijn aan...>' enzo....
Proud Powerpauper
pi_17701118
hey! ik lees ook regelmatig mee....
Is juist leuk van zo'n groot forum!!!
En je hebt helemaal gelijk!!
pi_17709136
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Nee, dat is helemaal niet waar. Die 3 cm staat niet in de weg van een succesvolle bevruchting en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Stel de volgende twee knapen:

Welke persoon is nu voor de seks het meest succesvol denk je? De seks is namelijk uiteindelijk bedoeld om jezelf voort te planten en dat zal voor Jaap, ondanks zijn 23 cm, een groot probleem worden. Kees daarentegen heeft geen enkel probleem.
Ik dacht dat het hier ging om het feit dat je geniet van de seks. Kinderen kan later nog, en er zijn genoeg mensen die geen kinderen willen. Als je de rest van je leven bij iemand blijft die je tijdens de seks totaal niet kan plezieren, dan vráágt dat om moeilijkheden.

Als jij denkt dat het tijdens de seks alleen maar om het verwekken van kinderen gaat, dan zit je verkeerd. Die clitoris zit er niet voor niks.
pi_17710536
Ach, mensen mannen en vrouwen kunnen oppervlakkig zijn, dat is de werkelijkheid en gelukkig maar!
De wereld wordt echt geen betere plek als iedereen de hele dag diepe/emotioneel intieme contacten had. Dan wordt je gek lijkt mij.
Het is niet zo wanneer je met iemand sex hebt, daar gelijk allerlei verplichtingen aanzitten helemaal niet zelfs.
en als je er niks aan vindt, dan heb je geen sex meer met die persoon.
of de reden nu een kleine pik is of een te smalle vagina, wat maakt het uit.

bovendien zijn altijd meer redenen op verschillende vlakken tegelijkertijd, bv social, emotioneel, intellectueel, enz.

het lijkt me wel dat wanneer jaap een leuter van 23 cm heeft en erica een strakke smalle, nauwe vagina, dat Jaap en Erica meer zullen voelen dan kees(3cm) en roosje(met een echoput)
pi_17710614
3-6 cm wtf... zou toch moeten lukken dat er veel mensen met die 'lengte' zitten, zal toch heeel zelfzaam zijn denk ik
  zondag 14 maart 2004 @ 18:10:02 #253
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17712381
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:32 schreef Oblivion het volgende:
hey! ik lees ook regelmatig mee....
Is juist leuk van zo'n groot forum!!!
En je hebt helemaal gelijk!!
ik had er weinig aan toe te voegen eigenlijk vandaar dat ik er niet postte....
Maar ik moest af en toe wel lachen vandaar dat ik het volgde.
Proud Powerpauper
  zondag 14 maart 2004 @ 19:45:25 #254
37769 erodome
Zweefteef
pi_17714393
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef merino het volgende:

[..]

Ik wil niet 3 tot 4 keer in de week een minnaar, dat lijkt me helemaal niks, ik wil gewoon bij mijn eigen man goede sex kunnen krijgen....

Een open relatie heb ik al, maar ik zie me al 3 tot 4 keer in de week tegen mijn man zeggen, ik ga ff naar jantje toe om me echt lekker te laten neuken, denk niet dat dat heel lang goed zou gaan, al zou ik het zelf wel volhouden....

Een minnaar of een minnares is leuk, maar dat moet je voor af en toe houden, lekker flink geneukt worden wil ik vaak, vaker als dat ik een minnaar wil...
  zondag 14 maart 2004 @ 19:46:56 #255
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_17714422
ik hoef me daar geen zorgen om te maken.
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  zondag 14 maart 2004 @ 19:55:27 #256
37769 erodome
Zweefteef
pi_17714608
quote:

Goh...
Ik doe aan reiki, vind tantra gigantisch interresant en leuk, zen ook wat rond en sex me gek
Maarja, ben dan ook een vrouw
  zondag 14 maart 2004 @ 19:56:33 #257
37769 erodome
Zweefteef
pi_17714635
Goed mensen....

Het gekibbel is wel klaar he, ik zal de topic niet sluiten, maar zou het wel erg op prijs stellen als er niet meer gekibbeld word en we een beetje ontopic blijven.

Dank voor uw aandacht!!!
  maandag 15 maart 2004 @ 03:56:34 #258
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_17723200
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het is dan ook geen reden om het uit te maken, daarmee geef je immers aan dat het je om de sex te doen is. Voor mij maakt het niet uit of een jongen/man een kleine penis heeft. Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar een kleinere, die grotere kan ik niet kwijt.
Asjemenou
pi_17746064
Ik heb niet het volledige topic doorgelezen, maar voor de statistici onder ons:

http://www.sizesurvey.com/result.html

Volgens dit onderzoek heeft het 1e percentiel, oftewel de "kleinste" 10 procent van de mannen, een erectie tussen de 68 en 125 mm.

Verder suggereert de data dat zwarte mannen gemiddeld geen grotere erectie hebben dan blanke mannen, deze uitspraak is echter niet statistisch significant door een te kleine steekproef.

Ik volg nu zelf een statistiek-vak en ik moet zeggen dat het wel grappig is om het op zo'n onderwerp toegepast te zien, maakt de stof een stuk minder saai.

[ Bericht 0% gewijzigd door AirOne op 16-03-2004 01:59:52 ]
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:59:42 #260
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17748684
een percentiel is 1% niet 10%
  dinsdag 16 maart 2004 @ 10:04:21 #261
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17748768
er staat percentiel 0-10 dus het gaat idd om 10%, maar volgens mij gaat het om 6,8 centimeter (2,7 inch), anders is het gemiddelde anderhalve centimeter.

ga nog maar ff statistiek leren, lieverd.
pi_17750707
Ik zou eerder een man het bed uit gooien vanwege een grote...
Mijn huidige vriend heeft tussen middel en groot in en soms doet het zeer (gelukkig niet vaak) en dat vind ik wel is jammer. Ook met pijpen heb ik er meer moeite mee (al vind ik het nog steeds geweldig om te doen)

Ik heb wel is met iemand sex gehad die een echte grote had en ook is met iemand die kleiner was dan het gemiddelde...
Nou met die vent die zo een grote had kon ik niet genieten van de sex, alles doet pijn, zelfs al was ik heel erg nat en das niet leuk. Pijpen was al helemaal een afknapper.

Groote doet er bij mij niet toe, zolang het niet te groot is. Mijn vriend zit net op de grens, ben super blij met hem en hou heel veel van hem... Als ie iets groter had geweest had ik echt moeite gehad ermee... Ik vind zelf sex geweldig, maar als ik steeds pijn moet hebben bij iets wat geweldig zou moeten voelen...

Voor mij dus liever klein en fijn dan groot en pijn.
pi_17750800
Seks is niet het belangrijkste, maar wel één van de belangrijkste dingen.
Als de seks niet klikt dan kan je er wel mee ophouden, want als het dan saai word heb je kans dat er op een ander frustraties worden botgevierd.
Zoenen vind ik ook belangrijk, als dat niet klikt.. dan knap ik ook langzaam op iemand af
Een kleintje vind ik helemaal niet zo erg het gaat erom wat hij ermee doet
Delivered without an information leaflet
pi_17751504
als je penis lekker dik is dan merk je dat al heel wat teweeg brengt en tja..als je penis nog eens een aangename lengte heeft...
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:36:45 #265
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17766541
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef fokaapje het volgende:
als je penis lekker dik is dan merk je dat al heel wat teweeg brengt en tja..als je penis nog eens een aangename lengte heeft...
6 cm maar wel 6 pond
Proud Powerpauper
  woensdag 17 maart 2004 @ 08:51:58 #266
55868 WhiteTwin
Drs. in de internetulatuur!
pi_17770039
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef fokaapje het volgende:
Als een vrouw gilt wil dat niet per definitie gelijk zeggen dat het lekker voor haar is.....
One's Eyes always tell the truth...
  woensdag 17 maart 2004 @ 14:50:33 #267
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_17776764
quote:
....... en na een paar weken besluiten jullie met elkaar naar bed te gaan. ......
HUH ???????
Staat daar WEKEN??
pi_17780193
<offtopic mode aan]
ik zal het maar toegeven...ik heb geen grote...of lange...

maar ik heb wel 100 kilo om em er in te rammen!!
<offtopic mode uit>

ik ben op de helft van de post gestopt met lezen...vind het onzinnig dat dit iets moet uitmaken
ik ben voorbij de leeftijd dat ik (als jongen zijnde) de hele dag aan sex dacht
wat is nou belangrijker.... de lengte,dikte,wijdte,ofnauwte van het mannelijk dan wel vrouwelijk geslachtsorgaan...of het feit dat je de rest van je leven met diegene verder wil...

tuurlijk sex is altijd prettig, maar in deze tijd zijn er alle soorten oplossingen
"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"
pi_17780731
Ik ken wel verhalen van vriendinnen die mannen hebben gesommeerd om te vertrekken na inspectie. Ik lach me altijd rot. Die mannen zijn de hele avond geil en denken: I'm gonna get some... en dan wordt het wel een heel pijnlijke situatie.

Wel zielig voor die mannen hoor
All good things must come to an end...
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:19:47 #270
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_17783204
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 14:50 schreef jwjw het volgende:

[..]

HUH ???????
Staat daar WEKEN??
Jij bent er eentje van de snelle hap? Lekker respectvol voor de liefdesrelatie an sich ja weer.
120 km/u
pi_17838485
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

vandaar dat we anti conceptie hebben uitgevonden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17838502
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 08:51 schreef WhiteTwin het volgende:

[..]

Als een vrouw gilt wil dat niet per definitie gelijk zeggen dat het lekker voor haar is.....
ROFL
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17843114
Ik heb ooit een vriendin gehad met een kleine vagina en heel veel extra "lipjes". Ik ben verder heel gemiddeld, misschien wel iets dikker dan normaal. maar uiteindelijk was het altijd alleen maar pijnlijk voor haar en kon ze er niet van genieten. dat is een van de redenen dat het uit ging...
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:59:30 #274
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17849018
Als ie een lekker kontje heeft dan maakt dat een hoop goed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:13:06 #275
87975 Da_DvD
Raar maar waar!
pi_17851527
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:28 schreef Praag het volgende:
Ik ken wel verhalen van vriendinnen die mannen hebben gesommeerd om te vertrekken na inspectie. Ik lach me altijd rot. Die mannen zijn de hele avond geil en denken: I'm gonna get some... en dan wordt het wel een heel pijnlijke situatie.

Wel zielig voor die mannen hoor
Komt dat zoveel voor dan? of waren ze nogal...veeleisend?
"One Cannot leave footprints in the sand of time, while sitting down! Walk with the Brotherhood, and make your mark in history."
pi_17852453
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:13 schreef Da_DvD het volgende:

[..]

Komt dat zoveel voor dan? of waren ze nogal...veeleisend?
bij hun kwam het idd nogal eens voor. en tsja, te klein is toch echt te klein.
All good things must come to an end...
  zondag 21 maart 2004 @ 11:18:33 #277
77057 WPA
punk4ever
pi_17863022
Edit: offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door erodome op 21-03-2004 11:29:52 ]
Wild Punks Amsterdam
  zondag 21 maart 2004 @ 11:24:14 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17863085
Mwah, ik schop vrouwen met een te grote doos niet uit bed.
Als vind ik zo'n wijde doos wel een stuk minder
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 21 maart 2004 @ 14:40:36 #279
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17865092
quote:
Op zondag 21 maart 2004 11:24 schreef SeLang het volgende:
Mwah, ik schop vrouwen met een te grote doos niet uit bed.
Als vind ik zo'n wijde doos wel een stuk minder
Dan zijn er nog wel strakkere gaatjes te vinden.... Bij mannen werkt dat helaas niet zo
Proud Powerpauper
  zondag 21 maart 2004 @ 14:48:00 #280
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_17865266
Dit topic doet me denken aan de film deepthroat
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 28 maart 2004 @ 23:38:42 #281
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18031669
<meisje denkt> omg omg wtf een kleine piemel!
<jongen denkt> yeah baby let's roll
<meisje zegt> ik denk dat ik mijn vriend's auto aan hoor komen! Kleed je maar gauw aan!
Proud Powerpauper
  zondag 28 maart 2004 @ 23:39:43 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_18031681
quote:
Op zondag 28 maart 2004 23:38 schreef Nuek het volgende:
<meisje denkt> omg omg wtf een kleine piemel!
<jongen denkt> yeah baby let's roll
<meisje zegt> ik denk dat ik mijn vriend's auto aan hoor komen! Kleed je maar gauw aan!
* Adelante denkt wat een hoer is dit meisje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 29 maart 2004 @ 00:00:25 #283
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18032088
quote:
Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Adelante denkt wat een hoer is dit meisje
En ik dacht dat het voor sommigen de perfecte oplossing kon wezen om te zeggen ipv 'wtf kleine pimo heb jij flikker op!'

Proud Powerpauper
  maandag 29 maart 2004 @ 00:12:13 #284
3185 Adelante
To let it go now
pi_18032275
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:00 schreef Nuek het volgende:

En ik dacht dat het voor sommigen de perfecte oplossing kon wezen om te zeggen ipv 'wtf kleine pimo heb jij flikker op!'

dat los je wel heel subtiel op jah, maar ik doelde meer op het feit
dat je gewoon aan het vreemdgaan bent en daarover niet eerlijk
tegen me bent geweest
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 29 maart 2004 @ 07:57:08 #285
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18034404
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:12 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat los je wel heel subtiel op jah, maar ik doelde meer op het feit
dat je gewoon aan het vreemdgaan bent en daarover niet eerlijk
tegen me bent geweest
eh...

Het was een leugentje voor bestwil snappie?
Proud Powerpauper
  dinsdag 30 maart 2004 @ 03:07:45 #286
69669 gids
B.I.T.C.H.
pi_18055906
quote:

[..]

Het is verschrikkelijk lullig voor degene die er 1 van 6 cm hebben, maar als ik niet lekker hard en diep geneukt kan worden vind ik het niet leuk en daarvoor moet een penis gewoon een beetje volume hebben.
Het hoeft echt geen honkbalknuppel te zijn, size does not matter is niet helemaal waar, maar dat de maat minder belangerijk is als sommige mannen denken is absoluut wel waar...

Een penis van 6 cm lang en 4 cm dik zal me vooral heel erg gefrustreerd maken, de belofte van wat heerlijks, maar niet het bereik....

Jij kan wel makkelijk praten, maar ik ben degene die het voelt als vrouw zijnde...
ik voel het ook zo! .

Als is een man verder nog zo compatible, je moet toch serieus overwegen of je hier de rest van je leven mee toe kunt op seksueel gebied. Is ook belangrijk...
Babe In Total Control of Herself
  dinsdag 30 maart 2004 @ 11:20:52 #287
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_18058766
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:43 schreef ravan het volgende:
vrouwen kunnen oppervlakkig zijn
Als dat nou zo was, dan hadden diegenen met een kleintje ook weer minder complexen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_18063008
quote:
Je moet je hierbij wel realiseren dat de relatie serieus is
Een relatie waarbij je nog maar een keer met iemand naar bed bent geweest is niet serieus.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:15:01 #289
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_18064673
ik schop jongens sowieso liever zo snel mogelijk mijn bed uit... Of ze nou een kleintje of een grote hebben...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_18067834
K snap niet dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken over de lengte van hun penis..Wat maakt het allemaal uit..:S..Mij maakt t iig niets uit hoe dun/dik/lang/kort tie is.....
pi_18067969
quote:

[..]

Okeeeeeeej...k ben het er wel eeeen héééél klein beetje mee eens..
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:55:45 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18068021
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 03:07 schreef gids het volgende:

[..]

ik voel het ook zo! .

Als is een man verder nog zo compatible, je moet toch serieus overwegen of je hier de rest van je leven mee toe kunt op seksueel gebied. Is ook belangrijk...
precies...even voor jouw goede orde. je signature moet zijn: i'm a babe in total control of myself. of het is she's a babe in total control of herself. dit staat een beetje slordig, zeker in combinatie met iets wat je claimt te zijn. tenzij je mps hebt, of je er zelf erg hard om kan lachen, zou ik het aanpassen.
pi_18107666
quote:

[..]

Ik ben van mening dat als je zo'n kleintje hebt beter sexloos door het leven kunt gaan om niet van de ene vernedering in de andere te gaan.
  donderdag 1 april 2004 @ 14:26:18 #294
3185 Adelante
To let it go now
pi_18107695
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:25 schreef kriele het volgende:

Ik ben van mening dat als je zo'n kleintje hebt beter sexloos door het leven kunt gaan om niet van de ene vernedering in de andere te gaan.
of je noemt jezelf Jan Lul en voegt wat toe aan deze post
  donderdag 1 april 2004 @ 22:15:24 #295
70888 Meisssie
shaking that assssssss
pi_18119052
Lekker belangrijk wat de grote er van is. Eerst keer was met m'n huidige vriend, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik weet wel dat hij boven het gemiddelde zit...Ook als had ie een kleintje, daaarom ga je het toch niet uitmaken? wat me ma dan altijd zegt; Een strootje kieteld beter dan een heilpaal
shaking that assssssss
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:27:46 #296
90251 Mariechjen
www.useloos.com
pi_18126934
Met n kleintje moet ie erg ERG goed zijn wil de relatie op sexueel gebied goed lopen.
Ik zou m niet meteen t bed uit schoppen, maar als later blijkt dat de seks niet goed genoeg is, dan gaat ie dr uit. Seks is essentieel voor n goedlopende relatie, voor mij dan.
pi_18127395
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 01:48 schreef AirOne het volgende:
Ik heb niet het volledige topic doorgelezen, maar voor de statistici onder ons:

http://www.sizesurvey.com/result.html

Volgens dit onderzoek heeft het 1e percentiel, oftewel de "kleinste" 10 procent van de mannen, een erectie tussen de 68 en 125 mm.

Verder suggereert de data dat zwarte mannen gemiddeld geen grotere erectie hebben dan blanke mannen, deze uitspraak is echter niet statistisch significant door een te kleine steekproef.

Ik volg nu zelf een statistiek-vak en ik moet zeggen dat het wel grappig is om het op zo'n onderwerp toegepast te zien, maakt de stof een stuk minder saai.
Lol @ onderzoek.

Al is het onderzoek klein, het helpt de geruchten dat negers gemiddeld een grotere hebben dan blanken ten deels weer de wereld uit.
pi_18131493
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef suikerzoet het volgende:
maar ik vind het in ieder geval belangrijk om te weten wat de size is, voordat ik überhaupt een relatie zou beginnen. kan me niet voorstellen dat je al een serieuze relatie kunt ontwikkelen zonder dat je elkaar naakt hebt gezien of wat dan ook.
size does matter.
Ik ook. Heb 1x iemand meegemaakt die écht kleingeschapen was en zoiets is een enorme afknapper.
Overigens heb ik het hem niet gezegd, maar de liefde was snel over
pi_18131826
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 14:39 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ik ook. Heb 1x iemand meegemaakt die écht kleingeschapen was en zoiets is een enorme afknapper.
Wanneer spreek je over écht klein geschapen? Dat is nogal een subjectief begrip lijkt me.
pi_18131936
Wat erg eigenlijk. Een man met een mini-piemel, iets zieligers is er eigenlijk niet..
pi_18131937
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wanneer spreek je over écht klein geschapen? Dat is nogal een subjectief begrip lijkt me.
Een penis van in erectie minder dan 10 cm, dat je op een kussen moet liggen met je onderlichaam om wat te kunnen voelen, dat is wat ik bedoel.
En op zijn hondjes dat 'ie er steeds uitfloept. Echt, dat was zó'n afknapper voor me
pi_18131995
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 14:57 schreef nozem het volgende:
Wat erg eigenlijk. Een man met een mini-piemel, iets zieligers is er eigenlijk niet..
Is ook zielig voor zo'n persoon. Ik ben alleen niet zo dat ik dat letterlijk als reden zou noemen voor het stuklopen van een relatie. Dan maar een smoes van 'de verliefdheid is over', in dit geval vind ik de waarheid te hard. Want als hij bv. een rot persoonlijkheid was geweest had hij daar nog wat aan kunnen doen, maar aan een micro penis doe je niet veel (penis vergroting levert ook hooguit een paar cm op, ook geen vetpot dus).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')