Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit zei. Ik denk dat zelfs de dames die zoiets een reden vinden om een jongen te dumpen erom heen gaan draaien en iets anders verzinnen als excuus om het uit te maken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:39 schreef TheoLeo het volgende:
"hey jongen, ik vind het vervelend maar ik wil het uitmaken. Ik vind je penis te klein."
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
Zeker nog nooit een relatie gehad
toch wel, en waarom zou ik dat niet hebben?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
Zeker nog nooit een relatie gehad
Hehe, ja vrouwen kunnen soms achterbakse wezens zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:52 schreef Disorder het volgende:
Ze zullen er wel iets anders op vinden. Zo van: "Ik vind het heel vervelend, maar ik ben niet meer verliefd op je.."
Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:04 schreef erodome het volgende:
Als ik echt echt heel gek op hem ben dan moeten er maar wat hulpmiddelen aan te pas gaan komen.
Maar echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein penisje zou wel echt een downer van hier tot gunter zijn, als ik mijn hart niet vergeven heb nog dan ga ik verder...
En nee dat zeg je niet letterlijk, misschien zeg ik wel dat het op sexueel vlak gewoon echt niet klikt...
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef thomastux het volgende:
nouja, als man vind ik kort door de bocht.
ik ga het echt niet uitmaken als ze kleine borsten zou hebben, lijkt me redelijk te verglijken. bovendien zijn (grote) borsten toch een soort statussymbool
De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?
Dat is enorm persoonlijk. Als je als jongen geilt op russische seks (pik tussen de borsten), dan zijn kleine borsten toch enorme afknappers. Maar zou ik het daarom uitmaken? Nee, natuurlijk niet. Er zijn belangrijkere aspecten in de relatie... veel belangrijkere.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????
Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Dat heb je met borsten nit, groot of klein maakt niets uit voor de sexbelevenis, een extreem klein of extreem grote penis maakt wel uit voor de sexbelevenis...
Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef erodome het volgende:
[..]
De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....
Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????
Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Daar zit wel wat in ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef Modafinil het volgende:
als ik een vrouw was en ik vond de maten van de penis zo belangiijk zou ik niet eerst een paar weken een relaties hebben zonder sex, maar meteen/zsm alles er op en eraan om de qualiteit van de sex te checken...
Zo kun je het trouwens ook zien. Als je "vriendin" zit te zeiken over het idee dat je penis te klein is, dan kun je altijd nog zeggen: "nee, jouw vagina is te groot" en dan maak jij het gewoon snel uit. Hou de eer aan jezelfquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef donald- het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...
Ja, dat heb ik mee gemaakt, dan merk je dus (vrijwel) niet meer dat in een vagina zit, en echt een kleine penis heb ik nou ook weer niet. Geen van de andere dames ooit horen morren of gemerkt dat het te klein was. Zij was gewoon extreem uitgehold/opgerekt...
Overigens: in dat geval was het voor mij wel een domper, en in geval van een relatie was dat ook voor iets geweest als "ben niet meer verliefd" of "het klikt niet op sexueel gebied" en dag-dag met de relatie...
Sex is niet waarom ik een relatie heb, maar een goede sex-beleving is wel esentieel voor een goede relatie.
Sex is niet heel erg belangerijk in een relatie waar de sex goed is, als de sex niet goed is word het zo goed als altijd een flink probleem, dat is de praktijk....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:12 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).
Dat is misschien jouw praktijk, omdat jij iemand bent die er kennelijk de nodige waarde aan hecht. Je kunt het niet stellen als een algemeen principe, want er zijn ook veel meisjes die het niet zoveel interesseert. Overigens kunnen we het belang van de lengte van een penis bepraten als het gaat om de kwaliteit van de seks.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:23 schreef erodome het volgende:
Sex is niet heel erg belangerijk in een relatie waar de sex goed is, als de sex niet goed is word het zo goed als altijd een flink probleem, dat is de praktijk....
hmzz nou......ik ken iemand die heeft wel is tegen een kerel gezegt toen ze broek uit ging: is dit alles?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit zei. Ik denk dat zelfs de dames die zoiets een reden vinden om een jongen te dumpen erom heen gaan draaien en iets anders verzinnen als excuus om het uit te maken.
schijn bedriegt. ik ken een echoput van 155.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:14 schreef DaveM het volgende:
TS je moet gewoon een kleine vriendin zoeken, eentje van 1.60 ofzo.
Die hebben ws ook een kleinere vagina waardoor de kans op afwijzing om die reden ook minimaal wordt.
*valt niet op kleine meisjes...![]()
Een echoputquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schijn bedriegt. ik ken een echoput van 155.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schijn bedriegt. ik ken een echoput van 155.
Welke man is niet onzeker over De Lengtequote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:43 schreef nozem het volgende:
Aha, beetje onzeker over de lengte van je geslachtsdeel? Dit soort vragen stel je vast niet zomaar.
Alsof een kleine leuter gelijk staan aan een loser zijn. Echt een opmerking die nergens op slaat. Er zijn mensen die onderaan de maatschappelijke ladder staan met enorme penissen. Het is maar net waar je meer belang aan hecht en wie je dus een loser noemt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:59 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zou er waarschijnlijk eerder achter komen dan dat ik van hem hield aangzien je meestal al seks hebt in de verliefdheidsfase, en ik denk dat als het echt abnormaal zou zijn ik het wel zou beeindigen, met pijn in mn hart... Ik zou het extreem slecht van mezelf vinden, maar ik heb nu wel genoeg relaties gehad waarin de seks beroerd was. Nu eerst maar weer eens een goeie en dan mogen de losers weer achteraan aansluiten.
Maar even serieus, dan hebben we het wel over een erectie van een paar centimeter, niet gewoon iemand met een beetje kleiner dan gemiddeld. Ik weet niet hoe groot hij zou moeten zijn, tot nu toe viel alles op te lossen met wat andere standjes.
Ik niet. Maar ik heb dan ook een nette middenklasser.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:40 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Welke man is niet onzeker over De Lengte?
Verder heb je zeker niet veel te bieden, of wel?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:02 schreef nozem het volgende:
Een erectie van enkele centimeters dat lijkt mij echt verschrikkelijk..Ik denk dat ik dan zou beslissen om maar geen sex te hebben.
ik ken een collega die zich regelmatig laat uithollen door een neukstam in zimbabwe. zijn gewoon groepsreizen. niks bijzonder en ze gaat met vriendinnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef DaveM het volgende:
[..]
Elke regel kent natuurlijk uitzonderingen.
Of ze is te lang op safari geweest in donker Afrika...
Dat noem ik nou niet bepaald normaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken een collega die zich regelmatig laat uithollen door een neukstam in zimbabwe. zijn gewoon groepsreizen. niks bijzonder en ze gaat met vreindinnen.
het bestaat onzekere vriend, het bestaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:43 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Dat noem ik nou niet bepaald normaal.
Joh. Met een erectie van 3 cm heb je op het gebied van sex helemaal niks te bieden en dat is natuurlijk enorm klote. Trouwens een dusdanig kleine lul is uitermate zeldzaam, ik hoop toch voor je dat die van jou iets langer is..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Verder heb je zeker niet veel te bieden, of wel?
Er bestaat hier kennelijk het idee dat ik een kleintje zou hebben, omdat ik toevallig dit topic openquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:14 schreef DaveM het volgende:
TS je moet gewoon een kleine vriendin zoeken, eentje van 1.60 ofzo.
Die hebben ws ook een kleinere vagina waardoor de kans op afwijzing om die reden ook minimaal wordt.
*valt niet op kleine meisjes...![]()
Maak je niet druk, hij is veel langer dan 3 cm hoor. Maar ik vind het wel bijzonder storend van jou, dat je zo iemand dan afpoeiert als een "mislukt" persoon voor de seks. Wie ben jij om de kwaliteit van de seks te standardiseren? Kwaliteit van seks hangt af van hoe je het beiden ervaart.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Joh. Met een erectie van 3 cm heb je op het gebied van sex helemaal niks te bieden en dat is natuurlijk enorm klote. Trouwens een dusdanig kleine lul is uitermate zeldzaam, ik hoop toch voor je dat die van jou iets langer is..
Jongen, lees nou eens goed voor je begint te mekkeren, er staat dat ik genoeg slechte seks heb gehad, niet dat ik genoeg kleine penissen heb gehad. Meteen dat afwijzingsgevoelige gedram over maatschappelijke ladders....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef TheoLeo het volgende:
Alsof een kleine leuter gelijk staan aan een loser zijn. Echt een opmerking die nergens op slaat. Er zijn mensen die onderaan de maatschappelijke ladder staan met enorme penissen. Het is maar net waar je meer belang aan hecht en wie je dus een loser noemt.
En over hoeveel centimeter spreken we dan? Vijf bijvoorbeeld?
Iemand met een lul die in erectie maar 3 cm meet is mislukt voor penetratie in ieder geval. Hoe je het ook wendt of keert, dat is gewoon zo, sad but true.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Maak je niet druk, hij is veel langer dan 3 cm hoor. Maar ik vind het wel bijzonder storend van jou, dat je zo iemand dan afpoeiert als een "mislukt" persoon voor de seks. Wie ben jij om de kwaliteit van de seks te standardiseren? Kwaliteit van seks hangt af van hoe je het beiden ervaart.
Ja, dat je het woord loser gebruikt in een dergelijk gevoelig onderwerp is natuurlijk niet slim. Ik heb je verkeerd begrepen, dat geef ik toe. Excuses daarvoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jongen, lees nou eens goed voor je begint te mekkeren, er staat dat ik genoeg slechte seks heb gehad, niet dat ik genoeg kleine penissen heb gehad. Meteen dat afwijzingsgevoelige gedram over maatschappelijke ladders....
Hoeveel centimeter? Zoals ik al eerder meldde, geen idee, de kleinste die ik heb meegemaakt was 13 ofzo, en dat ging best. Ik denk dat 5 inderdaad een probleem wordt ja, maar waar de grens ligt, geen idee....
6 cm is natuurlijk 2x keer zo lang...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Maak je niet druk, hij is veel langer dan 3 cm hoor. Maar ik vind het wel bijzonder storend van jou, dat je zo iemand dan afpoeiert als een "mislukt" persoon voor de seks. Wie ben jij om de kwaliteit van de seks te standardiseren? Kwaliteit van seks hangt af van hoe je het beiden ervaart.
Zo heb ik een minaar gehad met een penis van 14 cm, lekkere sex mee gehad hoor, dus als het echt te klein is dan spreken we echt over abnormale maten....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jongen, lees nou eens goed voor je begint te mekkeren, er staat dat ik genoeg slechte seks heb gehad, niet dat ik genoeg kleine penissen heb gehad. Meteen dat afwijzingsgevoelige gedram over maatschappelijke ladders....
Hoeveel centimeter? Zoals ik al eerder meldde, geen idee, de kleinste die ik heb meegemaakt was 13 ofzo, en dat ging best. Ik denk dat 5 inderdaad een probleem wordt ja, maar waar de grens ligt, geen idee....
Nee, dat is helemaal niet waar. Die 3 cm staat niet in de weg van een succesvolle bevruchting en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Stel de volgende twee knapen:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Iemand met een lul die in erectie maar 3 cm meet is mislukt voor penetratie in ieder geval. Hoe je het ook wendt of keert, dat is gewoon zo, sad but true.
Ik denk dat het met iedere centimeter minder steeds minder lekker wordt, maar wanneer het nou echt niet goed genoeg meer is.... Kweenie, als ie verder alles perfect doet zie ik niet zo snel een probleem, als het bespreekbaar is dat ie ff een voorbinddildo shopt that is....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:50 schreef TheoLeo het volgende:
Maar oke, dan hebben we een indicatie van de minimale streeflengte: 13 cm.
Een penis van 14 cm is ook gewoon normaal. Het gemiddelde is meen ik 16 met een SD van 2 ongeveer (om maar even in wiskundige taal te spreken). Dus van 14 tot 18 cm is doorsnee..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo heb ik een minaar gehad met een penis van 14 cm, lekkere sex mee gehad hoor, dus als het echt te klein is dan spreken we echt over abnormale maten....
nee ze zei dat haar kleinste 13 was en best goed ging. dat is dus geen minimale streeflengte.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:50 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Ja, dat je het woord loser gebruikt in een dergelijk gevoelig onderwerp is natuurlijk niet slim. Ik heb je verkeerd begrepen, dat geef ik toe. Excuses daarvoor.
Maar oke, dan hebben we een indicatie van de minimale streeflengte: 13 cm.
Kleine tieten vallen een stuk sneller op dan een kleine lul.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef kaat17 het volgende:
wie dumpt er vrouwen omdat ze kleine tieten hebben :|
Maar wil je beweren, dat het voor jou niet uitmaakt of je nu een dildo in je hebt, of een echte penis?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat het met iedere centimeter minder steeds minder lekker wordt, maar wanneer het nou echt niet goed genoeg meer is.... Kweenie, als ie verder alles perfect doet zie ik niet zo snel een probleem, als het bespreekbaar is dat ie ff een voorbinddildo shopt that is....![]()
Dat lijkt me niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Kleine tieten vallen een stuk sneller op dan een kleine lul.
Jongens met kleine leuters hebben veel meer compensatiedrang, wat absoluut voordelen heeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
nee ze zei dat haar kleinste 13 was en best goed ging. dat is dus geen minimale streeflengte.
Dat bedoel ik..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:57 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal waar.
Als jij een jongen bent die grote tieten belangrijk vindt, dan valt het direct op.
Jouw posts sterken mij in de gedachte dat jij al talloze minnaars versleten hebt. Hoeveel zijn het er precies?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jongens met kleine leuters hebben veel meer compensatiedrang, wat absoluut voordelen heeft.
Het valt mij wel vaker op dat mannen als ze onderpresteren in bed dat dan goed proberen te maken door met interessante stellingen of knappe vaardigheden op de proppen te komen. Zo wist een pre-ejaculerend pubertje mij binnen 5 minuten na de seks (als je het zo wil noemen) te vertellen dat hij bepaalde standpunten van mao best wat in vond zitten, en daanaast heerlijke lasagna kon maken.
En ik: DUS? Waar is hier de douche? En wijs de voordeur gelijk ook maar even aan!
Hmmm, jewel, maakt enorm uit, maar ik doelde op de hypothetische situatie dat alle sexuele handelingen die geen penis-involvement vragen wel perfect zouden zijn en ik verschrikkelijk veel van diegene zou houden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:57 schreef TheoLeo het volgende:
Maar wil je beweren, dat het voor jou niet uitmaakt of je nu een dildo in je hebt, of een echte penis?
Oh, ben jij er zo eentje? Iemand die direct al met een jongen het bed in duikt en nog wel een puber ook? Verklaart een hoop opeens.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jongens met kleine leuters hebben veel meer compensatiedrang, wat absoluut voordelen heeft.
Het valt mij wel vaker op dat mannen als ze onderpresteren in bed dat dan goed proberen te maken door met interessante stellingen of knappe vaardigheden op de proppen te komen. Zo wist een pre-ejaculerend pubertje mij binnen 5 minuten na de seks (als je het zo wil noemen) te vertellen dat hij bepaalde standpunten van mao best wat in vond zitten, en daanaast heerlijke lasagna kon maken.
En ik: DUS? Waar is hier de douche? En wijs de voordeur gelijk ook maar even aan!
Op mij kwam het wel zo over. Sorry als ik je gekwetst heb.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Er bestaat hier kennelijk het idee dat ik een kleintje zou hebben, omdat ik toevallig dit topic open
Wat een onbeleefde vraag zeg....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef nozem het volgende:
Jouw posts sterken mij in de gedachte dat jij al talloze minnaars versleten hebt. Hoeveel zijn het er precies?
Begrijp je me goedquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Zeur niet zo man. Als ze daar behoefte aan heeft moet ze dat toch zelf weten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo eentje? Iemand die direct al met een jongen het bed in duikt en nog wel een puber ook? Verklaart een hoop opeens.
Ok, nu is het genoeg geweest, ik wil geen enkele opmerking meer zien in deze topic die op de man speelt!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo eentje? Iemand die direct al met een jongen het bed in duikt en nog wel een puber ook? Verklaart een hoop opeens.
Mag ik je cupmaat weten?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hmmm, jewel, maakt enorm uit, maar ik doelde op de hypothetische situatie dat alle sexuele handelingen die geen penis-involvement vragen wel perfect zouden zijn en ik verschrikkelijk veel van diegene zou houden.
Per slot van rekening hebben vrouwen ook geen penis, dus ik mag van mezelf niet zo gemeen zijn.
wat zit je nou raar te doen man. ze zegt juist dat het haar eigenlijk geen ruk interesseerd als je maar lekker neukt en niet zo onzeker bent de hele tijd, omdat dat pas echt een afknapper is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Ik was zelf 18 en dit is het verhaal van mijn enige echte one night stand, die verder ook nog een hele hoop fout deed, niet alleen het te vroeg klaarkomen, daar kon ie niks aan doen, maar het was "de druppel"quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef TheoLeo het volgende:
Waarom wordt het in onze maatschappij steevast als onbeleefd beschouwd als je naar concrete getallen vraagt? Misschien iets om te onderzoeken? Maar dan zonder concrete getallen..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat een onbeleefde vraag zeg....
Sorry, maar mag ik vragen waarom het nu net ik wer ben, die door jou daarop gewezen wordt? Alsof ik de enige ben zeg. Maar ik hou er in ieder geval mee op, of probeer er rekening mee te houden, want het is niet zo bedoeld namelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Ok, nu is het genoeg geweest, ik wil geen enkele opmerking meer zien in deze topic die op de man speelt!
Nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:03 schreef TheoLeo het volgende:
Mag ik je cupmaat weten?
Nou dat is een persoonlijke opvatting. Ik vind een one night stand niet bepaald netjes, maar dat is mijn mening. Dat zou voor mij overigens een reden kunnen zijn om een vrouw af te wijzen. Met seksuele losbandigheid heb ik niets.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik was zelf 18 en dit is het verhaal van mijn enige echte one night stand, die verder ook nog een hele hoop fout deed, niet alleen het te vroeg klaarkomen, daar kon ie niks aan doen, maar het was "de druppel"![]()
En ik zou het op prijs stellen als je dat "zo eentje" even terugneemt. Er is niks mis met pubers en ook niks mis met een one night stand zo af en toe.
Borsten zie je op het eerste gezicht, een lul niet...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Begrijp je me goed? Ik bedoel, dat wanneer een jongen waarde hecht aan grotere tieten, het hem direct de kleine tieten van zijn partner op zal vallen. Andersom net zo, een meid die veel waarde hecht aan een grote lul, valt direct een kleine lul op. Het ligt er maar net aan hoeveel waarde je hecht aan het desbetreffende lichaamsdeel.
Jawel, maar ik zou graag willen weten of jij het leuk vindt om afgewimpeld te worden, wanneer jij voor je gevoel kleine borsten hebt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee.
Wil je nou een serieuze discussie of niet?
Ik zou het ook onbeleefd vinden als hij vroeg of ik het met veel gedaan had, of welk standje ik het liefst doe, of wat dan ook, het gaat er om dat hij het mij persoonlijk vraagt in plaats van een algemene topic te starten en te kijken wie reageert. Ik schaam me niet vor het aantal, ik ga gewoon niet op die persoonlijke vragen in, al vroeg hij de kleur van mn ogen of mn schoenmaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:05 schreef nozem het volgende:
Waarom wordt het in onze maatschappij steevast als onbeleefd beschouwd als je naar concrete getallen vraagt? Misschien iets om te onderzoeken? Maar dan zonder concrete getallen..
Wat is er niet netjes aan dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:07 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Nou dat is een persoonlijke opvatting. Ik vind een one night stand niet bepaald netjes, maar dat is mijn mening. Dat zou voor mij overigens een reden kunnen zijn om een vrouw af te wijzen. Met seksuele losbandigheid heb ik niets.
Maar ik neem dat "zo eentje" terug. Dat was ook niet bepaald respectvol. Sorry.
En dat valt alleen maar te respecteren natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zou het ook onbeleefd vinden als hij vroeg of ik het met veel gedaan had, of welk standje ik het liefst doe, of wat dan ook, het gaat er om dat hij het mij persoonlijk vraagt in plaats van een algemene topic te starten en te kijken wie reageert. Ik schaam me niet vor het aantal, ik ga gewoon niet op die persoonlijke vragen in, al vroeg hij de kleur van mn ogen of mn schoenmaat.
Omdat het nu genoeg is geweest en dat geld voor iedereen zoals je kan zien in dat stukje...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:05 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Sorry, maar mag ik vragen waarom het nu net ik wer ben, die door jou daarop gewezen wordt? Alsof ik de enige ben zeg. Maar ik hou er in ieder geval mee op, of probeer er rekening mee te houden, want het is niet zo bedoeld namelijk.
Ik heb voor mijn gevoel perfecte borsten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:08 schreef TheoLeo het volgende:
Jawel, maar ik zou graag willen weten of jij het leuk vindt om afgewimpeld te worden, wanneer jij voor je gevoel kleine borsten hebt.
Ik mag zeker ook niet vragen in welke stad je psychologie studeert?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gevoel perfecte borsten.
Ik wordt enkel en uitsluitend afgewezen op mijn enorme kutkarakter en mateloze losbandigheid.
En nu weer ontopic svp.
Damn, als ik lesbisch was ging ik je stalkenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gevoel perfecte borsten.
Ik word enkel en uitsluitend afgewezen op mijn enorme kutkarakter en mateloze losbandigheid.
En nu weer ontopic svp.
Mogen wij dan van jou in de categorie beschamende handelingen even lengte, omtrek, stand, kleur, textuur en buigzamheid van je erectie weten? Een .avi mag ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:12 schreef nozem het volgende:
Ik mag zeker ook niet vragen in welke stad je psychologie studeert?![]()
lolquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Damn, als ik lesbisch was ging ik je stalken![]()
Waarom is de vraag in welke stad je studeert er eentje in de categorie beschamende handelingen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mogen wij dan van jou in de categorie beschamende handelingen even lengte, omtrek, stand, kleur, textuur en buigzamheid van je erectie weten? Een .avi mag ook.
Oftewel: nee. Ontopic graag.
Dramdramdram en nog niet kunnen lezen ook... Zo zonde....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:17 schreef nozem het volgende:
Waarom is de vraag in welke stad je studeert er eentje in de categorie beschamende handelingen?
Aha, dat verklaart waarom er zoveel mannen zijn die hier topics openen over het feit dat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door hun vriendin, die hebben allemaal een piemeltje van 5 centimeter!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:04 schreef Nuek het volgende:
Ik heb ooit iemand afgewimpeld om zijn kleine piemel. Ik heb echt een heel verhaal moeten verzinnen om het af te kappen want daarin kon ik niet eerlijk zijn. Mwanatabu heeft wel gelijk.
Vrouwen draaien er om heen als het op size aan komt maar size does matter.
Bullshit, ik kan heel goed lezen, maar ik ben misschien een beetje dom, misschien kun jij een en ander nog even verduidelijken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dramdramdram en nog niet kunnen lezen ook... Zo zonde....![]()
*flashback heeft* Oh god, wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk verschrikkelijk...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:25 schreef milagro het volgende:
Nee, er is geen ander, en ja ik geef nog steeds om je, maar soms is houden van niet genoeg, ik wil gewoon wat anders in het leven dan jij, en ik heb het idee dat ik je belemmer, datgene te vinden wat je werkelijk nodig hebt, en ik wil niet dat je me dat later gaat verwijten. Je zult me er ooit dankbaar voor zijn, geloof me.![]()
![]()
zo en nu op zoek naar een leuter van driekwart meuter
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:25 schreef milagro het volgende:
Nee, er is geen ander, en ja ik geef nog steeds om je, maar soms is houden van niet genoeg, ik wil gewoon wat anders in het leven dan jij, en ik heb het idee dat ik je belemmer, datgene te vinden wat je werkelijk nodig hebt, en ik wil niet dat je me dat later gaat verwijten. Je zult me er ooit dankbaar voor zijn, geloof me.![]()
![]()
OMG, hang jij dat soort verhaaltjes echt op aan kerels?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:25 schreef milagro het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen die NIET liegen, dat kan toch nooit!
En jij ook al!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
*flashback heeft* Oh god, wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk verschrikkelijk...
*neemt zich voor voortaan eerlijker te zijn*
Omdat ik heel goed snap dat je iemand niet wil kwetsen. Een korte periode van bezinning zojuist deed mij beseffen dat wanneer je als vrouw letterlijk zegt dat je niks met een man wil omdat z'n lul te klein is je daar veel meer schade mee berokkent dan nodig is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En jij ook al!
Gelooft iemand dat soort bullshit eigenlijk?
Als een vrouw dat tegen mij zou zeggen heeft ze ongeveer 3 seconden om zo ver mogelijk bij me vandaan te komen, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel doorzichtige leugens of ergens om heen draaien.
Waarom zijn mensen in hemelsnaam zo bang om elkaar de waarheid te vertellen?
Nee, één of ander lul verhaal ophangen over van alles en nog wat berokkent geen schade wil je zeggen. Zo 'n vent gaat zich van alles afvragen over wat ie verkeerd heeft gedaan en misschien wel heel zijn gedrag veranderen omdat hij denkt dat ie niet interresant genoeg is oid. Dan kan je beter te horen krijgen dat het in bed wat minder gaat en dat je het daarom uitmaakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Omdat ik heel goed snap dat je iemand niet wil kwetsen. Een korte periode van bezinning zojuist deed mij beseffen dat wanneer je als vrouw letterlijk zegt dat je niks met een man wil omdat z'n lul te klein is je daar veel meer schade mee berokkent dan nodig is.
Als je een goed verhaal ophangt dan zal de man in kwestie het gewoon geloven. Niks mensonterenders voor een man om te horen dat zijn lul te klein is, ik denk dat je dat als vrouw zijnde toch ten aller tijde moet voorkomen, dat meen ik serieus. Het is namelijk de doodsteek voor z'n zelfbeeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, één of ander lul verhaal ophangen over van alles en nog wat berokkent geen schade wil je zeggen. Zo 'n vent gaat zich van alles afvragen over wat ie verkeerd heeft gedaan en misschien wel heel zijn gedrag veranderen omdat hij denkt dat ie niet interresant genoeg is oid. Dan kan je beter te horen krijgen dat het in bed wat minder gaat en dat je het daarom uitmaakt.
Mensen zeggen vaak dat ze iets niet willen zeggen om de ander niet te kwetsen, eigenlijk bedoelen ze : "Ik ben te laf om het je recht in je gezicht te vertellen en daarom kwats ik er een eind op los.".
Tip: als je ooit zo'n kwatsverhaal krijgt te horen weet je dus hoe het zit en kan je reageren met iets als: "Oh... Nou ja, ik vond toch al dat je een flubberkut had, ik ga ook liever op zoek naar een muts waar nog geen kinderen met dikke kop zijn uitgekropen.".![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:03 schreef Nuek het volgende:
'Ik denk niet dat er ooit iets gaat groeien tussen ons'
'Flikker op met die kleine! Ik ben geen kinderdagopvang!'quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:17 schreef nozem het volgende:
Dit zou echt een heel lullig topic geweest zijn als het om een kind ging in plaats van een penis.
Mwoah, ik hoor en vertel liever de waarheid, hoeveel pijn die ook kan doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je een goed verhaal ophangt dan zal de man in kwestie het gewoon geloven. Niks mensonterenders voor een man om te horen dat zijn lul te klein is, ik denk dat je dat als vrouw zijnde toch ten aller tijde moet voorkomen, dat meen ik serieus.
Ja al die kutsmoesjes, ze voldoen allemaal. De waarheid doet soms gewoon teveel pijn..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:45 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind in dit licht "we passen niet zo goed bij elkaar als ik gehoopt had" ook een hele mooie...
Waarom zou het voor jou naar zijn om op je tieten te worden afgewezen, dat iemand ze niet mooi genoeg vind om wat voor reden dan ook. Als je daar het antwoord op hebt kan je die vraag ook voor mannen beantwoorden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo naar om op je penislengte te worden afgewezen? Is het niet veel naarder om op je karakter te worden afgewezen? Voelt het voor mannen naar omdat je er niks aan kunt doen of voel je je dan echt aangetast in je mannelijkheid?
Het is inderdaad klote. Je kunt er namelijk niks aan doen terwijl veel mannen wel het idee hebben dat ze hun karakter waar nodig kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo naar om op je penislengte te worden afgewezen? Is het niet veel naarder om op je karakter te worden afgewezen? Voelt het voor mannen naar omdat je er niks aan kunt doen of voel je je dan echt aangetast in je mannelijkheid?
Over sommige dingen moet je gewoon liegen, iemand kan hier een enorm probleem mee krijgen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:54 schreef nozem het volgende:
Naar mijn mening is afgewezen worden om de grootte of vorm van je lul echt het ergste wat je als man kan overkomen.
En zo denken de meeste mensen (man en vrouw) er waarschijnlijk over... Een vrouw die er niks van bakt in bed is natuurlijk ook een enorme afknapper. Sterker nog, er is wel eens onderzocht wat voor redenen mensen gaven voor een scheiding.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:52 schreef Aventura het volgende:
Ik zou geen relatie met iemand kunnen hebben waarbij ik de seks niet lekker vind.
Je kan het ook anders zeggen, bijvoorbeeld: "Mijn kut is te groot voor jouw pik.".quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je gewoon liegen, iemand kan hier een enorm probleem mee krijgen...
Das niet netjes.![]()
Dus niet glashard zeggen: Je pik is te klein, sorry.![]()
sorry maar als je het uit maakt met iemand vanwege de lengte van de lul dan ligt dat toch echt aan diegene zelf hoor. Met een beetje moeite en inzet kan je van elk bed een liefdesbed makenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat het best kan, als iemand het om die reden met mij uit zou maken zou ik er sneller overheen zijn als ze de waarheid zou vertellen dan als ze een of ander kutsmoesje verzint. Stel ze vertelt me de waarheid, dan denk ik meteen iets in de trant van: "flikker dan ook maar op vuile kuthoer, jij bent mij niet waard.". Krijg ik 1 of ander verhaal "dat het gewoon niet werkt" ga ik mezelf afvragen wat er dan niet werkt en waarom ik het niet zag aankomen en dat soort dingen. Geef mij optie 1 maar.
Uhm nee.. Als ze het om die reden uit zou maken dan zou jij heel erg onzeker worden en misschien wel een 'penis-enlargement' overwegen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat het best kan, als iemand het om die reden met mij uit zou maken zou ik er sneller overheen zijn als ze de waarheid zou vertellen dan als ze een of ander kutsmoesje verzint. Stel ze vertelt me de waarheid, dan denk ik meteen iets in de trant van: "flikker dan ook maar op vuile kuthoer, jij bent mij niet waard.". Krijg ik 1 of ander verhaal "dat het gewoon niet werkt" ga ik mezelf afvragen wat er dan niet werkt en waarom ik het niet zag aankomen en dat soort dingen. Geef mij optie 1 maar.
Nee, met 6 cm kan niemand wat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:07 schreef merino het volgende:
sorry maar als je het uit maakt met iemand vanwege de lengte van de lul dan ligt dat toch echt aan diegene zelf hoor. Met een beetje moeite en inzet kan je van elk bed een liefdesbed maken![]()
jij niet neequote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, met 6 cm kan niemand wat.
Meneer kamasutra,quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:13 schreef merino het volgende:
jij niet nee![]()
En als het echt zo'n ramp is kan je ook nog besluiten je partner de ruimte te geven om de dikke hete worst beleving ergens anders te halen.
het is hetzelfde als een fax sturen naar bush dat zn vrijheidsbeeld te klein is. of zoietsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
geloof me ik zou de uitdaging best aan willen gaan. Er zijn meer technieken. Bovendien als ie 6 cm bij 4cm dik is kan je er een vrouw echt wel mee laten komen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:16 schreef nozem het volgende:
Met 6 cm kan inderdaad niemand wat nee..
Sad but true
Ja, dat is het precies volgens mij. Vrouwen zijn flexibeler en kunnen afwijzingen makkelijker in hun perspectief zien. Voor mannen is een afwijzing, en dan vooral als het om zoiets als een te kleine lul gaat, gewoon een directe ééndimensionale aanval op z'n mannelijke ego wat als gevolg heeft dat ie de neiging heeft te denken dat de mening van die vrouw dan wel een vaststaand feit zal zijn en door alle vrouwen gedeeld zal worden...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Ja, en dan te schijterig zijn om bij de volgende vrouw je "pikkie" naar binnen te schuiven...
Bij dit soort dingen is de waarheid niet zaligmakend!!
Je doet meer kwaad dan goed.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Maar dit is zo persoonlijk...
Strebertje.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben meer van de combinatie kama sutra - dikke hete worst beleving...
perfectionistjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:41 schreef keesjeislief het volgende:
Strebertje..
Krom en lang is geweldigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:51 schreef nozem het volgende:
En krom en lang?
Wat is daar mis mee?
de eerste meid die me daarom afwijst moet ik nog tegenkomen!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Krom en lang is geweldig![]()
Wat zouden de heren er van vinden als ze werden afgewezen vanwege te groot geslachtsdeel (ik denk dan eerder aan te dik dan te lang, want lengte is doseerbaar)?
on a mission to Planet Perfect.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
perfectionistje![]()
Als een vrouw zegt: auw...?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:59 schreef DaveM het volgende:
de eerste meid die me daarom afwijst moet ik nog tegenkomen!
wat is te dik?
Whahahha wat ben jij lekker op dreef vandaagquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:25 schreef milagro het volgende:
![]()
Dat is een goed ding, zo'n man kan er ten slotte ook niets aan doen dat hij met zo'n ontzettend mannelijk apparaat is uitgerust.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Krom en lang is geweldig![]()
Wat zouden de heren er van vinden als ze werden afgewezen vanwege te groot geslachtsdeel (ik denk dan eerder aan te dik dan te lang, want lengte is doseerbaar)?
Klopt wel hoor, ik zou best wel schrikken als ik een micropik aantrof. Ik zou er in elk geval niet warm van worden, ik zou mijn afkeer denk ik wel kunnen verbergen maar het zou niets worden verder. Hoe aardig ik je ook vind...Tja en over verliefd zijn/de ware liefde, dat je iemand dan 'neemt'zoals hij is....Dat gaat bij mij niet over een nacht ijs, maar duurt wel wat langer voordat ik echt verliefd ben. En dan wordt ik het op het totale pakket. Karakter, uiterlijk, compabiliteit (waaronder in bed). En dat soort dingen test je uiteraard eerst uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan had ze wel een klein poesje..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:10 schreef nozem het volgende:
Nou ja, mijn ex vond op z'n hondjes niet zo fijn omdat ik dan tegen haar baarmoederwand aan stootte en dat vond ze maar niks.. En dat vond ik eigenlijk nogal jammer..
Precies vrouwen voelen altijd tijdens de kus eerst of er een rol king in den broek zitquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dan had ze wel een klein poesje..
sjeeh....dat jou dat nu weer moest overkomen![]()
Dat weet ik niet en interesseert me ook niet. Andere minnaressen hadden er minder moeite mee, maar het kan dus vervelend zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dan had ze wel een klein poesje..
sjeeh....dat jou dat nu weer moest overkomen![]()
Ik heb het dus wel meegemaakt, en ik kon er gewoon niks mee...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:09 schreef Aventura het volgende:
Klopt wel hoor, ik zou best wel schrikken als ik een micropik aantrof. Ik zou er in elk geval niet warm van worden, ik zou mijn afkeer denk ik wel kunnen verbergen maar het zou niets worden verder. Hoe aardig ik je ook vind...Tja en over verliefd zijn/de ware liefde, dat je iemand dan 'neemt'zoals hij is....Dat gaat bij mij niet over een nacht ijs, maar duurt wel wat langer voordat ik echt verliefd ben. En dan wordt ik het op het totale pakket. Karakter, uiterlijk, compabiliteit (waaronder in bed). En dat soort dingen test je uiteraard eerst uit.
Anyway, is me nog nooit gebeurd gelukkig zo'n 'verrassing' ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren. Ik bedoel, hoe ik zou moeten zeggen dat het niets wordt tussen ons.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en interesseert me ook niet. Andere minnaressen hadden er minder moeite mee, maar het kan dus vervelend zijn.
En als je verder niks fatsoenlijks bij te dragen hebt wat doe je hier dan. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow
misschien vindt ze het leuk om te stangen...oeps zeg ik nu iets verkeerds?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:16 schreef nozem het volgende:
[..]
En als je verder niks fatsoenlijks bij te dragen hebt wat doe je hier dan. Wat is je punt?
Ik ken de kamasutra en doe het een en ander aan tantra, maar ik word niet bij de gedachte aan 6 cm....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:22 schreef merino het volgende:
[..]
geloof me ik zou de uitdaging best aan willen gaan. Er zijn meer technieken. Bovendien als ie 6 cm bij 4cm dik is kan je er een vrouw echt wel mee laten komen.
Nee ze zal zich niet opgevuld voelen maar is dat nou perse nodig in een relatie.
Ik blijf het een zwakte bod vinden, lees eerst maar eens de Kama Sutra of een willekeurig tantra boek...
Ik heb dus de echte rede niet gezegd...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef Aventura het volgende:
Ja, nou gelijk heb je toch? Als je helemaal niets voelt, kappen, want dat blijft aan je knagen.
En nee ik denk niet dat je een jongen helemaal crusht als je de reden vertelt. Zoals jij al zei, die ex is verders nu helemaal weer happy met een ander. Jij was niet complatible met hem, misschien zij wel (of ze had een lager eisenpakket dan jij)
Nee hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien vindt ze het leuk om te stangen...oeps zeg ik nu iets verkeerds?![]()
ik zeg nixquote:Krom en lang is geweldig![]()
hier houden. eerlijk zijn, je eigen koers gaan en toch met gevoel voor je medemens varen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef dafjedaf het volgende:
En als het niet een fysiek iets is, maar meer hoe iemand zich opstelt in bed? Mag of moet je dan zeggen waarom je het afkapt of kun je beter aardig doen? Ik wil hier ook wel een nieuw topic voor openen, want ik zit er nogal mee, maar dan krijg ik weer van die zeikerds van bij mij kom je niks tekort.... Nieuw topic openen of hier houden?
Nieuw topic?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef dafjedaf het volgende:
En als het niet een fysiek iets is, maar meer hoe iemand zich opstelt in bed? Mag of moet je dan zeggen waarom je het afkapt of kun je beter aardig doen? Ik wil hier ook wel een nieuw topic voor openen, want ik zit er nogal mee, maar dan krijg ik weer van die zeikerds van bij mij kom je niks tekort.... Nieuw topic openen of hier houden?
Als de man in kwestie gewoon slecht zijn best doet, geen goed ritme heeft of alleen aan zichzelf denkt dan kun je er natuurlijk best wat van zeggen. Als het enkel ligt aan het feit dat ie een erg kleine lul heeft dan moet je gewoon op je woorden passen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef dafjedaf het volgende:
De maat is niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef nozem het volgende:
Als de man in kwestie gewoon slecht zijn best doet, geen goed ritme heeft of alleen aan zichzelf denkt dan kun je er natuurlijk best wat van zeggen. Als het enkel ligt aan het feit dat ie een erg kleine lul heeft dan moet je gewoon op je woorden passen...
Dwerglul is een prima valide reden om van een verdere relatie af te zien, maar het is ècht not done om dat te zeggen. Dan maar niet eerlijk zijn. Ik zou liever met een lulverhaal worden afgescheept, zodat ik naderhand tenminste nog met m'n maten in de kroeg kan kankeren dat het toch maar een dom kutwijf was, dan te horen te krijgen dat m'n lul niet voldoet. Iets ergers kun je als man gewoon bijna niet te horen krijgen. Primitief misschien, maar zo is het.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:17 schreef Aventura het volgende:
Ja, nou gelijk heb je toch? Als je helemaal niets voelt, kappen, want dat blijft aan je knagen.
En nee ik denk niet dat je een jongen helemaal crusht als je de reden vertelt. Zoals jij al zei, die ex is verders nu helemaal weer happy met een ander. Jij was niet complatible met hem, misschien zij wel (of ze had een lager eisenpakket dan jij)
Tssss, ongeduldje......quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:51 schreef dafjedaf het volgende:
*wacht op reactie van mod*
*waarschijnlijk lang wachten kan*
Dank je Kwark!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:59 schreef Kwark het volgende:
[..]
Dwerglul is een prima valide reden om van een verdere relatie af te zien, maar het is ècht not done om dat te zeggen. Dan maar niet eerlijk zijn. Ik zou liever met een lulverhaal worden afgescheept, zodat ik naderhand tenminste nog met m'n maten in de kroeg kan kankeren dat het toch maar een dom kutwijf was, dan te horen te krijgen dat m'n lul niet voldoet. Iets ergers kun je als man gewoon bijna niet te horen krijgen. Primitief misschien, maar zo is het.
Ik heb er al een aantal keren wat van gezegd, maar het is geen gewone relatie maar alleen voor de seks, dus ik kan geen hele rel trappen, want dan is het nou dan donder je toch lekker op.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:57 schreef Oblivion het volgende:
Waar zit je dan mee dafjedaf?
Is hij te dominant, doet hij dingen waar jij het niet mee eens bent? Dan moet je dat tegen hem zeggen, niet zo ergs als een shit sex leven.
goeie!quote:En als het niet een fysiek iets is, maar meer hoe iemand zich opstelt in bed? Mag of moet je dan zeggen waarom je het afkapt of kun je beter aardig doen?
Geen rocco (hell no) en ook geen wezenloosje... Ik weet het niet, hij heeft blijkbaar een idee in zn hoofd van wat er mogelijk is, en als ik dan iets vraag wat daar niet bij hoort zegt ie ja en doet ie nee. Eerlijk gezegd *overgaat op fluistertoon* verveel ik me kapot.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:04 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
goeie!
ligt eraan hoe "erg fout" hij zich opstelt in bed...gedraagt ie zich als n soort Rocco (loose handjes, vuilbekkerij enz) dan mag je dat IMO best recht voor z'n raap zeggen!
anders leert ie nix, en is z'n volgende vriendin/neukertje de klos.....
of is t juist andersom? klungelen door onzekerheid en/of geintimideerd door jouw uiterlijk cq vrijpostigheid?
dan zou ik t weer wat "subtieler" aan pakken.......
Ik krijg al kippevel als ik het lees, wat een....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keren wat van gezegd, maar het is geen gewone relatie maar alleen voor de seks, dus ik kan geen hele rel trappen, want dan is het nou dan donder je toch lekker op.
Terwijl het maar een paar kleine dingen zijn waar ik mee zit, maar die zijn wel nodig voor mij om het gaaf te vinden. Ik krijg iedere keer mooie beloftes maar er verandert niks. En ik vind, in een seksrelatie moet de seks goed zijn. En voor goede seks moet je luisteren naar aanwijzingen van de ander. En als ie dat niet wil, nou dan niet, back to wanking voor hem.
Probleem is dat ik m wel graag mag, gewoon als vriend. Dus nu zit ik er mee hoe ik het het beste kan brengen. Aan de ene kant denk ik, jij behandelt mij af en toe best kut, dus ik moet voor mezelf opkomen en hem recht in zn gezicht zeggen hoe beroerd het is, aan de andere kant denk ik, misschien doet ie het niet expres ofzo, en wil ik niet onaardig zijn... En dus gewoon niet meer doen, maar dan zal ie zich afvragen waarom.....
Dan moet je dat gewoon zeggen dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd *overgaat op fluistertoon* verveel ik me kapot.![]()
Nou ja, ik heb het dus al tig keer gezegd, tijdens en buiten seks, dus ik denk niet dat dat wonder nog plaats gaat hebben. En het nare is: hij vind het fantastisch met me... Ik heb zelfs al een keer expres totaal mn best niet gedaan, maar dat hielp ook niks. En eigenlijk heb ik geen zin om er verder veel energie in te steken, dr zijn er zat die die dingen wel doen (zo extreem ben ik niet).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:06 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat als het sexueel niet klikt dat de man in kwestie dat al weet, of hij moet wel erg weinig eisen stellen
Dus eerlijk zeggen, maar het aardig brengen denk ik...
Weet jij veel wat eruit voort kan vloeien, misschien word het wel de beste minnaar van de wereld
Maar soms klikt het gewoon niet sexueel, niets aan te doen...
"Je ziet er leuk uit en ik mag je graag, maar je bent egoistisch en dodelijk saai in bed?"quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:08 schreef nozem het volgende:
Dan moet je dat gewoon zeggen dus.
Dat durf je toch wel?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
"Je ziet er leuk uit en ik mag je graag, maar je bent egoistisch en dodelijk saai in bed het wordt echt niks tussen ons!"
Waarom zeg je niet gewoon dat je geen sex meer met hem wilt en als hij dan vraagt waarom kun je globaal antwoord geven, het is niet dat hij van niets weet toch...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keren wat van gezegd, maar het is geen gewone relatie maar alleen voor de seks, dus ik kan geen hele rel trappen, want dan is het nou dan donder je toch lekker op.
Terwijl het maar een paar kleine dingen zijn waar ik mee zit, maar die zijn wel nodig voor mij om het gaaf te vinden. Ik krijg iedere keer mooie beloftes maar er verandert niks. En ik vind, in een seksrelatie moet de seks goed zijn. En voor goede seks moet je luisteren naar aanwijzingen van de ander. En als ie dat niet wil, nou dan niet, back to wanking voor hem.
Probleem is dat ik m wel graag mag, gewoon als vriend. Dus nu zit ik er mee hoe ik het het beste kan brengen. Aan de ene kant denk ik, jij behandelt mij af en toe best kut, dus ik moet voor mezelf opkomen en hem recht in zn gezicht zeggen hoe beroerd het is, aan de andere kant denk ik, misschien doet ie het niet expres ofzo, en wil ik niet onaardig zijn... En dus gewoon niet meer doen, maar dan zal ie zich afvragen waarom.....
Ach, een man met een kabouterpikkie weet waarschijnlijk genoeg als z'n vriendin na de 1e keer sex ineens niet meer zo enthousiast is voor de relatie. Dus die heeft waarschijnlijk wel genoeg aan een excuus als "we passen toch niet helemaal bij elkaar'.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:59 schreef Kwark het volgende:
[..]
Dwerglul is een prima valide reden om van een verdere relatie af te zien, maar het is ècht not done om dat te zeggen.
Je kunt het toch ook op andere manieren duidelijk maken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
"Je ziet er leuk uit en ik mag je graag, maar je bent egoistisch en dodelijk saai in bed?"
Dat durf ik niet....
Ik weet niet hoe hij het opvat... Ik kan soms onbedoeld dingen nog een stuk harder zegen dan ik ze al bedoelde.... Ik hoop eigenlijk dat als ik er niet meer op in ga hij het niet durft te vragen, ofzo...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef erodome het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon dat je geen sex meer met hem wilt en als hij dan vraagt waarom kun je globaal antwoord geven, het is niet dat hij van niets weet toch...
Je hoeft hem niet de grond in te trappen, maar je mag wel eerlijk zijn.
Ik begrijp je probleem, het is moeilijk om zoiets te doen omdat je hem ook als vriend kent, jullie relatie is niet alleen gebaseerd op lust, op sex....
Hoe ga je dat brengen terwijl je dat persoon niet wil kwetsen en als vriend wil houden(dat hij zich niet ongemakkelijk gaat voelen met je)...
Maar als je alleen wil stoppen met de sex en wel wil doorgaan met de vriendschap zal je toch een verklaring moeten geven waarom je geen sex meer wil, die vraag gaat komen, dat is onvermijdelijk...
Ik ken hem niet, jij wel, jij weet een beetje hoe hij het op zou kunnen vatten...
dan kan je altijd nog besluiten om die diep en hard belevenis bij een minnaar vandaan te halen. Het enige wat er beschreven stond is een kleine pik. Er stond niks over verliefdheid/houden van of wat dan ook. Stel het is de perfecte man alleen zijn pik is niet lang genoeg maar hij vind het wel ok als je er een minnaar op na houd.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef erodome het volgende:
[..]
knip
Waarom reageer je niet op mij?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef merino het volgende:
[..]
dan kan je altijd nog besluiten om die diep en hard belevenis bij een minnaar vandaan te halen. Het enige wat er beschreven stond is een kleine pik. Er stond niks over verliefdheid/houden van of wat dan ook. Stel het is de perfecte man alleen zijn pik is niet lang genoeg maar hij vind het wel ok als je er een minnaar op na houd.
Waar zijn dan nog je argumenten?
sorry ik ben net 3,5 uur weggeweest en bij het losjes doorlezen (vind het altijd maar lappen tekst met daarin meningen die ik toch never kan weerleggen/veranderen) viel mij haar bericht op.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mij?
Je bent immers aanwezig?
Is ook okay om op een ander te reageren, maar als blijkt dat ik een vrouw ben dan reageer je niet meer?
Is het raar dat ik opeens niet een man ben met een penis van 6 cm?
Ben jij er 1?
Ik had een video liggen die ik erg graag wou gaan kijken. Ik had wat neergezet en ben daarna niet verplicht om te blijven hangen. Ik heb echt helemaal niks misdaan en wou misschien nog wel in de toekomst op jou reageren. In plaats daarvan kom jij preventief mij een beetje aanvallen dat ik je negeer en dat ik neerkijk op vrouwen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:26 schreef Oblivion het volgende:
Ow is niet iets persoonlijks, maar meer dat je op elkaar reageerd.![]()
zeg dat wel jaquote:Op zondag 14 maart 2004 00:31 schreef Oblivion het volgende:
Nah ja....![]()
Ik denk dat een hoop mensen niet reageerden omdat je zinnige dingen zei.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:29 schreef merino het volgende:
edit//
nu ik bovendien nog een terugkijk is Erodome de enige die persoonlijk op mij gereageerd heeft. Waar zou ik in godsnaam op moeten reageren dan?
Maar als je niet als een godin behandelt word, wat dan?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef merino het volgende:
zeg dat wel ja
enige wat ik zeg is dat in bed man en vrouw elkaar als god en godin horen te beschouwen en als je Thor uit je bed trapt krijg je zo hard een hamer op je hoofd
I know I knowquote:Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen niet reageerden omdat je zinnige dingen zei.
Vat het niet zo persoonlijk op, was een misverstand van oblivion, that's all.
Niks misverstand, meneer kwam er achter dat ik een vrouw was en reageerde niet meer, okay misschien kan iemand dan 3 en half uur weg zijn geweest....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen niet reageerden omdat je zinnige dingen zei.
Vat het niet zo persoonlijk op, was een misverstand van oblivion, that's all.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niks misverstand, meneer kwam er achter dat ik een vrouw was en reageerde niet meer,
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef erodome het volgende:
[..]
De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....
Foei, dat is nou niet Zen van je...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef merino het volgende:
![]()
ga je dat menen?
wat is niet Zen van mij?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Foei, dat is nou niet Zen van je...
Ja, dat is het kutte van een forum, ik zou het liever niet uit willen spreken, en heb dat in het echte leven ook niet gedaan.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef merino het volgende:
[..]
I know I know
ben er al overheen![]()
Vind alleen dat jullie mensen met een lul van 6cm een minderwaardigheidscomplex aanpraten
Jah, en ontken maar eens dat je niet dacht dat ik een man was....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef merino het volgende:
[..]
![]()
ga je dat menen?
Oblivion uitlachen! Stouterd!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef merino het volgende:
wat is niet Zen van mij?
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jah, en ontken maar eens dat je niet dacht dat ik een man was....
Je eerste post in dit Topic straalt nogal wat vrouwelijkheid uitquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:55 schreef Oblivion het volgende:
Ja, 2 keer gehad zelfs...
Maar ja, dan zat de liefde er niet echt diep in...![]()
En zo zal ik ook wel om een bepaalde rede eens aan de kant gezet zijn...![]()
"Ach nee het gaat niet zeer om jou, maar ligt meer aan mij..."![]()
Shit happens.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oblivion uitlachen! Stouterd!
Ik lach haar niet uit, ik lach om het levenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oblivion uitlachen! Stouterd!
Vond je het zo leuk vorige keer?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Rimmen?![]()
Ja, jij hebt gelijk!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef merino het volgende:
[..]
[..]
Je eerste post in dit Topic straalt nogal wat vrouwelijkheid uit![]()
Meer meer, ow kut we zijn in het verkeerde topic....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Vond je het zo leuk vorige keer?![]()
Jeetje zeg maak er niet zo'n punt vanquote:Op zondag 14 maart 2004 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ook de posts tussen door lezen Merino. please....
Anders wordt het zo'n eenzijdige boel....
Als je nu even terug leest dan lees je dat ik echte geen grote lul nodig heb....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef merino het volgende:
[..]
Jeetje zeg maak er niet zo'n punt vanIk voel me zo verplicht om hier te blijven rondhangen zo
![]()
En over je post die ik (per ongeluk) gemist heb;
Hoe weet jij nou dat je een dikke lul NODIG hebt. Laten we zo zeggen ik vind andere dingen belangrijker en zie seks als meer dan een vrouw opvullen.
En overigens kan je alsjeblieft stoppen met het refereren naar mijn penis als klein. Niet dat het me iets intereseert wat iemand hier daarvan denkt maar het is gewoon niet zo en je hebt ook geen enkel recht of aanleiding gehad om dat te suggereren...
ik poste dat omdat ik de oude post van je terug las maar las echter over het * achter "jouw" heen. Daarmee neem ik aan dat die zin niet naar mij persoonlijk bedoelt was. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen maar was dus onterecht en daarom trok ik mijn beweringen in.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:05 schreef Oblivion het volgende:
En dan GVD je post anders maken...![]()
Ik bied mijn excuses aan en je verander gewoon je post, schijnheil!
Dat je niet eerlijk bent, maar maakt niet uit....quote:Op zondag 14 maart 2004 01:07 schreef merino het volgende:
[..]
ik poste dat omdat ik de oude post van je terug las maar las echter over het * achter "jouw" heen. Daarmee neem ik aan dat die zin niet naar mij persoonlijk bedoelt was. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen maar was dus onterecht en daarom trok ik mijn beweringen in.
En wat is er mis met overbodig excuus maken? Je weet kennelijk zelf dat je fout zat dus waar zit je mee?
De mod erodome ziet dit wel, en zal er wel een slotje op knallen, maar offtopic zijn we niet echt, er wordt immers niet ordinair over heen gescholden.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:07 schreef merino het volgende:
(aaargh bij nader terug kijken wordt dit waarschijnlijk een slowchat bansry modjes ik zal nu direct ophouden...)
quote:Op zondag 14 maart 2004 01:10 schreef spaceball het volgende:
Okay, excuses gemaakt, over en weer.![]()
Gaan we nu weer lief doen tegen elkaar?![]()
Je vergeet kamasutra..quote:Op zondag 14 maart 2004 01:14 schreef Nuek het volgende:
Dus moraal van het verhaal: Jongens met een kleine piemel houden na een paar keer proberen op met sexen, gaan aan Zen en Reiki doen en krijgen geen nakomelingen waardoor de grote piemel 'survived' en over 400 jaar de evolutie zo ver heen is dat dit topic dan niet eens zou bestaan.
Goh...
Ja die kant zal het alleszins wel opgaan.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:14 schreef Nuek het volgende:
Dus moraal van het verhaal: Jongens met een kleine piemel houden na een paar keer proberen op met sexen, gaan aan Zen en Reiki doen en krijgen geen nakomelingen waardoor de grote piemel 'survived' en over 400 jaar de evolutie zo ver heen is dat dit topic dan niet eens zou bestaan.
Goh...
wie zegt dat mensen die aan Zen en Reiki doen geen sex hebben? Nee hou jij het maar op de nederlandse boerenknul wiens favoriete standje doggystyle isquote:Op zondag 14 maart 2004 01:14 schreef Nuek het volgende:
Goh...
En mijn dilemma! Vergeet mijn dilemma niet!!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:15 schreef Oblivion het volgende:
Je vergeet kamasutra..![]()
Ja, want moeilijker is altijd beter, jatoch?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:16 schreef merino het volgende:
wie zegt dat mensen die aan Zen en Reiki doen geen sex hebben? Nee hou jij het maar op de nederlandse boerenknul wiens favoriete standje doggystyle is![]()
Wat de neuk diellema?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
En mijn dilemma! Vergeet mijn dilemma niet!!![]()
1. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:16 schreef merino het volgende:
[..]
wie zegt dat mensen die aan Zen en Reiki doen geen sex hebben? Nee hou jij het maar op de nederlandse boerenknul wiens favoriete standje doggystyle is![]()
Ow grow up!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:16 schreef merino het volgende:
[..]
Altijd leuk he, in je eentje dronken op zaterdagavond zinloze posts plaatsen op een i-net forumquote:Op zondag 14 maart 2004 01:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat de neuk diellema?
SPEAK!!![]()
Ben te dronken....
ik voel me niet aangesproken... doe geen reikiquote:Op zondag 14 maart 2004 01:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
1. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
2. Mijn vriend is geen Nederlander
3.
dus... ga je serieus zinloos happen....quote:Op zondag 14 maart 2004 01:21 schreef merino het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken... doe geen reiki
maar ben ik nou zo twisted want ik zag jou toch echt zeggen dat iemand dan maar aan Zen en Reiki gaat doen en DUS geen nakomelingen krijgt....
owh en mijn bericht (net als menig vorige) was sarcastisch bedoelt dus niet zo persoonlijk opvatten
In mijn eentje?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Altijd leuk he, in je eentje dronken op zaterdagavond zinloze posts plaatsen op een i-net forum
Of niet?:![]()
.... dan wordt het toch nog een rimjob vanavondquote:Op zondag 14 maart 2004 01:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In mijn eentje?![]()
![]()
Vriend staat hier naast me, mee te lachen...
En te kijken of niet een compleet ass of mezelf maak...![]()
Tering, jij hebt meegelezen.....quote:Op zondag 14 maart 2004 01:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
.... dan wordt het toch nog een rimjob vanavond
hai vriendje van Oblivion!![]()
Vriendje zegt: HOOOOOOOOOOOOOI!!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:25 schreef Nuek het volgende:
hai vriendje van Oblivion!![]()
*onschuldige fluitefluit*quote:Op zondag 14 maart 2004 01:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tering, jij hebt meegelezen.....![]()
Ik dacht dat het hier ging om het feit dat je geniet van de seks. Kinderen kan later nog, en er zijn genoeg mensen die geen kinderen willen. Als je de rest van je leven bij iemand blijft die je tijdens de seks totaal niet kan plezieren, dan vráágt dat om moeilijkheden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet waar. Die 3 cm staat niet in de weg van een succesvolle bevruchting en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Stel de volgende twee knapen:
- Jaap heeft een leuter van 23 cm en is onvruchtbaar
- Kees heeft een leuter van 3 cm en is vruchtbaar
Welke persoon is nu voor de seks het meest succesvol denk je? De seks is namelijk uiteindelijk bedoeld om jezelf voort te planten en dat zal voor Jaap, ondanks zijn 23 cm, een groot probleem worden. Kees daarentegen heeft geen enkel probleem.
ik had er weinig aan toe te voegen eigenlijk vandaar dat ik er niet postte....quote:Op zondag 14 maart 2004 01:32 schreef Oblivion het volgende:
hey! ik lees ook regelmatig mee....
Is juist leuk van zo'n groot forum!!!
En je hebt helemaal gelijk!!![]()
Ik wil niet 3 tot 4 keer in de week een minnaar, dat lijkt me helemaal niks, ik wil gewoon bij mijn eigen man goede sex kunnen krijgen....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef merino het volgende:
[..]
dan kan je altijd nog besluiten om die diep en hard belevenis bij een minnaar vandaan te halen. Het enige wat er beschreven stond is een kleine pik. Er stond niks over verliefdheid/houden van of wat dan ook. Stel het is de perfecte man alleen zijn pik is niet lang genoeg maar hij vind het wel ok als je er een minnaar op na houd.
Waar zijn dan nog je argumenten?
Ik doe aan reiki, vind tantra gigantisch interresant en leuk, zen ook wat rond en sex me gekquote:Op zondag 14 maart 2004 01:14 schreef Nuek het volgende:
Goh...
Het is dan ook geen reden om het uit te maken, daarmee geef je immers aan dat het je om de sex te doen is. Voor mij maakt het niet uit of een jongen/man een kleine penis heeft. Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar een kleinere, die grotere kan ik niet kwijt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit zei. Ik denk dat zelfs de dames die zoiets een reden vinden om een jongen te dumpen erom heen gaan draaien en iets anders verzinnen als excuus om het uit te maken.
6 cm maar wel 6 pondquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef fokaapje het volgende:
als je penis lekker dik is dan merk je dat al heel wat teweeg brengt en tja..als je penis nog eens een aangename lengte heeft...
Als een vrouw gilt wil dat niet per definitie gelijk zeggen dat het lekker voor haar is.....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef fokaapje het volgende:
als je penis lekker dik is dan merk je dat al heel wat teweeg brengt en tja..als je penis nog eens een aangename lengte heeft...
HUH ???????quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:39 schreef TheoLeo het volgende:
....... en na een paar weken besluiten jullie met elkaar naar bed te gaan. ......
Jij bent er eentje van de snelle hap? Lekker respectvol voor de liefdesrelatie an sich ja weer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:50 schreef jwjw het volgende:
[..]
HUH ???????![]()
Staat daar WEKEN??
vandaar dat we anti conceptie hebben uitgevondenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:53 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet waar. Die 3 cm staat niet in de weg van een succesvolle bevruchting en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Stel de volgende twee knapen:
- Jaap heeft een leuter van 23 cm en is onvruchtbaar
- Kees heeft een leuter van 3 cm en is vruchtbaar
Welke persoon is nu voor de seks het meest succesvol denk je? De seks is namelijk uiteindelijk bedoeld om jezelf voort te planten en dat zal voor Jaap, ondanks zijn 23 cm, een groot probleem worden. Kees daarentegen heeft geen enkel probleem.
ROFLquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:51 schreef WhiteTwin het volgende:
[..]
Als een vrouw gilt wil dat niet per definitie gelijk zeggen dat het lekker voor haar is.....
Komt dat zoveel voor dan? of waren ze nogal...veeleisend?quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:28 schreef Praag het volgende:
Ik ken wel verhalen van vriendinnen die mannen hebben gesommeerd om te vertrekken na inspectie. Ik lach me altijd rot. Die mannen zijn de hele avond geil en denken: I'm gonna get some... en dan wordt het wel een heel pijnlijke situatie.
Wel zielig voor die mannen hoor
bij hun kwam het idd nogal eens voor. en tsja, te klein is toch echt te klein.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:13 schreef Da_DvD het volgende:
[..]
Komt dat zoveel voor dan? of waren ze nogal...veeleisend?
Dan zijn er nog wel strakkere gaatjes te vinden.... Bij mannen werkt dat helaas niet zoquote:Op zondag 21 maart 2004 11:24 schreef SeLang het volgende:
Mwah, ik schop vrouwen met een te grote doos niet uit bed.
Als vind ik zo'n wijde doos wel een stuk minder
* Adelante denkt wat een hoer is dit meisjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:38 schreef Nuek het volgende:
<meisje denkt> omg omg wtf een kleine piemel!
<jongen denkt> yeah baby let's roll
<meisje zegt> ik denk dat ik mijn vriend's auto aan hoor komen! Kleed je maar gauw aan!
En ik dacht dat het voor sommigen de perfecte oplossing kon wezen om te zeggen ipv 'wtf kleine pimo heb jij flikker op!'quote:Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Adelante denkt wat een hoer is dit meisje
dat los je wel heel subtiel op jah, maar ik doelde meer op het feitquote:Op maandag 29 maart 2004 00:00 schreef Nuek het volgende:
En ik dacht dat het voor sommigen de perfecte oplossing kon wezen om te zeggen ipv 'wtf kleine pimo heb jij flikker op!'
![]()
eh...quote:Op maandag 29 maart 2004 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat los je wel heel subtiel op jah, maar ik doelde meer op het feit
dat je gewoon aan het vreemdgaan bent en daarover niet eerlijk
tegen me bent geweest
ik voel het ook zo!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk lullig voor degene die er 1 van 6 cm hebben, maar als ik niet lekker hard en diep geneukt kan worden vind ik het niet leuk en daarvoor moet een penis gewoon een beetje volume hebben.
Het hoeft echt geen honkbalknuppel te zijn, size does not matter is niet helemaal waar, maar dat de maat minder belangerijk is als sommige mannen denken is absoluut wel waar...
Een penis van 6 cm lang en 4 cm dik zal me vooral heel erg gefrustreerd maken, de belofte van wat heerlijks, maar niet het bereik....
Jij kan wel makkelijk praten, maar ik ben degene die het voelt als vrouw zijnde...
Ik ben maar 1 vrouw, 1 mening natuurlijk, maar ik weet wel wat ik zelf voel...
Als dat nou zo was, dan hadden diegenen met een kleintje ook weer minder complexenquote:Op zondag 14 maart 2004 16:43 schreef ravan het volgende:
vrouwen kunnen oppervlakkig zijn
Een relatie waarbij je nog maar een keer met iemand naar bed bent geweest is niet serieus.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:39 schreef TheoLeo het volgende:
Je moet je hierbij wel realiseren dat de relatie serieus is
Okeeeeeeej...k ben het er wel eeeen héééél klein beetje mee eens..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk lullig voor degene die er 1 van 6 cm hebben, maar als ik niet lekker hard en diep geneukt kan worden vind ik het niet leuk en daarvoor moet een penis gewoon een beetje volume hebben.
Het hoeft echt geen honkbalknuppel te zijn, size does not matter is niet helemaal waar, maar dat de maat minder belangerijk is als sommige mannen denken is absoluut wel waar...
Een penis van 6 cm lang en 4 cm dik zal me vooral heel erg gefrustreerd maken, de belofte van wat heerlijks, maar niet het bereik....
Jij kan wel makkelijk praten, maar ik ben degene die het voelt als vrouw zijnde...
Ik ben maar 1 vrouw, 1 mening natuurlijk, maar ik weet wel wat ik zelf voel...
precies...even voor jouw goede orde. je signature moet zijn: i'm a babe in total control of myself. of het is she's a babe in total control of herself. dit staat een beetje slordig, zeker in combinatie met iets wat je claimt te zijn. tenzij je mps hebt, of je er zelf erg hard om kan lachen, zou ik het aanpassen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 03:07 schreef gids het volgende:
[..]
ik voel het ook zo!.
Als is een man verder nog zo compatible, je moet toch serieus overwegen of je hier de rest van je leven mee toe kunt op seksueel gebied. Is ook belangrijk...
Ik ben van mening dat als je zo'n kleintje hebt beter sexloos door het leven kunt gaan om niet van de ene vernedering in de andere te gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
of je noemt jezelf Jan Lul en voegt wat toe aan deze postquote:Op donderdag 1 april 2004 14:25 schreef kriele het volgende:
Ik ben van mening dat als je zo'n kleintje hebt beter sexloos door het leven kunt gaan om niet van de ene vernedering in de andere te gaan.
Lol @ onderzoek.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:48 schreef AirOne het volgende:
Ik heb niet het volledige topic doorgelezen, maar voor de statistici onder ons:
http://www.sizesurvey.com/result.html
Volgens dit onderzoek heeft het 1e percentiel, oftewel de "kleinste" 10 procent van de mannen, een erectie tussen de 68 en 125 mm.
Verder suggereert de data dat zwarte mannen gemiddeld geen grotere erectie hebben dan blanke mannen, deze uitspraak is echter niet statistisch significant door een te kleine steekproef.
Ik volg nu zelf een statistiek-vak en ik moet zeggen dat het wel grappig is om het op zo'n onderwerp toegepast te zien, maakt de stof een stuk minder saai.![]()
Ik ook. Heb 1x iemand meegemaakt die écht kleingeschapen was en zoiets is een enorme afknapper.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef suikerzoet het volgende:
maar ik vind het in ieder geval belangrijk om te weten wat de size is, voordat ik überhaupt een relatie zou beginnen. kan me niet voorstellen dat je al een serieuze relatie kunt ontwikkelen zonder dat je elkaar naakt hebt gezien of wat dan ook.
size does matter.
Wanneer spreek je over écht klein geschapen? Dat is nogal een subjectief begrip lijkt me.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:39 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ik ook. Heb 1x iemand meegemaakt die écht kleingeschapen was en zoiets is een enorme afknapper.
Een penis van in erectie minder dan 10 cm, dat je op een kussen moet liggen met je onderlichaam om wat te kunnen voelen, dat is wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wanneer spreek je over écht klein geschapen? Dat is nogal een subjectief begrip lijkt me.
Is ook zielig voor zo'n persoon. Ik ben alleen niet zo dat ik dat letterlijk als reden zou noemen voor het stuklopen van een relatie. Dan maar een smoes van 'de verliefdheid is over', in dit geval vind ik de waarheid te hard. Want als hij bv. een rot persoonlijkheid was geweest had hij daar nog wat aan kunnen doen, maar aan een micro penis doe je niet veel (penis vergroting levert ook hooguit een paar cm op, ook geen vetpot dus).quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:57 schreef nozem het volgende:
Wat erg eigenlijk. Een man met een mini-piemel, iets zieligers is er eigenlijk niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |