Wat voel je je dan? Een stoeptegel??quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:24 schreef TYP het volgende:
Zoals gezegd wel gedaan, maar doe het alleen als ik erg geil ben. Daarnaast loop ik niet uitvoerig de boel daar af te likken, maar tijdens het beffen iets van 2 sec "te ver" naar beneden.
Maar ik zou het nooit bij mezelf willen, dan zou ik me toch echt geen vent meer voelen.
Anus likken is voor <b>MIJ</b> een must. Als een vrouw het bij mij doet, vind <b>IK</b> ook wel leuk, maar om het te doen is geweldig. Als een vrouw niet wil dat<b> IK</b> dat doe, dan is de relatie snel over, want het is, samen met standje 69, een van </b>MIJN</b> favouriete bezigheden, en die wil <b>IK</b> niet missen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:24 schreef WPA het volgende:
Anus likken is voor mij een must. Als een vrouw het bij mij doet, vind ik ook wel leuk, maar om het te doen is geweldig. Als een vrouw niet wil dat ik dat doe, dan is de relatie snel over, want het is, samen met standje 69, een van mijn favouriete bezigheden, en die wil ik niet missen.
Geen idee, you tell me??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef P-Style het volgende:
En hoe smaakt dat nou? ...poep?
Tsja... klaarblijkelijk vond je het toch interessant genoeg om op de thread te klikken en het te lezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:30 schreef stormbeest het volgende:
Zeg, ik moet nog eten hoor.![]()
Van alleen al de topictitel te zien - wat vaak per ongeluk gebeurt - verdwijnt al mijn eetlust onmiddellijk.
En zelfs uren later heb ik nog moeite met eten. Ze moesten zulke topics verbieden, en personen die ze opstarten onmiddellijk bannen.
![]()
Dat hangt er vanaf, of je partner van te voren gedoucht heeft enzo. In mijn geval vind ik beide niet erg, maar het lekkerste vind ik het als de kont die dag nog niet gebruikt is voor de eigenlijke taak, maar ook niet gedoucht: licht zweterig ofzo. Je mag wel weten waar je mee bezig bent, anders kun je net zo goed aan elk andere willekeurig lichaamsdeel gaan likkenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef P-Style het volgende:
En hoe smaakt dat nou? ...poep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |