quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Is het dan bekrompen als een meisje niet wil pijpen?
Als ze dat nou echt een afschuwelijk idee vind?
Waarom moet iedereen tegenwoordig alles lekker vinden, anaal, pijpen, tarzans, de hele reut...
Als je gewoon een aantal dingen niks aan vind en andere wel, niks mis mee toch.
Beetje gejat he, die opmerkingquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:59 schreef Glacius het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je aan orale seks doet, hè? Want een mond is ook niet bestemd voor het erin duwen van een pik.
Wat een godsonmogelijke onzin. Beft jouw vriend via een mobiel?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef dafjedaf het volgende:
Erzijn ook zat meisjes die beffen niet zo vinden, gewoon omdat hun vriend of vriendin zo ver weg ligt...
Was jij erbij toen God de wereld schiep?quote:en bovendien is je reet gewoon niet gemaakt om in te neuken
Ow, sorry.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Beetje gejat he, die opmerking
Om te doen of te laten doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:05 schreef Flamey het volgende:
Kontje likken is lekker
Cynisme en ik, NOG een stel beste vrienden, in dit geval was ik bloedserieus. Ook niet verwonderlijk als je weet hoeveel zenuwen daar bij elkaar komen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet ook kokhalzen. overigens leek het verhaal van kamphuys mij eerder cynisch dan stimulerend in de oren te klinken.
Dat wilde ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:05 schreef Flamey het volgende:
Kontje likken is lekker
Neuken is lekker.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:07 schreef schatje het volgende:
Je keeltje laten neuken is lekker.
Wat is er smeriger (in de trant van bacterieen enzo)? Een paar keer per week verschillende kerels afkarren of een paar keer in de week een volledig schoon gewassen kontje van je vriendin likken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Boeit niet of hij het doet ja danwel nee, het gaat erom dat er sprake is van smerig, en SMERIG.
Snap je?
Wat ik zei was een reactie op iemand die zei dat we allemaal bekrompen waren. Dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iets bekrompen is of niet. Daar waag ik me niet aan om voor andere mensen gaan uit te zitten maken wat ze wel en niet moeten doen.
Ik reageerde enkel op het feit dat je zei dat de anus niet gemaat is om te neuken... je mond ook niet, maar toch is dat meer geaccepteerd schijnbaar
jij bent wel kewlquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat ik zei was een reactie op iemand die zei dat we allemaal bekrompen waren. Dus.
Ik bedoelde met dat over die mond: het is niet raar om een van de tig dingen die je kunt doen qua sex niet te willen, veel mensen willen een bepaald iets niet niet omdat ze bekrompen zijn, maar gewoon omdat ze het idee onprettig vinden of het als tegennatuurlijk ervaren, en daar is niks mis mee.
Voor iedereen die nu weer over de pijp-opmerking heen valt: ik vind zowel oraal as anaal niet tegennatuurlijk voelen. Maar mijn punt is dat niet iedereen alles lekker vind en dat mensen daar respect voor moeten hebben, zo cool ben je niet als je alles doet en alles wil.
Zo cool ben je wél.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:15 schreef dafjedaf het volgende:
zo cool ben je niet als je alles doet en alles wil.
Kamphuys lieverd, de tijd die jij steekt in mij "ontmaskeren" zou je beter kunnen steken in een cursus begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:12 schreef Kamphuys het volgende:
Wat is er smeriger (in de trant van bacterieen enzo)? Een paar keer per week verschillende kerels afkarren of een paar keer in de week een volledig schoon gewassen kontje van je vriendin likken?
Misschien ben je toch niet zo ervaren als je je altijd voordoet![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo cool ben je wél.![]()
Ik heb geen vriend, en ik heb geen moeite met gebeft worden, ik zeg alleen dat sommige meisjes liever niet gebeft worden omdat ze dan het gevoel hebben maar wat te liggen en geen contact te hebben met hun partner. Sommige meisjes voelen dat zo, sue them, not me.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef Ringo het volgende:
Wat een godsonmogelijke onzin. Beft jouw vriend via een mobiel?
Zitten er eierstokken in mijn reet soms?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef Ringo het volgende:
Was jij erbij toen God de wereld schiep?![]()
Dat weet IK niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:21 schreef dafjedaf het volgende:
Zitten er eierstokken in mijn reet soms?
ik accepteer best wel dat jij niet anaal vernedert/verwend (doorhalen wat niet etc.) wil worden, maarrrrr ik begrijp het niet helemaal, het argument van "zitten er eierstokken in mijn reet" en "mn reet is niet gemaakt om te neuken" komen een beetje simplistisch en kortzichtig over. Mensen vervolgens kortzichtig noemen die jou kortzichtig noemen is puur projectie.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend, en ik heb geen moeite met gebeft worden, ik zeg alleen dat sommige meisjes liever niet gebeft worden omdat ze dan het gevoel hebben maar wat te liggen en geen contact te hebben met hun partner. Sommige meisjes voelen dat zo, sue them, not me.
[..]
Zitten er eierstokken in mijn reet soms?
Jij moet dezelfde cursus gaan volgen als Kamphuys.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:23 schreef The_Last_Salomo het volgende:
(bekend dom geklep)
Echte vrouwen ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:25 schreef Oblivion het volgende:
Mannen zijn gewoon wat... euh put in a nice way, pervers!![]()
zal ik doen , alleen krijg ik weer sterk de indruk dat jij niet echt rustig blijft. vanwaar die onrust meisje?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jij moet dezelfde cursus gaan volgen als Kamphuys.
Lees mn eerdere posts nog maar eens _rustig_ door en maak gerust aantekeningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |