Is dat niet lastig?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:59 schreef Caesu het volgende:
kontlikken tijdens het pijpen.
Ja ik heb een verhaaltje uit een oud topic ge"copieerd"quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:59 schreef DPCKippie het volgende:
Dit is volgens mij al eens eerder geweest.
Verhaaltje uit een oud topic gecopieerd?
Ja, dan heeft ze wel een hele lange tongquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat niet lastig?
Of hij heeft een heel kort pikkie natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ze wel een hele lange tong
Open er een topic over, Swets.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een heel kort pikkie natuurlijk
In R&P of in Sex?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Open er een topic over, Swets..
sterretje?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het woord alleen al; anus...![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In R&P of in Sex?
dillema's...
quote:Kreator mag voor de zoveelste keer weer ff wieberen uit R&P. Zie voor reden 10-tallen voorgaande R&P-bans, dit keer dito. Je dóet het er om he, rakkerdje.
Sorry.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:01 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ja ik heb een verhaaltje uit een oud topic ge"copieerd"
Als er iets is dat mij is opgevallen sinds ik posts lees op fok! is dat overal al wel eens eerder een topic over is gemaakt.
Dus nee het is niet gekopiëerd, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Als we het er met z'n 2en over hebben hebben we het over "billen" niet over anusquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het woord alleen al; anus...![]()
Gebruikt ze kutjus WEL als levensmiddel dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:09 schreef DPCKippie het volgende:
Verder heeft mn vriendin HBO levensmiddelentechnologie gedaan en als zij al bijvoorbeeld een filmpie ziet waarin een meid in de anus wordt genomen begint ze al te bleren: 'ongezond, vies, bacterien' enz.![]()
Leuke sexrelatie dan. "nee schat, daar niet, daar zitten teveel bacterieen."quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:13 schreef DPCKippie het volgende:
Met levensmiddelentechnologie leer je geloof ik het 1 en ander over bacterien. Waar ze leven en wat voor 'schade' ze kunnen aanrichten.
Natuurlijk zijn er ook goeie bacterien die je heel goed voor voedsel kunt gebruiken (bijvoorbeeld gisten).
En ja, ik heb gelukkig wel genoeg seks
Consumeer dan eerst een tray Yakult. Goed voor de darmflora. Kan ze dat iig niet meer als smoes aanvoeren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:13 schreef DPCKippie het volgende:
Met levensmiddelentechnologie leer je geloof ik het 1 en ander over bacterien. Waar ze leven en wat voor 'schade' ze kunnen aanrichten.
Natuurlijk zijn er ook goeie bacterien die je heel goed voor voedsel kunt gebruiken (bijvoorbeeld gisten).
En ja, ik heb gelukkig wel genoeg seks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |