quote:Bluezz in het vorige topic
aaawwww, kom maar hier hoor, stoute pascal ook hè, je mag best nog ff je fristietje opdrinken hoor knul, en dan weer gauw aan het werk.
Ik ben zo weg, gooien jullie ff voer in de kelder voor harry?
2.48m?? Dat is nogal een eind!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Goedenmiddag mensen, is toch alweer een paar daagjes geleden dat ik hier was.
Net in de krant een aangrijpend stuk gelezen over Alexander Sizonenko, Russische ex-topbasketballer van 2.48 meter die helemaal aan zijn lot overgelaten is in Kiev. Triest om te lezen.
Triest verhaal. Hoe is dat zo gekomen? Blessure? Kan zn rug het gewicht niet aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:59 schreef zjroentje het volgende:
Langste man ter wereld op het moment.
Hoewel hij onmogelijk nog rechtop kan lopen. Kerel loopt met krukken en helemaal gebogen.
Blessures idd, waar toendertijd niks aan is gedaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
Triest verhaal. Hoe is dat zo gekomen? Blessure? Kan zn rug het gewicht niet aan?
Niks ten nadele van Da_Sandman natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:14 schreef zjroentje het volgende:
Beetje kansloos eigenlijk.
bijgekomen van de Man. U. katerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Goedenmiddag mensen, is toch alweer een paar daagjes geleden dat ik hier was.
Op het werk liep vanochten iemand met een Porto muts en dito sjaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijgekomen van de Man. U. kater
Veruit het allerbeste nummer van RATM.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:17 schreef ErikT het volgende:
Bullet in the head
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |