Ik krijg helemaal weke knietjes van haar ogen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
Ze is toch wel mooi
Omdat ze vorige week niet zo heel erg goed was. Als ze vanavond de sterren van de hemel zingt komt dat vast weer goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:40 schreef Magics het volgende:
Irma scoort veel te laag in allerlei polls buiten fok. Zum Beispiel die pol van het AD. Hoe kan dat nou ?
't Moet wel allemaal in het thema passen he.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:22 schreef Lamb het volgende:
Ik begrijp er echt weinig van.
Is er niet iemand die Irma duidelijk kan maken dat ze andere nummers moet gaan zingen, zoals in dr workshop?
Nee, ze zingt echt niet zo goed in de finalerondes. Ik hoop dat ze volgende week verplicht ballads moeten zingen, dan komt ze wel tot haar recht !quote:Op zondag 14 maart 2004 02:17 schreef wizarddragon het volgende:
Ik snap het ook weer niet. Ik vind haar een topzangeres. Ik hou wel een beetje van haar "rauwe" stem. Misschien is haar repertoire te volwassen voor breezah-NL??
Of een rocknummer, want ze gaf zelf al aan dat dat is waar haar hart ligt.quote:Op zondag 14 maart 2004 02:21 schreef Magics het volgende:
[..]
Nee, ze zingt echt niet zo goed in de finalerondes. Ik hoop dat ze volgende week verplicht ballads moeten zingen, dan komt ze wel tot haar recht !
Ik moet eerlijk toegeven dat ik I Wish pas herkende in het refrein. En dat dan door Wild Wild West van Will Smith.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:06 schreef Magics het volgende:
In het intro-filmpje zei ze al dat ze commentaar van iedereen had gekregen dat ze van die onbekende nummers zong. Daarom had ze deze keer al een nummer gekozen dat iedereen kende. Helaas lag het haar alleen niet zo.
Daar hoef je je niet voor te schamen. Dat had ik ook. Dus eigenlijk zit je op die climax in de tekst te wachten van Wild Wild West, maar die komt niet, daarom leek het niet zo geod misschien.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik I Wish pas herkende in het refrein. En dat dan door Wild Wild West van Will Smith..
Ja, je kan natuurlijk moeilijk blij gaan lachen als je daar terecht komt he.quote:Op zondag 14 maart 2004 11:23 schreef amaranta het volgende:
en ik vond dat ze wel heel erg lelijk keek toen ze hoorde dat ze op die stoel moest gaan zitten
Alweer helemaal niet eens. Irma heeft verreweg de beste stem van alle dames. Geef haar de juiste liedjes en ze spettert van het scherm. Irma moet 1 of 2 worden!quote:Op zondag 14 maart 2004 13:59 schreef Christine het volgende:
Ik heb inmiddels genoeg van Irma. Ze komt gewoon niet leuk over op mij. Marlies straalt bijvoorbeeld de sterren van de hemel, maar Irma doet haar trucje en blijft verder in mineur hangen. Ze maakt er geen feestje van. Daarnaast beweegt ze nogal houterig.
Van mij mag ze er binnenkort uit gestemd worden.
Ze beweegt juist niet houterig, maar juist soepel. Ze beweegt haar hoofd telkens zo Egyptisch (van links naar rechts) Is in ieder geval niet houterig.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:59 schreef Christine het volgende:
Ik heb inmiddels genoeg van Irma. Ze komt gewoon niet leuk over op mij. Marlies straalt bijvoorbeeld de sterren van de hemel, maar Irma doet haar trucje en blijft verder in mineur hangen. Ze maakt er geen feestje van. Daarnaast beweegt ze nogal houterig.
Van mij mag ze er binnenkort uit gestemd worden.
We zijn het niet echt eens dit keer he?quote:Op zondag 14 maart 2004 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alweer helemaal niet eens. Irma heeft verreweg de beste stem van alle dames. Geef haar de juiste liedjes en ze spettert van het scherm. Irma moet 1 of 2 worden!
Hetzelfde als vorige week, linkerarm naar voren, hoofd opzij, linkerarm naar achteren, hoofd andere kant op. Alleen deed ze deze week nog af en toe haar rechterarm de lucht in. Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:04 schreef BVO het volgende:
Ze deed wel een leuk dansje gisteren ja
Oow, jij kent hem ook al?quote:Op zondag 14 maart 2004 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige week, linkerarm naar voren, hoofd opzij, linkerarm naar achteren, hoofd andere kant op. Alleen deed ze deze week nog af en toe haar rechterarm de lucht in. Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken.
Het was niet goed voor het geluid dat ze telkens haar arm met microfoon de lucht in zwierde.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige week, linkerarm naar voren, hoofd opzij, linkerarm naar achteren, hoofd andere kant op. Alleen deed ze deze week nog af en toe haar rechterarm de lucht in. Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken.
Dat met die arm had ze wel achterwege mogen laten ja. Maar wat dat betreft is er niemand die echt soepel over het podium beweegt.... alleen Boris misschien.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Inderdaad, Boris doet het erg goed. Hij heeft de hele swing in zijn skelet zitten ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat met die arm had ze wel achterwege mogen laten ja. Maar wat dat betreft is er niemand die echt soepel over het podium beweegt.... alleen Boris misschien.
Ik denk zeker dat ze tweede gaat worden en Marlies 3e.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alweer helemaal niet eens. Irma heeft verreweg de beste stem van alle dames. Geef haar de juiste liedjes en ze spettert van het scherm. Irma moet 1 of 2 worden!
Wie demoniseert Irma dan? Volgens mij wordt ze helemaal niet gedemoniseert. Er wordt zelfs nauwelijks negatief over haar gesproken.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:45 schreef Hypochonder het volgende:
Ik wordt het een beetje zat, nu moet het echt stoppen met het demoniseren van Irma.
Tuurlijk niet, ze moest als eerste, dus dat vergeet je eerder. Jury was weer helemaal positief.quote:[b] Marlies (Weet iemand nog wat zij zong? nee, want het maakte totaal geen indruk!!)
OEIquote:Op maandag 15 maart 2004 17:55 schreef cynisch het volgende:
Leuke link voor liefhebbers:
http://forum.licht-geluid.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=10428
Geluidsman die 3 jaar oude opnames van Irma heeft.![]()
Volgens mij zie jij een beetje spoken. Irma wordt helemaal niet gedemoniseerd. Velen hebben haar hier op Fok zelfs nog in de top 3 van hun ranglijstje staan.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:45 schreef Hypochonder het volgende:
Ik ben gechoqueerd dat Irma weer op de kruk moest plaatsnemen. WTF is er aan de hand met Nederland. Ik kan zo vijf Idols kandidaten opnoemen die echt slechter waren. Ik wordt het een beetje zat, nu moet het echt stoppen met het demoniseren van Irma. Irma kan echt goed zingen, bij de laatste 27 (dat stukje met Direct), dat was echt om van je stoel te vallen, en ook haar optreden in de show was gewelsig. En ook zaterdag was het goed. Zeker in vergelijking met Erik (vals en valser), Alice (gewoon tenenkrommend), Maud (zingen onder de douche niveau, en haar nieuwe kapsel met die pony is ook stom), Robin (die wel beter zong dan verleden week, maar nopg steeds slecht) en Marlies (Weet iemand nog wat zij zong? nee, want het maakte totaal geen indruk!!)
Als het zo doorgaat moet ik zelf gaan stemmen om Irma erin te houden....
hoop dat je dat van die tranen niet meendequote:Op zondag 14 maart 2004 14:38 schreef MyMilkshake het volgende:
irma heeft gewoon haar eigen manier van bewegen, lekker herkenbaar en vertrouwd,
ik kan legio artiesten noemen die dat net zo doen telkens
denk aan mick jagger, tina turner, diana ross, michael jackson, allemaal hebben ze hun typische manier van bewegen en doen . ik vind dat echt weer een non issue
dat met haar arm omhoog vond ik erg geinig, ik hou wel van dat soort aparte beweeginkies
ze ging lekker in het nummer op
ze was gisteren weer fantastisch
de tranen sprongen in m'n ogen toen ze op de kruk zat, ik heb het gevoel dat de uitslag wat is gemanipuleerd (de lijnen wat langer openhouden) ten faveure van maud en irma.
ik bedoel ok, nek aan nek race maar je gaat mij niet vertellen dat het echt op de stem na gelijk liep.
Zelfs ik liet een paar tranen vallenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:39 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
hoop dat je dat van die tranen niet meende![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:55 schreef cynisch het volgende:
Leuke link voor liefhebbers:
http://forum.licht-geluid.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=10428
Geluidsman die 3 jaar oude opnames van Irma heeft.![]()
Zoow, ze is wel heel erg veel beter geworden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:14 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar zo nu en dan moet de waarheid wijken voor de esthetiek. Ik vind het gewoon een mooi woord.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie demoniseert Irma dan? Volgens mij wordt ze helemaal niet gedemoniseert. Er wordt zelfs nauwelijks negatief over haar gesproken.
Inderdaad... dit is Irma echt niet..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
volgens mij is dat Irma niet op dat fragment hoor. Dit is echt een hele andere stem, Irma heeft een zwaardere stem..
Die zogenaamde "medewerker van HMG" kan zoveel zeggen....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Van een medewerker van HMG......
<b>Irma gebruikt iedereen als loophondje echt zo`n type die als ze straks
beroemd is een lijst opstuurt met alles wat ze in haar kleedkamer wil
hebben......hahahaha. </b>
Die petjes en hoedjes staan juist stoer en passen goed bij Irma!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:22 schreef Hypochonder het volgende:
Ik vind dat Irma erg goed kan zingen, maar die hoedjes en die petjes....
Kan ze die niet afzetten? Kijk, je hoeft niet meteen zo'n rokje als Alice aan te doen, maar het oog wil ook wat, en m.i. ziet Irma er goed uit, maar die stomme petten en hoeden maken het niet beter. Als ik een 16-jarige jongen was met een Libido van 100+ en een beltegoed van 10 Euro zou ik waarschijnlijk ook op Alice stemmen.
Even in het midden laten of je gelijk hebt wat betreft je mening over Henk Jan, ik ben het niet met je eens dat Henk Jan wild enthousiast over haar is. Hij heeft altijd wel iets op Irma aan te merken, en gokt ook altjid dat ze op 1 van de drie krukken terecht komt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:51 schreef Lieve het volgende:
...
Ik ben er namelijk 100% van overtuigd dat als een Henk Jan (met zijn vette sliertjeskop die een zonnebril als haarbandje gebruikt, ook als de zon al wekenlang out of site is ), Als Henk Jan die de wanklank der wanklankers is op een podium en in een studio en de meest armzalige verschijning van het fenomeen mens visueel weet te krijgen (dat is op zich erg knap, hij overtreft wat dat betreft zelfs het 'ratje'uit de jury, geen wonder dat het vriedjes zijn die elkaar wonderschoon napapegaaien onder de noemer 'eigen mening') , als die Henk Jan je ziet zitten, zelfs wild enthousiast is, dan is er iets definitief niet oke!
...
Waar baseer je dat op? Ze was zaterdag blij met haar optreden, maar ze was nog niet helemaal gelukkig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:51 schreef Lieve het volgende:
Ze is erg erg blij met zichzelf, denkt dat ze heel wat is, maar ik ben totaal niet onder de indruk van haar 'kwaliteiten'.
Je kent haar vast persoonlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:01 schreef jellyrose het volgende:
Irma is echt nietszeggend. Niet slecht, maar ook niet opvallend goed. Het is het gewoon net niet. Ik kan me zelfs niet echt aan haar ergeren (zoals Alice / Marlies). Nou ja, behalve als ze het weer eens over haar favoriete 'rock' muziek heeft.. dat gestylde alternatieve doet me denken aan al die meisjes die 10 jaar terug met Nirvana t-shirts liepen maar geen flauw idee hadden wat er nou eigenlijk werd gezongen in de nummers.
Ik ook! Na Alicequote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:05 schreef Tania18 het volgende:
Niet zo negatief doen over Irma allemaal![]()
Ik vind d'r nog steeds de beste zangeres die erbij zit en ik hoop dat ze tweede wordt
Dat kwam ik hier net posten, maar je bent me voorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma gaat morgen geen rustig liedje zingen, zegt ze.
Jamelia - Superstarquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:39 schreef BVO het volgende:
Al iets bekends over het thema? Pepsi Chart wordt het denk ik, weet alleen geen uptempo nummer uit de lijst dat bij haar stem past.
He nee, dat is een enorm leuk nummer, maar meer wat voor Maud of Alice ofzo. Niet Irma.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:40 schreef Fusion het volgende:
Jamelia - Superstar
Ja, die laatste verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
He nee, dat is een enorm leuk nummer, maar meer wat voor Maud of Alice ofzo. Niet Irma.
God Is A DJ van Pink, of It's My Life van No Doubt verwacht ik dan eerder.
Welquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
He nee, dat is een enorm leuk nummer, maar meer wat voor Maud of Alice ofzo. Niet Irma.
Nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:10 schreef Fusion het volgende:
[..]
Wel
Dan is het dus zo goed als zeker dat zij morgen haar biezen mag pakken. Daaaaag eigenwijs stuk vretenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma gaat morgen geen rustig liedje zingen, zegt ze.
wauw...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
I don't know what it is, that makes me feel like this.
I don't know who you are, but Irma must be some kind of superstar.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:59 schreef --Globe-- het volgende:
wauw...
heel creatief
ik zie het , i'm impressedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zo ben ik..
kan ze goed gebruikenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:08 schreef Tania18 het volgende:
Hup Irma! Hup Irma! Hup Irma!
Even wat steun van mij hier op de late avond
Same herequote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
Ben bang voor Irma of Maud, hoop Eric.
als maud goed zingt denk ik dat ze wel blijftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
Ben bang voor Irma of Maud, hoop Eric.
k hoop het, hoop dat ze eindelijk een verrassende keuze maakt qua liedjeskeuze.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
als maud goed zingt denk ik dat ze wel blijft
Liever een song die goed bij haar stem past, als ze iets verrassend uitkiest dan gaat het vast en zeker mis.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
k hoop het, hoop dat ze eindelijk een verrassende keuze maakt qua liedjeskeuze.
Dan wordt het ongetwijfeld iets als Kylie Minogue met Red Blooded Woman....Breakin Out van Leki met bijbehorende danspasjes daarentegenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Liever een song die goed bij haar stem past, als ze iets verrassend uitkiest dan gaat het vast en zeker mis.
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
k hoop het, hoop dat ze eindelijk een verrassende keuze maakt qua liedjeskeuze.
Het wordt waarschijnlijk God is a DJ.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:50 schreef C_hery_L het volgende:
als het pepsi chart is hoop ik echt dat ze my immortal gaat zingen
nou ja dan moet iemand anders het maar zingenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk God is a DJ.
Als het goed is gaat niemand dat nummer zingen, Marlies heeft iig gekozen voor It's my Life.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:53 schreef C_hery_L het volgende:
[..]
nou ja dan moet iemand anders het maar zingen
Nee, de rest zou dit nummer verkrachten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:53 schreef C_hery_L het volgende:
[..]
nou ja dan moet iemand anders het maar zingen
ja daar dacht ik ook net aanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:06 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Nee, de rest zou dit nummer verkrachten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:48 schreef Lamb het volgende:
Ik vond Irma super!
Evanescense.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Vamos het volgende:
Bleh! Had ze een prachtkans om My Immortal te zingen van Evanescerence (spelling?) en doet ze het niet
respect Tom-tom! dat is pas een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
(het ging over Jameila met Superstar)
God Is A DJ van Pink, of It's My Life van No Doubt verwacht ik dan eerder.
Die coupletten van Pink worden amper gezongen, Pink lijkt vaak meer te praten, en dan gaat tijdens het refrein die scheur open. Net als Irma dus.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:03 schreef Hypochonder het volgende:
Ik vond het eingenlijk iets slechter dan het stevie wonder van een week geleden... Ik had het idee dat ze de coupletten te veel brabbelde in plaats van zong. Dus ik zag het donker in.
Gelukkig blijk ik er geen verstand van te hebben....
ja he ze zag er heel leuk uitquote:Op zondag 21 maart 2004 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Irma zag d'r erg leuk uit gister, veel hipper![]()
Geil toch?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:06 schreef MyMilkshake het volgende:
en ze heeft een tongpiercing !!! Die ze bijna kwijt was.
Zekerquote:Op zondag 21 maart 2004 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geil toch?
Ik was het al en ben het na gister nog meer.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:27 schreef BVO het volgende:
Zeker.
Ik begin Irma-fan te worden geloof ik.
Ik heb het ook niet zo op de SP neequote:Op zondag 21 maart 2004 18:37 schreef R_ON het volgende:
Ik vind Irma ook super, maar er is 1 minpuntje aan haar: ze komt uit Oss.
Oss is een sp-bolwerk. Oss = Jan Marijnissen.
Kortom Oss sucks.
Kwam ze maar uit Deventer ofzo dan was ik fan.
stom ben ik he.
ook dat stukje tekst waarin ze "fuck you" zong ... hot hot hot !!!quote:Op zondag 21 maart 2004 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geil toch?
De SP is het enigste nadeel aan Oss, de rest van Oss is TOP!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 18:37 schreef R_ON het volgende:
Ik vind Irma ook super, maar er is 1 minpuntje aan haar: ze komt uit Oss.
Oss is een sp-bolwerk. Oss = Jan Marijnissen.
Kortom Oss sucks.
Kwam ze maar uit Deventer ofzo.
Hind heeft een goed album afgeleverd.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:53 schreef TamaraB het volgende:
Van mij mag zij samen met Boris in de finale. Dan maakt het me niet uit wie wint, dan zou ik gewoon genieten van 2 goede kandidaten.( en hopen dat ze wel een goed album mogen maken en niet zo'n nietszeggend album)
Met het eerste ben ik het helemaal eens, ben achteraf ook blij dat ze niet gewonnen heeft. Het tweede is gedeeltelijk waar, ze kan nog beter, maar toch heeft ze met dit album al een goede eerste stap gezet vind ik.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:00 schreef TamaraB het volgende:
Ja, want die kreeg meer tijd om een album op te nemen. Toch heb ik het idee dat Hind veel beter kan dan ze op dit album laat horen.
Mooi zo,was ik al en ik geloof dat Nederland deze kanjer ook ontdekt.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker.
Ik begin Irma-fan te worden geloof ik.
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:18 schreef MyMilkshake het volgende:
nou ik heb ge-wel-dig genoten van haar pittige performance.
Misschien moet je 's met een wat minder hopeloos ouderwetse blik er naar kijken.
Tuurlijk reageren, het is een topic, geen fansite.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:07 schreef Coelho het volgende:
mmm... Hier ook al... Misschien moet ik niet in Irma's topic reageren, maar ik begreep niks van het uitermate positieve commentaar van de jury. Haar timing klopte niet, het klonk niet als geheel met de band en het was tot 2x toe ronduit vals. Helaas, want tijdens het optreden met direct in de workshop vond ik haar fantastisch.
quote:Op maandag 22 maart 2004 10:08 schreef MyMilkshake het volgende:
laat dat feestje bouwen maar aan Jamai over.
Moet dat dan, een feestje?quote:Op maandag 22 maart 2004 09:31 schreef Christine het volgende:
Wordt jij blij van Irma, tomtom? Vind jij dat ze een feestje staat te bouwen op het podium?
Nou, dat hangt ook van het liedje af, heejz.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:32 schreef Christine het volgende:
Als artiest vind ik dat je een feestje moet maken van je optreden. Volgens mij heeft ze dus ook geen plezier op het podium, dat komt anders in elk geval absoluut niet zo over op mij.
Ik snap dat mensen haar goed vinden, maar ze heeft iets wat ik niet kan benoemen, wat op mij averechts werkt.
Dat "valse" is bij Irma helemaal niet erg, ze compenseerde dat RUIMschoots met de rest van het nummer. Het was in ieder geval niet de moeite om over te reppen voor de jury kennelijk. Ze vonkte !!! De momenten waarop ze "vals" ging dat waren ook geen gemakkelijke uithalen.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:07 schreef Coelho het volgende:
mmm... Hier ook al... Misschien moet ik niet in Irma's topic reageren, maar ik begreep niks van het uitermate positieve commentaar van de jury. Haar timing klopte niet, het klonk niet als geheel met de band en het was tot 2x toe ronduit vals. Helaas, want tijdens het optreden met direct in de workshop vond ik haar fantastisch.
Waarop ik zei: "Niet heel Nederland, ik ben niet overtuigd" maar dat hoorde je waarsch. nietquote:Op maandag 22 maart 2004 14:36 schreef MyMilkshake het volgende:
Edwin zei " nummer klopt, zang klopt, alles klopt "
HJ zei " De coupletten zong je zo spannend en je hebt heel nederland laten horen dat je echt een hele goede zangeres bent"
Heb ik niet gehoord, is dat voor haar een vakterm ofzo?quote:[b]
Wat is trouwens een "dikke tekst"? Dat zei Irma over het nummer wat ze zong.
Ja, heb net weer even teruggezien, k'heb echt geen idee wat ze ermee bedoeld.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:07 schreef Christine het volgende:
Ze zei "Erg gaaf nummer, ook een strak wijf trouwens, enne... dikke tekst"
(aan het eind van haar "clip")
En hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:51 schreef Christine het volgende:Voor Irma even allemaal "My Immortal" van Evanescence doorgeven op Idols.nl
Lijkt me ook veel te hoog voor haar, zo goed is ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:57 schreef aine het volgende:
my immortal, is dat niet veel te hoog voor dr?
Dat is volgens mij geen kwestie van goed of niet goed. Je kan natuurlijk aan je stem werken, maar er zijn bepaalde toonhoogtes die je gewoon niet kan bereiken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook veel te hoog voor haar, zo goed is ze nou ook weer niet.
Of zoals ze bij de jury zouden zeggen: "Als je iemand na wilt doen, ga je maar naar de Soundmix Show".quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:35 schreef MyMilkshake het volgende:
precies, het is geen karaoke !
jeetje.. hele campagne aan het opstarten?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die laatste foto. Ze heeft het echt helemaal..
Nee, ik vond het gewoon hele mooie foto's.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:15 schreef --Globe-- het volgende:
jeetje.. hele campagne aan het opstarten?
Maar aan der muziek keuze te merken (Mother's Finest) houdt Irma van oud, en Tom is pas 16, terwijl Irma 19 is.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Irma weer vrijgezel dus, Tom_Tom, je maakt dus nu weer kans! (als je al niet bezet bent)
Je hebt altijd een kans. Met geld krijg je veel voor elkaar. Al weet ik niet of Irma te koop is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat me toch dromen..
Nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat me toch dromen..
Ja hoor, kaap d'r maar weg.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:08 schreef sweek het volgende:
Ze is dus eigenlijk meer iets voor mij..
K vind ze niet apart lang, als je t mij vraagtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:02 schreef MyMilkshake het volgende:
wat een benen heeft die meid zeg
zo lllllllllang.
You read my mind...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:28 schreef MyMilkshake het volgende:
ik wel maar komt vast door de hakken die ze draagt en door het feit dat ze zo slank is.
Ach ik moet toch iets tikken om het topic omhoog te schoppen
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:29 schreef MyMilkshake het volgende:
Wat is het toch een beauty.
Heeeerlijk optreden weer.
Ik zat met een brede glimlach te kijken.
En wat een goede nummer keuze.
Ze zag er sexy en flitsend uit.
Irma![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:56 schreef --Globe-- het volgende:
T gaat echt superlekker met Irma![]()
mooi dat ze al 2 weken niet meer op die kruk zit
ze deed hot stuff van donna summerquote:Op zondag 28 maart 2004 00:18 schreef Lamb het volgende:
Hee, Irma is door?Mooi!
Welk nummer deed ze? Iemand plaatjes?
(kon het vanavond helaas niet zien want we hebben uitwisseling en ik zit met italianen opgescheept..)
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:13 schreef Baklap het volgende:
Die mond van Irma is niet normaal, net zon openklappende kokosnoot!
Jaaaaaaaaaa, wat een lekker ding!!!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die laatste foto. Ze heeft het echt helemaal..
IDD, je weet dat ze het goed zingt, maar het werd een beetje eentonig, saai. Ze heeft wel een eigen manier van zingen.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef Christine het volgende:
Net als vorige keer begon ze supergoed, maar op een bepaald moment bereikt haar stem een hoogte en intonatie waarmee alle liedjes ongeveer hetzelfde klinken. Dat is misschien wel dat dweilen waar HJ het over had.
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:45 schreef BVO het volgende:
Ik vind Irma echt helemaal geweldig sinds gisteravond![]()
, hopen dat ze het wint
.
hoiquote:Op zondag 28 maart 2004 23:13 schreef MyMilkshake het volgende:
![]()
Ze is trouwens geen vrijgezel hoor. Tenminste ze weet zelf nog van niets... (fuck, je luisterd dan nog mee ook he...)quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:21 schreef Golden het volgende:
Irma is weer vrijgezel.....dat werdt gisteren beweerd ,nu zecht een vriendinnetje van haar dat het niet zo is......zucht.
http://www.dolinda.com/irma/index.php
Ik heb een paar weken geleden ook bij haar in de treincoupe gezeten. Per ongeluk, ik kwam er pas achter toen ik eenmaal zat. Ik zat er een paar stoelen achter en dan aan de andere kant van het pad, dus ik kon haar nog vrij goed zien. Best een leuke verschijning trouwens, in het echt. Een lange, opvallende meid die er echt STAAT.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:27 schreef djdano het volgende:
Oke, dit was dus de "idol" waar ik net mee in de trein zat. Best leuke spontane meid trouwens. Een echt brabantse. Maar wat moet zo'n treinreis voor haar een hel zijn!
Ze gaat zitten, meteen komt er een idioot aanrennen en gaat langs haar zitten en begint tegen haar aan te praten. (Ik zat trouwens tegenover haar en had eerst geen flauw idee wie het was, ben niet zo'n idols kijker).
Maar dat mafwijf wat lang haar komt zitten begint tegen haar aan te zeuren. Van die flauwe standaard gesprekken waar echt niemand zin in heeft. Opzich maakt me dat niet uit maar ik moest dat flauwe gesprek aanhoren en Irma moest antwoord geven (anders ben je meteen arrogant)
Ik zat me al helemaal dood te ergeren (ergens anders gaan zitten ging niet, trein zat vol) dus voor haar moest het helemaal een hel zijn. Dat mens had ook nog eens geen eigen mening want als irma iets anders zei dan vond zij dat opeens ook. Heel irritant.
Waarschijnlijk gaat elke treinreis voor haar zo. Wat lijkt het mij een ellende zeg om zo te moeten leven.....
Ps. Irma, wat vind je er zelf van? Reageer even want ik weet 100% zeker dat je dit topic leest.
Maud is nog niet afgevallen hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
Nee hoor is geen valse hoop, ik ben ook Irma-fan geworden afgelopen week.
Dat is waarquote:Op maandag 29 maart 2004 20:31 schreef Magics het volgende:
[..]
Maud is nog niet afgevallen hoor![]()
Dat hopen we dan maar, kan ook zijn dat ze een beetje aan haar limiet zit.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je naar de mp3'tjes van Glass For Gold luistert en naar Irma goed, dan kan je niet meer zeggen dan dat ze echt enorm is vooruitgegaan op zangtechnisch gebied. Dat betekent dat ze vast nog veel meer vooruit gaat gaan..
In de krant stond een interview met 1 van de bandleden - Irma heeft in een band gezeten -, en die zei dat ze nog beter kan, dus het kan all1 maar beter gaan heejz.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hopen we dan maar, kan ook zijn dat ze een beetje aan haar limiet zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |