Eddy Merkx is zelf al eens geschorst geweest door het gebruik van dopingquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In de tijd van Merckx gonsde het ook altijd van de dopinggeruchten. Het zou me verbazen als er ook maar één wielrenner schoon in het profpeleton rondrijdt. Het merendeel van de toeschouwers kan het klaarblijkelijk ook niks interesseren, kijk maar naar de populariteit van Virenque of VDB.
Schone sport is een mooie droom, maar het zal nooit werken helaas
En toch wordt hij terecht gezien als beste wielrenner allertijden en voor enkelen is hij zelfs de grootste sportman ooit.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:54 schreef Bartoli het volgende:
Eddy Merkx is zelf al eens geschorst geweest door het gebruik van doping
dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En toch wordt hij terecht gezien als beste wielrenner allertijden en voor enkelen is hij zelfs de grootste sportman ooit.
Gros van de mensen weet dat niet eens dat hij ooit betrapt is volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar
Waarschijnlijk niet nee maar was toen wel uit ik geloof de Giro gezet (iig een grote ronde)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gros van de mensen weet dat niet eens dat hij ooit betrapt is volgens mij.
Jammer voor Samuel Sanchez, hij had het ook wel verdiend. Maar Vinokourov heeft 'm ook zeker niet gestolen dus daar kan ik prima mee levenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
In de Tirreno wint Bettini de 4e etappe voor Astarloa en Freire. Hij neemt de leiding over van Freire die nu 2e staat.
In Parijs-Nice wint Vinokourov de 7e (en zijn 2e) etappe met een mooie solo in de laatste kilometers..Kirchen werd 2e voor Voigt, Jaksche blijft leider..
Giro volgens mij ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee maar was toen wel uit ik geloof de Giro gezet (iig een grote ronde)
Wat Virenque betreft is het volgens mij voornamelijk dat hij z'n hele ploeg in de kou heeft laten staan, door als enige niet te bekennen, en dat pas een jaar later alsnog te doen (na eerst heel vaak te ontkennen).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Net zoals Virenque eigenlijk maar één keer "betrapt" is. Waarom deze 2 steeds weer opnieuw door sommigen als dé zondaars bij uitstek worden gezien, begrijp ik niet echt.
Matennaaier inderdaad. Maar goed, in het wielerpeleton is het ieder voor zich natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat Virenque betreft is het volgens mij voornamelijk dat hij z'n hele ploeg in de kou heeft laten staan, door als enige niet te bekennen, en dat pas een jaar later alsnog te doen (na eerst heel vaak te ontkennen).
T-Mobile start met 2 kopmannen Ullrich en Vinokourov. En wie van hun 2 na de 2e week er het beste voorstaat is dan de absolute kopman. Kan natuurlijk ook al in de 2e week zijn. Een inzinking kan natuurlijk altijd.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef Wombcat het volgende:
Afgelopen winter heeft 'ie gezegd dat 'ie dit jaar voor de overwinning wil gaan in de Tour. Toen ik dat las, dacht ik: "nou nou, grote mond". Maar nu staat 'ie er toch weer gewoon overtuigend. Van mij mag 'ie de Tour winnen (hoewel ik mijn geld na de Tour van vorig jaar al op Ullrich gezet heb).
Absoluut, bij de ronde van Vlaanderen en de Gold Race behoort hij tot de favorietenen. Bergop kon hij goed mee met Moncoutie, van wie bekend is dat hij goed kan klimmen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:16 schreef Bartoli het volgende:
iedereen heeft het wel over Sanchez en Vinokourov enzo maar wat te denken van de pracht prestatie van ERIK DEKKER. 150 km in de aanval rijden samen met Moncoutie en Landaluze en op goed 25 km van het einde sneuvelen.
Let op Dekker in de klassiekers hij is ook in vorm.
Bartoli is vandaag ziek afgestapt, ik weet niet hoe dat z'n voorbereiding beďnvloedt. Die overige 2 zullen we zeker in LBL en de Gold race zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef Bartoli het volgende:
je vergeet Astarloa, Bartoli, Rebbelin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |