Wil meneer dan ook even de kledinvoorschriften en houdingvoorschriften voor een 'pluis' geven, dan weet je wat ie wel of niet mag zijn!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:17 schreef Traianus het volgende:
Jij bent geen kakker, absoluut niet, anders zou je je immers niet zo onzeker opstellen op het forum. Een kakker is op zijn minst lichtelijk arrogant. Je labiele verhaal geeft op mij de indruk dat je een pluis bent (de standaard (toekomstige) psychologie student, maar dan eentje in kakkerskleding. Ik zou toch een keuze maken voor jezelf: of kakker, of pluis, anders val je binnen beide groepen buiten de boot.
Dat vind ik eerder zo'n christelijk type.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:21 schreef mell.from.hell het volgende:
hehe![]()
zag pas wel iemand lopen die ik aan het woord kakker vond voldoen
- Lange, grijze, saaie rok tot aan de voeten
- Knotje
- lakschoenen
- witte blouse met van die onwijs lelijke frutsels eraan
O en met een brilletje voorop de neus enzo![]()
Precies, christelijk is dat. Kakkers dragen géén saaie grijze rokken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:24 schreef rena het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder zo'n christelijk type.![]()
Hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:27 schreef Jimmy het volgende:
3 kraagjes over elkaar? Er zijn mensen die dat dragen?
Damn.
De mensheid blijft me verbazen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hoe meer hoe beter![]()
Ik denk dat die poster een wat oudere kak-madam bedoelde....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Precies, christelijk is dat. Kakkers dragen géén saaie grijze rokken.
Ga mij vertellen hoe kakers erbij lopen... ongelofelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:33 schreef nO_On het volgende:
[..]
Ik denk dat die poster een wat oudere kak-madam bedoelde....
En die dragen dat wel.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:15 schreef partyyboyy het volgende:
kakkers zijn dom, tenzij het meiden zijn, want kakmeiden zijn wel vaak lekker!
Ga jij MIJ vertellen dat ik daar niks van af weet???????????quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ga mij vertellen hoe kakers erbij lopen... ongelofelijk
Dat zou je wel denken als je zegt dat 't een oudere kakmadam zou betreffen. Die lopen er namelijk stukken stijlvoller bij.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:41 schreef nO_On het volgende:
[..]
Ga jij MIJ vertellen dat ik daar niks van af weet???????????
De wat van 't Gooi?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
ja ik kom uit de parel van 't Gooi
Vanwaar gelijk zo'n vooroordeel. Net als bij andere groepen mensen zitten er eikels en aardige mensen tussen, simpel zat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:05 schreef Maffioso het volgende:
Van die sneue gasten met bootschoenen en zeiljacks die dan ook nog is met zo'n irritante R praten.
Soms doen ze wel hun best om middels kleding de attitude te bevestigenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:17 schreef Kaensterle het volgende:
Het is meer een "attitude", met kleding heeft het m.i. niet zoveel te maken.
Ben jij dan een kakker in een 205?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Lacoste is gewoon een modieus merk... en wordt inderdaad veel gedragen, ondermeer door kakkers. En nu?
Whehehe, en de hakkiestick achterin natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
ja... speciale uitvoeringUiteraard met het krokodilletje aan weerszijden van de peugeot en speciale bekleding en een met leer bekleed stuur.
De desbetreffende poster was niet zo gedetailleerd was in de beschrijving van de kledij, maar constateerde wel dat het een kakker betrof. Ik bedenk alleen de details erbij waardoor het wel degelijk een kakmadam zou kunnen zijn. Als je een wijde grijze wollen rok hebt, en een shirtje over je rok van de C&A en zo'n brilletje met ronde glazen en lang haar, ja dan is het een fossiel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je verzint nu zelf de woorden 'strak' 'mooi materiaal', 't feit dat het een RL zou betreffen. Er zijn zat mensen met een brilletje, vooral ouderen. Als het een leesbrilletje betreft dan hebben ze die vaak wat verder naar voren op de neus, niets speciaals. Knot... tja waar kom je die NIET tegen.
We hebben 't hier niet over een stijlloze fossiele kakmadam natuurlijk.
Jawel, ik ben er zelf één.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
maar nO_On, ik begrijp dat je zelf niets op hebt met kakkers?
Ah oké! dan heb ik voor jouquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:37 schreef nO_On het volgende:
[..]
Jawel, ik ben er zelf één.
Maar al dat gezeik erover ben ik strontziek.
TS: kijk wat je nu alweer hebt aangericht. Alleen maar mensen die op kakkers lopen te kotsen. Had gewoon andere topics doorgelezen, dan wist je hoe de mentaliteit daarover hier op Fok was.
Klopt...zoals ik al vertelde ben ik zelf geen kakker, maar ook ik stoor me dikwijls aan de kortzichtigheid van bepaalde mensen daaromtrent. daarmee doel ik met name op uitgesproken meningen over een complete groep mensenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:37 schreef nO_On het volgende:
[..]
Jawel, ik ben er zelf één.
Maar al dat gezeik erover ben ik strontziek.
TS: kijk wat je nu alweer hebt aangericht. Alleen maar mensen die op kakkers lopen te kotsen. Had gewoon andere topics doorgelezen, dan wist je hoe de mentaliteit daarover hier op Fok was.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ah oké! dan heb ik voor jouLekker belangrijk al die vooroordelen, prima toch? Sommige mensen zijn te oppervlakkig om uberhaupt eens te kijken wie 't werkelijk zijn en hebben 't gelijk over het hokje 'kakker'.
Jij ook, gelukkigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:44 schreef Jimmy het volgende:
Gelukkig staan de meeste kakkers heel erg open voor mensen die bij andere groepen horen.
Sta jij wel open voor een kakker, blijkt in ieder geval niet uit je 'vijandige' reacties.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:44 schreef Jimmy het volgende:
Gelukkig staan de meeste kakkers heel erg open voor mensen die bij andere groepen horen.
Ik verbaasde me alleen over die 3 kraagjes over elkaar. Net zoals ik me over sommige mode-verschijnselen van andere groepen ook kan verbazen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Sta jij wel open voor een kakker, blijkt in ieder geval niet uit je 'vijandige' reacties.
dat laatste klopt ook als een bus...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:52 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik verbaasde me alleen over die 3 kraagjes over elkaar. Net zoals ik me over sommige mode-verschijnselen van andere groepen ook kan verbazen.
Ik plaatste die andere opmerking omdatjullie het net doen voorkome dat iedereen tegen kakkers is, maar kakkers zo open staan voor andere groepen.
Kakkers zijn wat dat betreft echt precies hetzelfde als elke andere groep.
Behalve dat deze groep zo ontzettend becommentariaseerd is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:52 schreef Jimmy het volgende:
Kakkers zijn wat dat betreft echt precies hetzelfde als elke andere groep.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:57 schreef nO_On het volgende:
Behalve dat deze groep zo ontzettend becommentariaseerd is.
In topiques over alto's/gothics lees je zelden anti-posts.
Dit klinkt allemaal meer als middelbare school groepjes gedrag.quote:En inderdaad, kakkers zijn heel erg gesloten en staan niet echt open voor andere groepen, al helemaal binnen een corps. En dit moet ik eerlijk toegeven, alto's zijn wat dat betreft een heel stuk opener.
Maar lekker boeiend.
Ik heb absoluut geen hekel aan alto's enzo, ik word alleen zo nu en dan een beetje ziek van al die kinderachtige tasjes/shirtjes/plaatjes van bijv. Sesamstraat die dan zgn 'hip' zijn en iedereen erachteraan loopt. En ik krijg er ook een beetje de scheit van, dat in een topique over Prada schoenen zo'n alto aan komt kakken met zo'n domme opmerking als: "Mijn Vans van 50 kneuri lopen ook lekker". Lekker boeiend, ging het toch niet over?
Dezelfde leeftijd als Sann_e wellicht?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vraag me inderdaad af hoe oud nO_On is dat ze dat gedrag meemaakt.
Ach, U is ook kakker?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:01 schreef Sann_e het volgende:
Men heeft de neiging om behoorlijk denigrerend te doen over mensen die "anders" zijn.
mmm nee dat niet.. Heb zelf ook regelmatig 2 kraagjes (3 is indd in uitzonderlijke gevallen, overdrijven is altijd mooiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:03 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Dezelfde leeftijd als Sann_e wellicht?
Bji kakkers van mijn leeftijd heb ik toch echt nog nooit 3 kraagjes gezien, dat klinkt wel heel middelbare schools.
Goh, jij hebt wel een heel star beeld daarover zeg...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:01 schreef Sann_e het volgende:
KAKKEROMSCHRIJVING
Men draagt over het algemeen minstens 3 polo's hemden over mekaar, met rechtopstaande kraag, natuurlijk. Verder staat op iedere polo afzonderlijk een erg duur merknaampje, liefst RL, Tommy e.d. Daaronder een broek, het liefst ook een merkje, maar spijkerbroek mag ook. De ultieme broek is natuurlijk wel een rode rib.
Men spreekt uitzonderlijk netjes, liefst met hooghollands accent. ( dat komt nogal stom over als je uit Limburg komt, al generaties lang...) Moeilijke woorden zijn perfect, maar grof taalgebruik is niet uitgesloten. Men heeft eigen "speciale" woorden binnen de groep, die opeens de compltetre school/stad overneemt. Men heeft de neiging om behoorlijk denigrerend te doen over mensen die "anders" zijn.
Men speelt HOCKEY
Men probeert stuk voor stuk de groep te overtuigen hoe geweldig ze wel niet zijn. Uiteindelijk is er één opper-kakker, de populairste. De rest is aanhang en doet wat de opper kakker doet. En men probeert ook nog alle hocky-meisjes te naaien, en het dan zo hard mogelijk te roepen:" Wéét je wie ik gsiter gepakt heb?"
Men houdt van hockeyfeesten, waar natuurlijk veel gezopen wordt, en ook veel andere dingen gedaan worden.
Men is ARROGANT, en denkt dat men alles is.
Je snapt wel dat ik niet zo'n hoge dunk van akkkers heb. Misschien door dingen die gebeurd zijn, en ik probeer niemand te veroordelen, maar sommige mensen....
Het gebeurt ook gewoon op de Universiteit hoor...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vraag me inderdaad af hoe oud nO_On is dat ze dat gedrag meemaakt.
Daar heb ik truien voor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:06 schreef nO_On het volgende:
En bovendien zullen mensen met 3 kraagjes het wel koud hebben ofzo
Zij niet. Blijbaar. Ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:08 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Daar heb ik truien voor.
Patser wellicht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:09 schreef TheDon18 het volgende:
Vertel eens, vinden jullie dat ik een ''kakker'' ben?
Zoals ik al zei draag ik altijd zwarte trainingspakken, maar dan doel ik meer op het spreken van algemeen beschaafd Nederlands met een rrrr![]()
Je bracht het gewoon op een uiterst puberale wijze.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:14 schreef Sann_e het volgende:
@ Jimmy: ja, is ook middelbare school. k had niet in de gaten dat het alleen over oudere kakkers ging, maar in het algemeenEn op middelbare scholen lopen ze ook rond hoor
En bijv. alto's op de middelbare school staan natuurlijk wel heel erg open voor anderen.quote:@ nO_On , nee, ben geen kakker, wat ik bedoelde was meer dat zij de neiging hebben om mensen die geen kakker zijn, buiten te sluiten ( in hun ogen dus, mensen die anders zijn dan zijzelf)
hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:11 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Patser wellicht.
Dat brengt inderdaad verandering in de zaak... ik vatte het op alsof je over ALLE kakkers zo sprakquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:14 schreef Sann_e het volgende:
@ TheDon18: misschien wel een star beeld, maar t gaat wel over mensen die ik ken. ( ik heb dus wel de moeite genomen om mensen eerste te leren kennen en vervolgens pas een oordeel over geven) en ik heb persoonlijk gewoon niet zo'n goede ervaring met hun.
Nee, dat heb ik ook niet gezegd, al denk ik wel dat zij gemakkelijker iemadn tot de groep laten dan kakkers, maar dat is gewoon ervaring uit mijn omgeving, dat kan misschien bij jou anders zijn. en verder denk ik niet dat het puberaal gebracht isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:16 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Je bracht het gewoon op een uiterst puberale wijze.
[..]
En bijv. alto's op de middelbare school staan natuurlijk wel heel erg open voor anderen.
Bewaar dat stuk wat je getypt hebt en lees het over 10 jaar nog eens.. Als je het dan niet puberaal vind, krijg je een biertje van me.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:21 schreef Sann_e het volgende:
Nee, dat heb ik ook niet gezegd, al denk ik wel dat zij gemakkelijker iemadn tot de groep laten dan kakkers, maar dat is gewoon ervaring uit mijn omgeving, dat kan misschien bij jou anders zijn. en verder denk ik niet dat het puberaal gebracht isaangezien ik eronder gezet heb waarom ik er zo over denk. Als jij een aantal keer echt helemaal pissed off raakt omdat bijv. alto's een avond van je verpesten met hun gedrag en mentaliteit, dan vind je dat toch ook niet leuk? en dan heb ik het nog maar over één incident...
nee, dat is niet zo, het gaat puur om de mensen die ik ken. En dat zijn gewoon echt hele vervelende mensen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:18 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Dat brengt inderdaad verandering in de zaak... ik vatte het op alsof je over ALLE kakkers zo sprak
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:22 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Bewaar dat stuk wat je getypt hebt en lees het over 10 jaar nog eens.. Als je het dan niet puberaal vind, krijg je een biertje van me.
Opa Jimmy door de bocht
Nog nooit een kakker gezien met een dlkke gouden ketting, dus nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:09 schreef TheDon18 het volgende:
Vertel eens, vinden jullie dat ik een ''kakker'' ben?
Zoals ik al zei draag ik altijd zwarte trainingspakken, maar dan doel ik meer op het spreken van algemeen beschaafd Nederlands met een rrrr![]()
Ik vind ze vooral lelijk, alleen die rechter heeft nog iets van een 'kakkerhoofd'.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:11 schreef Shifty2004 het volgende:
google -->kakker
[afbeelding]
LekkeRRRRR RRRoeihu
Nee, die heeft juist een boerenkop! Zo'n Grunningse boer, zo'n Flipje uit de Betuwe, zo'n Jongen van de Bontekoequote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:59 schreef semafoor het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral lelijk, alleen die rechter heeft nog iets van een 'kakkerhoofd'.
Die achterste is vast de zoon van J.P Balkenendequote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:11 schreef Shifty2004 het volgende:
google -->kakker
[afbeelding]
LekkeRRRRR RRRoeihu
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:49 schreef TheGoldenGirl het volgende:
[..]
Nog nooit een kakker gezien met een dlkke gouden ketting, dus nee.
Wat een onzin dit. Kakker zijn heeft te maken met het milieu waarin je bent opgegroeid. Het kan zijn dat je ouders kak zijn en dat jij door omstandigheden niet in staat bent het VWO te volgen en dus het HAVO volgt en vervolgens een HBO-studie doet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:47 schreef Solitarias het volgende:
Een eerste vereiste is dat je op het VWO zit of studeert......HAVO en HBO wannabee-kakkers zijn parvenu's!
Kakkers zijn meestal toch lelijk?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:59 schreef semafoor het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral lelijk, alleen die rechter heeft nog iets van een 'kakkerhoofd'.
Tussen nette kleding en kakker zit inderdaad een verschil. Kakkers kun je er op de een of andere manier altijd zo uitpikken...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:50 schreef TheoLeo het volgende:
Ik draag zelf ook altijd nette kleding, waaronder meestal een overhemd, herenschoenen, enzovoort. Ook kleding die anderen (die zich niet zo kleden) als kakkerig zouden kunnen bestempelen. Ik draag overigens bij gelegenheden ook graag driedelig donkergrijs. Maar waar het mij om gaat, is dat ik er netjes bij wil lopen. Gewoon verzorgd en volwassen. Ik zou echt nooit tot de kakkliek willen behoren.
Een overhemd met een nette trui erover, een corduroybroek en daaronder leren herenschoen of bootschoenen, dat is toch niet per definitie echt kakkleding. Het is gewoon netjes en dat vind ik belangrijk. Of noem je dit ook kakkleding?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:59 schreef miki het volgende:
[..]
Tussen nette kleding en kakker zit inderdaad een verschil. Kakkers kun je er op de een of andere manier altijd zo uitpikken...
hahaha iddquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:24 schreef vosss het volgende:
Mijn faderrrrrr urrr urrr urrrr
Nou ik denk dat ik hetzelfde eronder versta als jij, want ik ben het met je eens, het is moeilijk uit te leggen. Je moet het zien en dan weet je het. Het ligt niet zozeer aan de kleding, maar de manier waarop de kleding gedragen wordt (zoals jij zegt, kraagje recht omhoog) en daarbij komend het accent en het gedrag. Dat verneem je direct en dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:15 schreef miki het volgende:
Nee, helemaal niet! Dat is wat ik hierboven ook zeiBij sommige mensen is iets meteen kak (als ze bijvoorbeeld overdreven hun kraagje rechtopzetten etc). Zodra iemand bij een studentenvereiging zit veranderen ze vaak meteen in kakkers, met zo'n kledingstijl.
Zelf heb ik ook nette kleding, maar ben echt geen kakker!
Kan het eigenlijk niet goed uitleggen wat ik bedoel. Het is gewoon overduidelijk als ik er eentje zie. Wat versta jij dan onder een kakker?
Even voor de duidelijkheid: kak is niet erfelijk! Als je HBO-scholier bent, ben je per definitie Solitarii niet kak!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:46 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Wat een onzin dit. Kakker zijn heeft te maken met het milieu waarin je bent opgegroeid. Het kan zijn dat je ouders kak zijn en dat jij door omstandigheden niet in staat bent het VWO te volgen en dus het HAVO volgt en vervolgens een HBO-studie doet.
Dit zijn dan waarschijnlijk Greve's, VB voert geen tassle loafers. Effe opletten, makker!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:48 schreef miki het volgende:
Kakkers: mensen met opstaande (vaak gestreepte) polo's, instap van Bommeltjes
Armani wordt sowieso niet door kakkers gedragen, dat is weer een andere groep.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:29 schreef ook_gek het volgende:
Deze mensen dragen dan ook vaak de goedkope lijn van BV armani. Je kan er bijna niet omheen dat het om een armani trui gaat. Staat er groot genoeg uit.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:49 schreef Fillipe het volgende:
Ach het scheelt dat de meeste "kakkers" ook scheit hebben aan (jullie) mensen die zo over hun denken, ze hebben het meestal toch beter voor elkaar. (En daar zit ook vaak de "agressie" in tegenover "kakkers")
Oja ik; hockey, draag alleen maar merk-kleding, heb lang haar en hou van biertjes drinken. Dus denk maar wat je wilt denken, het zal me een dikke worst wezen.
Kom eens kijken in de plaatselijke kakkers club hier in scheveningen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:34 schreef nO_On het volgende:
[..]
Armani wordt sowieso niet door kakkers gedragen, dat is weer een andere groep.
De goedkope lijn van een willekeurig merk wordt OOK nooit door kakkers gedragen.
En vrijwel ook nooit truien etc. waar met grote koeieletters op staat wat het is.
Jammer joh.
Sorry, maar zeg je nou dat Van Bommel-instappers niet bestaan???quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:50 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dit zijn dan waarschijnlijk Greve's, VB voert geen tassle loafers. Effe opletten, makker!
Nee het zijn kapitaal krachtige kakkersquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:10 schreef nO_On het volgende:
Whatever, het zijn dan iig geen corps-kakkers.
Jullie hebben het beter voor elkaar?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:49 schreef Fillipe het volgende:
Ach het scheelt dat de meeste "kakkers" ook scheit hebben aan (jullie) mensen die zo over hun denken, ze hebben het meestal toch beter voor elkaar. (En daar zit ook vaak de "agressie" in tegenover "kakkers")
Zeker weten. Die stof isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:14 schreef Fillipe het volgende:
Een mooie degelijke spijkerbroek van Armani is prima te doen hoor.
Niet mee eens. Je zal ze inderdaad meer vinden op het WO/VWO, maar niet exclusief.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:47 schreef Solitarias het volgende:
Een eerste vereiste is dat je op het VWO zit of studeert......HAVO en HBO wannabee-kakkers zijn parvenu's!
Sommige mensen zijn met kleine dingen te vreden wat prima is natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:15 schreef xelektra het volgende:
[..]
Jullie hebben het beter voor elkaar?![]()
Omdat jullie met merk kleding rondlopen? Omdat jullie misschien wat vaker uit een rijker gezin komen? Droom toch lekker verder joh.. als jullie allemaal zo denken hebben jullie het lang niet zo goed voor elkaar als wij "niet kakkers"
Motiveer...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:15 schreef xelektra het volgende:
[..]
Jullie hebben het beter voor elkaar?![]()
Omdat jullie met merk kleding rondlopen? Omdat jullie misschien wat vaker uit een rijker gezin komen? Droom toch lekker verder joh.. als jullie allemaal zo denken hebben jullie het lang niet zo goed voor elkaar als wij "niet kakkers"
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:19 schreef ook_gek het volgende:
Maar feit blijft. Alles is te koop met geld. En alles kan met geld. En dat is iets wat niemand kan ontkennen. Hoe meer geld. Hoe meer er kan. En ja dan heb je het beter voor elkaar.
>> Veel van mijn vroegere vrienden/klas genoten dachten zo.. waren ook vaak "kakkers", dachten dat ze met (hun vaders) geld alles konden krijgen... maar dat is niet zo. Sure, met geld kan je veel kopen en stoer rondlopen met je Ralph Lauren shirtje.. maar dat garandeert geen gevoel van tevredenheid en geluk, alleen maar materiele voldoening.
Heb meer respect voor de mensen die daar dwars door heen kunnen kijken. En de persoon zien zoals die is. Dan dat ze kijken naar wat iemand wel en niet heeft.
>> daar ben ik het natuurlijk mee eens hoormaar uit mijn ervaring, zijn "kakkers" vaak de meest close minded mensen en kijken ze neer op diegenen die niet zoals zij zijn.
inderdaad, rode broek, aldan niet een rib, en dan het liefst van die bootschoenen eronder, met natuurlijk blote voeten (hoewel ik dat natuurlijk niet af kan keurenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:52 schreef Solitarias het volgende:
Uberkak is natuurlijk de rode broek! Da's echt te tragisch voor woorden. Men drage een rode broek dan en slechts dan wanneer men in een zeilboot de Atlantische Oceaan is overgevaren.
ze hebben het meestal toch beter voor elkaar, denken ze. (En daar zit ook vaak de misplaatste arrogantie in van kakkers).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:49 schreef Fillipe het volgende:
Ja, het was ook een heel knappe meidquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:14 schreef Karrakas het volgende:
Nou als dat het leukste is wat je overkomen is vandaag
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:52 schreef TheGoldenGirl het volgende:
[..]
ze hebben het meestal toch beter voor elkaar, denken ze. (En daar zit ook vaak de misplaatste arrogantie in van kakkers).
Omdat je ouders geld hebben, betekent dat nog niet dat jij het voor elkaar hebt.
Helemaal top deze opmerkingquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:52 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Omdat je ouders geld hebben, betekent dat nog niet dat jij het voor elkaar hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lang verhaal
Makker?? Haha..en dat zeg je tegen een meisjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:50 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dit zijn dan waarschijnlijk Greve's, VB voert geen tassle loafers. Effe opletten, makker!
Van mij ookquote:Op zondag 14 maart 2004 14:47 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat is echt te ernstig ja. Ik heb helemaal niks tegen kakkers, en ik vind ook de kleding beter dan een skatersbroek
Maar als ze zo'n houding hebben dat ze beter zijn dan iedereen terwijl ze eigenlijk helemaal niks zijn, dan kunnen ze van mij lekker oprotten in hun gezellige vakantiehuisje ja
Ik ken dat soort mensen ook en m'n zus gaat d'r wel eens mee om, maar nee..bedankt
Ik kan het hier niet meer mee eens zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 15:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want iedereen wil om gaan met die persoon om het geen wat de ouders bezit. Iedereen wil verkering met die persoon om het geen wat die ouders hebben. Elke keer moeten aan horen als ze iets nieuwe gekocht hebben waar ze hard voor gewerkt hebben. Zeker van je ouders gekregen. Of jezus anders laat je even zien dat je geld hebt. En geloof me. Dat is gewoon KUT om dat elke keer te moeten horen of te moeten merken.
Zo heeft elke levensstijl wel een nadeelquote:Op zondag 14 maart 2004 15:25 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet meer mee eens zijnDat is idd zo als je iets nieuws hebt, ja jouw ouders zijn rijk..of dat truitje wilde ik ook hebben, maar nu heb jij hem weer
Nu wil ik niet gaan zeggen dat als je ouders rijk zijn, dat je dan een verschrikkelijk zwaar leven hebt, maar je wordt er wel anders door beoordeeld. En dat bedoel ik dan niet in positieve zin.
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van mij ook
Ik ga met alle soorten mensen om. Met heel veel geld of zonder geld. Ik kijk naar de persoon. Niet naat het geen wat die persoon of de ouders hebben.
kwestie van smaak.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:12 schreef Meneer_Aart het volgende:
Afgezien van de hele mentaliteitskwestie, zijn overhemden en ribbroeken dus wel een keer of 1000 beter dan skaterbroeken en BrEeZaH-jasjes met bontkraagjes.
Tja, mij boeit het allemaal niet zo: een meid met een polo vindt ik net zo leuk als een meid met een spijkerbroek en nikes... of een meid met fluoride-roze kleding... I dont care: overal zitten leuke meiden tussenquote:Op zondag 14 maart 2004 16:34 schreef cLau- het volgende:
Ik denk gewoon dat de hele wereld elkaar in hokjes duwt. Alto's en gabbers beschrijven andere mensen als kakkers en de mensen die net als kakker zijn beschreven noemen de andere mensen weer alto of gabber etc.
Maar ik moet wel bekennen dat ik hier een vrij sterk anti-kakker mentaliteit vind heersen. Terwijl de mensen die dus zogenaamd "kakkers" zijn niet echt neerbuigend doen tegenover alto's.
Maar dat is natuurlijk ook weer subjectief, ik zie misschien alleen maar alto's die kakkers maar dom vinden met hun polo-kraagjes etc. Terwijl ik ook weet dat er kakkers zijn die alto's dom vinden vanwege hun uiterlijk en uitstraling.
Ook elke groep wil het liefste alles bij die groep houden, je moet je zo min mogelijk bemoeien met andere groepen wil je bij je eigen groep blijven horen.
Allemaal heel raar eigenlijkals ik er zo over nadenk.
Dat vindt ik nou een mooie instelling eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2004 16:40 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Tja, mij boeit het allemaal niet zo: een meid met een polo vindt ik net zo leuk als een meid met een spijkerbroek en nikes... of een meid met fluoride-roze kleding... I dont care: overal zitten leuke meiden tussen![]()
Gaat het er dan om wat je ouders willen? Jij moet er toch mee verder? Als jij nu een ontzettende leuke jongen ontmoet die toevallig gabber is, zou jij je dan door je ouders laten leiden en een punt achter de relatie zetten? Je moet overigens ook niet vergeten, dat vooral het gabber-zijn maar tijdelijk is. Het is een periode in een leven van iemand. Meestal wordt dat zo rond de 18de wel minder. Hetzelfde geldt voor alto's. Kakkers blijven meestal hun hele leven wel kak.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:49 schreef cLau- het volgende:
[..]
Dat vindt ik nou een mooie instelling eigenlijk![]()
Vooral ook omdat ik van mezelf weet dat ik bij een persoon in gabber kleding enorm geneigd ben ergens anders heen te kijken of niet op te letten terwijl hij toch wel heel knap of aantrekkelijk zou kunnen zijn.
Terwijl bij kakkers ik veel beter kijkterwijl die misschien zelfs wel lelijker zijn?
Dit wordt denk ik ook wel beïnvloed door je ouders... wanneer je wordt opgevoed als kakker om het zo maar even bot te omschrijven wordt je geleerd andere groepen te negeren of ontwijken.
Dat herken ik in ieder geval wel, als gewone vrienden een alto of gabber e.d. hebben zou nog niet zo'n probleem zijn, maar om thuis te komen met een gabber als vriend...![]()
mijn ouders sturen me dan linearecta naar een psycholoog![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:12 schreef Meneer_Aart het volgende:
Afgezien van de hele mentaliteitskwestie, zijn overhemden en ribbroeken dus wel een keer of 1000 beter dan skaterbroeken en BrEeZaH-jasjes met bontkraagjes.
Ja, op dit moment gaat het er nog om wat mijn ouders willen... helaasquote:Op zondag 14 maart 2004 17:13 schreef Heronymus het volgende:
[..]
Gaat het er dan om wat je ouders willen? Jij moet er toch mee verder? Als jij nu een ontzettende leuke jongen ontmoet die toevallig gabber is, zou jij je dan door je ouders laten leiden en een punt achter de relatie zetten? Je moet overigens ook niet vergeten, dat vooral het gabber-zijn maar tijdelijk is. Het is een periode in een leven van iemand. Meestal wordt dat zo rond de 18de wel minder. Hetzelfde geldt voor alto's. Kakkers blijven meestal hun hele leven wel kak..
Ja, ik begrijp je. Je bent nog "te jonge" om dat zelf te beslissenquote:Op zondag 14 maart 2004 17:24 schreef cLau- het volgende:
[..]
Ja, op dit moment gaat het er nog om wat mijn ouders willen... helaas![]()
Kijk, niet op alle dingen, zeker niet. Zij bepalen mijn kleding niet, mijn sporten, mijn vrienden, mijn studie. Maar, ik denk dat heel vaak door een bepaalde opvoeding ouders onderbewust wel degelijk daar invloed op hebben. Mijn ouders hesen me toen ik 1 jaar oud was al in McGregor, ze namen me altijd mee naar bepaalde winkels etc... ik ben pas vorig jaar ofzo voor het eerst in de H&M geweest?
Maar het is ook zo, een gabber als vriend zouden ze niet verbieden. Maar hun blikken en reacties erna zijn voor mij zo vervelend en kwestend dat ik bij voorbaat al gabbers ontwijk etc.
Maar volgens mij is dit allemaal heel off-topic
![]()
Euhm... een goede vraag.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:31 schreef Heronymus het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je. Je bent nog "te jonge" om dat zelf te beslissen. Een typisch ouders-trekje
. Hoort er nu eenmaal even bij.
Ik ben het zeker met je eens dat het milieu waarin je opgroeit en de opvoeding die je hebt genoten van invloed zijn op je eigen wereldbeeld en manier van selecteren. Maar daarnaast ben je ook een mens met de mogelijkheid verder te kijken dan datgene wat je aangeleerd is. Je bent in staat om je los te maken van je oude principes, door objectief te blijven en niet te snel te vervallen in subjectieve waarde-oordelen.
Het is heel logisch dat je wilt voldoen aan de verwachtingen van je ouders. Daar is helemaal niets mis mee. Het is immers voor iedereen prettiger, wanneer iedereen tevreden is met de gemaakte keuzes; dus ook de partnerkeuze. Maar mijn vraag aan jou is dan wel: wat is de reden, waarom je ouders dergelijke blikken werpen en reacties plaatsen bij het zien van gabber bijvoorbeeld? Wat voor blikken en reacties zijn dat?
Heeft u weer groot gelijk inquote:Op zondag 14 maart 2004 16:12 schreef Meneer_Aart het volgende:
Maar vind je niet dat dit wat ver gaat zo? Zo is de liefde toch niet meer leuk? Mag ik vragen wat jouw ouders doen?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:46 schreef cLau- het volgende:
[..]
Euhm... een goede vraag.
(...)
Na afloop wordt er dan vermeldt dat hij niet bij me past en ik hem maar moet vergeten.
Nee dacht je dat ik het leuk vond dan? En sowieso, welke liefde? Heb nooit een vriend terwijl ik wel vaak iemand leuk vind. Alleen op vakantie heb ik weleens een vakantievriend maarja...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:22 schreef Heronymus het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat dit wat ver gaat zo? Zo is de liefde toch niet meer leuk? Mag ik vragen wat jouw ouders doen?.
zoiets heb ik ook wel...quote:Op zondag 14 maart 2004 16:49 schreef cLau- het volgende:
[..]
Dat vindt ik nou een mooie instelling eigenlijk![]()
Vooral ook omdat ik van mezelf weet dat ik bij een persoon in gabber kleding enorm geneigd ben ergens anders heen te kijken of niet op te letten terwijl hij toch wel heel knap of aantrekkelijk zou kunnen zijn.
Terwijl bij kakkers ik veel beter kijkterwijl die misschien zelfs wel lelijker zijn?
Dit wordt denk ik ook wel beïnvloed door je ouders... wanneer je wordt opgevoed als kakker om het zo maar even bot te omschrijven wordt je geleerd andere groepen te negeren of ontwijken.
Dat herken ik in ieder geval wel, als gewone vrienden een alto of gabber e.d. hebben zou nog niet zo'n probleem zijn, maar om thuis te komen met een gabber als vriend...![]()
mijn ouders sturen me dan linearecta naar een psycholoog![]()
Mjah zeker welquote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef the_Napster het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook wel...
bij kak-chica's kijk ik nog wel wat beter![]()
terwijl ik helemaal neit op skate-wijven ofzo iets let...
dat komt denk ik gewoon doordat ik meer met kakkers om ga, dus t ligt best zwaar bij je het milieu waarin je leeft --het is zo prima vinnik, dus hou ik t lekker zo
Nee, dat lijkt me namelijk helemaal niet leukquote:Op zondag 14 maart 2004 20:09 schreef cLau- het volgende:
Nee dacht je dat ik het leuk vond dan?
Nou ja, oke, de toekomstige liefde danquote:Op zondag 14 maart 2004 20:09 schreef cLau- het volgende:
En sowieso, welke liefde? Heb nooit een vriend terwijl ik wel vaak iemand leuk vind. Alleen op vakantie heb ik weleens een vakantievriend maarja...
En wat voor opleidingen hebben ze gehad vroeger? Komen zij zelf ook uit een dergelijk milieu?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:09 schreef cLau- het volgende:
Wat mijn ouders doen? Niks... beetje rijk zitten zijn![]()
Nee geintje, mijn moeder werkt nu niet meer... maar ze heeft ooit heel lang geleden voordat ik op deze wereld rondhuppelde bij het Cito gewerkt.
Mijn vader werkt bij Nedcar... in Born.
Wat hij doet? Bakken met geld mee naar huis nemen![]()
Echt zo'n zakenmannetje![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef Meneer_Aart het volgende:
Overigens de echt brute corpsballen lopen rond in ouwe spijkerbroeken, bomberbacks, en hebben vette matten; vaak met een hond erbij.
Ja, dat is zeker waar. Toevallig zag ik er laatst eentje en toen viel het me inderdaad zo op.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef Meneer_Aart het volgende:
Overigens de echt brute corpsballen lopen rond in ouwe spijkerbroeken, bomberbacks, en hebben vette matten; vaak met een hond erbij.
hmm, wat moet een jongen voor kleren aan als hij bij je ouders op bezoek komt?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:09 schreef cLau- het volgende:
[..]
Nee dacht je dat ik het leuk vond dan? En sowieso, welke liefde? Heb nooit een vriend terwijl ik wel vaak iemand leuk vind. Alleen op vakantie heb ik weleens een vakantievriend maarja...
Wat mijn ouders doen? Niks... beetje rijk zitten zijn![]()
Nee geintje, mijn moeder werkt nu niet meer... maar ze heeft ooit heel lang geleden voordat ik op deze wereld rondhuppelde bij het Cito gewerkt.
Als je loonslaaf bent, worden het nooit echt bakken met geld hoor ...hooguit in jouw perceptie...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:09 schreef cLau- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:06 schreef mooiegek het volgende:
[..]
Als je loonslaaf bent, worden het nooit echt bakken met geld hoor ...hooguit in jouw perceptie...
maar wat een kansloze discussie dit....het woord kakker is zo negatief geladen dat zelfs mensen die er volgens andere mensen absoluut onder vallen dat woord niet zo snel zullen gebruiken....
uh nee...quote:Op maandag 15 maart 2004 19:06 schreef mooiegek het volgende:
[..]
Als je loonslaaf bent, worden het nooit echt bakken met geld hoor ...hooguit in jouw perceptie...
maar wat een kansloze discussie dit....het woord kakker is zo negatief geladen dat zelfs mensen die er volgens andere mensen absoluut onder vallen dat woord niet zo snel zullen gebruiken....
Loonslaven nemen soms ook rustig 1 á 2 euroton mee naar huis, misschien niet in de omgeving waar jij vandaan komt, maar ik ken de nodige voorbeelden in m'n omgeving.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:06 schreef mooiegek het volgende:
[..]
hahah...quote:Op maandag 15 maart 2004 19:06 schreef mooiegek het volgende:
[..]
jij had het over bakken met geld mee naar huis nemen ....dus die miljoentjes die hij al had hebben daar helemaal niks mee te maken en ook niet of je vroeger ondernemer bent geweest....en hoeveel je ook in loondienst kan verdienen in nederland, dat valt niet onder mijn noemer van bakken met geld dus inderdaad ja in jouw perceptie....maar om dat nou allemaal aan een of ander scholiertje te gaan uitleggen, gaat me ook wat te ver...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:40 schreef cLau- het volgende:
[..]
hahah...grapjas... mijn perceptie?
Ik zei alleen dat mijn vader nu werkte bij Nedcar... je weet zijn functie niet eens![]()
En daarbij komt dat je zijn verleden niet kent? Hij is namelijk vroeger zelf ondernemer geweest (ook in de autobranche)
En het helpt ook wanneer je een paar miljoentjes erft van je opa en oma.
Over dat woord kakker heb je wel gelijk![]()
Gelukkig bestaan er nog altijd die aardige mensen die gelijk hebben maar te lui zijn om er verder dan weer op in te gaan. Alleen maar zeiken en dan je mond houden. En ja ik ben misschien maar een of ander scholiertje, maar dat betekend niet dat ik niet kan nadenken en wil leren van mensen die wel meer weten ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:28 schreef mooiegek het volgende:
[..]
jij had het over bakken met geld mee naar huis nemen ....dus die miljoentjes die hij al had hebben daar helemaal niks mee te maken en ook niet of je vroeger ondernemer bent geweest....en hoeveel je ook in loondienst kan verdienen in nederland, dat valt niet onder mijn noemer van bakken met geld dus inderdaad ja in jouw perceptie....maar om dat nou allemaal aan een of ander scholiertje te gaan uitleggen, gaat me ook wat te ver...![]()
oh ik zou dat best willen uitleggen maar had niet echt het idee dat jij daar op zat te wachten en op die manier dwaal ik ook wel erg van het onderwerp in dit topic af....quote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef cLau- het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er nog altijd die aardige mensen die gelijk hebben maar te lui zijn om er verder dan weer op in te gaan. Alleen maar zeiken en dan je mond houden. En ja ik ben misschien maar een of ander scholiertje, maar dat betekend niet dat ik niet kan nadenken en wil leren van mensen die wel meer weten ofzo.
Ok... mee eensquote:Op maandag 15 maart 2004 22:39 schreef mooiegek het volgende:
[..]
oh ik zou dat best willen uitleggen maar had niet echt het idee dat jij daar op zat te wachten en op die manier dwaal ik ook wel erg van het onderwerp in dit topic af....
dat hele verhaal met kakker is gewoon onzin...kan het me moeilijk voorstellen dat iemand die in de perceptie van anderen een enorme kakker is, zichzelf zo ziet. daarvoor heeft het begrip een te negatieve klank. En als iemand zichzelf zo betitelt, zal dat vermoedelijk alleen in die gevallen zijn waarmee die persoon zich afzet tegen mensen die daar over het algemeen minder positief tegenover staan zoals bv. " alto's"![]()
neej... dat is gewoon domme reclamequote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:47 schreef ajuu het volgende:
in rotterdam staat o de etalage van (Wo)Men At Work (een hip trendy kleding winkel)
de tekst KAK=KOOL op de ruit geplakt. de jongenspoppen dragen overhemden met strepen en een opgezet kraagje, maar ja of dat nou meteen kak is.
Dat zijn de wannabe kakkers... kleding alleen zou deze groep mensen niet elitair maken. Je hebt er veel meer voor nodig dan alleen dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:47 schreef ajuu het volgende:
in rotterdam staat o de etalage van (Wo)Men At Work (een hip trendy kleding winkel)
de tekst KAK=KOOL op de ruit geplakt. de jongenspoppen dragen overhemden met strepen en een opgezet kraagje, maar ja of dat nou meteen kak is.
kutwinkelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:03 schreef cLau- het volgende:
[..]
neej... dat is gewoon domme reclame![]()
draag jij een overhemd?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat zijn de wannabe kakkers... kleding alleen zou deze groep mensen niet elitair maken. Je hebt er veel meer voor nodig dan alleen dat dus.
Ik draag inderdaad zeer regelmatig een overhemd. En van het zomer ook veel polo's naast het overhemd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
draag jij een overhemd?
Sowieso loopt 95% rond met een vieze mat. Niet zo gek als ze 1x in de 5 maanden naar de kapper gaan. Verstopt zo lekker het doucheputje, he Tim?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik denk idd dat je het als echte kakker meer bij Trussardi, Paul&Shark en Arrow moet zoeken!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sowieso loopt 95% rond met een vieze mat. Niet zo gek als ze 1x in de 5 maanden naar de kapper gaan. Verstopt zo lekker het doucheputje, he Tim?
De merken die hier worden genoemd zijn toch ook al lang geen 'kak' meer. Zijn de laatste jaren allemaal afgezakt van upper-class naar mainstream. Lacoste wordt gedragen door voetbalsupporters en MTV-sjakies, RL door marokkanen en TH door negers.
Is waarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sowieso loopt 95% rond met een vieze mat. Niet zo gek als ze 1x in de 5 maanden naar de kapper gaan. Verstopt zo lekker het doucheputje, he Tim?
De merken die hier worden genoemd zijn toch ook al lang geen 'kak' meer. Zijn de laatste jaren allemaal afgezakt van upper-class naar mainstream. Lacoste wordt gedragen door voetbalsupporters en MTV-sjakies, RL door marokkanen en TH door negers.
is ook waarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je het als echte kakker meer bij Trussardi, Paul&Shark en Arrow moet zoeken!
He, dat klopt!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Échte goede kakkers kopen zelf niet eens hun kleding. Hun ma doet dat voor ze.
*In kledingkast kijkt------> topic eventjes bekijken, dankequote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:04 schreef cLau- het volgende:
[..]
is ook waaren natuurlijk de echte voor de gemiddelde mens "onbekende" hele bekende merken als Pink en Borelli etc... (zie topic over herenkleding voor fijnproevers)
De andere merken die genoemd worden wel, maar Borelli en Pink zijn nou niet de merken bij uitstek die je ziet bij kakkers. Over het algemeen zijn dit toch ander soort mensen die dit dragen. Ook in mijn omgeving waarvan bekend is dat 't 'loaded' is met kakkers zie je deze twee merken niet tot nauwelijks.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:04 schreef cLau- het volgende:
[..]
is ook waaren natuurlijk de echte voor de gemiddelde mens "onbekende" hele bekende merken als Pink en Borelli etc... (zie topic over herenkleding voor fijnproevers)
Ja bij mij is het ook 'loaded'quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De andere merken die genoemd worden wel, maar Borelli en Pink zijn nou niet de merken bij uitstek die je ziet bij kakkers. Over het algemeen zijn dit toch ander soort mensen die dit dragen. Ook in mijn omgeving waarvan bekend is dat 't 'loaded' is met kakkers zie je deze twee merken niet tot nauwelijks.
nee he jij zal het weten!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:15 schreef partyyboyy het volgende:
kakkers zijn dom, tenzij het meiden zijn, want kakmeiden zijn wel vaak lekker!
vind paul & shark vrij ouderlijk, maar moet zeggen dat de nieuwe collectie vrij goed is, verjongings cursus hebben ze gevolgd lijkt het! vindt zelf vooral Gant, Arrow, Scapa, Mcgregor, State of Art, La Martina ( heb ik alleen nog niet) , Riverwoods, Antares, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Lacoste, Boss, Dockers leuk dat is ook wat ik heb!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je het als echte kakker meer bij Trussardi, Paul&Shark en Arrow moet zoeken!
Hm ga dat vertellen aan die loonslaven in de raad van bestuur van de ING. Maar dat is voor jouw neem ik aan losgeld?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:28 schreef mooiegek het volgende:
[..]
jij had het over bakken met geld mee naar huis nemen ....dus die miljoentjes die hij al had hebben daar helemaal niks mee te maken en ook niet of je vroeger ondernemer bent geweest....en hoeveel je ook in loondienst kan verdienen in nederland, dat valt niet onder mijn noemer van bakken met geld dus inderdaad ja in jouw perceptie....maar om dat nou allemaal aan een of ander scholiertje te gaan uitleggen, gaat me ook wat te ver...![]()
Pcies... die kerel kan wel een hele hoop stoere verhalen houden met zijn opvatting over bakken met geld... Ik denk dat hij gewoon gefrustreerd is dat hij het zelf niet verdient, zoiets ga je dan wel denken toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:28 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Hm ga dat vertellen aan die loonslaven in de raad van bestuur van de ING. Maar dat is voor jouw neem ik aan losgeld?
Ik vind P&S wel mooi, maar het lijkt allemaal zo op elkaar. Het is wel allemaal zo overduidelijk Paul & Shark...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:03 schreef Pretzel het volgende:
[..]
vind paul & shark vrij ouderlijk, maar moet zeggen dat de nieuwe collectie vrij goed is, verjongings cursus hebben ze gevolgd lijkt het!
nou je hebt blijkbaar niet de nieuwe collectie gezien van State of Art, die is namelijk supervet!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
State of Art heeft vooral nog een beetje ouwe lullen kleding, uitzonderingen daargelaten. McGregor daarentegen is zéker wel succesvol verjongd.
nee maar als je in de raad van bestuur zit, kan je dat eigenlijk geen loonslaaf meer noemen daar je eigenlijk je eigen inkomen vaststelt....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:28 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Hm ga dat vertellen aan die loonslaven in de raad van bestuur van de ING. Maar dat is voor jouw neem ik aan losgeld?
Mmm, ik had wel wat shirts etc zien hangen in de winkel. Ik zal dan toch de website nog eens bezoeken om goed te kijken. Misschien moet ik mijn mening inderdaad bijstellen daarnaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:05 schreef Pretzel het volgende:
[..]
nou je hebt blijkbaar niet de nieuwe collectie gezien van State of Art, die is namelijk supervet!
echte kakkers komen ook niet uit Deldenquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:12 schreef Twickelpics.nl het volgende:
bij mij opschool noemen ze mij altijd kakker... dat komt omdat ik me gewoon netjes kleed... TJah en als je dan tussen die boeren zit met allemaal hun twents accent.... trouwens dan dragen die boeren allemaal van die bodywarmers met achter op firma slephoes ofzo... hun geheimezender.... :x Dus maar zelf vind ik me dus totaal geen kakker...kom wel eens op de golf, daar help ik soms iemand met werken! daar vind je zat lui die zeker wel kakker zijn.... alhoewel aan hun manieren te zien kan het soms nog wel wat anders...
![]()
Delden, het dorp van Benno's Notenbar (op de markt). Dan ben je idd per definitie een boer......quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
echte kakkers komen ook niet uit Delden![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:15 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Delden, het dorp van Benno's Notenbar (op de markt). Dan ben je idd per definitie een boer......
Hee, Tsjibbe, jij nog een eppelflep?
Maar studeren ook zeker niet in Enschedequote:Op woensdag 17 maart 2004 10:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
![]()
Een interessante constatering, waamee ik adhsie betuig! Persoonlijk zie ik 1000x liever 'kakkers' dan scooterproleten.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:49 schreef Master-JiP het volgende:
Kakkers zijn alleen kakkers als je zelf van een ander nivo/mentalteit bent; verschil van opvoeding denk ik. Een kakker denkt waarschijnlijk netzo over gasten die alleen maar op de voetbalclub rondhangen en bierdinken?!
Mee-eens!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:01 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Een interessante constatering, waamee ik adhsie betuig! Persoonlijk zie ik 1000x liever 'kakkers' dan scooterproleten.....
En nou in het Nederlands?quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:05 schreef Rusher2k het volgende:
Wat lullen jullie.. meer dan de helft van jullie hier is nog maar gewoon stultus (een leuke polo helpt niet) en de mensen die proficiens zijn posten hier (bijna) niet... sapiens komen niet eens op fok!... :/
Niet al die kakkers zijn zo vreselijk rijk hoor. En ook in het Gooi wonen hele normale armere mensen. Ik kom er dagelijks. Er zitten aardige kakkers bij , er zitten aso's bij en er zitten ook af en toe van die verwende kindjes bij die denken dat ze heel wat zijn omdat pappie geld heeft. Zoals overal eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:45 schreef mooiegek het volgende:
[..]
nee maar als je in de raad van bestuur zit, kan je dat eigenlijk geen loonslaaf meer noemen daar je eigenlijk je eigen inkomen vaststelt....maar dat soort bedragen aan salaris is ook absoluut heel veel geld... maar onder mijn begrip van bakken met geld, valt het onbekommerd bij een bentley dealer of botenbouwer binnenlopen en dat valt toch ook tegen met dat soort topsalarissen...(niet dat ik dat heb helaas....)
hehe dat heb je mij ook niet horen zeggen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is jouw argumentatie erg goed. Als tussenstation van 3 jaar is Enschede te doen. Had zelf ook liever ergens anders gezeten maarquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:44 schreef mooiegek het volgende:
[..]
Maar studeren ook zeker niet in Enschede![]()
ik zit lekker in Groningen en als ik iets technisch was gaan studeren dat niet in groningen of utrecht had gekund, was ik toch echt naar delft gegaan. Dat is tenminste nog een beetje een studentenstad....quote:Op donderdag 18 maart 2004 06:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw argumentatie erg goed. Als tussenstation van 3 jaar is Enschede te doen. Had zelf ook liever ergens anders gezeten maarNog anderhalf jaar te gaan
![]()
ongetwijfeld... misschien niet om hun gedrag maar wel om hoe ze eruit zienquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:51 schreef FrankyR het volgende:
zouden nou de mensen die het hardst afgeven op kakkers ook het hardst rukken op de hockeysletjes/kakkerchicks in B&H?? zo maar een vraag die in me opkwam...
Hoe weet jij dat ik uit delden kom?quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
![]()
Gast... ik zou zweren dat je zelf net zo'nquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:36 schreef Twickelpics.nl het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik uit delden kom?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |