M zkt beh. V v seks. hand. vancht. bel 0123456789 ??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wat heb ik daar nu aan? ik wil nu een behaarde vrouw
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
helemaal nietik vind het heerlijk
Je kan een wedstrijd organiseren. Welke Fok!ker post de harigste vrouw die ooit genomenn is door een fokker..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik val op vrouwen die okselhaar en veel schaamhaar hebben.
Bestaan deze vrouwen nog in Nederland?
Het lijkt alsof iedereen zich scheert.... Maar waarom?
als ik dat optel kom ik boven de 100% uitquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:15 schreef defender het volgende:
Hieronder volgt een overzicht van de haarproblemen die Nederlandse vrouwen zelf ervaren.
Grijzend haar – 49%
Weinig volume – 38%
Haar dat niet in model blijft zitten – 38%
Vervagende haarkleur – 37%
Statisch haar – 36%
Saaie haarkleur – 30%
Droog haar – 25%
Moeilijk te stylen haar – 23%
Te fijn haar – 23%
Futloos haar – 20%
Pluizig haar – 19%
Dun haar – 19%
Gespleten haarpunten – 17%
Beschadigd haar – 17%
Vet haar – 17%
Dus ik geef je weinig kans
mijn harigste is een kotspartij geweest. haar in mjjn keel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:24 schreef bofneger het volgende:
[..]
Je kan een wedstrijd organiseren. Welke Fok!ker post de harigste vrouw die ooit genomenn is door een fokker..
Dus hebben vrouwen niet alleen haarproblemen, maar dus ook telproblemenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik dat optel kom ik boven de 100% uit
Dat zal dan door de vrouwen met grijs, dun haar komen die grijs een saaie kleur vinden, meneer de statisticusquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:28 schreef zoalshetis het volgende:
als ik dat optel kom ik boven de 100% uit
Ik word soms een beetje moe van die kaalheidsevangelisten die niet eens de moeite meer nemen om een topic uberhaupt even te lezen voordat ze het Woord beginnen te verspreiden. Bovendien is het a)onzin, b)hooguit jouw persoonlijke mening, en c)niet alleen compleet offtopic omdat het hier om behaarde vrouwen gaat (die doorgaans geen pikkie hebben) maar ook een beetje triest. Koop dan een vacuumpomp ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:07 schreef RobIII het volgende:
Maar 1 tip: DOEN!
Ik heb er noot spijt van (gehad). Het is a) hygiënischer, b) geiler, c) je pikkie _lijkt_ groter![]()
1x proberen en je wil nooit meer anders... En _mocht_ je je bedenken dan is het met een week of 2 a 3 weer terug gegroeid.
In Drenthe stikt het ervan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:00 schreef snakelady het volgende:
Dat iemand van behaarde vrouwen houd moet diegene toch zelf weten, dat kotssmilytje vindt ik dan ook weer overdreven, het is gewoon een kwestie van smaak.
Ik ben ook geen fan van haar en scheer me dus ook, maar dat wil niet zeggen dat ik niet snap dat iemand daar wel van kan houden.
Er zullen best wel vrouwen zijn die behaard zijn maar ik denk wel dat het een uitstervend soort is.
De meeste jonge vrouwen scheren hun eigen toch liever.
succes met je zoektocht.
quote:Op maandag 20 september 2004 13:36 schreef minkuukel het volgende:
Haarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.![]()
![]()
ghehehequote:Op maandag 20 september 2004 15:25 schreef zoalshetis het volgende:
achter het centraal station liggen ze voor het oprapen fezzizzel
quote:Op maandag 20 september 2004 14:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe ook niet mee aan die kalekuttenkultus.
Ik trim e.e.a. wel bij. Maar je kan mij ook wel eens betrappen met wat haar onder mijn oksels hoor.
Dat is idd kul. Gaat slecht met je als je een beetje schaamhaar nodig hebt om er 'volwassen' uit te zien. Wat voor lichaam heb je verder dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:31 schreef erodome het volgende:
En dat een vrouw er uitziet als een klein kind als ze haar schaamhaar weghaalt is ook grote onzin.....
Slaat nergens op....
Dat je het niet mooi vind ok, maar om het nu gelijk zo te noemen vind ik ook weer wat ver gaan.
Persoonlijk ben ik geen haar fan, een harige doos(haar bij schaamlippen) vind ik helemaal niets om te likken.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:00 schreef Kamphuys het volgende:
Wat voor sport doe je? Ik ben namelijk bezig met een marketingonderzoek naar het verband tussen sociaal-economische positie, sport en schaamhaar.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:25 schreef Kwark het volgende:
[..]
serieus?
Hoe kom je daar nu bij? Het is een mening, dat het er zo uit ziet. Dus niet dat de geschorene het zo heeft omdat hij/zij graag overkomt als pedo-achtig, maar dat iemand vindt dat het er pedo-achtig uitziet. En daar sluit ik mij helemaal bij aan. Ik vind helemaal geschoren erg lelijk staan en inderdaad kinderlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:31 schreef erodome het volgende:
En dat een vrouw er uitziet als een klein kind als ze haar schaamhaar weghaalt is ook grote onzin.....
Slaat nergens op....
Dat je het niet mooi vind ok, maar om het nu gelijk zo te noemen vind ik ook weer wat ver gaan.
Tevens bekend als de Richtlijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:09 schreef MouseOver het volgende:
Vrouwen hoeven ook niet helemaal kaal te zijn.. alleen ook niet overbehaard
* Litpho is een fan van de Gulden Middenweg
Of je hebt nog nooit een klein meisje naakt gezien, of je hebt nog nooit een volwassen vrouw naakt gezien, want de vagina alleen al veranderd, de rest van het lichaam lijkt me heel duidelijk....quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:53 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Het is een mening, dat het er zo uit ziet. Dus niet dat de geschorene het zo heeft omdat hij/zij graag overkomt als pedo-achtig, maar dat iemand vindt dat het er pedo-achtig uitziet. En daar sluit ik mij helemaal bij aan. Ik vind helemaal geschoren erg lelijk staan en inderdaad kinderlijk.
Tja..studentes bezuinigen overal opquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:40 schreef lucienne2 het volgende:
heb meegetraind bij voetbal, hockey en volleybal. allemaal studententeams/clubs (universiteit). overal ongeveer hetzelfde: meeste hebben een aardige bos haar.....
Die jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tevens bekend als de Richtlijn.
Duidelijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:08 schreef ItsWoody het volgende:
Geef mij maar een vrouw met een kale kut!![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:22 schreef Natalie het volgende:
Beharing, daar gaan we weerEr komt geen eind aan. Maar gelukkig is smaak persoonlijk.
Kijk, harige benen onder een rokje, vind ik ook niets. En als ik een topje draag, dan heb ik bij voorkeur geen behaarde oksels. En ga zo maar door.
Maar ik heb het idee dat sommigen het liefst hebben dat een vrouw iedere dag aan het ontharen is. Want haar is nooit goed. Of zo lijkt het.
In de winter, als het koud is en ik de hele dag een lange broek draag, dan ga ik mij niet druk maken over die paar haren. Laat ze maar lekker zitten
In 't weekend zien we wel of ik zin heb om ze weg te halen
go for it!!!quote:Op maandag 20 september 2004 14:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe ook niet mee aan die kalekuttenkultus.
Ik trim e.e.a. wel bij. Maar je kan mij ook wel eens betrappen met wat haar onder mijn oksels hoor.
Zoals gezegd, dat was gewoon een mening. Als ik iets mooi vind, dan hoef jij dat niet mooi te vinden. Als jij iets mooi vind, dan hoef ik iets niet mooi te vinden. En soms zien dingen er voor de een scheef, of kinderlijk of juist sexy uit, en voor de ander niet. Kan toch? Ik wilde gewoon even zeggen waarom ik allemaal kale kutjes niet zo mooi vind. Wat sommige mensen trouwens gelijk opvatten alsof ik van hele bossen haar hou ofzo. Steeds netjes kortknippen of streepje vind ik zelf een goede middenweg.quote:Het ziet er niet kinderlijk uit, want een volwassen vrouw is geen kind...
Hoezo niet fris....kan haar niet schoon zijn???? En mocht dat zo zijn...zit je er zodicht met je neus bovenop dat je dart Uberhaupt kan merken..????quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef Dulghar het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is ook prima, maar het is gewoon niet fris, als je op het strand ligt, en je ziet een vrouw met behaarde benen en oksels voorbij komen.
Had het slechts over 1 vrouw, mocht je doelen op mijn post...quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:25 schreef Bio_Bastard het volgende:
Grappig al dat kansloze gelul dat duitsers zich zogenaamd niet scheren. Hier in Nederland is het helemaal geen rage, merendeel van de mannen en vrouwen wat ik ken scheert het alleen bij/netjes in fatsoen.
"Kop bijt staart" redenatie. Maar afgezien daarvan..Ik vind een geschoren poes ook op een kinderpoesje lijken en van voren, want ik heb geen behoefte om een klein meisje uitgebreid te onderzoeken, vind ik er weinig verschil tussen zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Het ziet er niet kinderlijk uit, want een volwassen vrouw is geen kind...
Ik vind het inderdaad ook niet mooi, véél te kinderlijk. Maar ja, een kaal poesje is erodomes knuffelobject geloof ik, dus we mogen niet zeggen dat we het kinderlijk vinden. Nou, dat vind ik dus wél!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:18 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
"Kop bijt staart" redenatie. Maar afgezien daarvan..Ik vind een geschoren poes ook op een kinderpoesje lijken en van voren, want ik heb geen behoefte om een klein meisje uitgebreid te onderzoeken, vind ik er weinig verschil tussen zitten.
OMG wat voor mensen begeef jij je onderquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik snap dit soort topics nooit zo goed, het lijkt tegenwoordig wel alsof iedereen zich scheert terwijl ik persoonlijk niemand ken die het doet... Ik heb mezelf nog nooit geschoren (wel oksels en benen) maar heb ook niet echt overmatig veel schaamhaar. Mijn vriendinnen scheren zich ook niet. Ik ben ook niet van plan om het ooit te gaan scheren, zolang het niet onder je onderbroek of bikinibroekje uitkruipt (dat ziet er wel yakkie uit!) is het toch gewoon prima?
Britse denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 03:43 schreef Kamphuys het volgende:
OMG wat voor mensen begeef jij je onder![]()
Van haren op de borsten kan ik ook niet warm worden eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 04:21 schreef OreO het volgende:
oksel haren bij vrouwen is gewoon super smerig
Nee hoor is UberGeil....!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 04:21 schreef OreO het volgende:
oksel haren bij vrouwen is gewoon super smerig
Normale mensen... Ik vind juist mensen raar die het helemaal wegscheren, maar ja dat is weer mijn mening...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 03:43 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
OMG wat voor mensen begeef jij je onder![]()
Inderdaad. Een ander kapsel (lang, los) zou haar een stuk beter staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:39 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
alles mooi... maar dat haar![]()
Het kán in zéér zeldzame gevallen wel sexy zijn, maar het moeten echt geen hele bossen zijn...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Blijf lekker in je dorpje zou ik zeggen. Als je naar de Zwarte Cross gaat zul je er ook niet op afgerekend worden, gelukkig voor jou.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:51 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Normale mensen... Ik vind juist mensen raar die het helemaal wegscheren, maar ja dat is weer mijn mening...
Dorpje? Woon in een grotere stad dan jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:55 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Blijf lekker in je dorpje zou ik zeggen. Als je naar de Zwarte Cross gaat zul je er ook niet op afgerekend worden, gelukkig voor jou.
ik neuk alle klasses en de opleiding heeft niks met haar te maken. de mate van sex bedrijven wel. en ja, die gaat beter met hoogopgeleiden. intelligentie is een prettige bijkomstigheid als het om fantasie en vrijheid gaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:00 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Dorpje? Woon in een grotere stad dan jijEn wat je met Zwarte Cross bedoelt weet ik niet??? Ik snap deze discussie sowieso niet, bepaalde mensen scheren het weg (meestal MBO-niveau...) en anderen niet (hogeropgeleid) so what???
Kijk, een wijs man. (Vrouw?)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neuk alle klasses en de opleiding heeft niks met haar te maken. de mate van sex bedrijven wel. en ja, die gaat beter met hoogopgeleiden. intelligentie is een prettige bijkomstigheid als het om fantasie en vrijheid gaat.
Zoals ik al zei heb ik niet zoveel haar dus een oerwoud kun je het niet noemen. Ik ken heel veel mensen die het niet scheren, nou en? Wie heeft er besloten dat dat 'tegenwoordig moet'? Iedereen doet zijn eigen ding, en dat dat nou anders is dan anderen betekend niet meteen dat het achterlijk is...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:24 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Kijk, een wijs man. (Vrouw?)
En Miss Oerwoud, ik zie dat je in Londen woont. Lopen ze in Engeland allemaal zo achter of alleen jij?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:16 schreef Caesu het volgende:
okselharen![]()
schaamhaar: niet teveel
beenhaar moet er ook af.
Das vreemd, ik ga bijna uitsluitend met universitair opgeleide mensen om, van de dames is er niet één die het NIET scheert. En kaal is echt geen vereiste, maar netjes bijgehouden wel. IK heb besloten dat 'het tegenwoordig moet'. In mijn eigen wereld ben ik koning, als de regels je niet aanstaan dan vertrek je maar lekker uit die wereld. Geen bossen haar in mijn bed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:15 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik niet zoveel haar dus een oerwoud kun je het niet noemen. Ik ken heel veel mensen die het niet scheren, nou en? Wie heeft er besloten dat dat 'tegenwoordig moet'? Iedereen doet zijn eigen ding, en dat dat nou anders is dan anderen betekend niet meteen dat het achterlijk is...
Ik ga zelf alleen met HBO/universitair opgeleide mensen op en NIEMAND van hun scheert het. Vandaar mijn MBO-opmerking, blijkbaar doet iedereen het tegenwoordig? Kan je zeggen dat dat onzin is!
Kamphuys, ik vind dat je zelf moet weten wat er aantrekkelijk is, maar een tijdje geleden heb je mij met het argument bestookt dat ik zeker zo'n geitenwollensokkenstudente was, omdat ik mijn schaamhaar niet helemaal weg scheer. Je wist te vermelden dat wo studentes die een technische opleiding of een opleiding diergeneeskunde volgen, niet scheerden en allemaal oma onderbroeken droegen. En die zijn toch echt even universitair geschoold als alle mensen die jij kent. Dus wat is er nou waar, scheren "alle" hoog opgeleiden of niet? Of blijkt hieruit dat er gewoon geen conclusie te trekken is over "de" studente, en dat opleidingsniveau dus niet bepalend is? Opleidingsrichting wel volgens mij, een opleiding als rechten of psychologie trekt heel andere mensen aan dan een opleiding werktuigbouwkunde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Das vreemd, ik ga bijna uitsluitend met universitair opgeleide mensen om, van de dames is er niet één die het NIET scheert. En kaal is echt geen vereiste, maar netjes bijgehouden wel. IK heb besloten dat 'het tegenwoordig moet'. In mijn eigen wereld ben ik koning, als de regels je niet aanstaan dan vertrek je maar lekker uit die wereld. Geen bossen haar in mijn bed.
Waarom word ik nou altijd zo serieus genomen? Dat doe ik zelf namelijk totaal niet. Maar goed, NATUURLIJK is er geen peil op te trekken. De mensen waar ik nu mee om ga zitten allemaal op een sociale universiteit. Ik hoor alleen continu die horrorverhalen van dames die douchen na het sporten bij oa DGN in Utrecht en de TU in Eindhoven. Zal toch wel een beetje een kern van waarheid in zitten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:46 schreef innovative het volgende:
[..]
Kamphuys, ik vind dat je zelf moet weten wat er aantrekkelijk is, maar een tijdje geleden heb je mij met het argument bestookt dat ik zeker zo'n geitenwollensokkenstudente was, omdat ik mijn schaamhaar niet helemaal weg scheer. Je wist te vermelden dat wo studentes die een technische opleiding of een opleiding diergeneeskunde volgen, niet scheerden en allemaal oma onderbroeken droegen. En die zijn toch echt even universitair geschoold als alle mensen die jij kent. Dus wat is er nou waar, scheren "alle" hoog opgeleiden of niet? Of blijkt hieruit dat er gewoon geen conclusie te trekken is over "de" studente, en dat opleidingsniveau dus niet bepalend is? Opleidingsrichting wel volgens mij, een opleiding als rechten of psychologie trekt heel andere mensen aan dan een opleiding werktuigbouwkunde.
Ik weet dat je mij ten onrechte bestookte, komt bij dat je zelfs later in een ander topic hebt teruggenomen dat ik een muts ben... Dat weet ik heus wel... Wilde alleen even een kritische noot werpen dat er geen conclusies te verbinden zijn aan opleidingsniveau. Door niemand niet, overigens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Waarom word ik nou altijd zo serieus genomen? Dat doe ik zelf namelijk totaal niet. Maar goed, NATUURLIJK is er geen peil op te trekken. De mensen waar ik nu mee om ga zitten allemaal op een sociale universiteit. Ik hoor alleen continu die horrorverhalen van dames die douchen na het sporten bij oa DGN in Utrecht en de TU in Eindhoven. Zal toch wel een beetje een kern van waarheid in zitten?
Hoogopgeleid/laagopgeleid, die tegenstelling slaat geen hout idd. Enne, ik bestookte jou destijds volledig ten onrechte, ik dacht dat je er echt heleMAAL niks aan deed. Ik heb nooit gezegd dat ik kaal zie als iets dat moet, het heeft zelfs mijn voorkeur niet eens. Alleen die volledige wildgroei, daar ga ik van over m'n nek.
Daar ageerde ik ook tegen. Maar in mijn enthousiasme wil ik dingen dan nog wel eens de andere kant op in het extreme trekken. Excuus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:13 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij ten onrechte bestookte, komt bij dat je zelfs later in een ander topic hebt teruggenomen dat ik een muts ben... Dat weet ik heus wel... Wilde alleen even een kritische noot werpen dat er geen conclusies te verbinden zijn aan opleidingsniveau. Door niemand niet, overigens.
Tja, ik zou er geen bezwaar tegen hebben hoor, het staat haar best sexyquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:39 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
UBERGEILLLLLLLLquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:39 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Toen ik in dienst zat was er een jongen die graag gabber wilde zijn en was wijsgemaakt dat echte gabbers ook hun wenkbrauwen afscheren. Uiterst vermakelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:57 schreef Cronjob het volgende:
En wanneer gaan alle mensen hier die het anti-haar gospel aanhangen hun hoofd kaalscheren? Want dat is natuurlijk ook hopeloos ouderwets, hoofdhaar. Vies. Onappetijtelijk. Broeiplaats voor ongedierte. Veroorzaakt roos. Een lelijk restant van onze dierlijke oorsprong. Bah!
Mijn hoofdhaar en wenkbrauwen hebben nog wel degelijk een functie, dat absorbeert water als je in de regen loopt. Bovendien is een kapsel vaak een fashion-statement, beenhaar niet denk ik of wel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:57 schreef Cronjob het volgende:
En wanneer gaan alle mensen hier die het anti-haar gospel aanhangen hun hoofd kaalscheren? Want dat is natuurlijk ook hopeloos ouderwets, hoofdhaar. Vies. Onappetijtelijk. Broeiplaats voor ongedierte. Veroorzaakt roos. Een lelijk restant van onze dierlijke oorsprong. Bah!
Nee, nee, jullie vergisten je. Als je je schaamhaar afscheert moet je je wenkbrouwen meenemen. Anders val je niet meer in de smaak bij de 13-jarige fokkertjes die moeten kotsen van haar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toen ik in dienst zat was er een jongen die graag gabber wilde zijn en was wijsgemaakt dat echte gabbers ook hun wenkbrauwen afscheren. Uiterst vermakelijk.
Inderdaad, nou je het zegt, ik heb nog nooit een kaal persoon in de regen zien lopen. Eye-opener!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:47 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Mijn hoofdhaar en wenkbrauwen hebben nog wel degelijk een functie, dat absorbeert water als je in de regen loopt. Bovendien is een kapsel vaak een fashion-statement, beenhaar niet denk ik of wel?
Jeetje, heb je geen auto?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:52 schreef erodome het volgende:
Als ik mijn hoofd kaalscheer krijg ik zo'n koud hoofd, wind in mijn nek enzo, nee dat is maar niets, ik vind het wel handig zo'n eigen muts/sjaal en ik kan er ook nog zo fijn mee frutten, zit vaak aan mijn haar te klieren....
Ik wil niet eens kort haar, laat staan kaal...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:14 schreef Jungler het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch wel heel mooi vind ik
Yeah right.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:19 schreef Cronjob het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan ze heur haar niet afscheren. Ik zou haar echt mijn bed uitschoppen man!
Deeplinken op sites waar dat niet kan daarentegen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:25 schreef Jungler het volgende:
Nog eentje. Een beetje okselhaar bij een meisje is dus niet per definitie lelijk.
[afbeelding]
Ja ik heb een auto, maar kom jij nooit buiten ofzo, is zo lastig wandelen met de honden zo in de auto enzo...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:18 schreef Cronjob het volgende:
[..]
Jeetje, heb je geen auto?
En dat spelen met je haar, dat is een karakterzwakte. Duidt op neurotische neigingen. Je schrijft zeker ook met links, of niet?
Vind je, nee haar is lekker, schiet er een haartje mee naar binnen, snijdt in je enzo, voelt grof aan als je langs elkaar heen wrijft...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:30 schreef Cronjob het volgende:
Overigens vermindert schaamhaar de wrijving bij copulatie, voor die extra soepele werking. Glad geschoren is dus geenzins gladjes neuken.
He, ik zie 'm gewoon?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deeplinken op sites waar dat niet kan daarentegen...
Jij hebt hem dan ook in je cache staan omdat je de site zelf hebt bezocht. Maar goed, dat is enigszins offtopicquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:33 schreef Jungler het volgende:
He, ik zie 'm gewoon?
Tuurlijk kom ik buiten, wekelijks, maar ik heb een eigen oprit, dus van dat kleine stukje naar de auto krijg ik echt geen koud hoofd hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja ik heb een auto, maar kom jij nooit buiten ofzo, is zo lastig wandelen met de honden zo in de auto enzo...
Misschien heb je gewoon niet genoeg om handen als je ze vrij hebt om met je haar te spelen. Heb je daar weleens aan gedacht?quote:Ik schrijf met rechts, karakterzwakte, misschien, maar ga er maar vanuit dat ik gewoon een dreutelkont ben wiens hoofd nooit stilstaat en mijn handen gaan mee, het is of met mijn vingers spelen, of met mijn haar of ik zit ergens aan waar ik in het openbaar beter niet aan kan zitten.
Ja ja hou nou maar op, straks wordt je man nog jaloers.quote:Ik vind een kaal kutje gewoon mooi en lekker, smaak weet je nog, valt niet over te twisten..
Ik vind het gewoon overheerlijk om met mijn tong over zo'n heerlijk zacht en glad kutje te gaan, met mijn vingers die heerlijke zachtheid van de huid te voelen, mijn vingers te laten dwalen over die zachtheid wat een genot is om te voelen, dat voelt heerlijk aan je vingertoppen...
Mijn man daar jaloers van worden?????quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:45 schreef Cronjob het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik buiten, wekelijks, maar ik heb een eigen oprit, dus van dat kleine stukje naar de auto krijg ik echt geen koud hoofd hoor.
[..]
Misschien heb je gewoon niet genoeg om handen als je ze vrij hebt om met je haar te spelen. Heb je daar weleens aan gedacht?
[..]
Ja ja hou nou maar op, straks wordt je man nog jaloers.
Ik ook en ik probeer te werken ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn man daar jaloers van worden?????
Nee hoor, daar wordt hij geil van en dat kan ik alleen maar toejuigen
Ach frisse lucht. Zwaar overgewaardeerd. Ik krijg al genoeg frisse lucht door de kieren in mijn ramen. Bovendien ben ik eens twee weken achter elkaar binnen in een kerncentrale geweest en daar ben ik ook niets slechter van geworden. Nachtlampjes, dat is nog zoiets wat overgewaardeerd wordt.quote:Wbt niet genoeg om handen hebben, ik doe dat altijd, ook al ben ik mega druk, al zolang als ik me kan herrineren, ok ok de laatste optie is wat later gekomen
En buiten ben ik graag en veelvuldig, beetje frisse lucht is goed voor een mens
Ik wilde graag nog weten waarom wij haar-haters consequent moeten zijn en dan ook maar ons hoofdhaar moeten scheren. Want dit negeerde je natuurlijk.quote:Bovendien is een kapsel vaak een fashion-statement, beenhaar niet denk ik of wel?
Volgens mij zit je haar je hoofd in de weg want het is wel erg makkelijk vragen negeren die je niet stelt. Bovendien geef je zelf antwoord op je vraag ( ach, zit niet in elke vraag het antwoord besloten?)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:51 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik wilde graag nog weten waarom wij haar-haters consequent moeten zijn en dan ook maar ons hoofdhaar moeten scheren. Want dit negeerde je natuurlijk.
Datzelfde zou je kunnen zeggen van vrouwen met okselhaar, maar ik moet zeggen dat ik de meisjes op de hierboven geposte foto's geen onverzorgdheid of onaantrekkelijkheid zou kunnen verwijten, bepaald nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:45 schreef Kamphuys het volgende:
Vrouwen met beenhaar spreiden over het algemeen zo'n onverzorgheid ten toon dat ik er uberhaupt al niet op zal vallen.
Van slaan gaan ze er alleen maar oostblokachtiger uitzien. Maar ik denk dat het eerder aan het decor ligt, dat inderdaad wat shabby is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
lijkt wel een afgelikte oostblok prostituee die laatste foto. hoe lief ze ook kijkt, de zweem van armoede is niet van haar af te slaan.
Dus een volwassen vrouw met van die kleine staartjes in haar (hoofd)haar, lollie in haar mond, touwtje springend etc. KAN er niet kinderlijk uitzien want het is een volwassen vrouw en geen kind?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Het ziet er niet kinderlijk uit, want een volwassen vrouw is geen kind...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:25 schreef Jungler het volgende:
Nog eentje. Een beetje okselhaar bij een meisje is dus niet per definitie lelijk.
[afbeelding]
Een volwassen vrouw die zich zo aankleed ziet er uit als een volwassen vrouw in kinderkleren....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:25 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
[..]
Dus een volwassen vrouw met van die kleine staartjes in haar (hoofd)haar, lollie in haar mond, touwtje springend etc. KAN er niet kinderlijk uitzien want het is een volwassen vrouw en geen kind?
Nahja, doe ff normaal. Deze reactie slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:32 schreef Markster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is dus niet per se hetzelfde als kaalquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:15 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het mooi als het er verzorgt en netjes uitziet
Nee natuurlijk niet...zolang je het netjes bijhoud en verzorgt is er echt niets mis mee...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:31 schreef Jungler het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet per se hetzelfde als kaal
het is anders wel een hele gore afgelebberde uitgeragde oostblok snol die ik daar zag. dus die kost smilies zijn wel terecht vind ik. kijk nog eens aandachtig en vel je oordeel. bovendien is dit een pornohoer.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:28 schreef Jungler het volgende:
[..]
Nahja, doe ff normaal. Deze reactie slaat echt nergens op.
Wat míj betreft wél. En dat gevoel wordt met deze foto nog eens verstevigd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:25 schreef Jungler het volgende:
[..]
zou je niet zeggen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:28 schreef M-j-o-W het volgende:
uhm ik deej vwo nu havo en ik sgeer me ook.. dus ik weet niet??![]()
![]()
![]()
Der loopt één rond bij mij op school. Je zult er wel naar België moeten om komen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |