Die draaien met een CD ook snel en hebben moeite om te lezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:55 schreef Trigger190 het volgende:
Het was een origineel ja, oh en het was trouwens een 16X Dvd speler, niet een cd-rom speler
Ben ik ff blij dat ik er nog een deurtje voor heb zitten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:53 schreef damster het volgende:
Komt wel vaker voor, soms heb je pech en schieten er stukken plastic door de lade heen je kamer in.
je zal er maar net voor zitten.
Het kan ook aan de cd-rom speler liggen. Sommige zijn nou eenmaal van slechte kwaliteit (Aopenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:43 schreef Lexie het volgende:
Je zou toch verwachten dat originele cd's wel van een redelijke kwali zijn...
Redelijk lijkt me nauwelijks toereikend voor iets dat je met 10.000+ rpm laat ronddraaien.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:43 schreef Lexie het volgende:
Je zou toch verwachten dat originele cd's wel van een redelijke kwali zijn...
Was hierop gebaseerd als ik het goed heb:quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:56 schreef Razzerr het volgende:
Er heeft ook ooit eens een artikel in de Computeridee gestaan over dit verschijnsel.
Blijkt inderdaat dat het vrijwel alleen maar met 52x + cd spelers gebeurd. Ik zal wel eens kijken of ik dat nummer nog kan vinden, stonden wel schokkende foto's bij :p.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |