abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2004 @ 00:54:22 #1
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_17681046
Stel je zou een 2e live aid willen organiseren....
Hoe zou dat moeten? is het mogelijk?
Wat kost het?
Hoeveel zou het opbrengen?
Wat zou je als goed doel nemen?
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  zaterdag 13 maart 2004 @ 09:32:49 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17683745
Bel eens met sir Bob, hij kan al je vragen beantwoorden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:48:49 #3
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_17684338
Alles is mogelijk, maar Live Aid is destijds natuurlijk niet begonnen met een idee voor een concert waar toen maar een goed doel bij verzonnen is. Bob Geldoff zag een zeer indringende documentaire op de BBC over de hongersnood in Ethiopië en heeft toen eerst die Band Aid single in een paar dagen voor elkaar gekregen. Daarna kwam pas het idee voor Live Aid.

Zonder iemand als Sir Bob krijg je het niet voor elkaar, denk ik. Hij wist met zijn passie, overredingskracht en doorzettingsvermogen toen bijna alle (nog levende) grote namen in de muziek zo ver te krijgen dat ze op één of andere manier meededen. Paul McCartney bijvoorbeeld, die na de dood van John Lennon niet meer live had opgetreden. Zonder dat ze er iets voor kregen en zonder dat ze eisen mochten stellen of hun eigen ego gestreeld zou worden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:52:41 #4
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17688902
Was Led Zeppelin er niet ook bij? Terwijl die GEZWOREN hadden nooit meer op te treden na de dood van Bonzo. The Who kwam ook weer speciaal voor Live Aid bij elkaar.
.
pi_17689218
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:48 schreef Jane het volgende:
. Paul McCartney bijvoorbeeld, die na de dood van John Lennon niet meer live had opgetreden.
Destijds ging ook het gerucht dat Paul, George, Ringo en John's zoon Jullian zouden optreden. Heel even leek het er ook op: Paul achter de piano met Let It Be. Komen er vanuit het donker 3 man aan lopen. Publiek juicht, echter het waren ze niet. Een van hen was Bob zelf ,de andere weet ik niet meer.

Waar de video banden nu zijn weet ik niet. Maar destijds had mijn vader bijna alles opgenomen omdat ik op zaterdag een baantje bij de buurt super had . Ik heb ze nog meerdere malen bekeken .

[ Bericht 0% gewijzigd door zoom op 13-03-2004 16:20:18 (typ fout) ]
  zaterdag 13 maart 2004 @ 17:11:07 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_17690019
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:52 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Was Led Zeppelin er niet ook bij? Terwijl die GEZWOREN hadden nooit meer op te treden na de dood van Bonzo. The Who kwam ook weer speciaal voor Live Aid bij elkaar.
Ja, het was gewoon een heel bijzonder concert.

The Beach Boys traden ook op mét Brian Wilson, bedacht ik me net nog.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:17 schreef zoom het volgende:

Destijds ging ook het gerucht dat Paul, George, Ringo en John's zoon Jullian zouden optreden. Heel even leek het er ook op: Paul achter de piano met Let It Be. Komen er vanuit het donker 3 man aan lopen. Publiek juicht, echter het waren ze niet. Een van hen was Bob zelf ,de andere weet ik niet meer.
Klopt ja! Die anderen waren David Bowie, Pete Townsend en Alison Moyet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jane op 13-03-2004 17:28:27 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')