abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17680818
Wie heeft wel eens gehad dat hij of zij in bed is belandt met iemand die een hekel aan je heeft.

Afgelopen nacht was ik uit met een vriendin die ik pas een paar weken ken en een paar van haar vriendinnen en 1 daarvan had vanaf het begin af aan al een bloedhekel aan mij zonder echte reden We spraken daarvoor ook nooit echt met elkaar.

Ze had het toevallig net met haar vriend uitgemaakt en voor we het wisten waren we aan het einde van de avond bij haar in bed belandt. Volgende ochtend vroegen we ons beiden af hoe dat in Godsnaam kon gebeuren

Ze heeft nu wel minder een hekel aan me
All good things must come to an end...
pi_17680894
Is dit een verkapte poging om te melden dat je gescoord hebt, of heeft het topic ook nog een doel?
pi_17680919
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:45 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Is dit een verkapte poging om te melden dat je gescoord hebt, of heeft het topic ook nog een doel?
Het eerste denk ik!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17680923
Als ik elke keer een topic ga openen om te zeggen dat ik gescoord heb dan wordt het wel een zooitje hier. Ik vond het gewoon een bijzondere situatie. Ik mocht haar ook niet echt simpelweg omdat ze een hekel aan me had.

Het punt waar het om gaat staat netjes in de topictitel vermeldt.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 maart 2004 @ 00:47:07 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17680928
ben wel min of meer een keer in bed (slaapzak ) beland met iemand waar ik nu een hekel aan heb

[ Bericht 1% gewijzigd door Etcetera op 13-03-2004 00:47:28 (editje) ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_17680952
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:47 schreef Etcetera het volgende:
ben wel min of meer een keer in bed (slaapzak ) beland met iemand waar ik nu een hekel aan heb
Dat is op zich niet zo bijzonder
  Redactie Frontpage zaterdag 13 maart 2004 @ 00:49:28 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17680960
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:48 schreef Praag het volgende:

[..]

Dat is op zich niet zo bijzonder
da's waar
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_17680961
Ik ben nu wel een beetje gek op iemand waar ik een hekel aan had.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17680970
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben nu wel een beetje gek op iemand waar ik een hekel aan had.
En waarom had je er een hekel aan?
pi_17680998
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:50 schreef Praag het volgende:

[..]

En waarom had je er een hekel aan?
Omdat ze irritant was, omdat ze mega arrogant was... Weet niet waarom precies nu, maar ik irriteerde me aan alles bij haar.
  † In Memoriam † zaterdag 13 maart 2004 @ 00:51:42 #11
25682 2cv
Niet subtiel
pi_17680999
Ik ben allang blij dat ik met iemand van het andere geslacht in 1 bed terecht kom
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 13 maart 2004 @ 01:14:34 #12
54750 koala2002
Lief beertje of toch niet?
pi_17681324
Mmm, ik kan dr wel inkomen.. want soms is sex alleen op lust gebasseerd. Dus dan heeft het weinig te maken met iemand aardig vinden of niet... alleen pure geilheid Beetje plat gezegd natuurlijk...
En dan kun je de volgende dag nog wel eens denken van mmmmmm ????
Niet dat ik er trouwens zo over denk........ Het is me ooit eens overkomen.. maar nu denk ik toch meer na geloof ik en wil ik iemand wel eerst leuk vinden en aardig en blabla....
Schilder me rood, geef me de kleur van je hartstocht!
We're one, but we're not the same.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:00:26 #13
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_17682558
Ik vind het wel humor, als het lekker was, dan is het toch oke ? Je hoeft niet meteen met elkaar te trouwen als je sex hebt
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:01:53 #14
88620 Compile
Cannon Project
pi_17682577
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat ze irritant was, omdat ze mega arrogant was... Weet niet waarom precies nu, maar ik irriteerde me aan alles bij haar.
En dat is zo ineens omgeslagen?
pi_17682587
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 03:01 schreef Compile het volgende:

[..]

En dat is zo ineens omgeslagen?
Omdat ze interesse in me had... ik dus niet in haar. Maar vanaf dat moment ga je wel anders naar d'r kijken met alle gevolgen van dien!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:04:50 #16
88620 Compile
Cannon Project
pi_17682606
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 03:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat ze interesse in me had... ik dus niet in haar. Maar vanaf dat moment ga je wel anders naar d'r kijken met alle gevolgen van dien!
Hm, dus opzich had ze geen hekel aan jou, of een bepaalde irritatie. Lijkt me toch vaag, zoals de TS dus mee opende, als je elkaar niet mag en opeens aan het einde vd avond met elkaar in bed beland Toch een bepaalde spanning denk ik. Tussen haat en liefde zit een dun vliesje zeggen ze wel eens...
pi_17682624
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 03:04 schreef Compile het volgende:

[..]

Hm, dus opzich had ze geen hekel aan jou, of een bepaalde irritatie. Lijkt me toch vaag, zoals de TS dus mee opende, als je elkaar niet mag en opeens aan het einde vd avond met elkaar in bed beland Toch een bepaalde spanning denk ik. Tussen haat en liefde zit een dun vliesje zeggen ze wel eens...
Nee, zij had geen hekel aan mij! Al dacht ik van wel omdat ik me aan haar irriteerde en vaak is zoiets toch wederzijds. Daarom stond ik perplex toen me duidelijk werd dat ze wel wat wilde. Achteraf had ik er gewoon voor moeten gaan natuhrlicht...

Tussen haat en liefde zit een heel dun vliesje inderdaad! Ben ik met je eens!!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:07:21 #18
5096 defender
pi_17682630
Het heeft wel iets leuks om juist met zo iemand in bed te belanden volgens mij
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:08:28 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_17682642
Waarom duik je het bed in met iemand die je tot dat moment niet mocht? Je komt zo een beetje triest over op mij
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:08:30 #20
88620 Compile
Cannon Project
pi_17682644
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 03:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, zij had geen hekel aan mij! Al dacht ik van wel omdat ik me aan haar irriteerde en vaak is zoiets toch wederzijds. Daarom stond ik perplex toen me duidelijk werd dat ze wel wat wilde. Achteraf had ik er gewoon voor moeten gaan natuhrlicht...
Tja altijd achteraf he
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:08:46 #21
5096 defender
pi_17682647
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 03:08 schreef livEliveD het volgende:
Waarom duik je het bed in met iemand die je tot dat moment niet mocht? Je komt zo een beetje triest over op mij
Wat is er dan triest aan ?
pi_17682713
Zij mocht mij meer niet dan ik haar. Maar we hadden lol die avond. En natuurlijk speelt alcohol ook een rol... Ik vond het in ieder geval een aparte gebeurtenis.
pi_17682746
als je allebei alleen ongecompliceerde sex wil gebeurt zoiets.

een lekkere vrouw die ik enorm haat - en zij mij - geeft tegelijkertijd weer iets opwindends, vooral als ik haar eens goed kan doornemen van achteren.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 13 maart 2004 @ 03:23:33 #24
5096 defender
pi_17682754
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 03:16 schreef Praag het volgende:
Zij mocht mij meer niet dan ik haar. Maar we hadden lol die avond. En natuurlijk speelt alcohol ook een rol... Ik vond het in ieder geval een aparte gebeurtenis.
Het is een soort sport, en je hebt gescoord Niks mis mee dus.
pi_17682756
Tis ook wel spannend een heftige nacht met degene die je altijd hebt gehaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')