Het eerste denk ik!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:45 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Is dit een verkapte poging om te melden dat je gescoord hebt, of heeft het topic ook nog een doel?
Dat is op zich niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:47 schreef Etcetera het volgende:
ben wel min of meer een keer in bed (slaapzak) beland met iemand waar ik nu een hekel aan heb
![]()
da's waarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:48 schreef Praag het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo bijzonder
En waarom had je er een hekel aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben nu wel een beetje gek op iemand waar ik een hekel aan had.
Omdat ze irritant was, omdat ze mega arrogant was... Weet niet waarom precies nu, maar ik irriteerde me aan alles bij haar.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:50 schreef Praag het volgende:
[..]
En waarom had je er een hekel aan?
En dat is zo ineens omgeslagen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat ze irritant was, omdat ze mega arrogant was... Weet niet waarom precies nu, maar ik irriteerde me aan alles bij haar.
Omdat ze interesse in me had... ik dus niet in haar. Maar vanaf dat moment ga je wel anders naar d'r kijken met alle gevolgen van dien!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:01 schreef Compile het volgende:
[..]
En dat is zo ineens omgeslagen?
Hm, dus opzich had ze geen hekel aan jou, of een bepaalde irritatie. Lijkt me toch vaag, zoals de TS dus mee opende, als je elkaar niet mag en opeens aan het einde vd avond met elkaar in bed belandquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat ze interesse in me had... ik dus niet in haar. Maar vanaf dat moment ga je wel anders naar d'r kijken met alle gevolgen van dien!
Nee, zij had geen hekel aan mij! Al dacht ik van wel omdat ik me aan haar irriteerde en vaak is zoiets toch wederzijds. Daarom stond ik perplex toen me duidelijk werd dat ze wel wat wilde. Achteraf had ik er gewoon voor moeten gaan natuhrlicht...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:04 schreef Compile het volgende:
[..]
Hm, dus opzich had ze geen hekel aan jou, of een bepaalde irritatie. Lijkt me toch vaag, zoals de TS dus mee opende, als je elkaar niet mag en opeens aan het einde vd avond met elkaar in bed belandToch een bepaalde spanning denk ik. Tussen haat en liefde zit een dun vliesje zeggen ze wel eens...
Tja altijd achteraf hequote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, zij had geen hekel aan mij! Al dacht ik van wel omdat ik me aan haar irriteerde en vaak is zoiets toch wederzijds. Daarom stond ik perplex toen me duidelijk werd dat ze wel wat wilde. Achteraf had ik er gewoon voor moeten gaan natuhrlicht...
Wat is er dan triest aan ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:08 schreef livEliveD het volgende:
Waarom duik je het bed in met iemand die je tot dat moment niet mocht? Je komt zo een beetje triest over op mij
Het is een soort sport, en je hebt gescoordquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:16 schreef Praag het volgende:
Zij mocht mij meer niet dan ik haar. Maar we hadden lol die avond. En natuurlijk speelt alcohol ook een rol... Ik vond het in ieder geval een aparte gebeurtenis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |