Je hebt ook wel gelijkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt en ben ik volkomen mee eens. Alleen als we naar de realistische kijk op de wereld nemen, zie je bijna 100% van de mensen die in een rolstoel zitten (Een van mijn beste vriendinnen zit tijdelijk voor een half jaar in een rolstoel) die zitten niet de hele tijd alles en nergens te dwalen en te beschuldigen aan hun rolstoel, wat Charlie dus wel doet...
Of Charlie moet weer gaan lopen, of niet meer zo zeiken dat alles om haar rolstoel gaat. Ze moet niet elke keer als Ami de deur uit loopt roepen van, ja loop maar weg want ik zit in een rolstoel en dat kan ik niet, of laatst ook zo een opmerking tegen Ami...Je kan er niet tegen of zo iets dat ik in een rolstoel zit.. blablabla...
Ze overdrijven het een beetje te veel....oh wacht het is Soap, dat hoort
Haha, zeker wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die was idd top!!!!
Ze wint het bij mij niet vanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:52 schreef Dizer het volgende:
[offtopic]
Ik vind Maud zeker de knapste van alle finalisten + die van vorig jaar.
[ontopic]
[..]
Haha, zeker weten
ow , ben ik nu ff gecheckt ofsoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik heb even je finaleranglijstje gekeken, en met dat gebrek aan smaak valt het ook wel mee![]()
. Alleen die Boris he
Ami = 3D-Man = Sjef = Jefquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk. Wie is Ami?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ow , ben ik nu ff gecheckt ofsomaar je weet he : 'THERE IS NO ACOUNTING FOR TASTES'
Ik snap hemquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ami = 3D-Man = Sjef = Jef
3D-Man = Dankzij zijn 13 jaar lange 3D pakken dag in dag uit
Ami = Dankzij die zwerver vriend van hem, werd ie zo genoemd
Sjef = Dankzij die zwerver vriend van hem, als hij zijn echte naam probeerde te zeggen
Ja..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens vandaag nog wat gebeurd in gtst? HAd niet zo'n zin om te kijken eigenlijk.
Ik weet het, ik kom er vakerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:59 schreef _bigmac_ het volgende:
voor idols is een forum dames en heren.
Wat een saaie gtst afl vandaag. bah weer heelemaal niks.
Heb het ook gemist, ik ga maandag maar opnemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
Is er trouwens vandaag nog wat gebeurd in gtst? HAd niet zo'n zin om te kijken eigenlijk.
Hehe, ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
Ik snap hem.
Jouw humor is wel moeilijk te begrijpen steeds hoor. Of zal het aan mij liggen?
Oow, klinkt idd niet heel erg boeiend. Vooral dat paardrijdenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja..
Isabella is toch nog gaan werken voor stefano in de scala als bedrijfleidster. Isabella stoort zich steeds vaker aan Mr. Harmsen..
en Yasmin heeft besloten (nadat ze van Isabella gehoord had dat Stefano werd betrokken in het plan van Martine) de samen werking met martine op te zeggen.
Charlie zou gaan werken als model voor die ene vrouw maar toen ze ontdekte dat Nick dan haar agent zou worden.. willde ze niet meer (Sjors..verkrachting..). En Sjors gaat milan leren paardrijden...
en dat was het wel zoon beetje
Was het alweer vergeten. Zo gaat het bij mij altijd met dat programma, zo'n verhaallijn gaat het ene oor in en het andere oor weer uitquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:02 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht, die is inmiddels wel bekend...Is toch echt de grote bijnaam voor Jef![]()
Die vind ik ook leuk, maar voor de rest begint het weer een beetje in te zakken (barbara / jef, milan / sjors / charlie, moordenaar paskwal).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:05 schreef dunn0w het volgende:
Ah.. kee .. nouw ik vond het al iets meer boeiend dan de voorgaande afleveringen deze week...
vooral verhaal lijn met isa, yasmin, martine en ludo vink wel leuk
Wat fijn dat iemand het zo vaak met me eens is.. en andersomquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk, maar voor de rest begint het weer een beetje in te zakken (barbara / jef, milan / sjors / charlie, moordenaar paskwal).
Lisette alias Inge alias Alice was waanzinnig goed!!!! Heeft Harmsen tot 3x toe gestalked (onder verschillende namen dus) maar met die voodoo-achtige poppetjes was idd de beste!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
dat mens dat Harmsen zowat gekmaakte, Lisette. Dacht dat ze Rik en Anita opsloot in het huis van Helmink, en dan met poppetjes ging spelen ofzo
Dian...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
Wat ik nog weet is dat ik het vroeger meestal wel leuker vond, vooral in de tijd van Dian, jessica en hedwig en dat mens dat Harmsen zowat gekmaakte, Lisette. Dacht dat ze Rik en Anita opsloot in het huis van Helmink, en dan met poppetjes ging spelen ofzo
Weet niet meer hoe ze heette maar wel wie je bedoeld. Was idd zijn assistente, had 'n onwijze obsessie voor Simon. Ging bij 'm in bed liggen enzo, en Janine lastigvallen.... Psycho!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:15 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik kan me herrineren dat er een of andere freakt goofy mens die zich voor deed als iemand anders door Daniel Daniel () is herkend en dat ze daarvoor eerst een assistente was geloof ik van Dr Simon of zo. Wat deed zij ook alweer? Wat was haar probleem??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |