De vraag is het afgelopen uur pas 30 keer voorbij gekomen, dat was je nog niet opgevallen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
Soory mensen maar ik leef niet op Fok, excuses dat ik van niks weet, gewoon iets probeer, het werkt niet en dus het hier vraagt, achterlijke kut mongolen ook.
Gelukkig gaan we ten onder met z'n allen
wij leven ook niet op fok, maar je ziet snel genoeg al die topics met daarin MSN DOWN? MSN PLAT etc...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
Soory mensen maar ik leef niet op Fok, excuses dat ik van niks weet, gewoon iets probeer, het werkt niet en dus het hier vraagt, achterlijke kut mongolen ook.
Nou door het feit dat msn plat is (wat bij mij niet zo is) gaan we echt niet ten onder hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
achterlijke kut mongolen ook.
Nee hoor, jij gaat veel eerder als je van 1 min. downtime van msn al gaat stressenquote:Gelukkig gaan we ten onder met z'n allen
en jij moet nu gauw je bek houden en oprotten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:20 schreef BretsiG het volgende:
Wat een generatie, jullie kinderen zullen jullie verdoemen.
Zoek eens een trein ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:20 schreef BretsiG het volgende:
Wat een generatie, jullie kinderen zullen jullie verdoemen.
Ik zit gewoon op msn hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:21 schreef Junkie_XL het volgende:
Oké MSN ligt plat, Hotmail ligt plat. Zie status pagina ( http://messenger.msn.nl/Status.aspx )
Bestaat er eigenlijk geen topic "Hier kan je melden als er iets plat ligt?"
Dacht zoiets van wel.
TIP! Niet uitloggen uit msn, als je ingelogd bent.
Heerlich, ganz frisch de nutige zouwer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:21 schreef Markster het volgende:
[..]
en jij moet nu gauw je bek houden en oprotten.
Ach... veel mensen zul je dan toch niet kunnen spreken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:21 schreef Junkie_XL het volgende:
Oké MSN ligt plat, Hotmail ligt plat. Zie status pagina ( http://messenger.msn.nl/Status.aspx )
Bestaat er eigenlijk geen topic "Hier kan je melden als er iets plat ligt?"
Dacht zoiets van wel.
TIP! Niet uitloggen uit msn, als je ingelogd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |