Nu ja zeg, kut voortbrengsel van deze maatschappij, ik stel een vraag!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:14 schreef Twisted_TpaU het volgende:
fuck op en drop dead
uit de baarmoeder gerukte mongool... als je ff rondkijkt zie je al 343 topics hieroverquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:15 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Nu ja zeg, kut voortbrengsel van deze maatschappij, ik stel een vraag!
die inmiddels al 300x gesteld is en waar al 100 ONZtopics over zijn ontstaan,.!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:15 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Nu ja zeg, kut voortbrengsel van deze maatschappij, ik stel een vraag!
jah me 2quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef okkie-man het volgende:
* doet nog even vlug de groeten
het geeft,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
Soory mensen maar ik leef niet op Fok, excuses dat ik van niks weet, gewoon iets probeer, het werkt niet en dus het hier vraagt, achterlijke kut mongolen ook.
Gelukkig gaan we ten onder met z'n allen
De vraag is het afgelopen uur pas 30 keer voorbij gekomen, dat was je nog niet opgevallen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
Soory mensen maar ik leef niet op Fok, excuses dat ik van niks weet, gewoon iets probeer, het werkt niet en dus het hier vraagt, achterlijke kut mongolen ook.
wij leven ook niet op fok, maar je ziet snel genoeg al die topics met daarin MSN DOWN? MSN PLAT etc...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
Nou door het feit dat msn plat is (wat bij mij niet zo is) gaan we echt niet ten onder hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef BretsiG het volgende:
achterlijke kut mongolen ook.
Nee hoor, jij gaat veel eerder als je van 1 min. downtime van msn al gaat stressenquote:Gelukkig gaan we ten onder met z'n allen
en jij moet nu gauw je bek houden en oprotten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:20 schreef BretsiG het volgende:
Wat een generatie, jullie kinderen zullen jullie verdoemen.
Zoek eens een trein ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:20 schreef BretsiG het volgende:
Wat een generatie, jullie kinderen zullen jullie verdoemen.
Ik zit gewoon op msn hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:21 schreef Junkie_XL het volgende:
Oké MSN ligt plat, Hotmail ligt plat. Zie status pagina ( http://messenger.msn.nl/Status.aspx )
Bestaat er eigenlijk geen topic "Hier kan je melden als er iets plat ligt?"
Dacht zoiets van wel.
TIP! Niet uitloggen uit msn, als je ingelogd bent.
Heerlich, ganz frisch de nutige zouwer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:21 schreef Markster het volgende:
[..]
en jij moet nu gauw je bek houden en oprotten.
Ach... veel mensen zul je dan toch niet kunnen spreken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:21 schreef Junkie_XL het volgende:
Oké MSN ligt plat, Hotmail ligt plat. Zie status pagina ( http://messenger.msn.nl/Status.aspx )
Bestaat er eigenlijk geen topic "Hier kan je melden als er iets plat ligt?"
Dacht zoiets van wel.
TIP! Niet uitloggen uit msn, als je ingelogd bent.
Vroegah.......toen iedereen nog ICQ gebruikte......quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:24 schreef BretsiG het volgende:
Vroeger was alles toch echt beter, heerlijke tijd.
Dat internet is een vage zouw.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:26 schreef Omkron het volgende:
Kijk.. en daarom nu ICQ!
Ga je gang.........quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:26 schreef Greetz het volgende:
mag ik nog ff de groetjes doen ?
Lag in ieder geval nooit plat, en als dat zo was kon je daar normaal nog een vraag over stellen, nu heel fuckin Nederland onlihne is zijn ook de psycho's online, kuthufters.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:28 schreef StarGazer het volgende:
2000 idd, toen zat ICQ op z'n hoogtepunt qua gebruikers jah geloof. In ieder geval gebruikte toen echt iedereen die ik kende dat programma.
die psycho's hebben Fok! ookal ontdekt zo te zienquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:30 schreef BretsiG het volgende:
Nederland onlihne is zijn ook de psycho's online, kuthufters.
wtf heeft chello er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:30 schreef devilish1980 het volgende:
gaap hier werkt t nog allemaal
chello a'dam rulezzzzz
wat hij zegt.. waarom zo'n kuttopic?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:25 schreef baziz het volgende:
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 12-3-2004 12:38:00 Pacific Time (GMT -8:00)
Ik ook maar 4 van de 135, ik dacht al wat is het rustigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
5 van de 104 online.. lekker rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |