www.picserver.tkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:21 schreef simoneschop het volgende:
ja maar ik heb de foto gewoon op mijn computer staan
[img]plaatje[/img] jij had het zo gedaan ----> (img) ipv. [img]quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:42 schreef simoneschop het volgende:
Oh en nog even over de foto trouwens, wat doe ik nou verkeerd??
heb niet echt een idee wat een redelijk bod is.....ligt ook aan de toestand van de telefoon.....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:59 schreef simoneschop het volgende:
Bedankt voor de foto uitleg.
Ik heb echt gezocht op fok maar kon zelf niets vinden.
[quote]Op vrijdag 12 maart 2004 20:56 schreef erikvw het volgende:
wil je hem ook ruilen tegen geld???
ligt aan het bod![]()
Nee, sorry, is niet helemaal mijn smaak.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:12 schreef Nam het volgende:
ruilen tegen een sagem myx-5m?
ja ik heb zo geen diee wat het ding waard is..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef simoneschop het volgende:
@ quzje, doe een reeel bod,
@ de samsung s100 zoek ik even op die ken ik niet zo goed.
Als je verder nog intresse hebt, hoor ik het wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:52 schreef simoneschop het volgende:
Normaal ben ik gewend dat ie in t9 stand gewoon zelf een hoofdletter aan het begin van een zin zet, en als een woord niet voorkomt in je t9 woordenboek je hem in kan tikken en kan toevoegen aan je woordenboek, dat doet dit toestel dus niet.
Aangezien ik dit gewend ben, irriteert het me toch, hoewel ik zelf de s300 wel heel erg mooi vind, beetje vervelende situatie dus.
Ik hou de c100 wel even in gedachten maar ik heb liever een telefoon met klepje.
@nam, hoe is de s100?, is ie simlockvrij etc? wat heb je erbij? hoe groot is ie?
hmm den-helder, kdenk niet dat ik daar kom, misschien als ik een dagje ga touren na mn examens, maar anders kunnen we een boel duidelijke fotos maken, om over de staat van het toestel te kunnen beslissen? ik heb verder geen problemen met opsturen oidquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:19 schreef simoneschop het volgende:
@ flappiewappie, hoe had je de ruil in gedachten verder?
Ik woon in den helder, als het enigszins mogelijk is ruil ik liever één op één, heb je naderhand ook geen gezeur over het toestel of de staat ervan.
Ik wacht nog even af.
email stond wel in mn profiel;quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:41 schreef simoneschop het volgende:
aha, oké, ik zal even een paar duidelijke foto's maken, waar kan ik ze naar toe sturen?
Mijn hotmail is nogal vol ik stuur je per mail wel mijn eigen huisadres.
blijft dit bij jou zichtbaar, of gaat het schermpje ook gewoon uit na een tijdje?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:02 schreef simoneschop het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |