ja dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:58 schreef -Beestje- het volgende:
grotere veters kopen?
zo wil ik ze ook, alleen dan heb ik voor de laatste gaatje veter te kort.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:28 schreef MissX het volgende:
ik veter ze op zelfde manier als hierboven, alleen wel helemaal gesloten. Dus geen gaten zoals op plaatje hierboven
dan ben ik een loser?? vertel het me maar. maar ik ben er weer trots op!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Sorry? Hah! In groep 8 was je de held als je die schoenen had. En dan niet strikken, want dan was je een loser. Maar als je ze nu draagt...hehe
helaas, maar dat ligt niet aan de vetersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:59 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook!
ik heb ze nu net als op de foto gedaan, maar dat ziet er ook niet uit
vanaf maatje 45 heb je een rij vetergaten extra. ligt dus wel aan de vetersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:26 schreef AltamirA het volgende:
[..]
helaas, maar dat ligt niet aan de veters![]()
Je bedoelt gekruist zoals op die tekening van AltamirA of zoals mijn foto? Zoals in de startpost zijn m'n veters gewoon te kort voor en die kleur veters haal je moeilijk ergens anders...quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:32 schreef MissX het volgende:
gekruist vind ik echt niet mooi staan
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:54 schreef Uddel het volgende:
[..]
En AltamirA > errug mooie tekening, ik zie zo dat jij hoge paintskills hebt..
ja maar dat zijn ook die uitgestorven gabbberss...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:27 schreef Uddel het volgende:
Das jouw mening, ik vind ze mooi, anders zou ik ze niet aan doen.. Zo 'uit' zijn ze trouwens ook weer niet, enig idee hoeveel mensen je nog met deze schoenen ziet lopen?
* Uddel gaat eens ff kijken wat het mooist staat bij z'n maxies...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef superniekie het volgende:
ik heb ze allemaal recht naast elkaar.. en wel alle gaatjes gebruikt.. weet je wel zoals je ze het vaakst ziet..
heb ff foto gemaakt, maar picserver ligt plat dus plaatje komt laterquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:51 schreef Uddel het volgende:
Wat bedoel je met 'dubbel'?
Je was me voor..quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:17 schreef MissX het volgende:
nee niet dubbel gekruisd, dat kruisen vind ik juist niet mooi
aaargh kan alleen maar plaatjes vinden die ik niet kan linken
plaatje gevonden
[afbeelding]
zo heb ik mijne dus ook
Ehm je moet hiervoor 2 veters per schoen hebben, in verschillende kleuren, of niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:19 schreef Uddel het volgende:
Ja MissX ik weet wel wat je bedoelt, gewoon recht zoals op de foto in de startpost, maar dan met alle gaatjes.. Dus een rij ertussen... Tenminste, dat denk ik dat je dat bedoelt.. Correct me if i'm wrong..
I.z.g.st > Dambordje? Vertel vertel vertel...
Yep.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:14 schreef DonSauza het volgende:
ja idd, sjonnie schoenen zijn het!!
erg uit en stront lelijk!
niet is ws gewoon slijtage heb ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:35 schreef Uddel het volgende:
Die van mij hebben door feesten op m'n rechterschoen een donkerbruinige vlek zitten... Door combi van alcohol/modder ja... enig idee hoe ik dat schoon krijg?
Gabbertijd gemist dan?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:29 schreef Uddel het volgende:
I.z.g.st > Het zijn niet van die skateschoenen ofzo waar je zo opvallend mogelijke veters in wilt hebben
Nee, is geen slijtage, is echt smerigheid, zo lang heb ik ze ook nog niet.. Maar dat voorop de neus, dat is van die rare stof... hoe krijg ik dat schoon?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:23 schreef MissX het volgende:
[..]
niet is ws gewoon slijtage heb ik ook
en * Uddel is geen sjonnie
Ik moet eerlijk bekennen... toen was ik nog maar een klein jochie...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:14 schreef I.z.g.st het volgende:
[..]
Gabbertijd gemist dan?
Zo liepen er behoorlijk veel rond hoor. Ik zelf niet, ik had ze altijd zoals eerder aangegeven.
Oh jij hebt van die suede, ms met suedeschoonmaakmiddel? Ik vond de kleurencombi's ook wel mooi bij die suede. Maar vind dat geen optie om te kopen, omdat ze dus niet schoon zijn te krijgen. Voor uitgaan wil ik alleen maar leren, want dat is doekie erover heen na feest en schoon.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:35 schreef Uddel het volgende:
[..]
Nee, is geen slijtage, is echt smerigheid, zo lang heb ik ze ook nog niet.. Maar dat voorop de neus, dat is van die rare stof... hoe krijg ik dat schoon?
Edit: Waarom is die tekst nu weer rood? Had ik niet om gevraagd...
Ja, die heb ik ja.. volgende keer neem ik ook die met die leren neus, dat maakt veel fijner schoon...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:54 schreef MissX het volgende:
[..]
Oh jij hebt van die suede, ms met suedeschoonmaakmiddel? Ik vond de kleurencombi's ook wel mooi bij die suede. Maar vind dat geen optie om te kopen, omdat ze dus niet schoon zijn te krijgen. Voor uitgaan wil ik alleen maar leren, want dat is doekie erover heen na feest en schoon.
En met die suede en die met gewone stof op de neus krijg je gewoon nooit echt goed schoon.
Toch raar dat er nieuwe modellen/kleurencombi's van classics uitgekomen zijn he?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:55 schreef ook_gek het volgende:
ik kan het verleden met rust laten. Dus voor mij geen air max meer
Nike had gewoon nog een zooi liggen. En die verkopen ze nu weer
Ik heb vroeger echt alle modellen gehad van nike
Elke keer als er nieuwe uit ware kocht ik ze. Met als gevolg dat ik soms 3X per maand nieuwe schoenen hadEn die dingen koste gewoon 300 GULDEN
Wat heb je die veters lelijk strak in je classics zitten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:36 schreef MikeAir het volgende:
Ik vind de air max classics ook superschoenen. Zelf heb ik drie paar (naast andere soorten nikes), die ik zo ongeveer overal voor gebruik... Ik koop juist wel de nubuck-varianten, omdat ik die het mooiste vind. Helaas komen er de laatste tijd geen versie van nubuck meer in de winkel![]()
Op de foto zie je mijn nubuck classics van oud naar nieuw..
[afbeelding]
Oja, ik heb ook nog even een detailfoto bijgevoegd hoe ik de veters heb zitten...
[afbeelding]
dude, dat verklaart echt alles!quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:26 schreef I.z.g.st het volgende:
[..]
Ehm je moet hiervoor 2 veters per schoen hebben, in verschillende kleuren, of niet.
BOVENAANZICHT SCHOEN:
<--- hier zit de tong
XOXOX
OXOXO
XOXOX
OXOXO
XOXOX
<----- hier is de neus
de xjes is dus 1 veter, en de otjes is de andere veter.
Nubuck?quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:36 schreef MikeAir het volgende:
Ik vind de air max classics ook superschoenen. Zelf heb ik drie paar (naast andere soorten nikes), die ik zo ongeveer overal voor gebruik... Ik koop juist wel de nubuck-varianten, omdat ik die het mooiste vind. Helaas komen er de laatste tijd geen versie van nubuck meer in de winkel![]()
Op de foto zie je mijn nubuck classics van oud naar nieuw..
[afbeelding]
Oja, ik heb ook nog even een detailfoto bijgevoegd hoe ik de veters heb zitten...
[afbeelding]
Die stof waar eerder over gesproken werd als suede, heet ook wel nubuck. Bij Nike in ieder geval wel, want deze classics hebben in de typeomschrijving de letters NB meegekregen... (Nike Air Max Classic BW NB)quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:41 schreef Uddel het volgende:
[..]
Nubuck?
Die voorste is echt te strak ja, die achterste (witte), is het mooist..quote:Op zondag 11 april 2004 15:58 schreef arjenboy het volgende:
MikeAir, waarom heb je de veters van je classics zo strak getrokken?
Vlak voordat die foto gemaakt werd, had ik mijn classics uitgeleend aan een vriend... die heeft de veters zo strak aangetrokken. Ik heb ze zelf ook liever wat losser, maar dat paar draag ik eigenlijk niet meer, dus ik heb ze zo laten zitten...quote:Op zondag 11 april 2004 15:58 schreef arjenboy het volgende:
MikeAir, waarom heb je de veters van je classics zo strak getrokken?
Tip voor als je in Apeldoorn woont: Die merkkledingwinkel zonder naam tegenover de ingang van de Oranjerie (bij de trappen), zijn ze nu 109 euro..quote:Op woensdag 14 april 2004 23:09 schreef vogeltje het volgende:
het wordt weer tijd voor nieuwe bij mij![]()
maar loopt wel super lekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:54 schreef Repeat het volgende:
op die manier wordt je hele punt verwrongen doordat je vooraan die veters zo strak aangetrokken hebt. ziet er erg wazig uit imo.
hahaha, dit is echt debiel. nog nooit iemand gezien die z'n veters zo strikt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:18 schreef arjenboy het volgende:
[..]
maar loopt wel super lekker.
Dat is geen porum joh.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:39 schreef arjenboy het volgende:
heb de veters sinds een tijdje wat anders in mijn classic. loopt veel lekkerder
[afbeelding]
ja dat is ongeveer ook de samenvatting van mijn reply jahquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is geen porum joh.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:39 schreef arjenboy het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze heeeerlijk zitten, m'n duurste schoenen tot nu toe en m'n fijnste schoenen..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:04 schreef GiSH het volgende:
waren ooit eens mijn bijna duurste schoenen, maar liepen voor geen meter en nu worden ze nog verkocht....
Zo heb ik ze, maar dan met alle gaatjes vol..quote:Op woensdag 7 april 2004 17:50 schreef Miss_mini het volgende:
Ik heb ook 2 paar ervan nu nog staan, k moet zeggen dat het heerlijke schoenen waren alleen loop ik er niet meer op.
[afbeelding]
die heb ik,allleen de veters heb ik hetzelfde zoals MissX ze heeft
Ik heb ook nog zilvere nike,s met een roze nike teken erop...nog helemaal nieuw,iemand ze kopen maat 41
Zit je nou reacties uit te lokken of wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:39 schreef arjenboy het volgende:
-Edit-
Foto weg
Ik wou al zeggen, die foto kwam me bekend voor, volgens mij had ik daar al eens op gereageerdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zit je nou reacties uit te lokken of wat?
Bedoel.. in het andere topic kreeg je zeer veel negatieve reacties op dezelfde foto.
Weet je zeker dat je niet een paar maten te groot heb gekocht?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:54 schreef arjenboy het volgende:
heb ze nu zo >
Mijn god wat doe je ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:39 schreef arjenboy het volgende:
-Edit-
Foto weg
Niet op reageren.. betreffende user kickt op aandacht rondom zijn wijze van strikkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mijn god wat doe je ?![]()
Haal lekker bij de Scapino die nep nike's ofzo djiez dit is gewoon zonde![]()
* Oxylus_ ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:24 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Heb ze eigenlijk al jaaaaaaaaren zo
zwart wit is er weer hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
^^ En zo deed ik ze dus ook altijd.
Heb eigenlijk geen classics meer, m'n oude paren zijn allemaal afgeragd en ik heb een jaar terug toch maar kisten gekocht ivm werk enzo, en ben ze nu vrije tijd gaan dragne omdat ik er toch al aan gewend ben.. Maar dat komt ook omdat ik eigenlijk nooit meer mooie originele leer classics in de winkel zie staan. Zwart met wit teken ofzo.. Dus het is wachten. Vind het wel erg debiel, dat ze elk seizoen verschillende kleuren hebben, en niet gewoon het hele seizoen door, straks kan je 4 jaar wachten voordat je eindelijk weer een paar ziet dat je mooi vind :|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef Slickrick het volgende:
Ik doe ze zo al zolang als ik nike's heb :
[afbeelding]
Zwarte maxies met witte logo's? Die zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
^^ En zo deed ik ze dus ook altijd.
Heb eigenlijk geen classics meer, m'n oude paren zijn allemaal afgeragd en ik heb een jaar terug toch maar kisten gekocht ivm werk enzo, en ben ze nu vrije tijd gaan dragne omdat ik er toch al aan gewend ben.. Maar dat komt ook omdat ik eigenlijk nooit meer mooie originele leer classics in de winkel zie staan. Zwart met wit teken ofzo.. Dus het is wachten. Vind het wel erg debiel, dat ze elk seizoen verschillende kleuren hebben, en niet gewoon het hele seizoen door, straks kan je 4 jaar wachten voordat je eindelijk weer een paar ziet dat je mooi vind :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |