helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:52 schreef Guusie het volgende:
[..]
Ja en dan teveel betalen, voor microsoft crap
Ik word zo focked up van jouquote:Op zondag 28 maart 2004 22:49 schreef gieling het volgende:
[..]
helemaal mee eens
*gielings alter ego komt weer aanstruinen
Meld..quote:Op maandag 5 april 2004 17:05 schreef Sandyman het volgende:
Zijn er ook mensen die dit spel veelvuldig online spelen?
[FTL] Guusie , ik ben alleen niet dat goud ofzo, nog die 2 streepies, ik speel heeeel veeel respwan!quote:Op maandag 5 april 2004 20:05 schreef Kremers het volgende:
Wat is jullie online naam? Mijne is Lt Wacko
Ah keej dankjewel...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:20 schreef droedel het volgende:
je kan de ps2 headset van logitech voor om en nabij 40 euro kopen. Dus ik zou de set met socom 2 kopen mede omdat deze een goede headset heeft voor minder geld...
65,99 euro bij www.dvdzone2.nl
Das wel heeel goedkoop, ik heb er ¤57,99 voor betaald via cdwow.nlquote:Op donderdag 8 april 2004 16:21 schreef TAG-Speedy het volgende:
¤ 49,99 incl headset bij de Mediamarkt in Enschede en Hengelo, heb er net 1 opgehaald, ben benieuwd of het echt zo tof is als ze zeggen. En maar is snel achter een netwerkadapter aan.
Nieuwe clannaam, niet nieuwe clan FTL vonden we eigenlijk nergens opslaan kwam ik later achter toen hebben mijn leaders het OSK genoemd: Online Serial Killersquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:23 schreef Guusie het volgende:
[..]
[OSK] Guusie , ik ben alleen niet dat goud ofzo, nog die 2 streepies, ik speel heeeel veeel respwan!
Het is ongeveer 10 cooler met headset.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:55 schreef Hatrixx het volgende:
Kheb Socom 1 nooit gespeeld, maar onwijs goeie dingen over beide dus wil socom II kopen.. of moet ik eerst deel 1 spelen? en hoeveel cooler is het als je met headset speelt???
Lalalalalalalala zij iemand daar dat de xbox een harde schijf heeft?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:31 schreef Sandyman het volgende:
Ik heb ook alleen maar lof over het spel. Echt supergaaf. Allen vind ik het een beetje belachelijk dat het 3(!) MB van je memorycard nodig heeft... Nu moet ik dus alsnog een extra 30 euro uitgeven omdat ik het anders niet kan opslaan :s
Ja, je kan er schijnbaar gewoon een usb toetsenbord en muis op aan sluiten en dan kan je daarmee spelen... Straks hier ff wat meenemen op het werk om dat te proberen...!quote:Op maandag 12 april 2004 22:59 schreef TAG-Speedy het volgende:
Kan het met een muis en tb dan? Gewoon met de controller hier, gaat prima in singleplay ... morgen ff een BBA kopen en dan zien we welVind het juist leuk met de controller, lekker vanuit bed een beetje knallen ipv achter een tafel/bureau zitten met tb en muis voor je. Dan pak ik de pc wel.
Zou kunnen ja, ik zal het eens een keer proberen en dan weet ik het wel te vertellen... Offline is het ook een tof spel volgens mij... Online helemaal, alleen ben ik nog niet zo goedquote:Op dinsdag 13 april 2004 09:10 schreef TAG-Speedy het volgende:
Maar dan vervalt de headset vast, maar ben benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |