Maakt niet uit, hou ik toch niet vanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:31 schreef The-Chosen1 het volgende:
ik zou er helemaal niet na toe gaan , weet je wel hoe duur drank daar is
de stad van zlatan..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:48 schreef BlaZ het volgende:
|Stockholm is groter als je naar huis wilt ook stukken verder rijden.
stockholm is erg duur
Malmö is dichtbij Kopenhagen voor de grote stad. (+/- 40 minuten met trein)
Alles is goedkoper in Malmö
Malmö is meer van een ghettostad; Veel immigranten, klote wijken...
kost 33% meerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:51 schreef Halinalle het volgende:
Zonder twijfel: Stockholm
Malmö is stuk warmer als Stockholm vooral swinters is het stukken beter in het zuiden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:29 schreef Klonk het volgende:
Ik hoef niet zonodig in een "echte" stad te wonen, dus das alvast een punt voor Malmo.
Weet iemand hoe het met het weer zit, is de oostkust kouder en de westkut natter ?
Je verdient er ook 33% meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
kost 33% meer
maareh stockholm is niet zo geweldig.
Als ut kan ga naar Kopenhagen.....
Jaloers!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:25 schreef Klonk het volgende:
Mijn vriendin kan voor haar werk naar Zweden verhuizen (uiteraard samen met mij natuurlijk), in eerste instantie voor een jaar, maar als het ons bevalt is voor altijd ook mogelijk, we gaan zelf in Mei eens kijken.
Maar ben in het vooraf wel benieuwd, het bedrijf waarvoor mijn vriendin werkt heeft vestigingen in Stockholm en Malmo, nu ben ik dus nieuwsgierig wat volgens zweden kenners leuker wonen is Stockholm of Malmo en waar het landschap mooier is enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |