Niks aan de hand, ik neem thuis ook de telefoon weleens op met vermelding van de bedrijfsnaam eerst.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:03 schreef Verbal het volgende:
...als je op een felicitatiekaart voor een collega je felicitatie ondertekent met V.![]()
V.
Dat heb ik met imho.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:18 schreef Fixxxer het volgende:![]()
ach ik heb wel eens dat ik irl 'lol' wil zeggen.
Heeeeel herkenbaarquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:28 schreef Frollo het volgende:
Ik ben voorzichtig begonnen met het in mijn omgeving introduceren van "Mijn [...] wat doe je".
Dat staat hier nu zo vaak te lezen eh, dat ze dat gebruiken in het dagelijks leven, maar waar slaat het in godsnaam op?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:28 schreef Frollo het volgende:
Ik ben voorzichtig begonnen met het in mijn omgeving introduceren van "Mijn [...] wat doe je".
Tja, ik kan nu twee dingen doen. Ik kan zeggen 'STFU newbie' of ik kan je netjes op weg helpen. Nou ben ik veel te aardig om te newbie-bashen, dus verwijs ik je naar het topic waar het allemaal mee begon:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:58 schreef leonieke het volgende:
Dat staat hier nu zo vaak te lezen eh, dat ze dat gebruiken in het dagelijks leven, maar waar slaat het in godsnaam op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |