abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2014 @ 15:12:37 #201
11102 knep
Mountainfreak
pi_141110337
Vorige week nog de bus gepakt tussen Catania en Messina en nog tussen Messina en Milazzo.
Allemaal prima te doen en eigenlijk sneller dan de trein.
  zondag 15 juni 2014 @ 15:14:48 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141110421
Mijdt plekken als Taormina trouwens, vreselijk toerisme
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141116920
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef andersdenkende het volgende:
Cefalu, Trapani, Palermo zijn erg leuk :)
Ja, is Trapani toch best nog leuk? Wij komen daar aan maar gaan direct door naar Palermo. Omdat ons vliegtuig terug al om 9 uur 's morgens vertrekt, slapen we ook een nachtje in Trapani. Moeite waard om daar een heel dagje van te maken?
pi_141117336
quote:
7s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:30 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ja, is Trapani toch best nog leuk? Wij komen daar aan maar gaan direct door naar Palermo. Omdat ons vliegtuig terug al om 9 uur 's morgens vertrekt, slapen we ook een nachtje in Trapani. Moeite waard om daar een heel dagje van te maken?
ik vind persoonlijk van wel! Ik ben daar toen geweest met een uitwisselingsproject voor school en daar zijn we bijna een hele dag geweest en ik heb me prima vermaakt. Bedenk je ook dat je tussendoor ergens kunt eten he, voor de lunch en ook het avondeten. Tussendoor kun je het strand op even wandelen en het is wel even leuk om gewoon wat rond te slenteren daar. Als ik het me goed herinner kun je daar een 'berg(je)' op wandelen en eenmaal boven heb je echt prachtig uitzicht over zee en stadje. Maar ik weet niet helemaal zeker of dat nou in Trapani was. Misschien is er iemand anders hier die het zich eventueel wel herinnert/het wel weet!
pi_141117413
Vanuit Trapani is een kabelbaan naar Erice, bedoel je dat? Daar waren we dan weer wel erg benieuwd naar.
pi_141117749
Erice is wel leuk voor het uizicht en de heerlijke gebakjes. Verder heel toeristisch en het kasteel/ruïne is over te slaan zonder dat je iets mist. Trapani zelf ben ik niet in geweest.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:50:33 #207
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_141241216
Vlucht,hotelletje en auto geboekt *O* in augustus n paar dagen sicilie. Oostkust, dicht bij de etna en dicht bij de zee O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:55:16 #208
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_141556243
iemand hier al eens naar Riserva Naturale Cavagrande del Cassibile geweest O+ ? ziet er op foto's supergaaf uit :D
  donderdag 26 juni 2014 @ 08:01:19 #209
45206 Pietverdriet
pi_141564881
Niet geweest, maar ziet er idd gaaf uit.
pi_141718341
Vorig weekend 4 dagen in Taormina geweest O+ wat een leuk dorp en wat een geweldig lekker eten zeg!
Ik mis de broodjes, pasta en pizza al :(
PSN: Metal_Akilla
pi_141718389
Wij gaan woensdag richting Palermo en omgeving. Iemand toevallig nog restauranttips? :9.
pi_142165896
Wij zijn vorige jaar naar de oostkust geweest in de buurt van Siracusa. Cavagrande was geweldig leuk. Het vraagt wel wat van je conditie om er te komen. Het pad is stijl en redelijk lang. Het is er ook best druk, maar toch de moeite waard. Ik vond Pantalica misschien nog wel mooier en vergeet vooral ook het natuurgebied Vendicari niet. Mooi gebied met heerlijke rustige stranden.

In september zitten we 2 weken net buiten Trapani met huurauto. Iemand nog tips voor de west/noordkust?
pi_142166285
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef Peak het volgende:

In september zitten we 2 weken net buiten Trapani met huurauto. Iemand nog tips voor de west/noordkust?
Zoutmolentjes bij Trapani/Marsala, Erice, wandeling maken in Zingaro, tempels in Segesta, Palermo+Monreale, natuurpark Madonie, Cefalu, eilandje(s) bezoeken vanaf Milazzo.

En dan heb je nog een week over ;)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_142166296
Ik weet wel een heel, echt heel leuk restaurant in Castelmola : Callo Gedrone
Echt, je mot ff zoeken waar het zit en door het uiterlijk heenkijken maar geweldig.
Een familierestaurantje waar die mama in de keuken staat met dochters en haar zoon (die na het koken lekker bij je komt zitten kleppen spreekt goed engels)
(“Riccardo, Roberto, Irene and their mother Maria wait for you on their flowered sunny terrace with a view on the Etna”)

http://www.tripadvisor.nl(...)_Messina_Sicily.html
  vrijdag 11 juli 2014 @ 15:53:06 #215
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142173851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wel een heel, echt heel leuk restaurant in Castelmola : Callo Gedrone
Echt, je mot ff zoeken waar het zit en door het uiterlijk heenkijken maar geweldig.
Een familierestaurantje waar die mama in de keuken staat met dochters en haar zoon (die na het koken lekker bij je komt zitten kleppen spreekt goed engels)
(“Riccardo, Roberto, Irene and their mother Maria wait for you on their flowered sunny terrace with a view on the Etna”)

http://www.tripadvisor.nl(...)_Messina_Sicily.html
yay voor restauranttips *O*
pi_142318147
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:09 schreef mjan het volgende:

[..]

Zoutmolentjes bij Trapani/Marsala, Erice, wandeling maken in Zingaro, tempels in Segesta, Palermo+Monreale, natuurpark Madonie, Cefalu, eilandje(s) bezoeken vanaf Milazzo.

En dan heb je nog een week over ;)
Dat weekje over klinkt prima. Die vullen we met zon, zee, strand en lekker eten en drinken ;-)
pi_142318175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef Peak het volgende:
Wij zijn vorige jaar naar de oostkust geweest in de buurt van Siracusa. Cavagrande was geweldig leuk. Het vraagt wel wat van je conditie om er te komen. Het pad is stijl en redelijk lang. Het is er ook best druk, maar toch de moeite waard. Ik vond Pantalica misschien nog wel mooier en vergeet vooral ook het natuurgebied Vendicari niet. Mooi gebied met heerlijke rustige stranden.

Eilanden voor de kust bij Trapani zijn leuk (Favignana, Levanzo, Marettimo)
pi_142600861
Hello. Volgende week vertrek ik met mijn broertje en mijn ouders voor een week naar Sicilie.

Nu is mijn pa sowieso niet zo van het buitenland, en raakt hij nogal snel gestressd in steden met te opdringerige straatverkopers en waar te veel Chaos heerst.

Ik vraag mij derhalve af of Palermo een leuke stad is om te bezoeken met bovengenoemde gezelschap of is het echt een vieze oude stinkstad zoals ik wel eens hoor?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:43:10 #219
45206 Pietverdriet
pi_142600923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:41 schreef James_R het volgende:
Hello. Volgende week vertrek ik met mijn broertje en mijn ouders voor een week naar Sicilie.

Nu is mijn pa sowieso niet zo van het buitenland, en raakt hij nogal snel gestressd in steden met te opdringerige straatverkopers en waar te veel Chaos heerst.

Ik vraag mij derhalve af of Palermo een leuke stad is om te bezoeken met bovengenoemde gezelschap of is het echt een vieze oude stinkstad zoals ik wel eens hoor?
Doen!
Lachu
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:49:00 #220
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_142601230
Wat wil je? Beetje shoppen en terras/restaurant pakken kan er prima. Musea, oude gebouwen ed. ook genoeg.
Centrum is geen chaos/pauperbende. Bedenk goed hoe je vervoer gaat regelen. Parkeren in centrum op straat is moeizaam. Overal staan aanwijsnegers :P die je naar een lege parkeerplaats sturen, tegen betaling en indien beschikbaar.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_142602164
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Hyperdude het volgende:
Wat wil je? Beetje shoppen en terras/restaurant pakken kan er prima. Musea, oude gebouwen ed. ook genoeg.
Centrum is geen chaos/pauperbende. Bedenk goed hoe je vervoer gaat regelen. Parkeren in centrum op straat is moeizaam. Overal staan aanwijsnegers :P die je naar een lege parkeerplaats sturen, tegen betaling en indien beschikbaar.
Ik ben gek op Palermo. Maar het is natuurlijk wel een chaos. En een ontzettende herrie. Ik zou er met een gezelschap zoals hierboven beschreven echt niet heen gaan.
pi_142603755
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Hyperdude het volgende:
Gewoon een beetje door de stad heenlopen zonder te veel gevaarlijke verkeessituaties/opdringerige mensen. Vervoer zal per OV gaan dus parkeren is geen issue. Thanx iig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik ben gek op Palermo. Maar het is natuurlijk wel een chaos. En een ontzettende herrie. Ik zou er met een gezelschap zoals hierboven beschreven echt niet heen gaan.
Maar is het een must see als je op Sicilie bent of is dat iets te veel van het goede?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:57:22 #223
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_142608343
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ben er een paar keer geweest. Sept-okt en mei.
Vind het wel meevallen qua chaos. Wel jaren in A'dam en New York gewoond :)

Ik vind het zeker een dag waard.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:11:41 #224
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_142608976
Zeker weten, Palermo moet je gezien hebben, al is het alleen maar vanwege de verschillende bouwstijlen die de stad rijk is. Enige is dat er een uur lang een zwerfhond met mij meeliep.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_142610090
Zeker, Palermo is prachtig! En supergezellig. Die wijjk waar ze de hele dag sardientjes bakken op straat en die straat met al die gezellige terrassen en clubs 's avonds (ben de naam even kwijt). Verder natuurlijk prachtige gebouwen etc. Maar het ging even over de vraag van James R. Zoals hij vader R. beschrijft denk ik niet dat je die man er een plezier mee doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')