abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106955874
We zitten nu hier te kijken; http://www.autohuren.nl/quote.php?qid=16345664&h=1J17cMkp

Europcar verhuurt daar.. mooie prijs en zit verzekering bij..

Zij zeggen;
Minimum leeftijd bestuurder 18 Extra bestuurders dienen zich terplaatse op te geven en te betalen (de kosten zijn voor de gehele huurperiode). Voor bestuurders van 18 tot en met 24 jaar zal terplaatse een jonge bestuurders toeslag worden gevraagd (de kosten worden voor de gehele periode gerekend).

Ik ben 23 jaar dus zal wat extra moeten betalen.. maar er staat niks bij van hoeveel die kosten zijn.. Zal toch niet heel erg duur zijn?
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:15:33 #127
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_106956094
Let vooral ff op je blijvend eigen risico.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_106956313
Inclusief:
De huursom is inclusief Afkoop Eigen Risico (CDW) met een Blijvend Eigen Risico van circa EUR 250.00.
De huursom is inclusief Diefstalverzekering (TP) met een Blijvend Eigen Risico van circa EUR 435.00.

Exclusief:
Optionele dekking kan ter plaatse beschikbaar zijn met een toeslag. Deze optionele dekking reduceert het Blijvend Eigen Risico.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:51:40 #129
43642 Bayswater
pi_106957338
250 is goed te doen. Organisatie heb ik nooit gehuurd, dus ik kan er niets over zeggen.
Life lies a slow suicide
pi_106959679
Kosten voor onder de 25 zijn meestal fors.
pi_106960896
Net een site gezien waar de bijbetaling 18 euro was voor bestuurders onder de 25..
pi_106990176
Bij Europcar kun je betalen met creditcard maar dit moet de creditcard zijn van iemand van ons.. Ook als we gewoon daar zouden willen boeken moeten we een creditcard op naam hebben (dus niet van iemand van onze familie ofzo) ..

"De hoofdbestuurder van de auto dient in het bezit te zijn van een creditcard op eigen naam. Dit in verband met de borgstelling ter plaatse."

is dit altijd zo? Zijn er bedrijven die auto's verhuren die dit anders doen?

[ Bericht 21% gewijzigd door Laer op 19-01-2012 15:48:56 ]
pi_106997426
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:50 schreef Laer het volgende:
Bij Europcar kun je betalen met creditcard maar dit moet de creditcard zijn van iemand van ons.. Ook als we gewoon daar zouden willen boeken moeten we een creditcard op naam hebben (dus niet van iemand van onze familie ofzo) ..

"De hoofdbestuurder van de auto dient in het bezit te zijn van een creditcard op eigen naam. Dit in verband met de borgstelling ter plaatse."

is dit altijd zo? Zijn er bedrijven die auto's verhuren die dit anders doen?
Ik denk dat de meeste bedrijven niet echt happig zijn om gestolen creditcards te accepteren, nee. :)
pi_107003405
We gaan nu proberen om daar ter plekke wat te regelen.. als iemand een adresje heeft in Palermo waar je geen creditcard hoeft te gebruiken dan hoor ik het graag :P

We zien het wel!
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:29:04 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107003678
Waarom vraag je geen cc aan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107009196
Omdat we zaterdagmorgen vertrekken en dat dus te laat is.
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:38:46 #137
43642 Bayswater
pi_107785093
Iemand ooit nog wat van Laer vernomen, of zal hij ontvoerd zijn door de Mafia?
Life lies a slow suicide
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:05:31 #138
45206 Pietverdriet
pi_107787988
Maffia laat toeristen met rust, toerisme brengt geld binnen.
pi_107788555
Maar misschien viel hij hen wel lastig.....
pi_107863711
Haha ik leef nog hoor!

Hebben een ontzettend vette trip gehad, de omgeving daar is echt magisch mooi.

Palermo is een hele coole stad, bezienswaardigheden genoeg! Wel erg smerig en je moet de juiste plekken weten om een drankje te scoren (er zijn genoeg vette straten vol met discotheken/kroegen).

De trip naar Corleone was helemaal vet, ben erg blij dat ik het daar allemaal een keer gezien heb, je hebt echt mooie plekken daar om over het dorp uit te kijken enzo. We wilden om 5 uur terug gaan, maar het bleek dat om half 5 de laatste bus richting Palermo ging. Taxi was niet meer te krijgen dus hebben we bij de toeristen informatie gevraagd voor een hotel. We konden voor 25 euro ergens slapen, ideaal. Bleek echter dat het een heel woonhuis was, vol met eten waar we gebruik van mochten maken haha, ideaal!

Anti-Maffia museum was erg interessant om eens te bekijken. Corleone is verder niks speciaals, maar gewoon tof om eens te bezoeken als je geinteresseerd bent in de Maffia.

We hebben uiteindelijk de bus gepakt naar Corleone, dat kostte 5 euro. Denk dat we met de auto nooit veilig aan waren gekomen haha, wat een gekkenhuis daar.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:50:05 #141
45206 Pietverdriet
pi_107863765
Mijn man kan nog gillend wakker worden van een autorit door Messina, LOL
pi_107863997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:47 schreef Laer het volgende:
Haha ik leef nog hoor!

Hebben een ontzettend vette trip gehad, de omgeving daar is echt magisch mooi.

Palermo is een hele coole stad, bezienswaardigheden genoeg! Wel erg smerig en je moet de juiste plekken weten om een drankje te scoren (er zijn genoeg vette straten vol met discotheken/kroegen).

De trip naar Corleone was helemaal vet, ben erg blij dat ik het daar allemaal een keer gezien heb, je hebt echt mooie plekken daar om over het dorp uit te kijken enzo. We wilden om 5 uur terug gaan, maar het bleek dat om half 5 de laatste bus richting Palermo ging. Taxi was niet meer te krijgen dus hebben we bij de toeristen informatie gevraagd voor een hotel. We konden voor 25 euro ergens slapen, ideaal. Bleek echter dat het een heel woonhuis was, vol met eten waar we gebruik van mochten maken haha, ideaal!

Anti-Maffia museum was erg interessant om eens te bekijken. Corleone is verder niks speciaals, maar gewoon tof om eens te bezoeken als je geinteresseerd bent in de Maffia.

We hebben uiteindelijk de bus gepakt naar Corleone, dat kostte 5 euro. Denk dat we met de auto nooit veilig aan waren gekomen haha, wat een gekkenhuis daar.
Noem eens wat straten met vette kroegen in Palermo aub, die heb ik over een paar maanden namelijk nodig.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_107864761
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als je in Palermo overnacht, moet je naar het straatje Via Chiaveterri gaan 's avonds. Beregezellig tjokvol cafeetjes en restaurantjes. Als je vroeg in de avond een aperitief neemt wordt je ook nog eens volgestopt met allerlei lekker hapjes. Vaak neem je dan teveel zodat je al geen honger meer hebt, maar gelukkig kijkt er niemand raar op als je om 23.00 uur pas echt gaat eten.
Die Via Chiaveterri dus en vandaar uit de hoek om. Maar ook er tegenover (grotere weg oversteken) plein met veel hippe tenten.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:12:21 #144
43642 Bayswater
pi_107866185
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:47 schreef Laer het volgende:

Heeft wel zijn charmes hoor :D In Nederland kan ik mij juist soms ergeren aan dat getrut in het verkeer.
Life lies a slow suicide
pi_107869947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Die Via Chiaveterri dus en vandaar uit de hoek om. Maar ook er tegenover (grotere weg oversteken) plein met veel hippe tenten.
grazie
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_107891333
Ook zeker de Via Dei Candelai bezoeken, erg vette straat!

En een straatje (of eigenlijk plein) waar een erg vette pub zit, was het op zaterdagavond echt ontzettend druk en gezellig, maar weet niet meer hoe die heet.. kan ik nog even navragen.
pi_109418118
Sicilië O+
pi_109418163
Etna, vorig jaar juli:

vrijdag 23 maart 2012 @ 09:03:02 #149
283085 TWP
kassalade
pi_109418385
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:49 schreef LieLie het volgende:
Sicilië O+
:)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:37:26 #150
11102 knep
Mountainfreak
pi_109419100
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Berggebied ten noorden van de etna is prachtig en geheel onbekend
Je bedoelt waarschijnlijk Le Madonie, prachtig inderdaad _O_.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')