Pai is een inzittendenverzekering, heb je in principe niet nodig. CDW en diefstalverzekering bedoel ik, en dan niet degene dat Auto Europe het terugbetaalt. Je kan ze herkennen aan de melding Geen blijvend eigen risico, dekt ook schade aan ruiten & banden. Iets duurder, maar je hebt niets aan je hoofd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Laer het volgende:
[..]
Ik zit nu op de site van Auto Europe te kijken.. inderdaad mooie prijzen om een auto te huren..
Met afgekocht naar 0, bedoel je dan de Protection plus en de PAI plus kosten? Of wat is PAI?
Thanks!
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen (misschien kun je het googlen), maar mijn ervaring is dat juist eerder op maandag musea en zo gesloten zijn. Dacht ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef Laer het volgende:
Laatste vraag van mijn kant (voor nu);
We zijn daar van a.s. zaterdag tot dinsdag.. we willen of zondag, of maandag de auto pakken om een ronde te rijden.. route zal iets zijn als; Palermo (auto huren) -> Ficuzza -> Corleone -> Poggioreale -> Monreale -> Palermo (auto terugbrengen)..
Is het zo dat op zondag het meeste gesloten is daar? Denk aan het mafia museum in Corleone.. is het dus verstandiger om op maandag te gaan, of maakt het daar geen verschil in dag?
Ah dat is een goeie tip, thanks! Cafeetjes bezoeken waren we inderdaad van plan!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen (misschien kun je het googlen), maar mijn ervaring is dat juist eerder op maandag musea en zo gesloten zijn. Dacht ik.
Als je in Palermo overnacht, moet je naar het straatje Via Chiaveterri gaan 's avonds. Beregezellig tjokvol cafeetjes en restaurantjes. Als je vroeg in de avond een aperitief neemt wordt je ook nog eens volgestopt met allerlei lekker hapjes. Vaak neem je dan teveel zodat je al geen honger meer hebt, maar gelukkig kijkt er niemand raar op als je om 23.00 uur pas echt gaat eten.
Zal ik doen! Heb trouwens ondertussen het een en ander gevonden over het Piazza Falcone e Borsellino en dat daar in de buurt het oude huis van Toto Riina moet zijn.. maar damn, wat is het moeilijk om hier informatie over te vinden zeg..quote:Op zondag 15 januari 2012 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het kan natuurlijk toch wel leuk zijn, laat eens weten hoe het was als je terug bent?
Verschilt per aanbieder. Sommige verhuren überhaupt geen auto's aan 25- of minder dan 5 jaar rijbewijs. Al zullen ze in Italië wel iets makkelijker zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef Laer het volgende:
Oke, final question dan; komen er extra kosten bij als je onder de 25 jaar bent en een auto huurt? Zoja, hoeveel zijn die kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |