abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2004 @ 06:25:29 #101
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17769417
owja effe voor het ontopic gedeelte..
Is het iemand opgevallen dat ze nu weer in de media lopen te huilen dat journalisten door de spaanse regering gedwongen werden om de schuld op de ETA te schuiven.
sinistere humor

berichtgeving verschuift spontaan ( kuch ) geheel naar al Qaeda . uiteraard niet onder druk van regeringen of andere belangengroeperingen
van "dezelfde explosieven die ETA altijd gebruikt" naar "explosieven die ETA al tijden niet meer gebruikt" etc..
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  woensdag 17 maart 2004 @ 07:14:04 #102
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17769538
update : de explosieven blijken van amerikaanse makelij.. afkomstig van Instantel in NY
  woensdag 17 maart 2004 @ 09:53:52 #103
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17770861
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:30 schreef MokroKees het volgende:

[..]

LOL alsof ik dan niet wat spectulairders kan verzinnen dan computerproblemen en een vakantie..
[..]

*opzoeken doet* Geraldo en Ricki lake zijn... euhm... Joods..
De rest reageer je uiteraard niet op, zoals je lachwekkende stelling dat 'de joden' de grootste XTC-producten zijn terwijl dat gezellig de NLe autochtone drugsmaffia is.

Of nee wacht, dat zijn natuurlijk ook joden.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  FOK!fotograaf woensdag 17 maart 2004 @ 09:56:51 #104
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17770922
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 06:25 schreef MokroKees het volgende:
Is het iemand opgevallen dat ze nu weer in de media lopen te huilen dat journalisten door de spaanse regering gedwongen werden om de schuld op de ETA te schuiven.
sinistere humor
Journalisten die huilen dat ze gedwongen werden om alle schuld op de ETA te gooien, LOL! Zijn dat dezelfde journalisten die altijd zo trots zijn op hun onafhankelijke berichtgeving? Het is de eigen fout van de media dat ze alle berichten van de overheid zonder enige kritische kanttekening overnemen, niet de schuld van de overheid. Het is logisch dat die overheid toen graag in hun eigen voordeel wilde speculeren.
quote:
berichtgeving verschuift spontaan ( kuch ) geheel naar al Qaeda . uiteraard niet onder druk van regeringen of andere belangengroeperingen
van "dezelfde explosieven die ETA altijd gebruikt" naar "explosieven die ETA al tijden niet meer gebruikt" etc..
Het blijft lollig om te lezen dat ze eerst zeuren dat ze verkeerde info klakkeloos door hebben gesluisd, en dat ze nu met AQ weer hetzelfde doen. Ze slikken alles zomaar en brengen het als vaststaande feiten. Je hoort ze nergens zeggen welke zaken er nog meer mogelijk zijn. Ze richten de publieke opinie gelijk weer op iets anders. Je zou denken dat ze na zo'n ETA blunder, ze wel wat kritischer zouden zijn in het vervolg, maar nee. Steen - ezel .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf woensdag 17 maart 2004 @ 09:58:44 #105
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17770954
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:53 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

De rest reageer je uiteraard niet op, zoals je lachwekkende stelling dat 'de joden' de grootste XTC-producten zijn terwijl dat gezellig de NLe autochtone drugsmaffia is.

No offence, maar zouden jij en MorkoKees niet meer in willen gaan op offtopic welles nietus discussies. Hoe kijk jij bijvoorbeeld aan tegen het feit dat de pers nu met AQ weert dezelfde fout begaat als met hun initiele beschuldiging van de ETA?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:40:42 #106
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17785432
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:53 schreef Robert_Jensen het volgende:

er word veel geproduceerd IN nederland maar niet perse door nederlanders.alhoewel die natuurlijk ook hun steentje bij dragen
Nederland word door vele internationale bendes gebruikt voor de produktie van XTC vanwege de lage kosten en de logistieke mogelijkheden.. van die internationale bendes is de Israëlische de grootste..
quote:
The synthetic drug market in the United States, particularly MDMA, traditionally has been supplied and
controlled by Western European-based drug traffickers. In recent years, Israeli Organized Crime
syndicates, some composed of Russian emigres associated with Russian Organized Crime syndicates,
have forged relationships with the Western European traffickers and gained control over a significant
share of the European market. Moreover, the Israeli syndicates remain the primary sources to U.S.
distribution groups.
http://www.usdoj.gov/dea/pubs/intel/99019intellbrief.pdf
pi_17786624
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 06:25 schreef MokroKees het volgende:
sinistere humor

indeed wel typical..

en hoe weten ze dat van die NY maakeladij?

[offtopic]
iem. de laatste tijd nog wat over Blair gehoord na de afluister beschuldigingen?
pi_17786779
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 06:10 schreef MokroKees het volgende:

maar alles beter dan je kop in het zand steken en vluchten in alcohol , soaps en voetbal
Weet je dat wel heel zeker
  donderdag 18 maart 2004 @ 08:16:08 #109
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17794101
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:58 schreef freud het volgende:

[..]

No offence, maar zouden jij en MorkoKees niet meer in willen gaan op offtopic welles nietus discussies.
Nee, Mokro mag eens zijn stelling uitleggen. Hij beweert dat de joodse drugsmaffia de grootste XTC-producenten ter wereld zijn, terwijl dat de NLe drugsmaffia is. Dat mag hij eens uit gaan leggen en daar is niets off-topics aan omdat hij het als argument gebruikte voor de grote gemene joodse wereldoverheersing.
quote:
Hoe kijk jij bijvoorbeeld aan tegen het feit dat de pers nu met AQ weert dezelfde fout begaat als met hun initiele beschuldiging van de ETA?
Nieuwe feiten zijn aan het licht gekomen.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17794319
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Nee, Mokro mag eens zijn stelling uitleggen. Hij beweert dat de joodse drugsmaffia de grootste XTC-producenten ter wereld zijn, terwijl dat de NLe drugsmaffia is. Dat mag hij eens uit gaan leggen en daar is niets off-topics aan omdat hij het als argument gebruikte voor de grote gemene joodse wereldoverheersing.
Waarom reageer je dan wel op deze posting , maar niet op de posting waarbij mokrokees een stuk post dat er israelische syndicaten achter de grote transporten zitten.
pi_17796264
Probeer wel ontopic te blijven.. XTC is nu ff geen issue hier
  donderdag 18 maart 2004 @ 12:05:46 #112
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17797587
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:22 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

en hoe weten ze dat van die NY maakeladij?
ik moet mezelf effe corrigeren, het zou gaan om GOMA 2-ECO explosieven en dat blijkt nu weer van spaanse makelij te zijn.
maar meer info hieromtrend zal ongetwijfeld volgen.

en blair komt weer mooi weg inderdaad
  FOK!fotograaf donderdag 18 maart 2004 @ 14:22:35 #113
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17800499
Tja, lokaal gefabriceerde explosieven zijn natuurlijk ook logisch. Je hoeft er dan geen grenzen mee over etc. Ze merken die explosieven toch met chemicalien en gekleurde strips zodat ze makkelijker te traceren zijn? Althans, dat dacht ik.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_17813674
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:22 schreef freud het volgende:
Tja, lokaal gefabriceerde explosieven zijn natuurlijk ook logisch. Je hoeft er dan geen grenzen mee over etc. Ze merken die explosieven toch met chemicalien en gekleurde strips zodat ze makkelijker te traceren zijn? Althans, dat dacht ik.
die explosief woog wel 450 kg hoorde ik...

ze hebben 'm zo zwaar mogelijk handgefabriceerd, geloof ik...

nie normaal toch.....echt heel bewust zoveel mogelijk mensen pakken kan als kan, lijkt het dan wel
  vrijdag 19 maart 2004 @ 08:18:59 #115
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17817650
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan wel op deze posting , maar niet op de posting waarbij mokrokees een stuk post dat er israelische syndicaten achter de grote transporten zitten.
Die had ik nog niet gezien.

Maar het is dan ook niet waar wat mokrotje beweerd:

http://www.brijder.nl/nieuws/nieuwsuitgebreid.php4?nieuwsid=82

http://www.minbuza.nl/def(...)44&CMS_NOCOOKIES=YES

http://oud.refdag.nl/vp/010221vp01.html

Zelfs zijn eigen fundamentalistische islamvriendjes beamen dat http://www.expliciet.nl/ex_files/divers/divers.htm en die laten toch geen kans om op joden te kankeren achterwege.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 08:20:46 #116
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17817657
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:05 schreef MokroKees het volgende:

[..]

ik moet mezelf effe corrigeren, het zou gaan om GOMA 2-ECO explosieven en dat blijkt nu weer van spaanse makelij te zijn.
maar meer info hieromtrend zal ongetwijfeld volgen.

en blair komt weer mooi weg inderdaad
Zo zie je maar weer. Weer onzin wat je eerst beweerde dus.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 08:29:12 #117
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_17817707
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 22:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
die explosief woog wel 450 kg hoorde ik...

ze hebben 'm zo zwaar mogelijk handgefabriceerd, geloof ik...

nie normaal toch.....echt heel bewust zoveel mogelijk mensen pakken kan als kan, lijkt het dan wel
Logisch toch? Wat zou jij doen als je een terroristische aanslag wou plegen? Pissen tegen de Spaanse ambassade? Zo veel mogelijk doden natuurlijk, van een geweten hebben die terroristen geen last...
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_17817722
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

[..]

Nieuwe feiten zijn aan het licht gekomen.
Als we het echt slim willen bekijken moeten we m.i. toch gaan stellen dat elke organisatie, op wat voor nivo ook (een gezin kan men ook zien als een sociale org.) : een piramide structuur heeft.

het eindigt bij die ene initiator aan de top

de rest onder de top zijn slechts uitvoerders : de mensen die in het nieuws komen als zijnde : zij hebben het gedaan, zij zijn de bedenkers en makers.... : ik dacht het niet!!

de echte bedenker & initiator zijn degeen die nooit en te nimmer op een dergelijke wijze in het nieuws zullen komen

of slaat m'n fantasie nou erg op hol?
  vrijdag 19 maart 2004 @ 10:15:26 #119
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17818836
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 08:18 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Die had ik nog niet gezien.

Maar het is dan ook niet waar wat mokrotje beweerd:

http://www.brijder.nl/nieuws/nieuwsuitgebreid.php4?nieuwsid=82

http://www.minbuza.nl/def(...)44&CMS_NOCOOKIES=YES

http://oud.refdag.nl/vp/010221vp01.html

Zelfs zijn eigen fundamentalistische islamvriendjes beamen dat http://www.expliciet.nl/ex_files/divers/divers.htm en die laten toch geen kans om op joden te kankeren achterwege.
ja briljant al die artikels hoor Robert Jensen , het enigste wat ze zeggen is dat nederland de grootste producent is maar geen woord over WIE in nederland dan werkelijk zoveel produceert.
Volgens jouw nogal oppervlakkige redenatie is dus Balkenende als hoofd van nederland de grootste Drugsbaron. ( wie weet )

Mijn artikel daarintegen van het amerikaanse ministerie van Justitie zegt wel WiE in nederland produceren , de Israëlische maffia., russische maffia .. autochtone nederlanders hebben slechts een klein deel ..
  vrijdag 19 maart 2004 @ 10:19:21 #120
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17818896
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 08:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Als we het echt slim willen bekijken moeten we m.i. toch gaan stellen dat elke organisatie, op wat voor nivo ook (een gezin kan men ook zien als een sociale org.) : een piramide structuur heeft.

het eindigt bij die ene initiator aan de top

de rest onder de top zijn slechts uitvoerders : de mensen die in het nieuws komen als zijnde : zij hebben het gedaan, zij zijn de bedenkers en makers.... : ik dacht het niet!!

de echte bedenker & initiator zijn degeen die nooit en te nimmer op een dergelijke wijze in het nieuws zullen komen
Heel juist. om nog even een interresante quote aan te halen.

"Degene die de macht heeft is de enige waarover je niet mag praten"

quote:
of slaat m'n fantasie nou erg op hol?
niet dus
pi_17819054
Zal ik de topictitel wijzigen in 'Aanslagen Spanje en XTC?

en nee voordat jullie straks 'doe maar' zeggen: dat was sarcastisch bedoeld
  vrijdag 19 maart 2004 @ 10:48:18 #122
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17819387
pi_17819695
quote:
De Spaanse politie heeft nieuw bewijs gevonden tegen één van de belangrijkste verdachten van de aanslagen in Madrid, de Marokkaan Jamal Zougam. Dat schrijft de Spaanse krant El País op basis van anonieme politiebronnen.

Het bewijs zou bestaan uit een stukje plastic dat is gevonden in de belwinkel van Zougam. Dat zou precies overeenkomen met een ontbrekend deel van het omhulsel van de mobiele telefoon die vorige week in een tas met een niet-otplofte bom is aangetroffen.

De politie denkt dat het omhulsel van de telefoon brak toen de daders probeerden er een niet-passende sim-kaart in te zetten. Het mobieltje was geïnstalleerd als tijdklok bij de bom. Het zette de politie op het spoor van vijf verdachten, onder wie Zougam.

Gisteren werden nog vijf andere mannen opgepakt in verband met de aanslagen van vorige week donderdag, die 202 levens hebben geëist.

Bron: NOS
waarom zou de eigenaar van die belwinkel dat stukje telefoon plastic hebben bewaard?

hihi, de verdachten hebben wel heel domme fouten gemaakt hoor!
pi_17820421
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:03 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]
De politie denkt dat het omhulsel van de telefoon brak toen de daders probeerden er een niet-passende sim-kaart in te zetten. Het mobieltje was geïnstalleerd als tijdklok bij de bom. Het zette de politie op het spoor van vijf verdachten, onder wie Zougam.
quote:
waarom zou de eigenaar van die belwinkel dat stukje telefoon plastic hebben bewaard?

hihi, de verdachten hebben wel heel domme fouten gemaakt hoor!
een stuk plastic afbreken met een niet passende sim kaart hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  vrijdag 19 maart 2004 @ 12:06:28 #125
89497 RealLife
Bless America!
pi_17821022
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 11:03 schreef Rasing het volgende:
Ik denk het niet. Stel je voor dat het uitkomt, dat zou het grootste schandaal ooit zijn. Dan zou Bush nooit meer herkozen worden, en heb je tot 2030 democraten als president. Relatie met Spanje en de rest van Europa en de wereld voor altijd verneukt. Dat risico willen ze niet lopen.

Hoewel een terroristische aanslag Bush errug goed uitkomt, denk ik niet dat hij ze zelf orchesteert. Ik hoop het tenminste niet.
Bush heeft hier meer last dan plezier van hoor. En wat stelt 't nou voor om voor die theedoeken om 13 bommen te plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')