abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 15:12:57 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64915096
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:41 schreef Gringoz het volgende:
Bastard ik begrijp wat je bedoelt maar in die tutorial vvan YG stond dat je eerst moet vragen om je wijsvinger op te tillen maarja.
Ik weet niet of ik echt contact heb gemaakt maar ik zag hem echt staan en begroette hem weetniet of het maar een verzinsel was van me brein of dat het echt was.
Ik zal wel nu opnieuw gaan mediteren en hem te vragen een letter op te schrijven

edit: btw ik ben 13 jaar is er een leeftijdsgrens ofzo dat je het dan pas kan doen?

edit2 : pff het lukt me echt niet hij heeft wel een vage A en B en C opgeschreven maar dan echt heel vaag ( en ik weetniet of hij dit deed of ik het deed om het me zelf te laten geloven :S ) ?
Nee er is geen leeftijdsgrens zover mij bekend in ieder geval.
Gewoon blijven oefenen, je zal merken dat het steeds beter zal gaan. Begin met simpele woordjes, laat hem dat naschrijven. Simpele vragen.
Het kan inderdaad lastig zijn soms om het verschil te weten van wie er schrijft, je kan ieder moment zelf weer de pen overnemen en schrijven namelijk. Uiteindelijk merk je toch dat er dingen worden geschreven die je zelf niet zou weten, of anders zou zeggen, dat is een beetje het bewijs. Naast dat je pen als het ware word geduwd bij het schrijven natuurlijk.. ik voel wel een verschil namelijk. Soms ben je aan het schrijven, en dan denk je.. oh nu komt dit woord en wil je zelf als het ware gaan schrijven, je word dan lichtjes tegengeduwd en de pen gaat de andere kant op.. uiteindelijk staat er dan een ander woord dan je zelf dacht!
The truth was in here.
pi_65354769
sorry dat mijn eerste post gelijk zo'n grote bump is maar kon het niet laten.

ik lees dit nu pas en ben hier heel erg geintereseerd in. is er iemand meer meer ervaring op dit gebied die ik eventueel op msn zou kunnen toevoegen voor wat extra begeleiding en hulp?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:24:22 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65355314
Moest je daar een kloon voor aanmaken?
The truth was in here.
pi_65355681
kloon, hoe bedoel je kloon?
pi_65371647
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef garnifex het volgende:
Hij bedoelt dat je 2 accounts hebt, 1 orginele en 1 kloon (met een andere naam), je 2e account (de kloon) is dan het account waarmee je in dit topic post zonder dat iemand je orginele account weet. Stukje veiligheid
Children of the night. What music they make.
  zondag 25 januari 2009 @ 07:30:08 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65377430
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef garnifex het volgende:
Hmm of na 8 jaar FOK word ik paranoia of er bestaan nog echt mensen met een first post
Wat je vraag betreft, er staat toch heel veel informatie en hulp hier in het topic denk ik? Natuurlijk mag je mij ook wel mailen of PMén als je meer persoonlijke informatie wilt horen over het schrijven. MSN doe ik niet echt aan, staat weinig aan.
The truth was in here.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 22:18:25 #182
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65748490
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee er is geen leeftijdsgrens zover mij bekend in ieder geval.
Hoi Bastard,

Ik vind persoonlijk dat je je hiermee wel op glad ijs begeeft. Ik ben van mening dat je emotioneel stabiel moet zijn en geleerd hebt te relativeren voordat je je aan dit soort dingen waagt. Jongeren of instabiele personen zijn geneigd om het stukje aarden en bescherming vragen aan het hogere over te slaan en gaan gewoon "lekker aan de slag". Automatisch schrift vind ik niet iets waar je onbezonnen aan moet beginnen namelijk.

Ik heb zelf een cursus automatisch schrift gevolgd en jouw ervaringen die ik hier lees komen grotendeels overeen. Toch had ik in het begin contact met een jonge, vrouwelijke gids waar ik niet al te veel aan had en bovendien, waar ik ook heel moeilijk vanaf kon komen. Samen met de cursusleidster hebben we toen actie ondernomen en de hulp gevraagd van een oudere gids. Die is er ook gekomen en we hebben in liefde afscheid genomen van de jonge gids. De cursus was heel leerzaam en het schrijven ging ook heel goed. Toch ben ik ermee gestopt omdat ik het gevoel had dat ik mezelf toch overgaf aan een ander. Ik hou het dus voorlopig lekker op mijn tarotkaarten.

Iedereen zijn ding natuurlijk, maar ik vond wel dat enige waarschuwing op dit vlak wel op zijn plaats is.

Jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:55:26 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65756417
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Iedereen zijn ding natuurlijk, maar ik vond wel dat enige waarschuwing op dit vlak wel op zijn plaats is.

Jompels,
Slaapmeisje
Eigenlijk heb je daar wel een goed punt denk ik
Misschien draaf ik wat door in mijn jeugdig enthausiasme.. dat komt omdat ik het contact wat ik met ze heb zo liefdevol en warm ervaar dat ik wel eens vergeet dat er ook een downside aan het verhaal kan zitten die minder leuke ervaringen zou kunnen geven.
Je moet inderdaad wel stevig in je schoenen kunnen staan als je bijvoorbeeld de verkeerde aan de lijn hebt.. wat moet je dan doen etc.
Ik druk mijzelf bijvoorbeeld op het hart dat ik altijd, no matter what, altijd de regie behou over het schrijven en met wie ik schrijf.

Goed punt van je!
The truth was in here.
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 12:17:20 #184
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:34:50 #185
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_65796178
de zogenaamde gidsen e.d. scheppen er genoegen in om mensen te misleiden en met grote onzin te komen.

john keel, noemt ze elementalen . ze kunnen mensen tot wanhoop drijven of gek als je niet sterk in je schoenen staat.

ik hou me hier ver van.

asthar space command enzo , give me a break
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:48:35 #186
246715 YG
Your Guardian
pi_66492257
Cool, is dit topic weer nieuw leven ingeblazen..

Enne...Bastard, ik lees dat je kunt schrijven!! hartstikke goed!!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 08:04:09 #187
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66508694
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:48 schreef YG het volgende:
Cool, is dit topic weer nieuw leven ingeblazen..

Enne...Bastard, ik lees dat je kunt schrijven!! hartstikke goed!!
Naar aanleiding van jou schrijven inderdaad wilde ik daar toch eens meer mee gaan doen, en dat gaat eigenlijk makkeliijker dan ik had gedacht
The truth was in here.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:20:28 #188
246715 YG
Your Guardian
pi_66537636
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Naar aanleiding van jou schrijven inderdaad wilde ik daar toch eens meer mee gaan doen, en dat gaat eigenlijk makkeliijker dan ik had gedacht
was voor mij een zeer leerzame tijd, echt ontzettend veel kennis opgedaan in een zeer snelle tijd, het was voor mij een soort quantumsprong in mijn spirituele groei.

ik denk dat iedereen die begint met schrijven dat zo ongeveer zal meemaken, het is heel intensief.

Kun je ook al voor andere mensen schrijven, met andere gidsen contact maken?
heb je ook al leuke stukjes geschreven? (welke voor publikatie geschikt zijn? ) en wat vraag jij jou gidsen allemaal?
  maandag 2 maart 2009 @ 08:32:24 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66606113
Ik heb inmiddels wel kennis gemaakt met een tweetal andere gidsen die veelal bij mij zijn, ze zijn mensen die ik uit eerdere levens gekend zou moeten hebben. Mijn hoofdgids is de dame waar ik toch het meeste mee spreek, we hebben het over vanalles over mijn leven (en hoe ik erin sta, ze prbeert bijvoorbeeld aan te geven dat ik mij niet zo druk moet maken om de kleine dingen) maar we hebben het ook over haar wondere wereld.
Zij helpt mij bij het reiki geven of bij het tarot kaarten lezen, alleen als ik het vraag want ze dringt zich nergens op.
Ik heb inmiddels samen met haar iemand anders ook leren schrijven, dat was wel spannend
Ze hebben een hoop lol, en kennen een ongekende liefde voor de mens en alles wat ze bezig houdt. Daar moest ik zelf het meeste aan wennen zogezegd.. ze kennen geen haat, geen achterdocht, geen jaloezie ze doen alles vanuit liefde.. althans dat is wat ik er zeker uit proef.
Het is niet dat ik dingen schrijf die ik zou kunnen delen, meestal is het toch vrij persoonlijk of misschien niet boeiend voor de ander. Maar aan de andere kant heb ik dat ook nog niet gevraagd aan haar.
The truth was in here.
  † In Memoriam † maandag 2 maart 2009 @ 22:21:07 #190
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66634510
Dat klinkt inderdaad heel herkenbaar Bastard. Die onvoorwaardelijke liefde en gebrek aan menselijke negatieve gevoels als achterdocht, jaloezie etc. Nooit chagerijnig, altijd opgewekt en positief.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_66650099
tvp
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:25:00 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71630675
*schop* omdat het kan

Nog meer mensen hier die schrijven en misschien hun ervaringen willen delen?
Waar schrijf je zoal over?

Zoveel views ook
The truth was in here.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 21:28:45 #193
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71634126
Schrijf je nog steeds op die manier dan Bastard?

Op een gegeven moment ben ik er juist mee gestopt vanwege die overvloed aan positiviteit. Dat begon me echt de keel uit te hangen, op het irritante af was het wat mij betreft. Dat zie je ook als algemene tendens in de houding van mensen die zich spiritueel menen te noemen. Al dat gekus, geknuf en gekroel en kosmische liefde. Misschien ben ik er dan te nuchter voor om dat te accepteren ofzo. Het leven bestaat wat mij betreft uit zwart, wit en grijs en alle tinten ertussen. Dát maakt het leven juist zo boeiend. Just my 2 cents
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:44:42 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71634646
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Schrijf je nog steeds op die manier dan Bastard?

Op een gegeven moment ben ik er juist mee gestopt vanwege die overvloed aan positiviteit. Dat begon me echt de keel uit te hangen, op het irritante af was het wat mij betreft. Dat zie je ook als algemene tendens in de houding van mensen die zich spiritueel menen te noemen. Al dat gekus, geknuf en gekroel en kosmische liefde. Misschien ben ik er dan te nuchter voor om dat te accepteren ofzo. Het leven bestaat wat mij betreft uit zwart, wit en grijs en alle tinten ertussen. Dát maakt het leven juist zo boeiend. Just my 2 cents
Ik schrijf nog steeds inderdaad, niet iedere dag meer.
Er is veel liefde, en er gebeurt veel uit liefde, en je mag veel uit liefde en ze hebben het daar graag over met je. Maar ik ook de dagelijkse dingen doornemen hoor, ze proberen me dan iets te laten zien.. hoe ik reageer in een situatie bijvoorbeeld. Of ze vertellen dat ze hebben gelachen laatst om me omdat ik net de auto een half uur schoongepoetst had en er een vogel op had gescheten (echt waar veel humor daar) . Ze maken zich niet druk, vertellen over de leuke dingen maar helpen je ook met inzichten.
En ik vraag ze nog wel eens bij het kaartenleggen, ik heb inmiddels ook een paar andere mensen leren schrijven, en ook iemand anders zijn gids mogen spreken.. Dus het is niet alleen maar hartjes tekenen meer
Maar het zijn echt lieverds
The truth was in here.
pi_71636040
Wat zijn de belangrijkste boodschappen die de gidsen aan jullie hebben gegeven?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:08:53 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71642285
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat zijn de belangrijkste boodschappen die de gidsen aan jullie hebben gegeven?
Er is 1 weg, de weg van liefde. Liefde staat voor alles.

Daar gaat het eigenlijk altijd om als er een boodschap wordt gegeven. En wat ik er verder van heb geleerd en eigenlijk ook wist, alles gebeurt met een rede in je leven. Natuurlijk gebeuren er ook onvoorziene dingen maar de meeste dingen liggen op je pad met een bedoeling.
The truth was in here.
pi_71657670
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er is 1 weg, de weg van liefde. Liefde staat voor alles.

Daar gaat het eigenlijk altijd om als er een boodschap wordt gegeven. En wat ik er verder van heb geleerd en eigenlijk ook wist, alles gebeurt met een rede in je leven. Natuurlijk gebeuren er ook onvoorziene dingen maar de meeste dingen liggen op je pad met een bedoeling.
Wat is liefde?

Wat voor moraal heb je van je gidsen geleerd dus eigenlijk.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:30:47 #199
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71657932
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat is liefde?

Wat voor moraal heb je van je gidsen geleerd dus eigenlijk.
Wat voor moraal
Er word niks opgelegd, ze zeggen niet "je moet dit doen" "zo gaan denken" ik MOET helemaal niks, er is geen pushen ofzo. Hoewel ze me wel eens wijst als ik vraag naar een oplossing om geduldig te zijn, ik wil teveel in 1 keer en dan zegt zij "probeer het eens anders aan te passen" .. dan vraag ik, wat zou een goede aanpassing zijn? en dan zal ze iets zeggen "geduld opbrengen zou iets nieuws zijn voor je misschien" en daar heeft ze gelijk in
Niks moet, alles mag en ze proberen je bij te brengen dat de beweegrede om iets te doen uit liefde voor de ander zou moeten zijn.
The truth was in here.
pi_71658479
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat voor moraal
Er word niks opgelegd, ze zeggen niet "je moet dit doen" "zo gaan denken" ik MOET helemaal niks, er is geen pushen ofzo. Hoewel ze me wel eens wijst als ik vraag naar een oplossing om geduldig te zijn, ik wil teveel in 1 keer en dan zegt zij "probeer het eens anders aan te passen" .. dan vraag ik, wat zou een goede aanpassing zijn? en dan zal ze iets zeggen "geduld opbrengen zou iets nieuws zijn voor je misschien" en daar heeft ze gelijk in
Niks moet, alles mag en ze proberen je bij te brengen dat de beweegrede om iets te doen uit liefde voor de ander zou moeten zijn.
Ja, moraal als in grenzen van wat wel en niet oke is.

Waarvan wil je bv teveel in 1 keer teveel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')