Nee er is geen leeftijdsgrens zover mij bekend in ieder geval.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:41 schreef Gringoz het volgende:
Bastard ik begrijp wat je bedoelt maar in die tutorial vvan YG stond dat je eerst moet vragen om je wijsvinger op te tillen maarja.
Ik weet niet of ik echt contact heb gemaakt maar ik zag hem echt staan en begroette hem weetniet of het maar een verzinsel was van me brein of dat het echt was.
Ik zal wel nu opnieuw gaan mediteren en hem te vragen een letter op te schrijven
edit: btw ik ben 13 jaaris er een leeftijdsgrens ofzo dat je het dan pas kan doen?
edit2 : pff het lukt me echt niet hij heeft wel een vage A en B en C opgeschreven maar dan echt heel vaag ( en ik weetniet of hij dit deed of ik het deed om het me zelf te laten geloven :S ) ?
Hij bedoelt dat je 2 accounts hebt, 1 orginele en 1 kloon (met een andere naam), je 2e account (de kloon) is dan het account waarmee je in dit topic post zonder dat iemand je orginele account weet. Stukje veiligheidquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef garnifex het volgende:
kloon, hoe bedoel je kloon?
Hmm of na 8 jaar FOK word ik paranoia of er bestaan nog echt mensen met een first postquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef garnifex het volgende:
kloon, hoe bedoel je kloon?
Hoi Bastard,quote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee er is geen leeftijdsgrens zover mij bekend in ieder geval.![]()
Eigenlijk heb je daar wel een goed punt denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Iedereen zijn ding natuurlijk, maar ik vond wel dat enige waarschuwing op dit vlak wel op zijn plaats is.
Jompels,
Slaapmeisje
Naar aanleiding van jou schrijven inderdaad wilde ik daar toch eens meer mee gaan doen, en dat gaat eigenlijk makkeliijker dan ik had gedachtquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:48 schreef YG het volgende:
Cool, is dit topic weer nieuw leven ingeblazen..
Enne...Bastard, ik lees dat je kunt schrijven!! hartstikke goed!!
was voor mij een zeer leerzame tijd, echt ontzettend veel kennis opgedaan in een zeer snelle tijd, het was voor mij een soort quantumsprong in mijn spirituele groei.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar aanleiding van jou schrijven inderdaad wilde ik daar toch eens meer mee gaan doen, en dat gaat eigenlijk makkeliijker dan ik had gedacht
Ik schrijf nog steeds inderdaad, niet iedere dag meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Schrijf je nog steeds op die manier dan Bastard?
Op een gegeven moment ben ik er juist mee gestopt vanwege die overvloed aan positiviteit. Dat begon me echt de keel uit te hangen, op het irritante af was het wat mij betreft. Dat zie je ook als algemene tendens in de houding van mensen die zich spiritueel menen te noemen. Al dat gekus, geknuf en gekroel en kosmische liefde. Misschien ben ik er dan te nuchter voor om dat te accepteren ofzo. Het leven bestaat wat mij betreft uit zwart, wit en grijs en alle tinten ertussen. Dát maakt het leven juist zo boeiend. Just my 2 cents
Er is 1 weg, de weg van liefde. Liefde staat voor alles.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat zijn de belangrijkste boodschappen die de gidsen aan jullie hebben gegeven?
Wat is liefde?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is 1 weg, de weg van liefde. Liefde staat voor alles.
Daar gaat het eigenlijk altijd om als er een boodschap wordt gegeven. En wat ik er verder van heb geleerd en eigenlijk ook wist, alles gebeurt met een rede in je leven. Natuurlijk gebeuren er ook onvoorziene dingen maar de meeste dingen liggen op je pad met een bedoeling.
Wat voor moraalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat is liefde?
Wat voor moraal heb je van je gidsen geleerd dus eigenlijk.
Ja, moraal als in grenzen van wat wel en niet oke is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat voor moraal![]()
Er word niks opgelegd, ze zeggen niet "je moet dit doen" "zo gaan denken" ik MOET helemaal niks, er is geen pushen ofzo. Hoewel ze me wel eens wijst als ik vraag naar een oplossing om geduldig te zijn, ik wil teveel in 1 keer en dan zegt zij "probeer het eens anders aan te passen" .. dan vraag ik, wat zou een goede aanpassing zijn? en dan zal ze iets zeggen "geduld opbrengen zou iets nieuws zijn voor je misschien" en daar heeft ze gelijk in
Niks moet, alles mag en ze proberen je bij te brengen dat de beweegrede om iets te doen uit liefde voor de ander zou moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |