abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18717701
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:51 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
YG:

Even een korte reactie.
Korte reactie???? je past je wel goed aan de TS aan!!!
quote:
Allereerst wil ik je veel success wensen met je verdere schrijfervaringen!
Dank je
quote:
Ik wilde even een klein, beetje offtopic.
Soms ontkom je er niet aan, het één staat in verbinding met het ander...
quote:
stel nou ik hou ervan om in mijn fantasieën kippen te peneteren (haha sorry, die vraag zat in een test die ik laatst deed en waar ik een hele discussie over had gehad met iemand)
Met die kip zeker!!

Hoi Disillusion,

Leuke reactie, het is inderdaad zo wanneer je denk het schrift nodig te hebben kun je het altijd weer oppakken. Ik gebruik het regelmatig om mezelf op weg te helpen in het verkrijgen van nieuwe inzichten, tevens is het een prima manier om het redenatievermogen te stimuleren en je te prikkelen na te denken over schijnbare gewone zaken. Ik vind het leuk om dingen in een ander daglicht te plaatsen.
Wat die onzekerheden en angsten betreft, Da’s moeilijke kost, gewoon accepteren hoor je vaak, maar da’s echt niet zo eenvoudig allemaal, zeker niet wanneer het jou groei blokkeert. Ik vind het vaak zonde om te zien hoe onzekerheid om van alles roet in het eten kan gooien. Het houdt jou af van het leven van jou ware passie en belemmerd jou de dingen te doen welke je graag zou willen doen, angst hier om, angst daarom. Ikzelf was het op een gegeven moment zo spuugzat om overal onzeker over te zijn, toen heb ik me aangemeld voor een cursus Intuïtieve en Creatieve ontwikkeling. Dat heeft mij zo enorm veel geholpen, dat ik daarna een enorme groeispurt heb gehad…Het is echt zonde van al je energie en tijd om vanuit onzekerheid te leven. Zeker wanneer je jong bent en in de groei van je leven zit. Ik kan echt iedereen aanraden om zo’n soort cursus te volgen, en vooral ook jonge mensen.

En wat die fantasie van jou betreft…weet je zeker dat dat voorbeeld van jou echt een voorbeeld is??
Het is niet erg hoor wanneer je op kippetjes valt…er lopen er zat overal…in de stad…op straat…Ik heb ook wilde fantasieën over deze kippetjes hoor!…..Of bedoel je echte kippetjes! Nee toch!…Bah!…Viespeuk!!

Ik weet dat het een voorbeeld was hoor, maar ik wil toch even verder gaan over dat item.
Seksualiteit is tegenwoordig voor heel erg veel mensen een enorm probleem, velen beleven seksualiteit op hun eigen manier er zijn even zo veel soorten condooms op de markt, alswel vele soorten seksuele belevingen en fantasieën.. Het internet is een enorm mooi medium om lekker (schijnbaar) anoniem jou fantasieën te voeden. Of je het nu graag met een kip doet, of met een paard, of je het nu graag met een meid in uniform of met een kerel…Wat is nu ware seksualiteit? Er zijn nergens zo veel taboes over als over de beleving van seksuele fantasieën.
Ik zelf had ook (heb) ook zo mijn seksuele voorkeur, deze week in mijn ogen ook nogal af van de (schijnbaar) algemene standaard. Doordat het schijnbaar niet aan de norm voldoet, metend aan de standaard van de ‘gemiddelde’ mens, beleven vele mensen hun fantasieën stiekem.

Acceptatie is hierin van groot belang, met acceptatie wil ik zeggen dat je jezelf wijs (probeert) te maken dat jou fantasie niet zo erg is, want met de kennis dat bijna elk mens zo zijn eigen fantasie heeft, maar niet durft toe te geven, moet jou toch enigszins geruststellen. Je bent niet de enige met een ‘afwijkende’ fantasie. Geef lekker toe aan jou fantasie, probeer niet te veel weerstand te bieden aan deze ‘ik’. Des te meer je deze ik zal verafschuwen en van je af probeert te duwen, des te meer aandacht zal dat deel van jou gaan eisen, dan kan het een obsessie worden.

Ikzelf heb altijd de behoefte te begrijpen waarom…waarom dit, waarom zus, waarom zo…zo ook met het waarom van mijn (schijnbaar) seksuele afwijking, toen ben ik eens gaan schijven met dat deel. Dat was een zeer interessante ervaring. Dit deel van mezelf wist dingen te schrijven die mij een totaal ander beeld liet zien dan de ons bekende huidige opvatting over seksualiteit. Deze andere inzichten leidden voor mij tot een innerlijke vrede over mijn seksuele ik. Eigenlijk was het allemaal niet zo afwijkend….Alleen de spiegel van de maatschappij deed mij iets anders zien…hier raakte ik mee in conflict.
Veel voorkeuren hebben met vorige levens te maken, maar ook zeer zeker met aangeboren drang om overlevering te garanderen. (bij mannen….) We zijn meer dier dan we zouden willen toegeven!

[ Bericht 0% gewijzigd door YourGuardian op 27-04-2004 13:12:56 ]
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:19:36 #127
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18719879
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:51 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie!

Wat je in je post neergepend hebt is geen nieuwe materie voor me, maar het is altijd goed om het eens van een ander te horen, het maakt dan immers toch een andere indruk dan als je het zelf zegt!! Dat helpt zeer zeker!

Vooral je laatste alinea maakt indruk op me, dat is namelijk precies de reden waarom ik erover zat te denken om dit weer op te pakken. Dat van die kip was maar een voorbeeldje, zelf heb ik geen erotische gevoelens bij het fantaseren over een kip, maar natuurlijk heb ook ik zeer zeker inclinaties en fantasieën die in de huidige maatschappij niet geaccepteerd worden. Die heeft iedereen immers! En dat maakt niet uit, heb ik ook voor mezelf geaccepteerd, het komt allemaal immers gewoon van het feit dat je de behoefte hebt om je liefde te uiten, op wat voor manier dan ook!

Het enige wat ik me afvraag, is inderdáád het wáárom. Waarom wil ik dat dan uiten, specifiek op die manieren waarover ik wel eens fantaseer, maar welke niet geaccepteerd worden in deze maatschappij? Welke redenen liggen daaraan ten grondslag? Daar wil ik graag achterkomen, en mij lijkt deze manier het meest vruchtvolle, dus vandaar dat ik er al een tijdje over zit te tobben. Maar jouw ervaring is dus zeer positief, om deze manier van informatie verkrijgen voor dit doeleinde gebruikt te hebben? Want dat geeft best wel de doorslag.. Dan ga ik er binnenkort eens goed voor zitten!

Ik zal het topic nog regelmatig doorlopen met veel interesse dus je zal me vast nog wel tegen komen!
There is consciousness in all things.
pi_18721531
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]
Dat van die kip was maar een voorbeeldje, zelf heb ik geen erotische gevoelens bij het fantaseren over een kip,
Ik zat je ook maar een beetje te dollen, ik moest hartelijk lachen om jou voorbeeld, daarom ging ik er mee verder!
quote:
Ik zal het topic nog regelmatig doorlopen met veel interesse dus je zal me vast nog wel tegen komen!
Gezellig!
pi_18749303
Ook effe off-topic Kunnen jullie wat titels van boeken plaatsen die hier over gaan? Over de visie op de werkelijkheid, evt. ook over de geestenwereld als daar goeie boeken over bestaan..
pi_18768682
quote:
Op woensdag 28 april 2004 17:23 schreef Nature het volgende:
Ook effe off-topic Kunnen jullie wat titels van boeken plaatsen die hier over gaan? Over de visie op de werkelijkheid, evt. ook over de geestenwereld als daar goeie boeken over bestaan..
Welke ik zeer interessante boeken vond, waren de boeken van Barbara Marciniak...Dit zijn geschannelde boeken, deze geven jou een zeer interessante kijk op de werkelijkheid, bezien door de ogen van eniteiten...

Verder moet ik zeggen dat ik niet zo veel boeken heb gelezen, meer wetenschappelijk van aard, ik probeer een brug te slaan Wetenschap-Spiritualiteit...

Klinkt misschien een beetje arrogant, maar veel kennis heb ik door ervaring opgedaan en tevens van de informatie die ik channel....
pi_18778873
Ok bedankt
pi_18820653
YourGuardian, ik moet zeggen dat je topic zeer verhelderend beeld geeft op het geheel. Ik heb me vooral verbaasd op het punt waarop jij aanhaalde dat je niet tegen andere mensen op moest kijken en zeker geen minderwaardigheids gevoel moest hebben. Dit omdat ik het allemaal juist wel heb. Sinds een aantal jaren ben ik bewuster gaan leven van alles om mij heen. Ik probeer mijzelf te accepteren hoe ik ben en mij zelf te van overtuigen dat ik net zoveel waard ben als ieder ander. Het grappigste vind ik wel dat als ik mezelf iets goed wens en daardoor direct ook iets wens wat ik niet wil, dat het altijd negatief op mij uitwerkt. Jouw uitleg is voor mij zeer verhelderend.

Sinds ik een topic hier op Fok! heb gelezen (Cursus mediteren, het bestond uit drie topics)
ben ik begonnen met mediteren. Sinds ik dat doe, merk ik dat ik steeds meer in in het "hogere trillings" niveau begeef tijdens het normale bewuste leven. Ik weet niet of ik het zo mag noemen, vandaar dat ik er quotes er om heen heb gezet. Het voelt goed en ik voel de energie door mij heen gaan. Helaas ben ik niet zo ver dat ik in een trans kom, daarben ik nog vooraan het oefenen. Misschien komt het door de angst dat als ik in een trans kom dat ik dan niet meer terug kan, terwijl dat niet zo is.

Dat ik je topic lees heb ik te danken aan Nature. Dank je wel.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sabbie op 01-05-2004 23:40:35 ]
Never believe a scientist. Even when they say they're lying!!!
pi_18858202
Leuke oefening voor iedereen! Dit kan even tussendoor, op school, op je werk, of waar dan ook.

Je kunt door jou Gidsen een tekeningetje laten maken!

Het enige dat je nodig hebt is een pen en papier.

- Hou de pen losjes vast in je hand en zet hem op het papier.
- Vraag jou gidsen of ze een tekeningetje willen maken.

Wanneer het goed is zal jou hand beginnen te bewegen en zal er een tekeningetje getekend worden!
Laat je verassen door hetgeen zij (proberen) te tekenen.

Wanneer het niet meteen lukt, moet je even geduld hebben.

Veel plezier!
pi_18858652
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:00 schreef YourGuardian het volgende:
Leuke oefening voor iedereen! Dit kan even tussendoor, op school, op je werk, of waar dan ook.

Je kunt door jou Gidsen een tekeningetje laten maken!

Het enige dat je nodig hebt is een pen en papier.
het werkt ook met een tekentablet en photoshop btw

Nog even over taalgebruik. Vroeger schold of vloekte ik achteloos en had bij bv de bond tegen vloeken meestal zoiets van "stelletje moraalridders"... etc

Op het moment dat ik me onthield van vloeken/schelden (behalve dan een paar 'scheld'woorden) ontwikkelde ik een intensiever contact met mijn gidsen. Op zich logisch, ik hou er zelf ook niet van om bij iemand in de buurt te zijn die continu loopt te schelden en te vloeken. Zoals YG schreef is de vloek/het schelden eigenlijk een soort omgekeerde (negatieve) wens, die zal zich graag uitten (meestal tegen jezelf).

Het is net alsof je een giftig astraal pijltje afschiet, waar die land is afhankelijk van diegene die vloekt/scheld. Zou jij bij iemand in de buurt willen zijn die lukraak ongeleide projectielen afschiet? Ikke niet iig
pi_18859812
Geen dank Sabbie
pi_19738471
Beste YourGuardian,

Als eerst wil ik je complimenteren voor dit mooie topic! je hebt er duidelijk veel werkt van gemaakt!
Ik kwam bij toeval op dit topic terecht..en het boeide me allemaal echt! ik heb het allemaal aandachtig doorgelezen en uiteindelijk heb ik besloten zelf aan de slag te gaan, zelf ben ik echter nogal nuchter op dit gebied en ik geloof zoiets meestal pas in zijn geheel als ik het zelf heb meegemaakt om het zo maar te zeggen, maar tegelijkertijd sta ik er heel erg open voor dit soort dingen want het klinkt wel lochise en ik geloof ook zeker dat het waar is..dus ik begon, deed ontspannings oefeningen en probeerde alles zo goed mogelijk te doen ook zoals jij ongeveer beschreef.. alleen 1 probleempje! het lukt gewoon niet! Zelfs geen krasje of streepje. Dus ik zou graag nog enkele tips willen waar jij misschien denkt dat het aan ligt..Hopelijk krijg ik snel een reactie want ik zag dat dit topic al ongeveer een maand niet meer zo actief is..hoe dan ook, alvast bedankt!!

Groetjes Ilse
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:55:48 #137
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_19742158
-terugvindpost sorry!-
"... she kidnapped herself."
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:05:03 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19745954
quote:
Op zondag 14 maart 2004 22:37 schreef YourGuardian het volgende:
Beste Vrinden

Automatisch schrift...ook wel channeling genoemd, een fysieke manier om contact te verkrijgen met de wereld van de Gidsen...Een mooie manier...een handige manier...en nog mooier, het is vrijwel voor iedereen die open staat voor zichzelf, weggelegd.

-knip-
ik heb nog niets gelezen over de risico's. het lijkt mij dat je, net als met bijv. glaasje draaien, de boel openzet voor "whatever" er aan de andere kant is. hoe zit dat met deze methode? zijn er geen risico's, zijn de risico's hetzelfde, of zijn ze anders, of ... ?
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:26:39 #139
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_19748917
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:10 schreef YourGuardian het volgende:
Ik ben in staat mezelf LETTERLIJK ziek te maken puur door mezelf te focussen op een bepaald doel.
Zo ben ik een enkele weken geleden geveld geweest door een kaakholte ontsteking. Ik wist van te voren dat ik ziek zou worden, dit vloeide voor uit een wens om eens lekker een paar weken thuis te zitten en uit te rusten, zonder daarvoor vakantiedagen te hoeven inleveren. tevens had ik een wens om mijn lichaam weer eens te zuiveren van alle shit die ik in de winter had verzameld. Promt kreeg ik een kaakholteonstaeking, waardoor ik genoodzaakt was een antibiotikakuur te slikken....ondanks de kaakholteontstekening waren het twee heerlijke weken waarin ik mezelf weer eens heerlijk heb verwent met rust. Ik voel me weer als herboren....
Ja, ik ken dat.
Heb zelf laatst de tegenovergestelde ervaring gehad. Mn vriendin heeft een behoorlijke griep, opgezette keel etc. En ik voelde het ookal opkomen, en slechts met sheer intentie verdween het binnen een paar uur.
Een ziekte laat je toe, is kijk op zaken, waar ik steeds meer van doordrongen raak. Heb het zelf ook eerder gelezen in een boek van Quantumgenezing-Deepak Chopra.

YG, trouwens heel goed topic, heb zelf helaas nog geen succes ermee. Maar dat komt vanzelf.
pi_19750953
Hai Ilse

Leuk dat je het hebt geprobeerd, dat is al een hele goede eerste stap, het is helemaal niet erg dat het de eerste keer niet lukt, bij mij zelf lukte het ook niet direct.
En dank voor jou compliment, ik neem dat graag van jou in ontvangst!

Er kunnen een aantal factoren een rol spelen, ik moet even afgaan op hetgeen jij zelf schrijft en dan valt mij direct een ding op, hier ga ik even wat dieper op in.
Ik zal ook nog enkele andere factoren bespreken die een rol kunnen spelen in het niet verkrijgen van het schrift.

Ik quote even een zinnetje uit jou reactie.
quote:
zelf ben ik echter nogal nuchter op dit gebied en ik geloof zoiets meestal pas in zijn geheel als ik het zelf heb meegemaakt om het zo maar te zeggen,………. maar tegelijkertijd sta ik er heel erg open voor dit soort dingen…..
Waar ligt hier in het zwaartepunt? Ben je meer sceptisch, of ben je meer open, daar moet je voor jezelf heel eerlijk in zijn. Wanneer je meer naar de sceptische kant neigt zou je jezelf af kunnen vragen waarom je sceptisch bent. Sceptisch zijn heeft met argwaan te maken, argwaan heeft met een gebrek aan vertrouwen te maken. Natuurlijk is een gezonde dosis argwaan op zijn plek, dit is nodig om jou onderscheidingsvermogen te ontwikkelen, maar kijk eens heel kritisch naar jezelf en schat bij jezelf in welke de overhand heeft.
Wanneer te veel argwaan, kan dat een grote factor zijn waardoor het schrift niet bewerkstelligd kan worden.
Argwaan/sceptisme is als een soort kogelvrij glas van waar achter jij veilig staat te kijken naar het onbekende. Je behoudt jou bescherming en vanachter deze bescherming kijk jij als het ware op een veilige manier naar het onbekende. Dat is wat veel mensen doen, veilig, achter kogelvrij glas het onbekende onderzoeken. Dat is oke, maar wanneer je wenst om een keer lijfelijk in contact te treden met dat onbekende zul je toch dat raam open moeten zetten, om de energie doorgang te verschaffen.
Je zult jezelf kwetsbaar moeten opstellen. Gooi dat raam open en verwelkom de voor jou onbekende wezens, weet dat ze dolgraag met jou in contact willen komen, maar hun energie is zo subtiel dat ze slechts toegang tot jou kunnen krijgen wanneer je met heel jou hart wenst dat ze welkom zijn.

Richt je altijd tot jou Gidsen, deze wezens zijn wezens welke zijn afgestemd op een zeer hoog vibratie niveau, je hoeft hierbij geen enkele angst te hebben dat andere wezens ‘binnen komen’ Het is als een radiozender, draai je knoppen naar de populaire zender ‘Gidsen FM’ en luister naar wat ze te vertellen hebben.
Het is onmogelijk dat een andere frequentie lager van orde de zender ‘Gidsen FM’ kan storen.
Overleden zielen/entiteiten/aliens, bezitten bij lange na niet die vibratie, of frequentie die gidsen bezitten.

Een andere reden kan zijn dat je jou gidsen niet voldoende ‘aanmoedigt’. Aanmoediging is van belang doordat je dan als het ware energie geeft, deze energie wordt wederom weer gebruikt door jou gidsen om jou zenuwen te prikkelen. Dit alles heeft te maken met een overdracht van biofotonen, piepkleine lichtpakketjes welke aan de zenuwen overgedragen worden. Deze lichtpakketjes bevatten informatie.
Aanmoediging kun je doen door jou gidsen te vertellen dat ze een prima job verrichten, vertel ze dat ze het kunnen, het is als het ware een soort van Chakka aanpak, zo van ‘kom op, je kunt het, ik weet dat je het kunt, kom maar, beantwoord mijn vraag maar, ik weet dat het moeilijk voor jullie is om via deze manier te communiceren, maar ik heb alle vertouwen in jullie dat jullie het kunnen’
Iets in die trant. Het klinkt misschien allemaal wat kinderachtig, maar het gaat om de energielading die achter het uitspreken van deze woorden schuil gaat.
Deze woorden vertalen zich wederom weer in die zogenaamde Biofotonen die jij jou gidsen geeft, doordat jij deze Biofotonen geeft zijn ze in staat informatie terug te geven.

Gidsen die zijn gewend om via andere wegen met jou te communiceren, het communiceren via het automatisch schrift kost enorm veel energie, veel energieoverdracht is nodig om jou zenuwen zo ver te krijgen dat ze jou vingers en dus pen, doen bewegen.

En Ilse, wanneer het niet meteen lukt, gewoon blijven oefenen. Keer op keer, probeer het eens een keer tussendoor, in de trein, op school, op je werk. Zet gewoon eens heel spontaan je pen op een papier en vraag in gedachten jou gidsen of ze jou iets te vertellen hebben.

Spontane acties leveren vaak verassende resultaten op, doordat je dan niet zo gefocust bent dat het MOET lukken.

Dat is nu met weer een andere factor, welke het schrift kunnen blokkeren. Je wilt te graag.
Ik zie wel eens dat mensen een soort van faalangst kunnen krijgen wanneer het niet meteen lukt, zeker wanneer ze zien dat het anderen wel lukt, er vormt zich op dat moment een blokkade welke zorg draagt dat de energieoverdracht geblokkeerd wordt.
Geef het de tijd, geef de energie de tijd zichzelf te ontplooien, geef jezelf de tijd, lopen heb je tenslotte ook niet in een avondje geleerd.
Gun jezelf de tijd en tracht jezelf geen enkele druk op te leggen. Het dient als het ware van beide kanten geheel vrijblijvend zijn.

Beste Ilse, is dit een beetje een antwoord naar jou hart?
Zo niet dan verneem ik dat graag van jou, ik ben altijd bereid jou van raad te voorzien.

Groet YG
pi_19751562
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

ik heb nog niets gelezen over de risico's. het lijkt mij dat je, net als met bijv. glaasje draaien, de boel openzet voor "whatever" er aan de andere kant is. hoe zit dat met deze methode? zijn er geen risico's, zijn de risico's hetzelfde, of zijn ze anders, of ... ?
Hi Alicey,

Lees de topic goed door, ik belicht ook de negatieve kanten van het channelen met gidsen.

Tevens wil ik er op wijzen dat Glaasje draaien en Automatisch schrift (channelen) niet hetzelfde is.
De werkingsprincipes van de twee methoden zijn identiek, alleen met het grote verschil dat je je met glaasje draaien op de zielen van overleden mensen richt.

Het Automatisch schrift, is gebaseerd op contact met jou Gidsen, of Spiritueel Begeleiders, of Beschermengel, hoe je het ook wenst te noemen.

Een overleden ziel staat meer dichter bij de aarde, of de aardse invloedssfeer, hierdoor zijn ze meer oordeel gebonden en maken meer onderscheid tussen goed of slecht, wanneer hier mee contact kunnen ze nog wel eens de neiging hebben sterke vormen van oordeel te projecteren, dit kan zeer confronterend zijn. Tevens kunnen ze jou nog wel eens zitten 'plagen' Vaak goed bedoeld, maar kan voor iemand die geen ervaring heeft met de wereld van de geesten een hele 'zieke' ervaring zijn.

Gidsen bezien hun werkelijkheid zonder oordeel, ze zien de ware aard van de schepping en zullen tijdens een communicatie nooit energie van oordelende aard op jou projecteren. Dit is minder confronterend. Tevens ervaar je tijdens contact met jou gidsen meer sensatie van liefde, dit ontbreekt in de regel in het contact met overleden mensen.

Maar niets is uiteindelijk zonder gevaar, daarom heb ik in dit Topic getracht een beeld te schetsen over hoe de materie in elkaar steekt, waardoor inzicht verkregen kan worden in jou zelf en de werking van de energie om ons heen. Het is aan jou hoe je dit topic verder opvat en in kunt passen in jou belevingswereld.
Wellicht heb jij hier hele andere ideen over.

Groet YG
pi_19752388
Beste Your Gardian

Als eerste heel erg bedankt voor je reactie! Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt dat ik misschien (al dan niet onbewust) nog te argwanend ben. Hier moet ik dus eerst overheen zien te stappen. Ik heb wel veel aan je tips en ik ga het zeker nog vaker proberen.

Groetjes Ilse
pi_19759303
Lieve Your Guardian,

Ik heb het begin van dit topic gelezen en was meteen geïnterresseerd. Omdat ik nu op mijn werk zit, heb ik geen tijd om alles door te lezen, maar ik heb je complete cursus ge-copy-paged, en ga dit vanavond thuis op mijn gemak doorlezen.
Het valt me wel op dat dit eindelijk eens een serieus topic is over 'het grote onbekende', dit waardeer ik wel want er zijn gewoon vragen waar je echt een antwoord op wil hebben! Ik merk dat in mijn topic 'Geesten oproepen' zeer sceptisch gereageerd wordt, terwijl ik toch echt een normale vraag stel. Nou ja, er zijn nou eenmaal mensen die er niet in geloven (Wat de boer niet kent, eet hij niet) Maar ik irriteer me aan mensen die de meningen van anderen niet respecteren.
Vind het dus fijn om te weten dat er in jouw topic wel serieus gesproken kan worden over vragen m.b.t. Spiritualiteit.
Er hangt echt een waas van liefde en compassie over dit topic! Feels good
Iedereen allemaal een hele hoop liefde toegewenst (zonder zwevering te klinken)
XXX Steef
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:58:17 #144
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30422791
Yourguardian, jammer dat ik hem niet meer actief zie hier op FOK.

Maar ik wil nieuwe FOK!ers toch hier van laten proeven. . Dus; Schop!
En als reactie op de bovenstaande post:
De sfeer in dit topic is heel erg aanwezig jazeker. Maar dat heeft ook voornamelijk te maken met Yourguardian, hij heeft een bijzonder mooie energie ('afdruk'), vind ik zelf .
  zondag 29 januari 2006 @ 17:19:13 #145
61787 Speedo666
Anti-AEL / anti marokaans
pi_34586015
tvp
pi_34586499
Het is jammer dat ik zo weinig tijd heb, ik zal later eens kijken
Ik ben in elk geval weleens met mijn moeder en een vrouw die zij kent naar een medium geweest, die dingen opschreef in een razendsnel tempo met haar ogen dicht. Het ging over een vorig leven en over wie/wat onze gidsen en engelen waren. Zeer interessant! Opmerkelijk was ook dat ik Isabella altijd al een mooie naam heb gevonden, blijkt dat er een engel uit het hogere engelenrijk bij mij aanwezig te zijn genaamd Isabelle/Isabella. Mijn dochtertje hebben we ook Isabella genoemd daarna. Er waren nog veel meer gelijkenissen, als er geïnteresseerden zijn wil ik zelfs de teksten overtypen en hier neerzetten

Ik zie dus net pas dat dit een topic was van 2004
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34587500
Zou erg leuk zijn als dit topic weer actief zou worden :-)
pi_35569400
Yourguardian ,

Kan het zijn als je heldervoelend bent, dat dan het automatisch schrijven niet gaat ? omdat je al een gave hebt, en er geen andere bij kunt krijgen bijv ...
Een vriend van mj is op een bepaalde dag plots beginnen schrijven , en bij mij lukt het niet , doch heb het nog niet zo vaak geprobeerd, hoor ....

pi_35570123
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef totsy het volgende:
Yourguardian ,

Kan het zijn als je heldervoelend bent, dat dan het automatisch schrijven niet gaat ? omdat je al een gave hebt, en er geen andere bij kunt krijgen bijv ...
Een vriend van mj is op een bepaalde dag plots beginnen schrijven , en bij mij lukt het niet , doch heb het nog niet zo vaak geprobeerd, hoor ....

Kan hoor, iedereen ontwikkeld op zijn/haar eigen unieke manier contact te leggen met het hogere aspect van jezelf. Ikzelf ben heldervoelend/wetend/horend maar gebruik het schrift als een soort geheugensteuntje en tevens is het heerlijk de energie te voelen die je in de regel meekrijgt wanneer je schrijft, tevens gebruik ik het schrift meer om van alles te weten te komen over het wel en wee van het universum en andere ingewikkelde dingetjes, die ik vervolgens weer probeer te staven met wetenschappelijk ingestelde onderzoeken e.d. Het kan een heel handig hulpmiddel zijn op jou (direct) de juiste weg te wijzen.
In principe heb ik het ook niet nodig. Het kan idd een handig hulpmiddel zijn voor mensen die hun spirituele zoektocht beginnen, wanneer je een tijd schrijft ontwikkel je daar als het ware jou sensitieve vermogens mee en zal op den duur òf helder gaan denken, voelen, horen, dan heb je het schrift ook niet meer nodig....

Dit kan in jou geval ook van toepassing zijn, dat jou sensitieve vermogens dermate ontwikkeld zijn dat het schrift als het ware voor jou onbewuste een 'achterlijke' uiting is van het hogere en daarom ook geen energie kan en of wil besteden aan het onder de knie krijgen ervan.

Er kunnen ook blokkades een rol spelen, de meest voorkomende is...ik wil graag schrijven.....maar ben toch eigenlijk wel een beetje bang....je gaat als het ware met zwetende vingertjes proberen te schrijven. Deze angst blokkeerd het schrift. Deze angst kan soms heel subtiel zijn....en er zorg voor dragen dat de pen niet begint te bewegen....
pi_35572023
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:56 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Kan hoor, iedereen ontwikkeld op zijn/haar eigen unieke manier contact te leggen met het hogere aspect van jezelf. Ikzelf ben heldervoelend/wetend/horend maar gebruik het schrift als een soort geheugensteuntje en tevens is het heerlijk de energie te voelen die je in de regel meekrijgt wanneer je schrijft, tevens gebruik ik het schrift meer om van alles te weten te komen over het wel en wee van het universum en andere ingewikkelde dingetjes, die ik vervolgens weer probeer te staven met wetenschappelijk ingestelde onderzoeken e.d. Het kan een heel handig hulpmiddel zijn op jou (direct) de juiste weg te wijzen.
In principe heb ik het ook niet nodig. Het kan idd een handig hulpmiddel zijn voor mensen die hun spirituele zoektocht beginnen, wanneer je een tijd schrijft ontwikkel je daar als het ware jou sensitieve vermogens mee en zal op den duur òf helder gaan denken, voelen, horen, dan heb je het schrift ook niet meer nodig....

Dit kan in jou geval ook van toepassing zijn, dat jou sensitieve vermogens dermate ontwikkeld zijn dat het schrift als het ware voor jou onbewuste een 'achterlijke' uiting is van het hogere en daarom ook geen energie kan en of wil besteden aan het onder de knie krijgen ervan.

Er kunnen ook blokkades een rol spelen, de meest voorkomende is...ik wil graag schrijven.....maar ben toch eigenlijk wel een beetje bang....je gaat als het ware met zwetende vingertjes proberen te schrijven. Deze angst blokkeerd het schrift. Deze angst kan soms heel subtiel zijn....en er zorg voor dragen dat de pen niet begint te bewegen....
Ja, het zit nu wel zo dat ik reeds lang bezig ben met door te lezen van allerlei boeken, al veel kennis had opgedaan , en die jongen die plots beginnen channelen is, heeft mijn steun gekregen, ik heb hem als het ware" begeleid "naar het spirituele pad door over de zelf opgedane kennis te spreken , anders zou het idd. missch wel gevaarlijk geworden zijn voor hem , want in den beginnen kwamen er entiteiten van alle slag op hem af, ...., want ik meen toch wel te moeten zeggen dat op de gevaren niet genoeg kan gewezen worden .
Heb van een psychiater gehoord dat er zo velen in therapie beland zijn, door zomaar te experimenteren hiermee.
Wat betreft dat channelen, misschien als ik er mij echt op toeleg, zoals in jou cursus dat het na lange tijd wel zou gaan lukken, maar denk eigenlijk wel van niet ...
ook die gidsen worden niet bij iedereen op dezelfde manier waargenoemen , is niet bij iedereen hetzelfde ...bij die vriend van mij noemen zij zich gewoon een "collectief van hogere astrale entiteiten" en willen geen namen bekend maken ,vooralsnog ...een naam is niet belangrijk voor een gids, dat is aards, menselijk ..maar niet bel hierboven .

Er zijn echt mensen die hier niet mogen aan beginnen, geloof mij vrij !ook niet aan autom. schrift .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')