mijn favoriete bezigheid is communiceren, ik noem het "zieltjespraat" - dan ga ik in gedachten naar een bepaalde ziel en stel die vragen...quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:25 schreef YourGuardian het volgende:
En wat betreft de virussen, dolfijnen en Dhr Hawkins…Tja die Dhr. Hawkins is er een is het niet??
Mooi beschreven. En owzo waar. Het is absoluut een feit dat wanneer je je focust op het positieve je het negatieve hiermee kunt "overrulen". Uiteindelijk verdwijnen alle " donkere wolkjes" alsof ze niet hebben bestaan. Dit is nu de kracht van je gedachten en van je ziel ofwel je gehele menszijn!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:20 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Over die "trillingen" - iets waar misschien sommige lezers iets aan hebben. Ik had vroeger echt een "kraterkop", vol met acné. Iedere dag keek ik in de spiegel en vervloekte mezelf en die puistjes. Wat ik niet begreep is dat ik juist met mijn gedachte zo'n "wolkje" maakte geladen met negativiteit en die op de cellen van mijn huid stuurde waardoor het probleem alleen maar erger werd, juist door dat wolkje beschadigde ik mijn huidcellen. Iedere dag weer opnieuw.
Op een moment besloot ik voor mezelf dat uiterlijk niets uitmaakt (dat was de les die ik mezelf wilde leren) en besteedde ik gewoon geen aandacht meer aan mijn puistjes en stopte met mijn geld uitgeven aan clearasil. Ong. 2 weken later waren de meeste puistjes als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel soms heb ik er nog wel eentje, maar die geef ik dan "reiki" - positieve gedachten.
probeer eens een "synthese" van de positieve en negatieve gedachten, die heffen elkaar dan ahw op en integreren tegelijkertijd, dat is best sterk spulquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:32 schreef Syl68 het volgende:
Mooi beschreven. En owzo waar. Het is absoluut een feit dat wanneer je je focust op het positieve je het negatieve hiermee kunt "overrulen". Uiteindelijk verdwijnen alle " donkere wolkjes" alsof ze niet hebben bestaan. Dit is nu de kracht van je gedachten en van je ziel ofwel je gehele menszijn!!!
dat weet ik, ik heb in den treure gekeken op een biologische manier wat puistjes zijn. Eerst had ik clearasil, daarna gewoon pure zeep en uiteindelijk alleen (lauw: koud%warm) water. En dat water straalde ik onbewust in door de overtuigende gedachte dat het heldere (pure) water mijn huid zou zuiveren. Ik postte het meer uit makkelijkheid.quote:effe offtopic: Clearasil ik ook niet zo'n goed product om puistjes mee te bestrijden, je huid wordt er droog van en gaat uiteindelijk kapot waardoor er nieuwe bacterieen ontstaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:20 schreef The_Shining het volgende:
Over die "trillingen" - iets waar misschien sommige lezers iets aan hebben. Ik had vroeger echt een "kraterkop", vol met acné. Iedere dag keek ik in de spiegel en vervloekte mezelf en die puistjes. Wat ik niet begreep is dat ik juist met mijn gedachte zo'n "wolkje" maakte geladen met negativiteit en die op de cellen van mijn huid stuurde waardoor het probleem alleen maar erger werd, juist door dat wolkje beschadigde ik mijn huidcellen. Iedere dag weer opnieuw.
Op een moment besloot ik voor mezelf dat uiterlijk niets uitmaakt (dat was de les die ik mezelf wilde leren) en besteedde ik gewoon geen aandacht meer aan mijn puistjes en stopte met mijn geld uitgeven aan clearasil. Ong. 2 weken later waren de meeste puistjes als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel soms heb ik er nog wel eentje, maar die geef ik dan "reiki" - positieve gedachten.
Volgens my benadert "ervaren" en "herinneren" beter de waarheid...quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:20 schreef The_Shining het volgende:
mijn gidsen hebben me geleerd dat iedereen (alles) zelf kiest voor situaties met een reden (les om te leren en daardoor te groeien)
eensch,quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:34 schreef Barbamama het volgende:
Volgens my benadert "ervaren" en "herinneren" beter de waarheid...
Elocypquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:51 schreef Elocyp het volgende:
Ik hou er nooit van om lange topics te lezen maar deze was zeker de moeite waardMaar wat voor soort dingen zou ik nou kunnen vragen en wat ook weer niet?
"Beste Gidsen,quote:Op donderdag 1 april 2004 22:08 schreef YourGuardian het volgende:
Wat zou je graag willen vragen ?? In principe kun je alles vragen, je moet alleen goed bij jezelf nagaan waarom je die vraag stelt.
Ja in die richting zat ik ook te denkenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:26 schreef The_Shining het volgende:
[..]
"Beste Gidsen,
Waarom stel ik deze vraag?"
let overdag goed op als je jezelf iets afvraagt, neem desnoods een notitieboekje mee en schrijf je vraag meteen op zodat je hem later kan stellen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:30 schreef Elocyp het volgende:
Ja in die richting zat ik ook te denkenNee, maar het lijkt me gewoon leuk/interresant om te doen alleen dan zit ik daar zonder dat ik weet wat ik moet vragen.
De laatste tijd, nu na jaren schrijven ben ik er ook op overgegaan om direct via de pc te schrijven, maar ik bemerk wel grote veranderingen. Het kost je inderdaad veel tijd allemaal, eerst op papier en dan digitaliseren. Maar je hebt op papier veel meer fysiek contact, je voelt dat je hand bewogen wordt en dit gevoel heb je met de pc niet. Tevens is de pc heel erg 'verneukeratief', want via het schrift is het zo, dat wanneer je denk dat ze het volgende gaan schrijven, doordat je dat op het moment denkt, dat niet zo kan zijn. dus gidsen kunnen dingen schrijven welke je totaal niet zou verwachten. dat komt doordat ze een betere controle hebben over jou hand en als het ware jou vooropgestelde gedachte kunnen 'omzeilen' Je voeld dan ook een grote weerstand wanneer je zelf iets denkt en jou gidsen schrijven wat anders, da's een heel apart gevoel. Dat is voor veel mensen ook een 'bewijs' dat ze het niet zelf schrijven.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:03 schreef Semjase het volgende:
Ik moet de laatste cursusdelen nog doen (nog geen tijd voor gehad), maar ik vroeg me af of je een gids ook gewoon op de pc kan laten tikken, in plaats van schrijven met pen en papier? Typen lijkt mij een stuk sneller, en is ook wat beter leesbaarder
Just wondering
Dit gaat me nog even te snel; als meerdere mensen op een bepaalde plek zijn en allemaal ziek worden door een virus, zouden ze er dus allemaal (onbewust) voor gekozen hebben om daarheen te gaan en dat virus op te lopen?quote:Een virus blijkt er ALTIJD op uitnodiging te zijn van zijn gastheer. Deze heeft zijn geest onbewust of bewust opengesteld voor dit virus, je heet een virus altijd ZELF welkom. Een virus zal nooit tegen jou zin op de koffie komen. Da’s toch gek he? Mensen hebben zo een bekrompen kijk op hun omgeving, iets wat schijnbaar slecht is in onze ogen is eigenlijk iets goeds..
Ha, ik kan me helemaal voorstellen dat sommige zaken echt alle begrip te boven gaat, maar je moet niet vergeten dat niets voor niets is. Alles binnen dit universum heeft een doel, er is werkelijk NIETS zonder doel. Het 'probleem' met veel mensen tegenwoordig is dat vele slechts een detail van het grote geheel zien, wanneer ze zich focussen op een detail, verliezen ze het zicht op het geheel, wanneer gefocust wordt op het geheel zijn mensen in staat het geheel te overzien en wanneer men daar toe in staat is, ziet men het verband tussen alle dingen.quote:Ik heb hieronder nog een vraagje over een stuk wat je geschreven hebt.
Dit gaat me nog even te snel; als meerdere mensen op een bepaalde plek zijn en allemaal ziek worden door een virus, zouden ze er dus allemaal (onbewust) voor gekozen hebben om daarheen te gaan en dat virus op te lopen?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:10 schreef YourGuardian het volgende:
... Ik wist van te voren dat ik ziek zou worden, dit vloeide voor uit een wens om eens lekker een paar weken thuis te zitten en uit te rusten, zonder daarvoor vakantiedagen te hoeven inleveren. tevens had ik een wens om mijn lichaam weer eens te zuiveren van alle shit die ik in de winter had verzameld. Prompt kreeg ik een kaakholteonsteking, waardoor ik genoodzaakt was een antibioticakuur te slikken....ondanks de kaakholteontstekening waren het twee heerlijke weken waarin ik mezelf weer eens heerlijk heb verwend met rust. Ik voel me weer als herboren....
Klopt!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef Nature het volgende:
Aha, dus als ik het goed begrijp zijn de natuur en alle gedachten/acties van de mensheid één samenwerkend geheel, of zit ik nu verkeerd te denken?
Het plaatje is een afbeelding van de Maya's. Het verbeeld de zogenaamde Hunab Ku.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:49 schreef Nature het volgende:
Het klinkt wel logisch maar ik denk er nog veel over na
Offtopic: Waar heb je dat logo onder je naam trouwens vandaan?
Eek! Wat een verhaal!quote:Op zondag 18 april 2004 21:51 schreef YourGuardian het volgende:
.... De enige dimensie ervan, lengte, verdween in de niet- bestaande breedte en hoogte, en zette het proces van kosmische evolutie in beweging in bestaansgebieden die zo spiritueel zijn dat alleen het oog van de mysticus het zou kunnen waarnemen. De ruimte was niet, want er was niets om haar te bevatten. De tijd was niet, want er waren geen gebeurtenissen om hem in te verdelen. Er was alleen de onbegrijpelijke godheid Hunab Ku, die doordrong tot het Hart van de Hemel dat zeven eeuwigheden had gesluimerd. Dan door de kracht van zijn woord doortrilde Hunab Ku het Hart van de Hemel. Toen het Hart van de Hemel uit zijn droomloze slaap ontwaakte, emaneerde het de God Zeven, de kosmische demiurgus, de schepper, één in essentie, zeven in manifestatie.
Dit is wel een juiste omschrijving van mijn usericon....
Liefde en licht sturen is altijd prachtig en lievvvquote:Op maandag 26 april 2004 11:51 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
YG:
Even een korte reactie.
(Half boek![]()
)
Veel success nog verder en veel universele liefde toegewenst. net zoals ieder ander trouwens.Ik neem aan dat je dat niet verkeerd opvat natuurlijk.
Ik ben het helemaal met EGC eens!!quote:Op maandag 26 april 2004 13:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Liefde en licht sturen is altijd prachtig en lievvvDe intentie erachter wordt zeker wel gevoeld
Dus geen zorgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |