Inleiding On-line Cursus “Channelen in Balans”
Ik heb heel erg in dubio gestaan om dit te doen, ik was nooit van plan om een cursus ‘In contact met jou Gids’ via het internet te doen. Bij toeval ben ik op dit forum terechtgekomen. En ik bemerk dat er zeer veel onduidelijkheid bestaat over de wereld van de geesten. Doordat ik zelf erg veel ervaring heb opgedaan op dat gebied ben ik bereid mijn kennis met jullie te delen.
Ik voorzie nu niet wat ik me hierbij op de hals haal. Wellicht stuit ik op veel tegen stand. Ook voorzie ik niet hoe de moderator van dit forum hier over denkt, mocht het allemaal een beetje te veel van het goede worden, dan verneem ik graag een reactie van hem.
Veel mensen zijn aan het experimenteren, zoals ik eerder vermelde, ook ik ging experimenteren, ik ging vervolgens hier flink mee plat, achteraf was dit helemaal niet nodig geweest, als ik iets meer kennis had gehad van het onbekende, dan was alles wel te verklaren geweest. Daarom wil ik jullie alvorens met het schrift te beginnen, eert een hoop informatie geven, waardoor het inzicht in de wereld van de geest(en) zal toenemen. Het zal dus GEEN snelcursus worden zoals in een reactie werd geopperd!
Zoals alles in deze wereld ben je ZELF overal verantwoordelijk voor, je bepaal ZELF elke seconde van de dag jou werkelijkheid, elke keuze die je maakt is er één die je zelf maakt. Zo kun je onveilige seks hebben of niet, er is voldoende voorlichting om een gedegen keuze hierin te maken, op dezelfde manier maak je zelf de keuze of je naar geweld op televisie wil kijken, of je wil experimenteren met Soft of Harddrugs. Ook hier over bestaat veel informatie, en wanneer je het toch uit wil proberen, lees dan beter eerst de handleiding, maar je kunt ook kiezen niet de handleiding te lezen en meteen te beginnen, maar dat zou stom wezen. Contact met jou Gidsen is met zo, aan JOU de keuze of je een contact aan wil gaan of niet en wanneer je het toch wilt, dan kun je het maar beter op een veilige manier doen.
Contact met de wereld van de Geesten en Gidsen is een wereld die niet gevaarlijk is, je kunt hem gevaarlijk maken door projecties vanuit jou eigen geest, elke geest handelt vanuit een diep gevoel van liefde, weet dat een geest geen weet heeft van goed of kwaad, voor hem is alles hetzelfde, alleen wij maken onderscheid. Goed en Slecht is slechts een illusie. Je kunt een appeltje met een mes schillen, of er een sneetje brood mee smeren, maar je kunt jezelf er ook mee verminken of erger. Stroom kan ook gevaarlijk zijn wanneer je met je een spijkertje in het stopcontact wilt purken, maar iedereen heeft inmiddels weet van het gevaar van stroom en ziet slechts de bruikbaarheid er van in. Channelen is niet gevaarlijk, je dient je alleen te houden aan een aantal spelregels. Alles is vooruitgang, daar waar vooruitgang geboekt wordt, zijn er mensen die het pionierswerk hebben verricht. Vooruitgang kan slechts geblokkeerd worden door hen die angst hebben voor verandering….
Zo kan ik natuurlijk nog talloze vergelijkingen op noemen, dus nogmaals, met ALLES, maak JIJ de keuze.
Ik heb er erg veel plezier in, contact met de wereld van de Geesten is een leuk contact, een innig contact en is een wereld apart, het is werkelijk mooi om deze wereld te leren kennen. Het zou zonde zijn wanneer je deze wereld links zou laten liggen, want het kan jou enorm veel te bieden hebben.
De laatste seconden in de gangen van onze Tijd
Er is veel rumoer de laatste paar jaren op onze aarde, veel veranderingen vinden plaats op allerlei gebied, het lijkt alsof de tijd met ons op de loop is, maar niet alleen onze aarde ondervind grote veranderingen, ook ons Universum is zeer onrustig. Iedereen die een beetje oog heeft voor alles om zich heen, ziet vele en vele dingen veranderen. Niet alleen mensen veranderen, maar ook oude overtuigingen, politieke structuren, tradities, het klimaat en zo meer. Waarom veranderd alles toch zo snel? Wat is er met de mensen aan de hand en met onze natuur.
Vele en vele vragen voor diegene die zoekende zijn naar antwoorden op hun vragen.
Ik zal in het kort uitleggen wat er met onze aarde en universum aan de hand is en weet dat dit een model is die mijn werkelijkheid vorm geeft, voor een ieder kan dat anders zijn.
Al sinds mensheugenis spreken oude volkeren over een tijd van grote veranderingen, de Maya’s, de Egyptenaren, de Hopi indianen en vele andere. Vele profetieën werden gedaan over een tijd die zij de “eindtijd” noemen. Het boek openbaringen uit onze bijbel gaat in zijn geheel over deze eindtijd, een tijd van zeer grote ingrijpende veranderingen en ja lieve mensen, laten wij nu net toevallig in deze eindtijd leven! Wij leven precies in die tijd waar al eeuwen over gesproken en geschreven wordt!
Maar waarom nou een eindtijd? Wat is een eindtijd?
Alles verloopt en draait in cycli, onze aarde om de zon, ons zonnestelsel om het melkwegstelsel, het melkwegstelsel om een nog groter geheel, herfst, zomer, en natuurlijk voor elke vrouw zeer herkenbaar de maandelijkse menstruatie.
Onze evolutie verloopt in cycli, wij leven met z’n allen aan het eind van zo’n cyclus.
We hebben als mensheid een einde van een cyclus bereikt, een einde van één grote evolutie periode van de mensheid, maar niet alleen van de mensheid, ook de het dierenrijk, bomen en plantenrijk en het universum hebben een evolutie periode voltooid.
Wat gaat er dan met ons gebeuren?
We zullen één dezer dagen een gigantische sprong maken naar een begin van een nieuwe evolutie periode.
Evolutie verloopt in cycli, elke cyclus is gekoppeld aan een soort van draaiboek dat een thema bevat, die de mensheid doorlopen moet, om te kunnen groeien.
De afgelopen duizenden jaren hebben we al vele van deze cycli doorlopen, met elke keer een ander thema.
Nu is er nog iets anders aan de hand, ook deze afgezonderde evolutie perioden voor de mensheid zitten weer in een groter geheel, laat ik het voor het gemak even een pakketje evolutie perioden noemen, er bestaan meerdere pakketjes, deze pakketjes verlopen ook weer in cycli, dit kun je verspreid zien over miljoenen jaren.
Normaal gesproken is er een evolutie periode voorbij en brengt dat een nieuw thema met zich mee en evolueert alleen de mensheid weer een stapje verder. Er is nu een hele cyclus van evolutie pakketjes voltooid, dit heeft niet alleen invloed op de mensheid, maar voor ons hele Universum! Er is dus ook voor het Universum een evolutie periode voltooid!
We beleven sinds duizenden jaren onze werkelijkheid vanuit een drie dimensionale wereld, wij staan op het punt over te gaan, om een sprong te maken naar een vijf dimensionale werkelijkheid! Dit is een werkelijkheid, zoals je ook ongeveer in je dromen beleeft, vrij van tijd en ruimte! Dat is nog eens vreemd hè? Toch is het zo! Een ieder van ons zal in de loop der jaren geconfronteerd worden met de eerste tekenen van deze overgang.
Natuurlijk is het begrip dimensie een enorm beperkt begrip, het is meer een staat van werkelijkheid een bewustzijnsbeleving. Maar het is voor de meeste mensen redelijk goed voor te stellen wanneer ik het heb over een 5 dimensionale werkelijkheid. Een werkelijkheid waar tijd en ruimte een geheel ander begrip zullen zijn, We zullen interdimensionaal gaan worden, daar waar tijd en ruimte circulair in plaats van lineair zal zijn.
Maar gelukkig is het zo dat elke overgang van einde cyclus, naar begin cyclus niet abrupt is.
Alles wordt voorbereid op het begin van een nieuwe cyclus, zoals de overgang van zomer naar herfst, dit gaat niet abrupt, dit gaat geleidelijk aan, een paar weken voor de zomer kun je meestal al de eerste tekenen van de herfst zien, bladeren verliezen hun helderheid en sommigen vallen al op de grond.
De veranderingen die wij nu om ons heen zien zijn een voorbereiding op deze overgang naar een nieuwe evolutie periode.
Er zijn echter vele werelden en beschavingen in ons Universum aanwezig. Vele van deze beschavingen zijn verder ontwikkeld dan de mens, sommige minder en weer andere staan gelijk met ons.
Wanneer een mens dood gaat, sterft alleen het fysieke lichaam, de Geest, of Ziel, of hoe je het ook wenst te noemen, gaat inclusief persoonlijkheid en herinneringen naar een andere gebied die hoger in trilling is dan wat onze ogen kunnen waarnemen. Denk bijvoorbeeld aan een ventilator die zo hard draait, dat je de ventilatorbladen niet meer ziet, je kijkt er dwars doorheen, maar wil je er met je vingers doorheen, dan voel je wel degelijk aanwezigheid van een kracht!
Al deze trillingsgebieden zijn van elkaar gescheiden, elk in zijn eigen gebied, hierdoor is het voor ons mensen zeer moeilijk om andere trillingswerelden te betreden.
Een trillingsgebied wordt ook wel dimensie genoemd, ik persoonlijk vind dimensie een zeer relatief begrip, maar voor nu volstaat de term. Er zijn mensen aanwezig op onze aarde die het vermogen hebben om met andere werelden in contact te treden, via bijvoorbeeld helderziendheid, of andere zintuiglijke waarnemingen.
Eén van die dingen die plaats zullen gaan vinden in de komende evolutie periode is dat vele van deze gescheiden trillingswerelden, of dimensies, zullen samenvloeien tot één geheel, zonder scheidingen.
Hemel en aarde zullen één worden, dit zal een zeer vreemde gewaarwording worden voor ons allen!
De bijbel spreekt over een tijd dat de doden weer tot leven gewekt zullen worden, dit komt doordat de tot nu toe voor ons afgescheiden ‘Hemel’ met onze wereld zal versmelten tot één geheel! Hierdoor zullen alle eerder ‘gestorven zielen’ weer voor ons zichtbaar worden.
Vele werelden en vele beschavingen zullen zich verenigen met onze wereld, om samen een nieuwe evolutie periode in te gaan, waar samenwerking, liefde en respect voor en met de ander het uitgangspunt zal worden.
Deze geleidelijke overgang zal voor velen niet zonder slag of stoot gepaard gaan.
Er zijn op dit moment vele wezens uit het Universum bezig om deze overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen voor ons.
De sluiers naar andere dimensies worden alsmaar dunner en dunner, het zal voor iedereen mogelijk worden om, wanneer hij of zij ervoor open staat, om zichzelf zonder al te veel moeite te ontwikkelen en contact te maken met andere werelden.
Wanneer je dit wilt, dien je jezelf te ontwikkelen op een spirituele denkwijze, dit betekend jezelf te accepteren zoals je bent, te houden van jezelf, met alles erop en eraan, zonder oordeel.
Vele en vele gereedschappen voor jou zelfontwikkeling zijn op dit moment aanwezig in de vorm van boeken, cursussen en therapieën ect.
De onrust die nu gaande is vloeit voort uit tweestrijd. Energie vanuit het Universum met speciale eigenschappen dwingen ons op dit moment na te gaan denken over alles, zij dwingen ons een andere denkwijze te hanteren, die ons in staat stelt de overgang zonder al te veel moeilijkheden door te komen.
Om mee te kunnen in de komende tijd is het noodzakelijk jou denken om te gooien naar een meer spirituele denkwijze. Wanneer je dat niet doet zal het steeds moeilijker voor jou worden mee te gaan.
Vele oude beschavingen spreken over een eindtijd, deze eindtijd zal op een dag toch over moeten gaan naar een nieuwe tijd?
Zoals de overgang van zomer naar herfst staat er een dag, dat wij van de zomer naar herfst gaan.
Zo is het ook met deze overgang van evolutie periode.
De zeer uitgebreide en geavanceerde kalenders van de Maya’s vertellen ons dat we op 21 december 2012 de grote sprong zullen gaan maken. Over het jaar 2012 heb ik andere ideeën over, maar da’s een ander verhaal.
Deze datum wordt ondersteund door vele en vele gechannelde berichten, tevens komen steeds meer berichten vanuit de wetenschappelijke hoek, dat berekeningen hebben aangetoond dat we inderdaad aan het eind van een cyclus zitten.
Na deze overgang zullen er 1000 jaren van vrede en liefde over de planeet aarde heersen, zoals opgetekend door de oude profetieën.
Dit is in het kort wat er op dit moment gaande is. Ik kan jullie een ingewikkelder verhaal vertellen, meer technisch, deels wetenschappelijk onderbouwd, maar ook nu geldt weer, voor nu volstaat deze verklaring.
Hetgeen ik jou nu vertel is een achterhaalde waarheid van morgen.
Jou gidsen zullen ongetwijfeld spreken over de mooie tijden die ons te wachten staan.
Zij zullen hoogst waarschijnlijk proberen om jou inzicht te geven over deze tijd.
Wordt vervolgt……