LoLzquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:35 schreef Aventura het volgende:
omg, daar ga je uit vrije wil heen?
Jep, ben er vorig jaar ook geweest. Was best geinig. Leuke dames, grappige gadgets enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:35 schreef Aventura het volgende:
Ik werd gedwongen door school.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:35 schreef Aventura het volgende:
De huishoudschool zeker?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:05 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen door school.
Wat een drama.
Ik ben er nooit geweest maar dat van die rellende vrouwen is dus wat me tegenhoud...quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:56 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog steeds hhb-trauma, al die rellende vrouwen om een gratis product![]()
overdrijven is ook een vak,je moet ook niet in het begin heen gaan maar als het bijna is afgelopen ,einde van de week dan is het een stuk rustiger dan de eerste dagenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest maar dat van die rellende vrouwen is dus wat me tegenhoud...
Hi, hi, dat bedoelde ik ja!quote:Op zondag 21 maart 2004 13:51 schreef Aventura het volgende:
Profiel bezoekster: lelijke (Mags)-gympen, kortgeknipt (veelal roodgeverfd) haar, 5-20 kilo overgewicht, Marca-dan wel M&S-mode-outfit, interessegebieden: schoonmaken, roddelen, kinderen, huisdieren, vreten.
Nee, ik val geloof ik niet in de doelgroep
quote:Op zondag 21 maart 2004 11:19 schreef Noayla_ het volgende:
Huishoudbeurs: the horror!![]()
Ik zie aan het eind van zo'n dag altijd hele kudders bezoeksters (vaak van die huisvrouwachtige "vriendinnenclubjes" ) op het Centraal Station in A'dam arriveren, beladen met tassen waarin zich de meest nutteloze producten +prullaria bevinden.
De Jaarbeurshal in Utrecht heeft regelmatig ook van die evenementen voor deze "doelgroep" en ik weet dus precies wat je bedoeld... Met een beetje pech kom je ze niet alleen tegen op het station maar moet je er ook nog eens mee in de trein zitten... Ik heb zo een keer de hele reis van Utrecht naar Rotterdam een gesprek tussen Bep en Miep moeten aanhoren over hoe leuk de "Ketsjup song" op de bruiloft van Truus wel niet was.
Het is het type vrouw dat je ook en masse naar de " Libelledag" ziet gaan, terwijl je ze dingen hoort roepen als " ik ben benieuwd hoe onze kerels zich vandaag redden nu we niet voor ze koken, hahaha!"
Maar omdat ze weten dat hun 'vent' niet eens in staat is om de weg naar de supermarkt te vinden hebben ze wat Tupperware bakjes met ingevroren 'prak' in de vriezer gestopt. Inclusief briefje hoe deze op te warmen.
(Dat manlief met collega-sukkels naar de snackbar gaat...tsja).
Elegy!quote:
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:11 schreef DarkElf het volgende:
omgverschrikkelijk!
leuk hoor voor de mensen die tussen al die dringende types met teveel gloria VdB op willen lopen om koopjes te scoren en monsters te krijgen maar alsjeblieft:
ik laat liever 2 liter bloed aftappen.
Oblibeeb!quote:
Ah, een kenner...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:50 schreef BL_Henkie het volgende:
Dat gratis eten...
Heel genant. Hele groep van mensen bij een stand waar ze mixers aan het demonstreren zijn.
Hup, soep erin, vervolgens aardappeltjes er in en mixen maar.
De verkoper maar praten over hoe geweldig het produkt is, maar je ziet duidelijk dat de mensen alleen maar zitten te wachten op de inhoud.
Uiteindelijk beseft de verkoper dat ook. Na de demonstratie maakt hij de mixer open en iedereen gaat verwachtingsvol dichterbij staan waarna hij tergend langzaam de inhoud door de gootsteen giet.![]()
Tuinbroekenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Allemaal van die burgerlijke vrouwtjes uit de provincie met kort haar en "gemakkelijke" broeken.
Ja, dat lijkt mij enig! [afbeelding]
*klonk*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:34 schreef Elegy het volgende:
Ben wel van plan er heen te gaan, al was het alleen maar voor het eten
...and when you least expect it, expect the unexpected...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*klonk*
* Brighteyes staat weer op van de grond...
Jij? Naar de HHB? Dat had ik nou nooit verwacht...
Ben een paar keer geweest in een vorig leven, maar mij krijg je er niet meer heen hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |