nu reset jij je pcquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:04 schreef juiced het volgende:
ja en nou?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:06 schreef Ultimora het volgende:
wat een lelijke sloper zeg
Toyota Corona RT-134quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k kon zo snel niets anders vinden...
Hij begon!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doe's lief
'k durf het bijna niet te zeggen, maar wat een grafbakquote:
kloptquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k durf het bijna niet te zeggen, maar wat een grafbak
mee eens, of een originele titel (A73 , geflitst @ .... of E 134 boete-> doh! niet handsfree bellen is toch 134 euro??)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:12 schreef Tjabbo het volgende:
Persoonlijk vind ik topics met een nummer gerefereerd aan een auto of autotype mooier dan die zooi met @123324pk of @21323mph ofzo.
Je kunt er soms niet onderuit, dat weet ik, en dit is ook niet de meest mooie auto, maar imho had het goed gekund.
idd. of zoals het topic over "euro 95", genoemd naar de brandstofquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
mee eens, of een originele titel (A73 , geflitst @ .... of E 134 boete-> doh! niet handsfree bellen is toch 134 euro??)
wmb mag jequote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:17 schreef Ultimora het volgende:
ik wil iig 136 claimen
Ik moest "maar" 114 euro dokken...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:21 schreef Xtreem het volgende:
Ulti: waarom?
handheldbellen is tegenwoordig al 140 euro btw
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik moest "maar" 114 euro dokken...ik geloof dat het oploopt als je meerdere keren gesnapt word.
en lelijkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:24 schreef piet_pelle het volgende:
Hij is vierkant![]()
lelijker dan dequote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en lelijk
Voor mijn favoriete GT-Turboquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:21 schreef Xtreem het volgende:
Ulti: waarom?
handheldbellen is tegenwoordig al 140 euro btw
soeb?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:27 schreef Ultimora het volgende:
[..]
Voor mijn favoriete GT-Turbo
met 136 iets? nopequote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
soeb?
Een Alfaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:33 schreef Ultimora het volgende:
tis een auto ontworpen door Bertone
renault 5quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:33 schreef Ultimora het volgende:
tis een auto ontworpen door Bertone
fout... en het is ook geen Alfa...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
renault 5
Het is toch ook geen Opel?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:03 schreef Ultimora het volgende:
[..]
fout... en het is ook geen Alfa...
nopequote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het is toch ook geen Opel?
Doe ik normaal ook niet, maar ik was gisteren wat vergeten in te leveren en moet dat vandaag dus doenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:10 schreef Ultimora het volgende:
ga niet naar school op vrijdag man! mmar die open dag auto's zulllen wel weer leuk zijn...
ja leuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey Ulti, je moet voor de gein eens naar school komenwat lekker stel auto's komen er hier voorbij
![]()
Kut dat ik geen digi cam bij me hebik zal zo eens rondlopen en opschrijven wat er staat
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Wat er nu stond:
Een Alfa Romeo GT 3.2 V6
tot hoelaat?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Wat er nu stond:
Een Alfa Romeo GT 3.2 V6
Een MB SL350
Een Scania V8 trekker
En een Parijs-dakar Truck
vanmiddag zouden de 'leuke' auto's komen volgens de coorordinator. Maar hij wou niet vertellen welke![]()
dus als er iemand in (de buurt van) A'doorn woont, kijk dan ff welke auto's er staan.
idd, jammer genoeg kon ik de sleutels niet vinden, anders had ik nu weer en Alfa gehadquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.aventus.nl en dan bij sector mobiel kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tot hoelaat?![]()
als je nu wat meer werkte, en minder parasiteerde, dan had je er 1 kunnen kopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:52 schreef Xtreem het volgende:
ah kijk... morgen ook....'k heb alleen geen digicam...
Ik werk best welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je nu wat meer werkte, en minder parasiteerde, dan had je er 1 kunnen kopen.
'weer' ? in de zin van: je bent hier al eerder geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:53 schreef MutZ het volgende:
Goedemiddag allemaal...![]()
Ik ben er ook weer...
hey pas op met wat je zegt he.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik werk best welen anders, er zijn belangerijkere dingen in het leven dan een digicam kopen
![]()
Maar aangezien jij zoveel werkt mag je er wel 1 doneren
DOuble overhead cam.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:59 schreef da_rippah het volgende:
Wat houdt dat DOHC nou precies in??
-edit- zie Tjabboquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:59 schreef da_rippah het volgende:
Wat houdt dat DOHC nou precies in??
Ja, weet je hoe ziekelijk goed ambtenaren betaald worden tov het bedrijfsleven?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hey pas op met wat je zegt he.
ik ben ambtenaar
guess again.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe ziekelijk goed ambtenaren betaald worden tov het bedrijfsleven?
vandaar 2 auto's en een vet huisquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
guess again.
omgekeerd dus. in mijn geval wel.
enig voordeel betreft het bij de secundaire arbeidsvoorwaarden. en that's it.
echt.
Ja, het schijnt dat ik wel vaker in dit subforum kom...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'weer' ? in de zin van: je bent hier al eerder geweest
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vandaar 2 auto's en een vet huis![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vandaar 2 auto's en een vet huis![]()
Geen idee... Mss hebben ze wel moeite met het uitspreken van die naam...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:31 schreef Type-R het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Honda's Acura's worden genoemt in Amerika
dat dacht ik toch.....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
Je hebt ze allebei.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:31 schreef Type-R het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Honda's Acura's worden genoemt in Amerika
Gôh T leeft nogquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:31 schreef darkwing het volgende:
Goedenavond, ik denk ik kom jullie hier ook maar weer eens vervelen![]()
Hij is nog niet af heb ik begrepenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef PeuRac het volgende:
ook_gek, wel ff goed foute hip hop muziek aanzetten hè, als je in de Merc rijdt![]()
Valt hier verder nog wat te beleven?
Jij, k dacht dat je al dood wasquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:39 schreef darkwing het volgende:
[..]
wie waar
i've been raised from the dead with a new passwordquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij, k dacht dat je al dood was
Je kloon is kwijt? of imago problemen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:45 schreef darkwing het volgende:
[..]
i've been raised from the dead with a new password
oh shit ik dacht dat dit de kloon wasquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je kloon is kwijt? of imago problemen?
Tjabbo:Ik meen ergens gelezen te hebben (goed, dat is natuurlijk niet echt overtuigend.. duss: onderzoek toonde aan dat..
) dat tot ong. 1,4 a 1,5 x modaal je qua beloning beter bij de (semi?) overheid kunt werken...
Kip, ei....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:56 schreef darkwing het volgende:
[..]
oh shit ik dacht dat dit de kloon wasmaar neuh meer last van een gespleten persoonlijkheid
waarschijnlijk tzelfde als nu helaasquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kip, ei....
maar wat komt er in mei voor de deur?
ah een fiat x 1/9quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:16 schreef Xtreem het volgende:
Fiatwélke fiat??
.....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:19 schreef darkwing het volgende:
[..]
ah een fiat x 1/9
Stoerquote:
I knowquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stoermaar wel duur
en onbetrouwbaar
...en klein van binnen...zat er van de week ff in bij een handelaar..ik keek over de voorruitstijl heen..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stoermaar wel duur
en onbetrouwbaar
neuh daar had ik geen last van, maarja dan nog een eigen cabrio'tjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
...en klein van binnen...zat er van de week ff in bij een handelaar..ik keek over de voorruitstijl heen..![]()
* Gutteguttegut is 1.96m dan valt veel leuks af...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:33 schreef darkwing het volgende:
[..]
neuh daar had ik geen last van, maarja dan nog een eigen cabrio'tje![]()
[me is ook rond die koers maar weet dat dit een speciale uitvoering van de x 1/9 is en dat als ik in een auto wil passen ik er ook in pasquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut]is 1.96m dan valt veel leuks af...[/me]
LOL... het betere origami werk?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:36 schreef darkwing het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 12 maart 2004 19:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut]is 1.96m dan valt veel leuks af...</div></blockquote> [me is ook rond die koers maar weet dat dit een speciale uitvoering van de x 1/9 is en dat als ik in een auto wil passen ik er ook in pas[/me]
heeey kloon vanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:36 schreef darkwing het volgende:
[me] is ook rond die koers maar weet dat dit een speciale uitvoering van de x 1/9 is en dat als ik in een auto wil passen ik er ook in pas[/me]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:12 schreef BoJo het volgende:
Loaaaten wee lekkaah link gooan doooeeen!!!
zal ook niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:32 schreef BoJo het volgende:
het is daarna overigens nooit meer goed met me gekomen....![]()
Anders wordt het zo saai...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal ook niet gebeuren denk hoop ik![]()
Ben ik nu nogquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:34 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
wat was ik dol op tekenfilmpjes zeg
Sapper de dozioquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:24 schreef Xtreem het volgende:
Freggles!
die paarse is purno de purno
Buurman en buurmanquote:
duh.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:26 schreef PeuRac het volgende:
Man een 14mb mail eruit knallen is niet leuk als je pc niet meewerkt
M'n msn liep erdoor vast
sorryquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:56 schreef PeuRac het volgende:
is ok Xtreemtis weer ok.
Ligt blijkbaar toch niet aan t mailen, msn doet helemaal niks meer
Zal ik dan eens tegen je gaan praten?? Heb toch nog een vraag aan je...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:12 schreef ook_gek het volgende:
er praat al jaren niemand meer tegen me op msn
Vaag...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:13 schreef PeuRac het volgende:
ik las op de msn site dat aanmelden niet maar kan tijdelijk
Komt omdat je offline bentquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:12 schreef ook_gek het volgende:
er praat al jaren niemand meer tegen me op msn
Dat wilde ik net zeggen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Komt omdat je offline bent
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen...
Nou, dan ga ik maar maffen...Truste en tot morgen...
dat moet je dan ff tegen mijn baas gaan vertellenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je kloon is kwijt? of imago problemen?
Tjabbo:Ik meen ergens gelezen te hebben (goed, dat is natuurlijk niet echt overtuigend.. duss: onderzoek toonde aan dat..
) dat tot ong. 1,4 a 1,5 x modaal je qua beloning beter bij de (semi?) overheid kunt werken...
ja kut nu wil ik weten wat je vraag was. Kom terug!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zal ik dan eens tegen je gaan praten?? Heb toch nog een vraag aan je...
't is rustig...op het forum.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja kut nu wil ik weten wat je vraag was. Kom terug!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:07 schreef Tjabbo het volgende:
kon je me dat nou niet op fok vragen?
(tjabbo).
Aangezien de 2.0i maar tot aan de facelift geleverd is in nederland (correct me if i'm wrong), zijn er dus niet zo erg veel origineel nederlandse T20 gti's. Daarom moet je je ogen goed de kost geven, en kijken naar de staat van de bekleding, matten en evt gebruiksslijtage zoals steenslag. Past dit niet of slecht bij de kilometrage van de auto, dan is er mogelijk met de teller geknoeid.
Maak een goede proefrit, en neem iemand mee die er verstand van heeft, en ga zoals gezegd niet naar apeldoorn
Verder is het een toyota, dus het zal rijden als een tierelier. die gti kun je lekker op zijn kop trappen, de 3S-GE is een lekker stevig blok.
Dat is wat ik tegenkwam op mijn speurtocht naar een gti, maar vanwege het verbruik en de verzekering, heb ik toch maar de sti genomen
idd is slaapverwekkendquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
't is rustig...op het forum.
Zoals ik al zei, goed uitkijken. er zijn weinig gti's origineel nederlands omdat ze zo duur waren.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:24 schreef jwstoop het volgende:
[..]
dan gaan we toch lekker op FOK! verder
zoals ik al zei is t dus voor die armydude. Omdat hij ambtenaar is is de verzekering goedkoper (max 85¤ in de maand, hij is 21) Wel van plan bij een dealer te kopen trouwens maarja bijv Petterman in Enschede heeft de naam niet zo goed te zijn dus dat schiet ook weer niet op (die heeft trouwens nu alleen een 1.8) Wel 1 in Eibergen zien staan met leuke velgen, moeten maar es gaan kijken...
Ohww en ff een vraagje op de man af, valt het tegen een 1.8 sti, ik bedoel had je niet meer vermogen gewild? 116pk (carbase, weet niet of t klopt) lijkt me niet echt veel.... Of valt t allemaal wel mee?
stilte voor de storm hoor je dan te zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd is slaapverwekkend![]()
Bofferd , veel plezierquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:43 schreef GizartFRL het volgende:
Heren en Dames als jullie me neit weer zien de komende dagen, ga dan uit van het ergste.
* GizartFRL gaat even een ritje doen in de 350Z zo.
Tot later ( hoop ik)
Have fun...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:43 schreef GizartFRL het volgende:
Heren en Dames als jullie me neit weer zien de komende dagen, ga dan uit van het ergste.
Tot later ( hoop ik)
Ah, je bent genezen van die Peugeot ziekte?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:43 schreef GizartFRL het volgende:
Tot later ( hoop ik)
Hoiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:57 schreef Xtreem het volgende:
oh ja! Goeiemorgen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
Ja... Hoewel ik ook de komende dagen waarschijnlijk m'n pc vroeg uit zal zetten... Kijk niet raar op als jullie me soms al vanaf 21.00 uur niet meer online zien... Ik merk gewoon dat ik een beetje aan m'n eind zit door alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is... Ik hoop op die manier weer een beetje bij de mensen te komen... Overdag ben ik er zoals gewoonlijk wel gewoon...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
weer in het land der levendenenzo?
Wij kijken nergens meer raar van opquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja... Hoewel ik ook de komende dagen waarschijnlijk m'n pc vroeg uit zal zetten... Kijk niet raar op als jullie me soms al vanaf 21.00 uur niet meer online zien... Ik merk gewoon dat ik een beetje aan m'n eind zit door alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is... Ik hoop op die manier weer een beetje bij de mensen te komen... Overdag ben ik er zoals gewoonlijk wel gewoon...
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wij kijken nergens meer raar van op![]()
Voldoende rust is belangerijk....geef mij je ww. maar, dan vervang ik je wel wanneer nodig
dieptepunt is geweest hoop ik?
Ik ben altijd in voor bier...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:29 schreef jwstoop het volgende:
goeiemiddag!!! Bier iemand?![]()
Hey tjabbo, bij Peterman was idd een rode STi, wat is daarmee?
pak dr maar 1quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor bier...
Is er ook een max??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:55 schreef jwstoop het volgende:
[..]
pak dr maar 1
[afbeelding]
JONGENSS!!! (en meisjes) ZELFBEDIENING!
Je leeft dus nog... Maar das wel balen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:25 schreef GizartFRL het volgende:
GVD gaven ze die 350Z aan een klant mee voor een proefrit.
En ik had zelf weer een klant om 1 uur dus daar kon ik niet op wachten,
Mja volgende keer dan maar weer.
Goedemiddag overigens! :w
Bier en gaan ook heel goed samen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:40 schreef ook_gek het volgende:
ik lust geen bier
Ik drink alleen mixjes
Bier en wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bier en gaan ook heel goed samen...
Kotsenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Bier en wat?
Mixjes... Sorryquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Bier en wat?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kotsen
Bier is VIES
*eensch*quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kotsen
Bier is VIES
Wij voelen ons te goed voor bier. Wij willen beter hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef PeuRac het volgende:
Idd, Bier IS vies
Mixjes rules
Hebben wij wel eens met port gedaanquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij voelen ons te goed voor bier. Wij willen beter hebben
Ik ben wel eens 1 avond aan de champagne geslagen. Niks anders dan flessen bestellen.
Super lekker is dat. Alleen veel mensen vinden je dan net iets te patseren
Gek genoeg hebben die mensen altijd bier in hun handen
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben wij wel eens met port gedaanToen waren we ook nog ens allemaal in pak (we kwamen van een receptie af)
staan ze je ook aan te gapen
HOOOOOOOOOOOI...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:28 schreef BoJo het volgende:
*kuch* HOOOOOooooi
Mensen die iets hoger zitten op de ladder dan de gemiddelde mensen drinken bijna tot geen bier. Dit komt ook omdat deze mensen het kunnen veroorloven om 10X een drankje te kunnen kopen van pak hem beet 7 euro of meer. In tegen stelling tot de mensen die bier drinken. Mensen die bier drinken willen voor 15 euro dronken worden. Het enige wat deze mensen oplevert is gezeik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
Bier is okay!
Komop je bent geen "wEiF" met je mixdrankjes, gewoan zujpah as ean eoachte vaont (op z'n Utrechts)
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:22 schreef ThaFreak het volgende:
had ik al een vermeld dat @homo zuigt aan alle kanten......
* ThaFreak gaat zich eens interesseren in adsl of zo......
Je bent niet de enige die daar last van heeft... Maar waarom nu weer??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:22 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak gaat zich eens interesseren in adsl of zo......
Omdat hij bier drinktquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:37 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 18:22 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak gaat zich eens interesseren in adsl of zo......</div></blockquote> Je bent niet de enige die daar last van heeft... Maar waarom nu weer??
de hele zooi is hier al een tijdje brak.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:37 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 18:22 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak gaat zich eens interesseren in adsl of zo......</div></blockquote> Je bent niet de enige die daar last van heeft... Maar waarom nu weer??
Das kut...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
[...]
de hele zooi is hier al een tijdje brak.....
laatste tijd ging het weer lekker maar nu![]()
tis net een 56k6 modem zo![]()
verbinding valt vaak ineens weg enzo![]()
Ik heb altijd geleerd dat je krijgt wat je verdiendquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 18:37 schreef MutZ het volgende:
* ThaFreak gaat zich eens interesseren in adsl of zo......</div></blockquote> Je bent niet de enige die daar last van heeft... Maar waarom nu weer??</div></blockquote> de hele zooi is hier al een tijdje brak.....
laatste tijd ging het weer lekker maar nu![]()
tis net een 56k6 modem zo![]()
verbinding valt vaak ineens weg enzo![]()
Wat een super lekker wijf is dat. En die tietenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:56 schreef BoJo het volgende:
...don't do do do don't do do do don't.....
......don't you want somebody to love....don't you need somebody to love....
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat een super lekker wijf is dat. En die tieten![]()
tis idd een beetje rustig ja.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:42 schreef PeuRac het volgende:lekker dooie boel hier, maar ik ben er weer
is ook wel lekker zo af en toe.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:11 schreef PeuRac het volgende:
niet voor mij, ik zit in m'n bed met m'n pc erbij geschoven
hmmz idd een mindere reden.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:33 schreef PeuRac het volgende:
de reden is minder lekker.
Ik heb m'n rug ook weer naar de klote
Dat is kut man. Heb je een zwakke rug dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:33 schreef PeuRac het volgende:
de reden is minder lekker.
Ik heb m'n rug ook weer naar de klote
Man hier bij mij is het elke dag feest. Die schreeuwen elkaar letterlijk de tering. Ik kan niet begrijpen dat die mensen zo kunnen leven. Gooien met de deuren niet meer normaal. En als ze los gaan. Dan gaan ze ECHT los. Ik word er soms wakker van op zaterdagquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz idd een mindere reden.....
net ruzie bij de buren hiero....![]()
volgens mij zijn er ook een paar dingen kapot gegooid.....![]()
maar de politie is er al bij.....![]()
zijn nieuwe buren sinds een maand of 2, beetje erg kamp gebeuren.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is kut man. Heb je een zwakke rug dan?
[..]
Man hier bij mij is het elke dag feest. Die schreeuwen elkaar letterlijk de tering. Ik kan niet begrijpen dat die mensen zo kunnen leven. Gooien met de deuren niet meer normaal. En als ze los gaan. Dan gaan ze ECHT los. Ik word er soms wakker van op zaterdag![]()
Ze weten echt wel dat deze huizen een beetje gehorig zijn. Kan ook niet snappen dat ze er niet voor schamen. We kunnen met alle gemak horen wat ze schreeuwen. Ik zou me kapot schamen man!
veel kleine plekjes aan de auto, als je goed kijkt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:29 schreef jwstoop het volgende:
Hey tjabbo, bij Peterman was idd een rode STi, wat is daarmee?
quote:Op zondag 14 maart 2004 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lekker druk hier
LOL wat had je op toen je dat dacht?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben nogal suf... zat om 3u vanochtend nog naar NGC te kijken.... pinguins zijn cool
![]()
komt doordat ze op de pool leven.quote:Op zondag 14 maart 2004 12:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben nogal suf... zat om 3u vanochtend nog naar NGC te kijken.... pinguins zijn cool
![]()
Hoi Tjabquote:Op zondag 14 maart 2004 12:31 schreef Tjabbo het volgende:
oi peur
sterker nog, wat heeft hij nu gehad dat hij dat nu post.quote:Op zondag 14 maart 2004 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL wat had je op toen je dat dacht?
zeg ik tochquote:Op zondag 14 maart 2004 12:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
sterker nog, wat heeft hij nu gehad dat hij dat nu post.
quote:Op zondag 14 maart 2004 12:39 schreef BoJo het volgende:
ik lag helemaal in een deuk om die beesten, vooral de paringsritueelen dan zit dat mannetje boven op en dan zit ie daarboven gewoon flink op ut vrouwtje te meppen...
en jij ziet dat zeker als je grote voorbeeldquote:Op zondag 14 maart 2004 12:39 schreef BoJo het volgende:
ik lag helemaal in een deuk om die beesten, vooral de paringsritueelen dan zit dat mannetje boven op en dan zit ie daarboven gewoon flink op ut vrouwtje te meppen...
tsjah...bij gebrek aan betere p0rn...quote:Op zondag 14 maart 2004 12:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
![]()
smquote:Op zondag 14 maart 2004 12:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en jij ziet dat zeker als je grote voorbeeld
Okay, wat heb jij nou weer gehad vannacht?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:41 schreef Xtreem het volgende:morgeuh
FEIT 1
Bier is goed
FEIT 2
Mixjes zijn voor wijven
FEIT 3
Als je duur wil drinken in stijl, doe dan wijn of champagne.
Goed, die frustratie is er ook weer uit
the next best thing, niet?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsjah...bij gebrek aan betere p0rn...![]()
1 woord:quote:Op zondag 14 maart 2004 12:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsjah...bij gebrek aan betere p0rn...![]()
2 reeen voor de auto... En da's niet fijn als 120 rijdt en geen abs hebtquote:Op zondag 14 maart 2004 12:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Okay, wat heb jij nou weer gehad vannacht?
en wat doe jij 's nachts in het bos, zo helemaal alleen en met de auto?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2 reeen voor de auto... En da's niet fijn als 120 rijdt en geen abs hebtHad precies 2 meter over
Geen bos, normale, provinciale weg door de achterhoekquote:Op zondag 14 maart 2004 12:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en wat doe jij 's nachts in het bos, zo helemaal alleen en met de auto?
nee de vraag is, wat heb je met die reeen gedaan?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Excel verkrachtingquote:Op zondag 14 maart 2004 12:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Da's dus het jammere... ze waren klein (en dus nog lief..) en volwassen ree had je kunnen bbq'enquote:Op zondag 14 maart 2004 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee de vraag is, wat heb je met die reeen gedaan?
Hij heeft pas een beurt gehadquote:Op zondag 14 maart 2004 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Excel verkrachting
_O -quote:Op zondag 14 maart 2004 12:59 schreef BoJo het volgende:
Hoe maak je die nieuwe smiley eigenlijk![]()
aah dank!quote:Op zondag 14 maart 2004 13:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
_O -
zonder de spatie.
gelukt?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen bos, normale, provinciale weg door de achterhoekVan familie (ik, moet je nagaan, ik moest een pc installeren
)
zo zijn we dan ook wel weerquote:Op zondag 14 maart 2004 13:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
aah dank!
Alles geluktquote:Op zondag 14 maart 2004 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gelukt?
proxy goed ingesteld enzo?
hoezo installeren? winxp?
bril-jant.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alles geluktNieuwe pc, alle snoertjes aansluiten en office installeren... winxp was voorgeinstalleerd....
He, vrouwen op leeftijd kunnen dat nietquote:Op zondag 14 maart 2004 13:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bril-jant.
geil wijf?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, vrouwen op leeftijd kunnen dat niet
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geil wijf?
ja dusquote:Op zondag 14 maart 2004 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
familie
oud
wat denk je zelf?
I Hate that musicquote:Op zondag 14 maart 2004 13:16 schreef BoJo het volgende:ook_gek
weten jullie misschien hoe dat liedje van Kylie Minoque heet waar ze in die clip in de file staat en dan daar langs loopt... (lekker duidelijk he) iets met freaking around ofzo.
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja dus
Volgens mij heb ik het al gevonden, en Kylie is idd geiliequote:Op zondag 14 maart 2004 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
I Hate that music
geilie meneuque
Dat jij al weet dat het zo heet...zegt natuurlijk ook ietsquote:Op zondag 14 maart 2004 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sick
mind
Jij hebt zeker je halve pc volstaan met 'granny sex' ?
iddquote:Op zondag 14 maart 2004 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat jij al weet dat het zo heet...zegt natuurlijk ook iets
balen.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:23 schreef ook_gek het volgende:
kylie is super mooi voor haar leeftijd.
En god domme wat heeft ze altijd korte rokjes aan
Tjabbo m,n msn gaat opeens tegen de baas te keer. Dus ik kan er niet meer op
Vandaar zo'n vriendinquote:Op zondag 14 maart 2004 13:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
idd
en I prefer grandaddy xxx
mijn vriendin is nog lekkerder. vandaar.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vandaar zo'n vriendin
Hé, zelfs de pony een paar straten verderop is nog lekkerder dan zo'n omaquote:Op zondag 14 maart 2004 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn vriendin is nog lekkerder. vandaar.
Maar daar is Ali al overheen geweestquote:Op zondag 14 maart 2004 13:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hé, zelfs de pony een paar straten verderop is nog lekkerder dan zo'n oma
ja dat scheelt saus kopen voor bij de shoarma.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar daar is Ali al overheen geweest![]()
En de veearts met heel z'n armquote:Op zondag 14 maart 2004 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar daar is Ali al overheen geweest![]()
Maar de veearts is niet zo behaard als Aliquote:Op zondag 14 maart 2004 13:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En de veearts met heel z'n armnee, dat vind zo'n knol lekker
en niet zo bedrevenquote:Op zondag 14 maart 2004 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar de veearts is niet zo behaard als Ali
De veearts heeft zo'n geile rubberen handschoen aanquote:Op zondag 14 maart 2004 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar de veearts is niet zo behaard als Ali
Ja veel prettiger dan dat gekietel van de haartjes van Aliquote:Op zondag 14 maart 2004 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De veearts heeft zo'n geile rubberen handschoen aan
Dat gekietel was z'n lul..... niet de haartjesquote:Op zondag 14 maart 2004 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja veel prettiger dan dat gekietel van de haartjes van Ali
toch wel zielig voor zo'n beest, denk je gefistfcked te worden met zo'n geile handschoen staat behaarde Ali achter je te kriebelen met z'n schaamhaartjesquote:Op zondag 14 maart 2004 13:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat gekietel was z'n lul..... niet de haartjes
Dat is pas mishandeling! Denken dat je een goeiebeurt krijgt, voel je niks! De trauma's voro zo'n beest !quote:Op zondag 14 maart 2004 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch wel zielig voor zo'n beest, denk je gefistfcked te worden met zo'n geile handschoen staat behaarde Ali achter je te kriebelen met z'n schaamhaartjes![]()
jij vond ali ook tegenvallen?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:39 schreef BoJo het volgende:
hoge verwachtingen die niet waargemaakt worden sucken..
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:39 schreef BoJo het volgende:
hoge verwachtingen die niet waargemaakt worden sucken..
wel goed lezen he.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
maar valt het jou ook op dat Tjabbo en Peurac 'ineens' niet meer posten?![]()
Handjes boven tafel heren.......
Je was zelf met Ali bezig?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel goed lezen he.
kijk es boven je eigen post
ik dacht zelf dat jij alweer op weg was naar bepaalde oudere familieledenquote:Op zondag 14 maart 2004 13:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je was zelf met Ali bezig?
na 10 minuten stilte... en peurac is het weiland in vermeod ik
Sorry... hoe wel die familie wel paarden heeftquote:Op zondag 14 maart 2004 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik dacht zelf dat jij alweer op weg was naar bepaalde oudere familieleden![]()
Ik was ff aardappels opbakken en schnitzeltje eten.
Misschien dat we ergens "te ver" zijn gegaan...quote:Op zondag 14 maart 2004 13:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
maar valt het jou ook op dat Tjabbo en Peurac 'ineens' niet meer posten?![]()
Handjes boven tafel heren.......
getver paarden. yukquote:Op zondag 14 maart 2004 13:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry... hoe wel die familie wel paarden heeft
Maar het 'mysterie' rond peuracs schaap blijft
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
getver paarden. yuk
Ik weet niet wat dat is met peurac en schapies.
misschien dat hij een pre-kebab genieter is. zeg maar, van het vlees genieten voor het daadwerkelijk eetbaar is.
tegen dat je te ver bent gegaan, zit je onderhand al verder in de sexuele handelingen dan pedofiele schaapminnende masochisteb ooit durven dromen.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Misschien dat we ergens "te ver" zijn gegaan...
dat klinkt eigenlijk best wel ziek...quote:Op zondag 14 maart 2004 13:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tegen dat je te ver bent gegaan, zit je onderhand al verder in de sexuele handelingen dan pedofiele schaapminnende masochisteb ooit durven dromen.
Dat ben je ookquote:Op zondag 14 maart 2004 13:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat klinkt eigenlijk best wel ziek...![]()
dus de boodschap kwam wel overquote:Op zondag 14 maart 2004 13:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat klinkt eigenlijk best wel ziek...![]()
hey jij deed mee, dus jij bent ook mee-ziekquote:Op zondag 14 maart 2004 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat ben je ook![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey jij deed mee, dus jij bent ook mee-ziek![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:00 schreef PeuRac het volgende:
Nee jochies, ik ben een spel aan t spelen, is best verrot
Zullen we dat samen niet doen?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:03 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem wil je niet StefanP z,n topic verneuken
da's al verpest en verneukt dankzij die plaatjes van ene of ander toyota wagenquote:Op zondag 14 maart 2004 15:03 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem wil je niet StefanP z,n topic verneuken
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:10 schreef Menaz het volgende:
[..]
da's al verpest en verneukt dankzij die plaatjes van ene of ander toyota wagen
luister es, tis romeins getal, dus dat kan ooK!quote:Op zondag 14 maart 2004 15:12 schreef Xtreem het volgende:
ook_gek:
't is MKIV, niet MK4
Maakt niet uitquote:Op zondag 14 maart 2004 15:25 schreef ook_gek het volgende:
extreem sorry
nee hier gaathet niveau weer van omhoogquote:Op zondag 14 maart 2004 15:29 schreef MutZ het volgende:
Wat een lekker niveau is het hier weer...
Goedemiddag trouwens
Ligt naast je gevoel voor humorquote:Op zondag 14 maart 2004 15:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hier gaathet niveau weer van omhoog
Oke PANIEK. Er schiet net een pulkje uit m, neus en die ben ik nu kwijt.
Kan iedereen even helpen zoeken?
Ik probeer het niveau omhoog te halenquote:Op zondag 14 maart 2004 15:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ligt naast je gevoel voor humor
Bespaar ons de details maar...quote:Op zondag 14 maart 2004 15:33 schreef ook_gek het volgende:
laat maar heb hem al gevonden
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik probeer het niveau omhoog te halen
http://www.takakaira.com/accessories/nightpager/nightpager.htmlquote:Op zondag 14 maart 2004 15:31 schreef Xtreem het volgende:middag
Vraagje: tijdje geleden stond er in de SC een link naar een dumpvalve geluikmaker (zeg maar: ik druk op een knopje, een 'psssst' zonder turbo.... weet iemand die link nog?
was lekker?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:33 schreef ook_gek het volgende:
laat maar heb hem al gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |