Dan flitst hij als het goed is eerder/later, zodat je weer keurig in het midden van de foto komt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:34 schreef realist_ik het volgende:
hoe zit het trouwens als je niet volledig op je eigen weghelft zit?
klopt die foto dan nog wel?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:47 schreef tbpot het volgende:
BMW maakt rijden geweldig
B lik M et W ielen maakt B lijf M aar W erken
![]()
't gaat automatisch hequote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:46 schreef realist_ik het volgende:
zouden die gendarmen zo snugger zijn ja?
zo rustig ging je dus nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:16 schreef realist_ik het volgende:
en dan de brave realist_ik een oor aan naaien als hij rustig naar z'n werk gaat...
als alles 90 rijdt, en jij ook, dan rij je netjes met de stroom mee, dus rustig.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:59 schreef piere het volgende:
[..]
zo rustig ging je dus niet
hard rijden is niet gelijk aan onverantwoord rijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:14 schreef Choller het volgende:
Op rechte wegen waar bijna geen verkeer langskomt..... gaan mensen niet JUIST daar te hard rijden?
echt megagelul. jij bent zeker ook zo'n jankerd die gaat zeiken als hij een boete heeft gehad voor te hard rijden. als je geen boete wilt (of kan) betalen moet je je aan de max snelheid houden. en als je dan een boete krijgt, wees dan niet zo'n woes maar betaal zonder te zeiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
als alles 90 rijdt, en jij ook, dan rij je netjes met de stroom mee, dus rustig.
goed moraalriddertje, zullen we het ff netjes houden?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:19 schreef piere het volgende:
[..]
echt megagelul. jij bent zeker ook zo'n jankerd die gaat zeiken als hij een boete heeft gehad voor te hard rijden. als je geen boete wilt (of kan) betalen moet je je aan de max snelheid houden. en als je dan een boete krijgt, wees dan niet zo'n woes maar betaal zonder te zeiken.
flikker toch op man met die standaard cliché praatjes...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:19 schreef piere het volgende:
[..]
echt megagelul. jij bent zeker ook zo'n jankerd die gaat zeiken als hij een boete heeft gehad voor te hard rijden. als je geen boete wilt (of kan) betalen moet je je aan de max snelheid houden. en als je dan een boete krijgt, wees dan niet zo'n woes maar betaal zonder te zeiken.
ja, ik overleef het wel ...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:05 schreef Joachim het volgende:
Tja, risico van het vaken een boete per 6 jaar lijkt me ook nog wel te overleven
maar ben het der wel mee eens dat ze op wat nuttiegere punten mogen controleren...
yup, zeker als ze op kop flitsen, zouden ze veel minder felle lampen moeten gebruiken...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:24 schreef ParanoidEv het volgende:
Best gevaarlijk ook als het donker is. Mn ma is zichzelf een keer de pleuris geschrokken omdat ze in het donker ergens 5 km te hard reed en toen werd geflitst.
heeft niks met moraalridder te maken maar met jankerds die zeuren als ze een boete krijgen als ze te hard rijden. ik krijg ze ook maar begin niet te mauwen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
goed moraalriddertje, zullen we het ff netjes houden?
tegenwoording heeft dat geen zinquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:20 schreef realist_ik het volgende:
ja, ik ga het ze wél moeilijk maken... alles aanvechten...
"da was ik nie!" enzo...
Jij bent er zo een die rijdt aan de hand van regels ipv aan de hand van de situatie? sneeuw? ach, ik mag 80 dus ik rij 80.. alles en iedereen rijd 90, maar je mag 80, dus ik ga alles en iedereen op houden... bocht en regen? ach, ik mag 80 dus ik rij 80....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:29 schreef piere het volgende:
[..]
heeft niks met moraalridder te maken maar met jankerds die zeuren als ze een boete krijgen als ze te hard rijden. ik krijg ze ook maar begin niet te mauwen...
Probeer eens met 160 tegen een boom te rijden, zeiksnorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:29 schreef piere het volgende:
[..]
heeft niks met moraalridder te maken maar met jankerds die zeuren als ze een boete krijgen als ze te hard rijden. ik krijg ze ook maar begin niet te mauwen...
praat ik turks ofzo??quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die rijdt aan de hand van regels ipv aan de hand van de situatie? sneeuw? ach, ik mag 80 dus ik rij 80.. alles en iedereen rijd 90, maar je mag 80, dus ik ga alles en iedereen op houden... bocht en regen? ach, ik mag 80 dus ik rij 80....![]()
Dat mag nergens...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Probeer eens met 160 tegen een boom te rijden, zeiksnor
En dat is het verschilquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:35 schreef piere het volgende:
[..]
praat ik turks ofzo??
ik zeg dat ik ook regelmatig boetes krijg...
Noem eens een indicatie van hoeveel te hard is ... hoeveel euro ongeveer?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:37 schreef Fool het volgende:
[..]
Dat mag nergens...![]()
Maar gaat wel geld kosten... Boetes in België zijn echt niet meer normaal, compleet buiten proporties! Ze stonden natuurlijk op de Turnhoutseweg, dan zullen er veel geflitst zijn...
Ik heb liever niet dat individuelen gaan beslissen wanneer het goed is om harder te rijden omdat het rustig is, ik denk dat iedereen met een gezond verstand kan concluderen dat dit niet zal werken. Je hebt altijd mensen die denken beter te zijn in het verkeer. Wanneer het verkeerd afloopt dan hoor je ze toch niet want ze zijn of dood of zitten in coma.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:18 schreef realist_ik het volgende:
[..]
hard rijden is niet gelijk aan onverantwoord rijden.
als de situatie het toelaat om harder te rijden, waarom zou je dat niet doen dan?
het primaire doel van het verkeer is om personen en goederen zo efficiënt mogelijk van punt a naar punt b te krijgen...
het onnodig inperken van de snelheid is imho een belemmering van vlot verkeer ergo verkeerd.
ja maar jij bent ook goedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dat is het verschilik let op, dus ik krijg geen boetes
ja, wat jij wil hoor...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:45 schreef Choller het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat individuelen gaan beslissen wanneer het goed is om harder te rijden omdat het rustig is, ik denk dat iedereen met een gezond verstand kan concluderen dat dit niet zal werken. Je hebt altijd mensen die denken beter te zijn in het verkeer. Wanneer het verkeerd afloopt dan hoor je ze toch niet want ze zijn of dood of zitten in coma.
Als "jullie" het allemaal beter weten ga dan de politiek in en doe wat jullie willen. Dit is vergelijkbaar met al die "bondscoaches", iedereen weet het beter![]()
Als je boven de 20 km/u zit wordt het volgens mij wel een gerechtelijke boete ja! Mag je misschien nog wel voorkomen ook! (weet eigenlijk niet precies hoe dat zit in België) maar als dat het geval is ben je goed de lul want dan kun je ook nog gerechtskosten gaan betalen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:43 schreef realist_ik het volgende:
ik hoop dat het minder dan 20km/u te hard was...
en dat het een so called minnelijke schikking wordt...
dan kom ik er vanaf met 150 à 160 euro...
als het gerechterlijke boete wordt, is het minstens 275,-
yup fool, turnhoutseweg... na het Zwart Water... dus 5km rechte weg
ff un handig linkje:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Noem eens een indicatie van hoeveel te hard is ... hoeveel euro ongeveer?
badsloefje van me
ah, op die site had ik ook al gekeken...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:51 schreef Janusje het volgende:
[..]
ff un handig linkje:
http://www.wegcode.be/aktueel/akt42.htm
Tering wat een bedrag, ik werd staande gehouden op de a2 een tijdje geleden. Ik reed 180 maar ze hadden me geklokt op 150 (blijven er 142 echte kilometers over)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:43 schreef realist_ik het volgende:
ik hoop dat het minder dan 20km/u te hard was...
en dat het een so called minnelijke schikking wordt...
dan kom ik er vanaf met 150 à 160 euro...
als het gerechterlijke boete wordt, is het minstens 275,-
yup fool, turnhoutseweg... na het Zwart Water... dus 5km rechte weg
yup... sossiessen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:52 schreef Janusje het volgende:
Strandjeanetten, met hun matrak lijk un sosies!
boven de 30 vriendquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:50 schreef Fool het volgende:
[..]
Als je boven de 20 km/u zit wordt het volgens mij wel een gerechtelijke boete ja!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:55 schreef realist_ik het volgende:
[..]
yup... sossiessen.
hmmm... sos.
en alles...
[afbeelding]
België vriendquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:56 schreef WeirdMicky het volgende:
boven de 30 vriend
kutbelgen dusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:01 schreef Fool het volgende:
[..]
België vriend![]()
Kijk maar ff naar dit linkje, vul in toegelaten snelheid: 70, geconstateerde snelheid: 90, buiten bebouwde kom gewone wegen met de auto.
Bereken 'm dan en kijk voor de mogelijke opties...
wat een teringzooi is het hier in dit land ... dat kan je gewoon niet bevatten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
kutbelgen dus
Ze zijn niet allemaal kut hoor. Ik ken wel een paar goeie...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
kutbelgen dus
goeie belgen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:14 schreef Janusje het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal kut hoor. Ik ken wel een paar goeie...![]()
Probeer 't inderdaad al wel even, kan er met m'n kop nog steeds niet bij!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:14 schreef realist_ik het volgende:
[..]
wat een teringzooi is het hier in dit land ... dat kan je gewoon niet bevatten.
Oeh vertel es, wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:21 schreef Fool het volgende:
[..]
Probeer 't inderdaad al wel even, kan er met m'n kop nog steeds niet bij!![]()
Mag in april weer voorkomen voor iets wat vorig jaar 8 maart is gebeurd, hoor je eerst 11 maanden helemaal niks, terwijl een andere zaak, die op dezelfde datum is gebeurt, al een half jaar is afgehandeld!
Amateurs...
Urbanus is oké
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:26 schreef Houzer het volgende:
zeg danplease please, dan krijg je een koekje
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:24 schreef Janusje het volgende:
Het wordt maar eens hoog tijd dat je gestraft wordt voor je daden Fool...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:24 schreef realist_ik het volgende:
wheheh-eh... ik was erbij.
Ontsnappingspoging, tja, jij zag ze staan en riep "wouten". heb toen mn knipperlicht aangezet en we zijn snel afgeslagen, ze zaten meteen achter ons, had al geen zin meer...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:38 schreef realist_ik het volgende:
je bent de ontsnappingspoging vergeten te melden...
en dat ik daarna met m'n vage harses, zonder rijbewijs of ID verder moest rijden in jouw wagen...
hoe belachelijk kan het zijn!?
komop... ze dachten waarschijnlijk ''knaken zijn binnen, boeien of het verkeer veiliger is geworden"
o mijn godquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:35 schreef Fool het volgende:
.....
In totaal dus ¤ 1907,90 Boete.... Vier dagen nadat 't uit was gegaan met mn vriendin
Heb me nog niet vaak zo slecht gevoeld!
![]()
Ja, rijden onder invloed moet niet kunnen, is zo...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:46 schreef chronos het volgende:
Hard rijden heb ik niks tegen, maar drugs/drank enz moet gewoon niet kunnen. Terecht dat je daarvoor moet dokken.
Zal ik jou even enorm hard schoppen anders...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:49 schreef piere het volgende:
MWUHAHAHAHAHAHAHA
Dan is het terecht dat je nu een keer gepakt bent.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:52 schreef Fool het volgende:
[..]
Ja, rijden onder invloed moet niet kunnen, is zo...
Maar de manier waarop, heb een paar jaar geleden altijd met mn vage kloten overal naartoe gereden, nooit gepakt, en nu op een stukje van nog geen kilometer!
M'n vader heeft (nu dus had) ook zo'n ding in de auto. In de kerstvakantie zijn we in Frankrijk gepakt. Ze hadden daar zo'n radardetectordetectorquote:Die boete voor die radardetector daarentegen vind ik gewoon belachelijk. Buiten proporties!
Hulde!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:55 schreef Houzer het volgende:
OMG wat een kut homo's zijn het toch ook.
Ik moest pas blazen. Ik had niks op kwa bier, alleen 4 gram sos op.
Zegtie agent nog tegen mij van: Gelukkig zijn er ook verstandige jongeren
Ik heb hem ingebouwd. Werkt via me navigatiequote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:00 schreef chronos het volgende:
[..]
Dan is het terecht dat je nu een keer gepakt bent.
[..]
M'n vader heeft (nu dus had) ook zo'n ding in de auto. In de kerstvakantie zijn we in Frankrijk gepakt. Ze hadden daar zo'n radardetectordetectorstaan. Dus dan komt de politie vanzelf achter je aan als je hem aan hebt staan. Die dingen geven blijkbaar zelf ook straling af. Dus dan mag je hem afgeven en een paar honderd euro bijdokken.
Moet de politie hier in Nederland doen als ze echt goed geld willen graaien, want volgens mij hebben nog best veel mensen zo'n ding in de auto hangen. Maar dit is natuurlijk wel pure zakkenvullerij. Natuurlijk heb je zo'n apparaat niet voor de lol in je auto, maar het was wel een smerige hoop geld. Dat verdien je in ieder geval niet zo snel terug aan bekeuringen.
't Is trouwens ook lachen als je met een stinger wordt gepakt. Dan kun je je halve dashboard en auto gaan slopen tot je alles verwijderd hebt, anders houden ze je kentekenbewijs gewoon in.
je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:54 schreef Fool het volgende:
[..]
Zal ik jou even enorm hard schoppen anders...
Frets![]()
Hoewel 4 gram eik teveel is om te gaan rijdenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:00 schreef realist_ik het volgende:
zat hij er ff flink naast...
Kijk dat is ook een idee natuurlijk. Werkt dat eigenlijk een beetje? Staan daar alleen controles op snel- en hoofdwegen in? Of ook alles op 50 km binnen de bebouwde kom? Hoe wordt die database van controles up to date gehouden dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb hem ingebouwd. Werkt via me navigatie
ga nou maar weer met je elmo spelen, we hebben niet om meningen van kindjes gevraagdquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:03 schreef piere het volgende:
[..]
je doet je naam eer aan
ja maar jullie zijn veel leukerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
ga nou maar weer met je elmo spelen, we hebben niet om meningen van kindjes gevraagd
Via gprs werkt hetquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:05 schreef chronos het volgende:
[..]
Kijk dat is ook een idee natuurlijk. Werkt dat eigenlijk een beetje? Staan daar alleen controles op snel- en hoofdwegen in? Of ook alles op 50 km binnen de bebouwde kom? Hoe wordt die database van controles up to date gehouden dan?
Wat een vragen voor 1 post....![]()
Ok, maar heb je ook een internetadres met uitleg ofzo? Ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Via gprs werkt het
Yup momentje ff opzoeken hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:24 schreef chronos het volgende:
[..]
Ok, maar heb je ook een internetadres met uitleg ofzo? Ben wel nieuwsgierig
Ik heb liever niet dat je hier reageert.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:45 schreef Choller het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat individuelen gaan beslissen wanneer het goed is om harder te rijden omdat het rustig is, ik denk dat iedereen met een gezond verstand kan concluderen dat dit niet zal werken.
Oooooh ik snapquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:39 schreef realist_ik het volgende:
één of andere mongool in Brussel heeft toen beslist om alle gewestwegen terug te brengen naar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |