Dan flitst hij als het goed is eerder/later, zodat je weer keurig in het midden van de foto komt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:34 schreef realist_ik het volgende:
hoe zit het trouwens als je niet volledig op je eigen weghelft zit?
klopt die foto dan nog wel?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:47 schreef tbpot het volgende:
BMW maakt rijden geweldig
B lik M et W ielen maakt B lijf M aar W erken
![]()
't gaat automatisch hequote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:46 schreef realist_ik het volgende:
zouden die gendarmen zo snugger zijn ja?
zo rustig ging je dus nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:16 schreef realist_ik het volgende:
en dan de brave realist_ik een oor aan naaien als hij rustig naar z'n werk gaat...
als alles 90 rijdt, en jij ook, dan rij je netjes met de stroom mee, dus rustig.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:59 schreef piere het volgende:
[..]
zo rustig ging je dus niet
hard rijden is niet gelijk aan onverantwoord rijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:14 schreef Choller het volgende:
Op rechte wegen waar bijna geen verkeer langskomt..... gaan mensen niet JUIST daar te hard rijden?
echt megagelul. jij bent zeker ook zo'n jankerd die gaat zeiken als hij een boete heeft gehad voor te hard rijden. als je geen boete wilt (of kan) betalen moet je je aan de max snelheid houden. en als je dan een boete krijgt, wees dan niet zo'n woes maar betaal zonder te zeiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
als alles 90 rijdt, en jij ook, dan rij je netjes met de stroom mee, dus rustig.
goed moraalriddertje, zullen we het ff netjes houden?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:19 schreef piere het volgende:
[..]
echt megagelul. jij bent zeker ook zo'n jankerd die gaat zeiken als hij een boete heeft gehad voor te hard rijden. als je geen boete wilt (of kan) betalen moet je je aan de max snelheid houden. en als je dan een boete krijgt, wees dan niet zo'n woes maar betaal zonder te zeiken.
flikker toch op man met die standaard cliché praatjes...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:19 schreef piere het volgende:
[..]
echt megagelul. jij bent zeker ook zo'n jankerd die gaat zeiken als hij een boete heeft gehad voor te hard rijden. als je geen boete wilt (of kan) betalen moet je je aan de max snelheid houden. en als je dan een boete krijgt, wees dan niet zo'n woes maar betaal zonder te zeiken.
ja, ik overleef het wel ...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:05 schreef Joachim het volgende:
Tja, risico van het vaken een boete per 6 jaar lijkt me ook nog wel te overleven
maar ben het der wel mee eens dat ze op wat nuttiegere punten mogen controleren...
yup, zeker als ze op kop flitsen, zouden ze veel minder felle lampen moeten gebruiken...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:24 schreef ParanoidEv het volgende:
Best gevaarlijk ook als het donker is. Mn ma is zichzelf een keer de pleuris geschrokken omdat ze in het donker ergens 5 km te hard reed en toen werd geflitst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |