In Limburg !! Volgende week woensdag, 17 graden !! I kid you not!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:12 schreef Belana het volgende:
Bovendien, waaaaaaaar wordt het warmer dan Troel???
Miss D, you around???
een week buikpijn? Arme coolbabe, buikpijn is toch al erg irritant (alle pijnen trouwens). Hebben warme kruiken niets geholpen? Dat helpt bij mij als ik buikpijn heb bijna altijd!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:06 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb buipijn, al een week
Ik ga straks lekker m`n haartjes in de lak zetten want vanavond ga ik naar de film, was nog een kado wat ik tegoed had van mijn verjaardag [afbeelding]
Beterschap Rewimo!
get Rewimo... beterschap!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:20 schreef Rewimo het volgende:
*nestelt zich op warm speeltuinbankje*
Ik heb me ziek gemeld wegens leegloopZometeen Christan even wegbrengen en dan maar hopen dat het snel ophoudt...
Lekker daniman!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:25 schreef daniman het volgende:
even een korte mededeling: daniman kan nu internetten in zijn eigen woning!
En nu ga ik lekker genieten van mijn vrije dag!
Moet ook mijn teenslippers maar op gaan scharrelen Kun je nagaan, vorig jaar liep ik in januari al op mijn slippers rondquote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:51 schreef Syrena het volgende:
[me=Syrena]gaat de teenslippers zoeken![]()
Oeh, als dat dan de week erop doortrekt naar Brabantquote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
In Limburg !! Volgende week woensdag, 17 graden !! I kid you not!
* Syrena gaat de teenslippers zoekenen de saté al in de marinade zetten
![]()
en vrij nemen zodat ik eindelijk mijn auto eens kan wassen....
Ah, die heb ik nog niet gezien. Heel veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:45 schreef coolbabe het volgende:
Ik ga naar The last Samurai
heb er veel zin in, ben twee jaar geleden voor het laatst in de bios geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |