Vorige deel: Aanslag Madrid, deel 4quote:Zeker 190 doden bij aanslagen in Madrid
Bij aanslagen in Madrid zijn zeker 190 doden gevallen. Rond de 1250 mensen raakten gewond. De slachtoffers vielen bij zeker vier explosies die binnen korte tijd na elkaar in de Spaanse hoofdstad Madrid plaatsvonden. De aanslagen vonden plaats in treinen op verschillende stations tijdens het drukke spitsuur.
In eerste instantie werd aangenomen dat de aanslagen het werk zijn van de ETA, maar de laatste uren zijn er verschillende aanwijzingen die er op wijzen dat wellicht een andere groepering achter de aanslagen zit. De aanslagen van vandaag zijn de grootste die Spanje in haar 40-jarige terreurgeschiedenis beleefde en mogelijk ook de grootste terreuraanslag van Europa.
lees verder
Dat de mossad er iets mee te maken zou hebben is volstrekte onzin. Ik denk eerder aan een terroristiche groep uit het midden oosten. Of de ETA moet ineens van taktiek veranderd zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:21 schreef MokroKees het volgende:
mossad maakt daarentegen regelmatig gebruik van witte ongemarkeerde bestelbusjes.
maarja dan laten ze zo'n arabisch cassette bandje achter in die wagen en de hele josti band roept weer vrolijk Al qaeda.
dat zeg ik... mossadquote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:25 schreef Megumi het volgende:
Ik denk eerder aan een terroristiche groep uit het midden oosten.
pas maar op.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:29 schreef MokroKees het volgende:
[..]
dat zeg ik... mossad
Leg dan eens duidelijk en helder uit wat voor belang Israel en de mossad hebben bij deze aanslag. Kan je dan niet? Stop dan met dit onzinnege gekras op je beeldscherm.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:29 schreef MokroKees het volgende:
[..]
dat zeg ik... mossad
Hij heeft vast al een verpletterend antwoord paraatquote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Leg dan eens duidelijk en helder uit wat voor belang Israel en de mossad hebben bij deze aanslag. Kan je dan niet? Stop dan met dit onzinnege gekras op je beeldscherm.
Zou mij echt enorm verbazen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij heeft vast al een verpletterend antwoord paraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^^^^
populair antwoord
Free people own guns! Slaves do not!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:02 schreef Vampier het volgende:
tong80 niet echt geschokt eigenlijk, meer van.... hun probleem.
ik hoorde dat het daar amper andacht had... bush had alleen even getelefoneert en zijn medeleven betuigt. en op amerikaanse televisiestations is het niet meer dan een nieuwsbericht tussendoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:02 schreef tong80 het volgende:
Hoe reageren ze in the usa Vampier ?
Tjah... er zijn natuurlijk niet 10-tallen hersenloze brandweermannen de trappen opgestormd... geen opnames met een hysterisch gillend wijf op de achtergrond wat keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer (je snapt het wel) herhaald wordt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:03 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
ik hoorde dat het daar amper andacht had... bush had alleen even getelefoneert en zijn medeleven betuigt. en op amerikaanse televisiestations is het niet meer dan een nieuwsbericht tussendoor.
Waarschijnlijk in de buurt van Texas, want daar spreken ook veel mensen spaans..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:04 schreef JimmyJames het volgende:
Hé vampire, weet de gemiddelde Amerikaan eigenlijk wel waar Spanje ligt ?
De same-sex marriages houdt ze daar nogal bezig geloof ikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:02 schreef Vampier het volgende:
tong80 niet echt geschokt eigenlijk, meer van.... hun probleem.
Of in de richting van Mexico.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:06 schreef Libris het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de buurt van Texas, want daar spreken ook veel mensen spaans..
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:29 schreef MokroKees het volgende:
[..]
dat zeg ik... mossad
De aanslag is verschrikkelijk. Maar dit is echt totale bullshit. Van de ergste soort.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:06 schreef Grimpooper het volgende:
Dat is de enige niet-terorristische groep uit het Midden Oosten.De twee allersmerigste terreurgroepen zijn EUROPA en de ISLAM ,zij hebben Israel geschapen.Een landje ,half zo groot als NL dat geen bestaansrecht mag hebben van deze racistische ,intolerante honden.
[..]
Neuj... dat is vooral in het achterlijke gebied van de US... de bibble belt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De same-sex marriages houdt ze daar nogal bezig geloof ik
Terwijl een rechter het nu ook in San Fransisco heeft verboden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:10 schreef Vampier het volgende:
[..]
Neuj... dat is vooral in het achterlijke gebied van de US... de bibble belt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |