er er zitten dus precies 911 dagen tussen vandaag en 11 september.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
ik weet niet ofdat het al eerder genoemt is maar ik vind het wel toevallig:
11- september -- 11- maart
11 maart is een half jaar later dan 11 septemer
3 vriegtuigen ( die echte doelwitte raakte dan ) -- 3 treinen
spanje deed mee met de oorlog tegen terrorisme
ik denk dat het al queda erachter zit anders wel in samenwerking.
tis maar een gok maar ik vind het wel toevallig.....
912, schrikkeljaar vergeten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
er er zitten dus precies 911 dagen tussen vandaag en 11 september.
misschien hadden ze daar hun basis. de klootzakken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Op teletekst staat:
[afbeelding]
Alcala de Henares
Is hier iets speciaals mee ofzo?
Zo dom zijn ze nog wel jaquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:01 schreef Ragazzo het volgende:
[..]
912, schrikkeljaar vergeten?
die terrors waarschijnlijk... of misschien telt dat niet in de arabische jaartelling...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:01 schreef Ragazzo het volgende:
[..]
Vind ik een onwaarschijnlijke theorie. 2 Organisaties met principes die lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:04 schreef Meh7 het volgende:
Samenwerking tussen de ETA en Bin Laden misschien?
Schrikkeljaren zijn alleen voor ongelovige varkens.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:01 schreef Ragazzo het volgende:
[..]
Nee laten we wachten met conclusies trekken tot de rechter "de verdachten" heeft veroordeeld...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:04 schreef Kjew het volgende:
[..]
verschrikkelijk allemaal natuurlijk, maar een werkelijke dader is nog niet vastgesteld....
De ene " deskindige" zegt weer dat de eta nooit samen werkt en de andere dat ze al eens met de ira hebben samen gewerkt dus ik snap er de ballen niet vanquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:04 schreef Meh7 het volgende:
Samenwerking tussen de ETA en Bin Laden misschien?
En Spanje is het enige land ter wereld dat ooit islamitisch (als islamitisch overheerst) was.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
ik weet niet ofdat het al eerder genoemt is maar ik vind het wel toevallig:
11- september -- 11- maart
11 maart is een half jaar later dan 11 septemer
3 vriegtuigen ( die echte doelwitte raakte dan ) -- 3 treinen
spanje deed mee met de oorlog tegen terrorisme
ik denk dat het al queda erachter zit anders wel in samenwerking.
tis maar een gok maar ik vind het wel toevallig.....
112 volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:06 schreef Re het volgende:
volgens mij is het alarm nummer 113 in Spanje
De vijand van mijn vijand is mijn vriend principe? Ik denk toch dat er ergens wel een samenwerking is geweest, hoe kan Bin Laden anders zoiets in Spanje voor elkaar krijgen. Maar ja, zoveel weet ik daar niet over dusquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef Ragazzo het volgende:
Vind ik een onwaarschijnlijke theorie. 2 Organisaties met principes die lijnrecht tegenover elkaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |