abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17656291
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:42 schreef pekel het volgende:

[..]

Omdat wij zoiets nog nooit echt hebben meegemaakt.
Maar ik zal niet wonderlijk opkijken als er over een maand of 2 The Netherlands aan de beurt is.
Mwah, itt tot Spanje, Polen en Engeland hield Nederland zich redelijk op de vlakte, en bestaat onze inzet in Irak vooral uit het helpen van de lokale bevolking. Onze militairen zijn zeer geliefd in Irak. Verder heeft Nederland vooral een politiek neutrale houding in de wereld. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik acht het niet echt waarschijnlijk.
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:52:20 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17656319
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Mwah, itt tot Spanje, Polen en Engeland hield Nederland zich redelijk op de vlakte, en bestaat onze inzet in Irak vooral uit het helpen van de lokale bevolking. Onze militairen zijn zeer geliefd in Irak. Verder heeft Nederland vooral een politiek neutrale houding in de wereld. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik acht het niet echt waarschijnlijk.
Nederland heeft zich met JP en De Hoop Scheffer aardig bij de VS naar binnen gelikt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17656364
Ik ook niet, plus dat na een aanslag iedereen altijd moord en brand schreeuwt, waardoor om een gewenst effect te bereiken bij aanslagen mensen zich juist eerst veilig moeten wanen. Dus als de rust is wedergekeerd zou het wel weer eens kunnen dat er ergens iets ontploft. Ik denk dat AQ toch het liefst VS/UK raakt, dus misschien dat ze zich daar meer op focussen.
pi_17656391
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Alsof AQ ooit heeft laten blijken de lokale bevolking te helpen/geloven/volgen of zo. Echt niet, voor hen is iedereen een even grote infidel die in Irak zit
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:56:17 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_17656431
tijd voor een pol

AQ
ETA
AQ-ETA
illuminatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_17656478
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:52 schreef BVO het volgende:

[..]

Nederland heeft zich met JP en De Hoop Scheffer aardig bij de VS naar binnen gelikt.
Nederland is nou niet echt uitgesproken VS minded, of Israël minded. We hebben zelfs een palestijnse haven aan laten leggen, en Arrafat is hier een paar keer op staatsbezoek geweest. We schipperen overal een beetje tussendoor en geven iedereen een beetje gelijk.
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:59:50 #7
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17656550
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Nederland is nou niet echt uitgesproken VS minded, of Israël minded. We hebben zelfs een palestijnse haven aan laten leggen, en Arrafat is hier een paar keer op staatsbezoek geweest. We schipperen overal een beetje tussendoor en geven iedereen een beetje gelijk.
* Kaalhei denkt dat Osama denkt: Boeiend!
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17656569
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Alsof AQ ooit heeft laten blijken de lokale bevolking te helpen/geloven/volgen of zo. Echt niet, voor hen is iedereen een even grote infidel die in Irak zit
AQ pleegt niet @ random aanslagen, daar zit wel degelijk een logica achter. Probleem is dat alle islamitisch geweld tegenwoordig onder AQ geschaart wordt. Dat praat misschien wel makkelijker, maar realistisch is anders. In Irak zijn het Saddam aanhangers of anti-Sjiíten die aanslagen plegen, dat heeft mijns inziens weinig met AQ van doen.
pi_17656658
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat zal de gehele Arabische terreurgroepering een worst wezen. We hebben Amerika geholpen/gesteund met de strijd tegen het terreur. Vandaag was Spanje de ongelukkige van die strijd. Wie weet is Nederland dat de volgende keer. Alhoewel een grote aanslag op Amerika logischer zo zijn.
Hoi.
pi_17656660
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Waarom zijn er in Europa geen aanslagen gepleegd op burgerdoelen door AQ, en zijn er enkel aanslagen op amerikaanse doelen in Europa voorkomen ? AQ is heel duidelijk in zijn doelen : amerikaanse.

Mocht er een islamitische terreurbeweging achter de aanslagen in Madrid zitten, dan denk ik niet dat AQ dat is.
pi_17656684
FOK!Radio: Het idee is leuk, de uitvoering is stuk minder helaas.
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:04:18 #12
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17656696
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef gelly het volgende:
In Irak zijn het Saddam aanhangers of anti-Sjiíten die aanslagen plegen, dat heeft mijns inziens weinig met AQ van doen.
Ja hoor het zijn (atheistische) Saddam aanhangers die zelfmoord aanslagen plegen. Het zijn gewoon achterlijke moslims die zelfmoordaanslagen plegen die geloven dat Saddam een moslim is.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_17656781
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja hoor het zijn (atheistische) Saddam aanhangers die zelfmoord aanslagen plegen. Het zijn gewoon achterlijke moslims die zelfmoordaanslagen plegen die geloven dat Saddam een moslim is.
Het zijn niet enkel zelfmoordaanslagen beste Akkersloot...
pi_17656843
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

komt omdat kaalhei zich niet in kan leven in de kijk van Osama
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:09:13 #15
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17656887
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef gelly het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

* Kaalhei denkt dat Osama denkt: Boeiend!</div></blockquote> Waarom zijn er in Europa geen aanslagen gepleegd op burgerdoelen door AQ, en zijn er enkel aanslagen op amerikaanse doelen in Europa voorkomen ? AQ is heel duidelijk in zijn doelen : amerikaanse.

Mocht er een islamitische terreurbeweging achter de aanslagen in Madrid zitten, dan denk ik niet dat AQ dat is.
gedeeltelijk waar, AQ heeft meerdere doelen, namelijk de vrienden van Amerika, waar Spanje toch wel een hele grote van is..
  Admin donderdag 11 maart 2004 @ 23:12:20 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17656969
Dubbel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')