Tjsa, de smoes jamaar ze vroeg er zelf om, kijk nou hoe ze erbij loopt werkt al lang niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:32 schreef Oblivion het volgende:
Wat beweegt mannen eigenlijk om naar de hoeren te gaan?
Ben ik nou wel eens benieuwd naar.
Is het omdat je achteraf geen gezeikt hebt, en toch kunnen neuken?
Do tell...![]()
Je draait iets om, de man betaatl, niet de vrouw.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:44 schreef snakelady het volgende:
Ik ben veel blijer, ik heb vavavond sex gehad zonder te betalen. (met mijn vriend wel te verstaan)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:45 schreef Caesu het volgende:
niet alllemaal tegelijk natuurlijk?
Nooit van een gigolo gehoord? ze bestaan echt hoor, niet alleen in films.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Je draait iets om, de man betaatl, niet de vrouw.
Op de wallen!! Wel omgebouwde kerels gezien daar die zich voor deden als vrouwen maar verder....geen gigolo's daar.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nooit van een gigolo gehoord? ze bestaan echt hoor, niet alleen in films.
Heb ik het over sex op de wallen, ik heb het over sex voor betaling over het algemeen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Op de wallen!! Wel omgebouwde kerels gezien daar die zich voor deden als vrouwen maar verder....geen gigolo's daar.
Topic ging over sex op de wallen, sex thuis met je partner heeft iedereen, sex beleven op een welbekende uitgaansgelegenheid...............een aardig percentage daarvan.En ja er schijnen mensen te betalen voor sex..............quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb ik het over sex op de wallen, ik heb het over sex voor betaling over het algemeen.
Weet je, ik zou zeuren over niks, zoasl ik al eerder heb gereageerd ben ik juist niet tegen sex voor betaling, dat is een vrije keuze en als mensen (zonder partner) dat willen doen, veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:56 schreef navvy het volgende:
[..]
Topic ging over sex op de wallen, sex thuis met je partner heeft iedereen, sex beleven op een welbekende uitgaansgelegenheid...............een aardig percentage daarvan.En ja er schijnen mensen te betalen voor sex..............
Dat zeker wel, maar dat keur ik dan ook niet goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:20 schreef Oblivion het volgende:
Denk je niet dat er meer getrouwde/samenwonende mannen naar de hoeren gaan, snakelady?
Ik denk het wel namelijk.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:33 schreef Oblivion het volgende:
Ow, ik zou er meer moeite mee hebben als mijn vriend een affaire zou hebben.
Er zijn vrij weinig dingen die ik niet zou doen, en zijn het de dingen die ik niet zou doen dan mag hij dat ook niet bij een ander, aangezien die dingen te ver gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:42 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ben ik wel met je eens.
Openheid eerst, maar ja, wie is er daar open in?
Nog een groot taboe, het naar de hoeren gaan. Al dan niet getrouwd/samenwonend.
Maar veronderstel dat hij graag wat zou willen, zeg: gedomineerd worden, en jij kan hem dat niet geven?
Ik zou dat dus wel toelaten...
Omdat wij leven in een samenleving, waarvan de normen gebaseerd zijn op een Christelijke traditie en het Christendom prostitutie sterk veroordeeld. Daarom schaamt volgens mij elke hoerenloper zich ervoor. Ook de TS, die op het anonieme internet verteld dat hij zich er heerlijk bij voelt, zal dit in het openbare leven heel wat minder makkelijk meedelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:53 schreef snakelady het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waaron het naar de hoeren gaan als iets slecht wordt gezien?
Zo te lezen jij ook niet echt?
Waarschijnlijk wel, maar ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:57 schreef Oblivion het volgende:
Meneer de stoppel heeft zich suf geneukt vanavond, en ligt waarschijnlijk te pitten!![]()
Iets wat ik ook ga doen. Wilde je even weltruste zeggen snakelady!![]()
Dit zal ook wel een kloon zijn die dit topic heeft geopend...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |