Meestal zap ik weg bij reclames, maar zag hem nu toevallig vandaar dat ik er net pas achterkwamquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:38 schreef Zwansen het volgende:
IK had er een t-shirt van...
Maar die gast is al een tijdje terug hoor...
Dit is van voor jouw tijd, zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef baquelappe het volgende:
Dus in het Engels is het Faaido Daaido??! HAHAHAHAHAH, welke laagdrempelige verzint er nu zoiets?
Te weinig meiden die eraan zogenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:18 schreef somegirl het volgende:
cooooooooool is ie terug??? ik dacht laatst nog, waar is die eigenlijk gebleven? waarom zijn ze daar uberhaubt ooit mee gekapt?
ijsje kan ik me ook inderdaad niet herinneren, ik had er wel een tshirt van en vond m op tv ook supercoolquote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:20 schreef neggix het volgende:
[..]
Te weinig meiden die eraan zogenIjsje dan he
Nou, zuigen aan dat ijsje was toch wel een genotquote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:22 schreef somegirl het volgende:
[..]
ijsje kan ik me ook inderdaad niet herinneren, ik had er wel een tshirt van en vond m op tv ook supercool
op dat etiket: the uncolaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:35 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Dit menneke is veel toffer dan fiedel diedel.Cool Spot!
Owwwww, word ik nu al tot de ouwe lullen gerekendquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:58 schreef K3 het volgende:
Ik zag hem ook al, slightly upgraded (wat digitale schaduweffecten erin en hij is weer actueel).
Ik bedoel maar: de doelgroep van toen, dat zijn al ouwe lullen en de doelgroep van nu kent hem toch niet.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:06 schreef Megumi het volgende:
Leuke SF Ender Wiggin .
In combinatie met blue curacao helemaal.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik vind het wel te drinken,
vooral in combinatie met ranjais het erg lekker
Daar heb ik nog een spel van voor de snes erg gaaf.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:35 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Dit menneke is veel toffer dan fiedel diedel.Cool Spot!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |