gefikst, ik moest het nog even opzoeken lieverdquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
hej nou kan ik niet zien wat de laatste posts waren....
Was de oude layout er nog maar...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
hej nou kan ik niet zien wat de laatste posts waren....
of de zoekquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Was de oude layout er nog maar...
.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
.
Of dat als je op iemand naam klikte je zijn/haar lijst met topics kreeg...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
of de zoek
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:37 schreef blublub het volgende:
[..]
de stalkquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:38 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Of dat als je op iemand naam klikte je zijn/haar lijst met topics kreeg....
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:36 schreef Gerdo het volgende:
Ik mis ze allebeiquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
of de zoek
Die ja!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
de stalk
Van harte lieve mensenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
800!
Feest! [afbeelding] Taart! [afbeelding] Drank! [afbeelding]
jeuhj!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Van harte lieve mensen
Champagne!
[afbeelding]
Is 't nog gelukt met die vent van je gister?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:39 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:38 schreef Gerdo het volgende:
[..]
.
Je doet wel een beetje boos...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]
valt wel mee
Ang3lus!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:39 schreef Ang3l het volgende:
ik ben beledigd, thats allquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:41 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je doet wel een beetje boos....
Wat heb ik misdaan dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:43 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben beledigd, thats all
oh lekker wizjequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:![]()
![]()
...
IBG (Khad ff zin
)
"valt reuze mee"quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat heb ik misdaan dan?.
*bij zichzelf te rade gaat*.
Oeh! Lekka lekka!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dat was meer dan goed bedoelt eigenlijk...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
[..]
"valt reuze mee"
Que?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Angel toch
Merci!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:49 schreef Auxerre het volgende:
Gefeliciteerd met jullie 800ste reeks!![]()
oh, zo kwam t niet over.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat was meer dan goed bedoelt eigenlijk....
Heb ik wel vaker, dat ik niet zo tactvol overkom... Bij voorbaat excuses!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
[..]
oh, zo kwam t niet over.
maar ok dan
OMG!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, paspoort zoeken om 234u 's avonds hihihihi
Niet te lang hequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben weer ff m'n billen verbranden!
Dag Gerdoquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Gerdo het volgende:
*slapen gaat*
Ik heb het echt helemaal gehad met deze donderdag!.
Prettige avond nog allemaal, ik hou het voor gezien!.
is goed joh, ik ben toch nooit echt boos joh!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker, dat ik niet zo tactvol overkom... Bij voorbaat excuses!.
trustenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Gerdo het volgende:
*slapen gaat*
Ik heb het echt helemaal gehad met deze donderdag!.
Prettige avond nog allemaal, ik hou het voor gezien!.
Gewoon het lijstje afwerkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
*hyperventileer*
Nou, ook gevonden. Ik heb in mijn koffer: skibroek, muts, sjaal, handschoenen, skisokken, gewone sokken en uiteraard wat onderbroekjes en schone kleren, handdoeken............ ooohhh hoeslaken nog (for your interest) en z-o-n-n-e-b-r-i-l natuurlijk!!
*kalmeer*quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
*hyperventileer*
Nou, ook gevonden. Ik heb in mijn koffer: skibroek, muts, sjaal, handschoenen, skisokken, gewone sokken en uiteraard wat onderbroekjes en schone kleren, handdoeken............ ooohhh hoeslaken nog (for your interest) en z-o-n-n-e-b-r-i-l natuurlijk!!
rugbyfoto's?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:19 schreef Davidboaz het volgende:
over gienieten gesproken; ik zoek die rugbyfoto's van laatst; wie had ze, in welk nummer staan ze bladiebla....
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
rugbyfoto's?
[HOMO] 790 - Oepsquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:19 schreef Davidboaz het volgende:
over gienieten gesproken; ik zoek die rugbyfoto's van laatst; wie had ze, in welk nummer staan ze bladiebla....
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:22 schreef blublub het volgende:
[..]
die ken ik zelfs....
wat is daar nou shocking aan, daar stond een artikel over in een of ander meisjes baldquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei niks!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:25 schreef blublub het volgende:
[..]
wat is daar nou shocking aan, daar stond een artikel over in een of ander meisjes bald
nee maar je deedquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei niks!
Daar zitten toch hoop ik niet nog meer dingen in die mee moeten op vakantie hè?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik heb allemaal IKEA-bakken op mijn kamer met nog te sorteren troep, en daar kwam ik het in tegenhoezo hopeloos, maargoed, ik heb me weer gered
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:22 schreef blublub het volgende:
[..]
die ken ik zelfs....
En jij deedquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:26 schreef blublub het volgende:
[..]
nee maar je deed
De Franse rugbymeneren ken je toch wel?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ofzo? Of ben ik gewoon dom?
en terecht!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jij deedtegen Gerdoow
Ik nomineer beavkequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
Wie post ter gelegenheid van het 800ste deeltje even een fijne vent?
Doe het de groetenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben naar bed
doe mij maar meiquote:
Nou vooruit dan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik nomineer beavke
Ik nomineer mee, Beavke heeft een excellente smaakquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik nomineer beavke
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Waarschijnlijk wordt ie binnen een paar tellen weer offline wegens "adult content" maar goed. Enjoy.
[afbeelding]
oh halloquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Waarschijnlijk wordt ie binnen een paar tellen weer offline wegens "adult content" maar goed. Enjoy.
[afbeelding]
Nice one, biefkequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
Nou vooruit dan.
[afbeelding]
Nou, als in sommige topics een dikke vette ingezoomde flamoes mag, dan mag een man met een doekje voor z'n piepie toch zeker wel blijven staanquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
[afbeelding]
Euh, dat werkt toch met straling?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Poe hey, hete bips!
Maar ik heb het natuurkundig verklaard!
Aangezien ik een holle rug heb raakt mijn lijf de steeds warmer wordende plastic plaat maar op 3 plaatsen: hakkn, bibsje en schouderbladen. Hakken liggen op't einde van de zonnebank dus da's geen punt. Maar de rest van de warmte van de plaat wordt dus op 2 plaatsen m'n lijfje ingeleid: bips en scouderbladen. Vandaar dat die dus ook steeds extreem heet worden en ik met een knalrood kontje en knalrode schouderbladen onder die bank uitkruip. Voorkant heeft niets, want die raakt de plaat niet aan boven (zit zelfs een ventilator in de zonnebank die een koel briesje over me heen jaagt.... maar niet over m'n bibs!!!!)
Ik zou geen "NEE"" zeggen als ie voor m'n deur staat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
[afbeelding]
Ik doelde dus eigenlijk op Cybertarp (waar ik m'n foto's upload). Ik had dus ook al foto's van die rugbymeneren er op staan en toen kreeg ik van hun een mailtje dat ze waren verwijderd wegens "adult or offensive content". Terwijl er dus absoluut niks te zien was.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als in sommige topics een dikke vette ingezoomde flamoes mag, dan mag een man met een doekje voor z'n piepie toch zeker wel blijven staan
En wat voor man!!Mooie blik
bij augustus welquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doelde dus eigenlijk op Cybertarp (waar ik m'n foto's upload). Ik had dus ook al foto's van die rugbymeneren er op staan en toen kreeg ik van hun een mailtje dat ze waren verwijderd wegens "adult or offensive content". Terwijl er dus absoluut niks te zien was.
mooi kruisjequote:
Ja. Maar de lampen worden natuurlijk ook warm, waardoor de plastic/glas-plaat die daaroverheen ligt ook warm wordt en op die warm wordende plaat lig je met je lijf. En mijn lijf drukt met 2 plekken op die plaat: bibsje en schouderbladen, dus de warmte gaat van de lamp, in de plaat en dan in m'n bibsje.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Euh, dat werkt toch met straling?
ik zie twee mooie fotos van mijn fav. actor hoor...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef blublub het volgende:
[..]
mooi kruisje
oh, vandaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar de lampen worden natuurlijk ook warm, waardoor de plastic/glas-plaat die daaroverheen ligt ook warm wordt en op die warm wordende plaat lig je met je lijf. En mijn lijf drukt met 2 plekken op die plaat: bibsje en schouderbladen, dus de warmte gaat van de lamp, in de plaat en dan in m'n bibsje.
ik betwijfel dat t normaal is hoor, ik heb er nl nog nooit eerder van gehoord, en zou ook wel een beetje apart zijn denk je niet? een zonnebank waar je van verbrandt....quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar de lampen worden natuurlijk ook warm, waardoor de plastic/glas-plaat die daaroverheen ligt ook warm wordt en op die warm wordende plaat lig je met je lijf. En mijn lijf drukt met 2 plekken op die plaat: bibsje en schouderbladen, dus de warmte gaat van de lamp, in de plaat en dan in m'n bibsje.
Vrouwenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef blublub het volgende:
[..]
mooi kruisje
Maar dat is toch min of meer bedekt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef blublub het volgende:
[..]
bij augustus wel
hij zegt forbidden tegen mijquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie twee mooie fotos van mijn fav. actor hoor...
nou meer min dan meer bedekt hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat is toch min of meer bedekt?
Anyway, augustus was het niet. Hoewel ie wel ergen
is.
Dat is absolúút niet apart. Er zitten niet voor niets verschillende kuren op deze bank geplakt. Voor rode huid, lichte huid t/m olijfkleurige en donkere huid. Als ik dat kuurtje voor die laatste doe ben ik binnen 2 dagen een kreeftquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
ik betwijfel dat t normaal is hoor, ik heb er nl nog nooit eerder van gehoord, en zou ook wel een beetje apart zijn denk je niet? een zonnebank waar je van verbrandt....
ik??? nooit!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
VrouwenGluren altijd meteen naar't kruis
zeker parental advisory op je compu?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
hij zegt forbidden tegen mij
jah maar dat is stralingsverbranden, ik bedoel uit verbranden alsin je aan iets heets verbranden, dat is anders dan door zon verbranden....quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is absolúút niet apart. Er zitten niet voor niets verschillende kuren op deze bank geplakt. Voor rode huid, lichte huid t/m olijfkleurige en donkere huid. Als ik dat kuurtje voor die laatste doe ben ik binnen 2 dagen een kreeftJe kunt ECHT wel verbranden van een zonnebank
![]()
Ik gok gewoon directorybeveiliging, jer.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef Jerruh het volgende:
zeker parental advisory op je compu?.
zoek anders maa rop google.
Geef het maar toequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:50 schreef blublub het volgende:
[..]
ik??? nooit!
Ik zie ook alleen maar twee rode kruisjes.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Maar dat rode op m'n bibsje is niet van verbranden, da's gewoon van hitte. Alsof m'n bibsje bloost. Da's nu al weer aan 't wegtrekken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar dat is stralingsverbranden, ik bedoel uit verbranden alsin je aan iets heets verbranden, dat is anders dan door zon verbranden....
nopez, mister zakelijkheidquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gok gewoon directorybeveiliging, jer.
Jij hebt hem waarschijnlijk in je cache zitten....
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gok gewoon directorybeveiliging, jer.
Jij hebt hem waarschijnlijk in je cache zitten....
oh jah, hij is leuk jah.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Pfff Huiliequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:30 schreef Jerruh het volgende:
zooow, terug uit den bosch!
ik heb weer een topavond gehad met markske en tis ene goeie maat!!!!
ow, en zoals ik heb teruggelezen: ik heb ff geen zin om afgeschilederd te worden als schijnhielig persoon over maastricht en inwoners en ik vind het gewoon een zielige opmerking! punt. als marc zich als nadeel van maastricht ziet aan de hand van mijn opmerking (waarin ik niet eens over nadelen had) dan moet hij het maar wete, ik heb geen zin om mezelf te evrdedigen tegen insinuaties en dat ik het nu doe is eigenlijkvan de zotte. dat "maar ja.." sloeg op het feit dat maastricht als stad ten opzichte van nederland ver weg licht van alles, en als architect is dat kut. en daar heb ik het met bart over gehad omdat ik in maastricht wil wonen samen met tim, as ie naar hetconservatorium wilt...
ik hoop dat dit de laatste keer is dat er weer wat wordt geinsinueerd door iemand, want ik wordt er gewoonweg een beetje moe van!
neequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Geef het maar toe
Bij mij is foto 1 een kruisje en foto 2 komt tergend langzaam door. Ik zie nu nog alleen donker haarquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
bij mij komtie héééééél langzaam (firefox)
die zn hoofd eraf, en dan is ie leukquote:
Ow..acteer ie dan?? Hij staat in Mutant-X een beetje mooi te wezen, maar acterenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef Jerruh het volgende:
forbes!!! alleen hij acteert slecht.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Pfff Huilie
Ik vond Jerruh de wildplasser cooler
wie heeft z'n haar zo leuk gestyledquote:
Nou, ik vind z'n hoofd ook welquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef blublub het volgende:
[..]
die zn hoofd eraf, en dan is ie leuk
komt overeen emt wat ik er van vind haha!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow..acteer ie dan?? Hij staat in Mutant-X een beetje mooi te wezen, maar acteren
jah dat haarquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wie heeft z'n haar zo leuk gestyled
niet zo naar als een lekkere vent zonder acteertalentquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt overeen emt wat ik er van vind haha!
stelletje mooie mensen in een denderend slechte serie.
Tja alleen die nuchtere markie he da's een ander verhaalquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je vleid me!!!!
.
markie de zuiplap was lief!.
Vind ik ook ja...Jake heb ik al zo vaak gezien..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik moet toch mijn vleescollectie eens updaten
[afbeelding]
*geen vleescollectie heeft....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik moet toch mijn vleescollectie eens updaten
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
*geen vleescollectie heeft....
die van mij is ook zeer beperktquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tja alleen die nuchtere markie he da's een ander verhaal
Schitterend dyslectisch!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef Jerruh het volgende:
shcitterende woordpsleing!
al-c0-holquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Schitterend dyslectisch!
wat begint t al vroeg hequote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kinderen van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Mijn vleescollectie wordt als slideshow vertoond op de tv in de woonkamer tijdens pup's verjaardagquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
Trusteh Bubbels, Jerruh, Pup, Angel et al.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:09 schreef blublub het volgende:
maar ik ga ook eens slapen, trusten
Jij niet neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
Ja truste iedereen die gaat slapen..![]()
hmm geen flauw idee...kheb morgen/vandaag toch niks.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij niet neem ik aan?
Schijnhielig zeg!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:30 schreef Jerruh het volgende:
zooow, terug uit den bosch!
ik heb weer een topavond gehad met markske en tis ene goeie maat!!!!
ow, en zoals ik heb teruggelezen: ik heb ff geen zin om afgeschilederd te worden als schijnhielig persoon over maastricht en inwoners en ik vind het gewoon een zielige opmerking! punt. als marc zich als nadeel van maastricht ziet aan de hand van mijn opmerking (waarin ik niet eens over nadelen had) dan moet hij het maar wete, ik heb geen zin om mezelf te evrdedigen tegen insinuaties en dat ik het nu doe is eigenlijkvan de zotte. dat "maar ja.." sloeg op het feit dat maastricht als stad ten opzichte van nederland ver weg licht van alles, en als architect is dat kut. en daar heb ik het met bart over gehad omdat ik in maastricht wil wonen samen met tim, as ie naar hetconservatorium wilt...
ik hoop dat dit de laatste keer is dat er weer wat wordt geinsinueerd door iemand, want ik wordt er gewoonweg een beetje moe van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jerruhquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Schijnhielig zeg!!!!
wat een tekst ook
quote:Fietsenrekken bij bushaltes?
DINXPERLO – Wim van Weelden (Gemeentebelangen) opperde in de vergadering van de commissie Ruimte en Middelen het idee overdekte fietsenrekken bij enkele bushaltes te plaatsen. Dergelijke voorzieningen zijn ook in Etten en Gendringen te vinden. Wethouder Willie Seesing (CDA) vroeg zich af, waar het geld vandaan gehaald moest worden. Desondanks neemt hij de proefballon mee in het overleg.
quote:Laatste grondonderzoek Molenhof
DINXPERLO – Vanuit het geruchtencircuit hoorde George Angenent (Pvda) dat de grond op het terrein van de Molenhof vervuild zou zijn. Deze vraag legde hij voor in de vergadering van de commissie Ruimte en Middelen.
Volgens burgemeester Henk van der Woude is deze roddel ontstaan ,,door een krantenartikel dat verontrustender is, dan het rapport dat ik heb gezien.”
Er wordt slechts een laatste onderzoek gedaan, om te bekijken of de grond daadwerkelijk schoon is.
*grote ogen*quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
[afbeelding]
hmm, krijg je niet genoeg thuis?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vleescollectie wordt als slideshow vertoond op de tv in de woonkamer tijdens pup's verjaardagCool uh!
tja, zelf ben ik ook christelijk en het stuit mij ook voor het hoofd. hoe dat precies zit is ook weer zo'n lang verhaal, maar komt er op neer dat je het niet zo relaxed vind omdat tegen iets indruist wat voor jou belangrijk is. hmmm lastige zin die vorige, mjah, moeilijk te verwoorden in letters.quote:Op expreszo een discussie over het merk Gsus, hun logo en het feit dat dit tegen het geloof in druist van sommige christenen. Waarom je je al niet druk om kan maken zeg
wat een lol zo'n zonnebankquote:Anyway, ik, mijn rode billetjes en pup gaan slapen
en wat gebeurt er dan als we het 1000e topic bereiken?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja 800 alweer..... ik weet nog hoe panisch iedereen deed toen we bijna bij deel 500 waren en dan nu........
800, jongens..... poeh, petje af hoor!
je hebt me aangestoken via msn. Holy fuck, ik lag te mompelen in m'n slaap over hoe koud ik het wel niet had en dat ik hulp nodig had en dat de pijn zo verschrikkelijk veel pijn deed. Ik werd om vier uur wakker, was duizelig als de pest, als ik m'n ogen dichtdeed dan duurde het nog geen vijf minuten eer ik misselijk werd, en vanochtend lijkt het niet veel beter te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:12 schreef Cybart het volgende:
ojah, auw, buikpijn....nog steeds
jeeej soulvation* live op 538 vanmorgen
Mogguhquote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:59 schreef wizarddragon het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
![]()
... nog mensen die misschien naar de Orangerie gaan??
Misschien zou je in dat geval wel heen moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mogguh
Orangerie sucks, dus ik ga niet.
Doesn't suck in a good way...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:57 schreef ysklontje2000 het volgende:
Misschien zou je in dat geval wel heen moeten gaan.
De 1e gezellige gaytent moet nog uitgevonden worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doesn't suck in a good way...
Het is niet eens zomer en jij hebt al trek in ijs?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:04 schreef Cybart het volgende:
Yo ijs
tuurlijk, maar dan wel met een laagje chocola en slagroomquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:05 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Het is niet eens zomer en jij hebt al trek in ijs?
Uiteraard, als je toch ijs gaat vreten dan moet het ook zo lekker mogelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan wel met een laagje chocola en slagroom
en in het geval vaan haagen-dasz vraag je je toch altijd al af of je waar voor je geld krijgt....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:09 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Uiteraard, als je toch ijs gaat vreten dan moet het ook zo lekker mogelijk.
*Häagen-Dazs opbelt om bestelling door te geven*
jeugdtrauma's?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:11 schreef ysklontje2000 het volgende:
Vreemd als ik aan slagroom en chocolade denk komen er opeens allerij vreemde herinneringen naar boven.
Voor het feit dat je waarschijnlijk met het duurste bekertje ijs in je handen loopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
en in het geval vaan haagen-dasz vraag je je toch altijd al af of je waar voor je geld krijgt....
totdat je het proeft
[..]
Mhwaa, dat valt wel mee.quote:jeugdtrauma's?
jah, mijn ouders ook, staan ze bij de makro, voor het rekquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:16 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Voor het feit dat je waarschijnlijk met het duurste bekertje ijs in je handen loopt.
ik was al op zoek naar een zelfhelphulppraatgroepdingesquote:Mhwaa, dat valt wel mee.
mogguh Bartquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:23 schreef Cybart het volgende:
moguh IBG
Ach je kunt meel nog altijd demonstratief door het huis verspreiden...wie weet pikken ze de hint op.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
jah, mijn ouders ook, staan ze bij de makro, voor het rek
hebben ze het in hun handen om voor mij te kopen....
besluiten ze toch maar Ben & Jerry's te pakken (goeie keuze, dank je wel)
en dan besluiten ze het toch maar weer terug te zetten en wordt ik afgezet met een zaak meel....
[..]
Hoezo jij wel nog steeds last van een trauma?quote:ik was al op zoek naar een zelfhelphulppraatgroepdinges
hetisgeweldigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
'mogguh
Ik ben d'r weer (uit bed)
mjah het ging.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
mogguh Bart
goed geslapen?
een soort van spoorzoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:24 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ach je kunt meel nog altijd demonstratief door het huis verspreiden...wie weet pikken ze de hint op.
[..]
Hoezo jij wel nog steeds last van een trauma?
Dat ging ook vandaag fantastisch hier, ik weet niet wat ik heb maar ik sta gewoon al drie dagen achter elkaar op tijd op en dat na ongeveer 6 uur slaap!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah het ging.
opstaan was het moeilijkste gedeelte
Of brood bakken in de vorm van een bekertje B&J? Of overschat ik nu je bakvaardigheden?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
een soort van spoorzoeken
ik heb natuurlijk geen trauma
in ieder geval niet daarvan
het is d'n ijsklont!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:25 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
hetisgeweldig
ziek?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dat ging ook vandaag fantastisch hier, ik weet niet wat ik heb maar ik sta gewoon al drie dagen achter elkaar op tijd op en dat na ongeveer 6 uur slaap!![]()
Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ziek?
ach het valt te proberenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Of brood bakken in de vorm van een bekertje B&J? Of overschat ik nu je bakvaardigheden?
Kortom: je gaat volgende week weer zwaar onder de maat presteren?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
Ik zal wel in een goeie week zitten ofzo
In het verleden behaalde resultaten etc.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Kortom: je gaat volgende week weer zwaar onder de maat presteren?
GLquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach het valt te proberen
moet ik natuurlijk wel een mal hebben
*naar de AH ren*
(en terwijl jullie in de veronderstelling zijn dat ik dat echt ga doen, en weg ben, ga ik gewoon ff wat werk verzetten, als in niet op de lange baan schuiven, maar gewoon doen)
Die homo's zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten etc.
Pfoe, dat zou ik knap vindenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach het valt te proberen
moet ik natuurlijk wel een mal hebben
*naar de AH ren*
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:33 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Die homo's zijn ook allemaal hetzelfde.
Haaaiquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:36 schreef Twoflower het volgende:
*Ook nog maar even met spierpijn binnenstrompel*
Lui zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan?!
Gisteren voor het eerst geskied. En het skieën zelf ging wel, alleen om weer naar boven te gaan moest je je aan een kabel vasthouden, maar die hing nooit stil, dus aan het eind van de avond hing mijn arm bijna uit de kom....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Haaai
Wat heb je gedaan dan?
*beken*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:37 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Lui zijn?
Behalve de afgelopen 3 dagen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*beken*
Al 20 jaar
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst geskied. En het skieën zelf ging wel, alleen om weer naar boven te gaan moest je je aan een kabel vasthouden, maar die hing nooit stil, dus aan het eind van de avond hing mijn arm bijna uit de kom....
De afgelopen 3 dagen ook, maar toen was ik wel op tijd uit bed en heb ik zinvolle dingen enzo gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:41 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Behalve de afgelopen 3 dagen?
Ach, het was wel geinig. Maar ik denk niet dat ik het veel vaker ga doen. Steeds maar omhoog gaan om dan weer naar beneden te skieën. Beetje zinloos in mijn ogen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Twoflower toch.
Ik heb eigenlijk nog nooit geskied, was het de moeite waard?
*noteer*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, het was wel geinig. Maar ik denk niet dat ik het veel vaker ga doen. Steeds maar omhoog gaan om dan weer naar beneden te skieën. Beetje zinloos in mijn ogen...
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
De afgelopen 3 dagen ook, maar toen was ik wel op tijd uit bed en heb ik zinvolle dingen enzo gedaan
James Bond gebruikt het altijd veel nuttiger...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:47 schreef Twoflower het volgende:
Ach, het was wel geinig. Maar ik denk niet dat ik het veel vaker ga doen. Steeds maar omhoog gaan om dan weer naar beneden te skieën. Beetje zinloos in mijn ogen...
Ik denk vooral de eerste tent die JIJ gezellig vindt. Ik vermaak me meestal wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:03 schreef ysklontje2000 het volgende:
De 1e gezellige gaytent moet nog uitgevonden worden.
Ach, ik vermaak me ook wel in een ongezellige tent.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk vooral de eerste tent die JIJ gezellig vindt. Ik vermaak me meestal wel.
Vaak een combi van sfeer en de groep met wie je bent. Next Dance en Bölke zijn meestal wel gezellig, Roze Wolk ook, maar da's zo dichtbij dat ik daar weer wat op uitgekeken raak. Entre Nous is vaak ook nog wel leuk, net als Kiss Kiss in Nijmegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ach, ik vermaak me ook wel in een ongezellige tent.
Gaytenten gezellig? hmmz, ik weet het niet.
hmmzquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vaak een combi van sfeer en de groep met wie je bent. Next Dance en Bölke zijn meestal wel gezellig, Roze Wolk ook, maar da's zo dichtbij dat ik daar weer wat op uitgekeken raak. Entre Nous is vaak ook nog wel leuk, net als Kiss Kiss in Nijmegen.
Valt best nog wel me, dus...
Haaaai Bubbelsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:04 schreef blublub het volgende:
hej! kunnen we weer verder dan de 6???
oh relaxed zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Haaaai Bubbels
300 posts toch?
Goed geslapen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:06 schreef blublub het volgende:
[..]
oh relaxed zeg!
en hoi
Ga je een keer mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
hmmz
mwah, jij?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Goed geslapen?
Succesquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:08 schreef blublub het volgende:
[..]
mwah, jij?
maar ik ga even een cd-rommetje doen
Euh, ik zal een keer kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ga je een keer mee?
Meegaan is gezelliger dan kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
Euh, ik zal een keer kijken
Dat snap ikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Meegaan is gezelliger dan kijken
Slim ventjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
Dat snap ik
Ach, het mag geen naam hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Slim ventje
vandaar "ikbengeweldig"?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ach, het mag geen naam hebben
euh.....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
vandaar "ikbengeweldig"?
Um Gottes Willen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:27 schreef Xiance het volgende:
um god es will!!!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
euh.....
Gott ist tot! ... Und wir haben ihn getötetquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:27 schreef Xiance het volgende:
um god es will!!!!
Alleen met goed gezelschap, een biertje en een sigaret is het meestal wel lachen. (lees leedvermaak)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk vooral de eerste tent die JIJ gezellig vindt. Ik vermaak me meestal wel.
Moordenaar!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
Gott ist tot! ... Und wir haben ihn getötet
en da bepaal jij?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Schijnhielig zeg!!!!
wat een tekst ook
Niet meer zat fokken, dan zie je dingen als ironie niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:27 schreef Jerruh het volgende:
owja, ik was zat toen, en chago, enzo!
mijn stukje was ironie. blijkbaar wordt DAT niet meer gesnapt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet meer zat fokken, dan zie je dingen als ironie niet meer
'mogguhquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en da bepaal jij?.
owja, ik was zat toen, en chago, enzo!
en t was NIET schijnheilig!
goeiesmorreges.
khiejans, hou je es in!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:25 schreef Xiance het volgende:
wohoooo man i feel like a woman!
*dansend door de kamer zwier*
Minder zat fokken, dan komt je ironie beter overquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:30 schreef Jerruh het volgende:
mijn stukje was ironie. blijkbaar wordt DAT niet meer gesnapt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn stukje was ironie. blijkbaar wordt DAT niet meer gesnapt.
Mogguhquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
'mogguh
Huurmoordenaar!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
Hij vroeg er om
t is ksiejansquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
khiejans, hou je es in!
nee, mezelf, kan je nagaanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
t is ksiejans
dronken?
en ik was niet eens zat eiglikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Minder zat fokken, dan komt je ironie beter over
Ehm, dan is het dus meer gemeende frustratie dan ironie. Niet dat het echt boeit, eigenlijk,maar toch...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:38 schreef Jerruh het volgende:
en ik was niet eens zat eiglik.
laat ik het zo zeggen: alles wat op dat moment gewoon ff me strot uitmoest, kwam er in 1 keer uit. ja en dan ziet het er ongelukkig uit en ja, t zit vol ergernissen, maar ik had het gewoon ff gehad! en als er 1 iemand dat schijnheilig gaat noemen, mot ie ze gang gaan, maar da is het niet! punt!
frustratie ook weer niet, maar ja, gablablaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ehm, dan is het dus meer gemeende frustratie dan ironie. Niet dat het echt boeit, eigenlijk,maar toch...
Hoe'st verder met Jerruh?
Wie's Joe?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:43 schreef Xiance het volgende:
and aaaaaajjjj wwwiill aallwweeesssss loovveeee jooooeeeeeee
*snif*
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:52 schreef ysklontje2000 het volgende:
Over schijnheilig gesproken.
Luiwammesquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
Haai
ow ja en
BEAVERLEIN! MEIN SCHATZIE!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
Haai
ow ja en
9 maanden en je hebt last van je buik?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:53 schreef Jerruh het volgende:
frustratie ook weer niet, maar ja, gablabla.
met mij is alles uiterst perfect!!!!! school loopt eindelijk weer super, ik ben megagemotiveerd, tussen tim en mij gaat het enorm goed (we hebben 9 maanden!!!. ) en gisteren en vorige week donderdag waren weer momenten waarop ik weer kon beleven hoe leuk maten en vrienden zijn die ik heb! alleen k heb nog steeds last van buikkrampen enzo..
Wie? Ik?!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Luiwammes
ik dacht al,w aarom wordt ik toch niet ongesteldquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
9 maanden en je hebt last van je buik?
Stuitertje!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
BEAVERLEIN! MEIN SCHATZIE!!
Ja, jij!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:56 schreef beaverhausen het volgende:
Wie? Ik?!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht al,w aarom wordt ik toch niet ongesteld.
hey beaverhausen!! Zeg kan je wat voor me doen? goeie woningcoorperaties aanbevelen, alwaar ik me in kan schrijvne voor een leuke woning in maastricht?.
tim en ik gaan namelijk in maastricht wonen als het lukt. omdat hij dan daar kan studeren en ik vanuit daar dan maar naar eindhoven afreis! het enige kutnadeel is, dat maastricht gewoon retever van alles ligt... me vrienden, familie (zeeland), andere steden waar werk wordt gevraagd enzovoorts ligt allemaal minstens een uur reizen van mestreech af...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jerruh!
Hmmz...eens kijken... je kan Rots Vast proberen www.rotsvast.nl..
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, jij!
Ja. borrelen in Amsterdam doe je dan niet meer zo makkelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tim en ik gaan namelijk in maastricht wonen als het lukt. omdat hij dan daar kan studeren en ik vanuit daar dan maar naar eindhoven afreis! het enige kutnadeel is, dat maastricht gewoon retever van alles ligt... me vrienden, familie (zeeland), andere steden waar werk wordt gevraagd enzovoorts ligt allemaal minstens een uur reizen van mestreech af...
qua reistijd niet neequote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:03 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ja. borrelen in Amsterdam doe je dan niet meer zo makkelijk.
Missschien gewoon ergens tussenin gaan wonen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:01 schreef Jerruh het volgende:
tim en ik gaan namelijk in maastricht wonen als het lukt. omdat hij dan daar kan studeren en ik vanuit daar dan maar naar eindhoven afreis! het enige kutnadeel is, dat maastricht gewoon retever van alles ligt... me vrienden, familie (zeeland), andere steden waar werk wordt gevraagd enzovoorts ligt allemaal minstens een uur reizen van mestreech af...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:04 schreef LeBeau het volgende:
http://www.gamaarbijbeavj(...)ruimte.maastricht.nl is ook een aanrader.![]()
Pat Bolleb Beau!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:04 schreef LeBeau het volgende:
http://www.gamaarbijbeavj(...)ruimte.maastricht.nl is ook een aanrader.![]()
als ik ergens wil gaan wonen, dan wil ik wel in een stad wonen waaar ik me gewoon super voel, omdat de sfeer van de stad relaxed is. en maastricht is zo'n stad! ik ben er al veel keren heengegaan omdat me beste vrienden er ook wonen (en ik heb er 4 maanden een vriendin gehad haha) en ik voel me er om een bepaalde reden wel thuisquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Missschien gewoon ergens tussenin gaan wonen?
Kijk, dat heb ik nu dus ook. En daarom wil ik hier weg.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ligt allemaal minstens een uur reizen van mestreech af...
Omdat alles een uur van Maastricht af ligt?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:07 schreef Twoflower het volgende:
Kijk, dat heb ik nu dus ook. En daarom wil ik hier weg.
*mep*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat alles een uur van Maastricht af ligt?
www.woningburo-maastricht.nlquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik nu dus ook. En daarom wil ik hier weg.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat alles een uur van Maastricht af ligt?
Utrecht is te kinderlijk eenvoudigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:10 schreef Jerruh het volgende:
.
zooooo kinderlijk eenvoudig en toch zit ik weer met een grijs op me smoel!.
twoflower: tja, eindhoven is dna al beter, utrecht zou helemaal optimaal zijn haha, maar de stad trekt me niet.
quote:
ruim 2 uur als ik het me goed herinner. Wel voordelig, als jullie daar gaan wonen heb ik ook een keer een reden om die kant op te komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
qua reistijd niet nee :'(!
Vanaf volgende week en dan de hele zomer.quote:en wanneer ben jij nou es beschikbaar!.
Ja, maar jij staat nog gewoon in m'n lijstje hoor.quote:of heb jij je msn opgeschoond.
Wie kaatst kan de bal verwachten, zelfs vanuit onverwachte hoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
*mep*
OK!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:13 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
rum 2 uur als ik het me goed herinner. Wel voordelig, als jullie daar gaan wonen heb ik ook een keer een reden om die kant op te komen.
[..]
Vanaf volgende week en dan de hele zomer.
[..]
Ja, maar jij staat nog gewoon in m'n lijstje hoor.
Ik woon net buiten Maastricht.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
waar woon jij ergens? ik kwam altijd in daalhof of die wijk ussen daalhof en het centrum (beetje armere wijk was dat). en elke carnavalsmaandag daalden we via de tongelrese baan/straa/weg (ofzo) af naar het centrum, minckeleers, cafe boelen (pleintje), dominicanenkerk en het moaswief.
da warne tijden....
cool!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik woon net buiten Maastricht.
Dat is natuurlijk ook een optie. Is wel iets makkelijker woonruimte te vinden dan in Maastricht zelf. Iedereen wil natuurlijk zo dicht mogelijk en het liefst in het centrum wonen.
Tongersestraat ken ik. 2 jaar lang elke woensdagochtend college gehad daar.
ohhh daarom is maastricht natuurlijk zo'n perfecte stad!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik woon net buiten Maastricht.
Dat is natuurlijk ook een optie. Is wel iets makkelijker woonruimte te vinden dan in Maastricht zelf. Iedereen wil natuurlijk zo dicht mogelijk bij en het liefst in het centrum wonen.
Tongersestraat ken ik. 2 jaar lang elke woensdagochtend college gehad daar.
*Topicinval*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh daarom is maastricht natuurlijk zo'n perfecte stad!
t ligt onder de rook van beafje's huis
Dhr. B: not the marconilaan!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:25 schreef Cybart het volgende:
mijn huidige overzicht voor eindhoven
[afbeelding]![]()
kans dat ik die ga krijgen is ook heel heel heel heeel gheeeeeeel erg kleinquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dhr. B: not the marconilaan!!!!![]()
![]()
.
kom in de halve maanstrata.
wachten sucks!! kom je bij mij op kamers? dan vergiftig ik mijn hospita en dan kan je komen wonen hahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
kans dat ik die ga krijgen is ook heel heel heel heeel gheeeeeeel erg klein
zowiezo. duurt nog wel een jaartje voro ik aan de beurt ben....minstens
ja doen wequote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wachten sucks!! kom je bij mij op kamers? dan vergiftig ik mijn hospita en dan kan je komen wonen hahaha!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja doen we
vind je?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:31 schreef Semisane het volgende:
Jerruh is zoooo evil.
op de heiquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
!!! da wordt een homohutje
.
Welnee, vandaar dat ik ook het knipoogquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vind je?.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee, vandaar dat ik ook het knipoogemonicoontje gebruikte.
![]()
techert!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:57 schreef tech het volgende:
Tag alle!
Dag 5 van 5. Het mooie weer is er weer. Zal wel een fijne vlucht worden.
Mijn hoofd zit stampvol met nuttige informatie (voor mijn werk tenminste).
Tot snel weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |