Da's vast omdat je niet op haar avances ingaatquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
dat was een leuke pauze
het begon over zwangerschappen en alle horror verhalen die daar bij horen
en uiteindelijk ging het over hoe leuk homo's waren.
op een gegeven moment hadden we het er over dat colle'ga (vrouw) werd lastig gevallen door een pot. en op zich was niemand er ooit lastig gevallen. en dus ook de vraag aan mij of ik nooit lastig gevallen was door homo's. ik natuurlijk nee zeggebn. maar ik geloof dat ze nog steeds niks door hebben. nouja mischien die andere stageloopster die tegenover me zit
neuh (terecht overigensquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's vast omdat je niet op haar avances ingaat
[zing caraïbenmode]quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
neuh (terecht overigens)
Niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
en dus ook de vraag aan mij of ik nooit lastig gevallen was door homo's. ik natuurlijk nee zeggebn.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:01 schreef Cybart het volgende:![]()
@ Tech
ben ik dus eindelijk een paar dagen constant aan het werk, word ik nu waarschijnlijk van due klus afgehaald (telefoonlijst opstellen). en dan die rede: omdat stagaires op deze afdeling altijd met kutklusjes opgescheept worden en dat moest maar eens afgelopen zijn.ik was blij dat ik bezig was.
nouja ik mag er nu nog aan verderquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:07 schreef tech het volgende:
[..]
[afbeelding] @ Cybart
Hebben ze er ander werk voor in de plaats, anders moet je zeggen dat je liever IETS voor je geld doet, dan niets...
wat doe jij altijd zo vroeg eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:16 schreef wizarddragon het volgende:
Zow....ben weer terug in Roosendaal.. (Jaja ik ben vroeg opgestaan (eerder opgebleven)
Verslag inleveren... Werkgroepbijeenkomsten...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat doe jij altijd zo vroeg eigenlijk?
het leukste aan dat nummer vind ik nog het introquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |