whoeiquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ander keertje
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn msn staat in mijn profiel.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
new icon![]()
<-----
stond gisteren in OvjL een linkje... waar een honkbal knuppel voor minimaal de helft was verdwenenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat komt door de drank en pilletjes die ik tegelijk nam vanavond.
en hoe is het nou met je?
volgens mij, als je boven de wcpot een beetje schud met je billetjes, komt alles er zo uitvallen zonder moeite.
Mijn god wat was dat een eng gezicht zeg, die hockystok volledig erin
idd als vanouds. wij doen ons best, maar jij blijft weer acher met je posts.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef BoJo het volgende:
De SlowChat gaat wel weer zoals van ouds lekker snel
dat je veel glazen nodig hebt om zat te worden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar wat houd dat in?
echt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stond gisteren in OvjL een linkje... waar een honkbal knuppel voor minimaal de helft was verdwenen
achjongeh wij vonden dat wel lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stond gisteren in OvjL een linkje... waar een honkbal knuppel voor minimaal de helft was verdwenen
ik ben het nu al zat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat je veel glazen nodig hebt om zat te worden.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
echt?
ranzig man
dorstlessende, geil nat biertje...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar wat houd dat in?
Zat op donderdag...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ben het nu al zat.
of telt dat niet?
ik moet mijn postaantallen ook nodig weer omhoog brengen..quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
idd als vanouds. wij doen ons best, maar jij blijft weer acher met je posts.
neem es typles man
de slowchat is nooit trager geweest.....om de 2000 topics op het hele forum word er een nieuwe sc gemaaktquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef BoJo het volgende:
De SlowChat gaat wel weer zoals van ouds lekker snel
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Worshippes you
Boehoequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you challenged, i called.
als je dat al geil vindt, wil ik niet eens wéten wat jij van een pasgeschoren ooi vindt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
dorstlessende, geil nat biertje...![]()
* BoJo alochton is....hmmm kent er iemand nog pony's in de buurt van Amsterdamquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
idd als vanouds. wij doen ons best, maar jij blijft weer acher met je posts.
neem es typles man
dat betekend dus dat het niet alleen in pta, maar op het hele forum rustiger aan het worden is?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de slowchat is nooit trager geweest.....om de 2000 topics op het hele forum word er een nieuwe sc gemaakt![]()
[..]
ohjeee....quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo alochton is....hmmm kent er iemand nog pony's in de buurt van Amsterdam
allochtoon.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo alochton is....hmmm kent er iemand nog pony's in de buurt van Amsterdam
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boehoe
yupz lijkt het dan wel op idd.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat betekend dus dat het niet alleen in pta, maar op het hele forum rustiger aan het worden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |