krijg je als je vaker op het knopje "invoeren" drukt dan dat je inhoudelijk goede posts plaats, zoals Xtreem en ik.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ohja ik was vergeten dat deook nog bestond....tsja newbie he
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is niet wat je gisteravond beweerde
nee, romanticofantasticoquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you change name to cupidora?
"ik ben Ron, verkleed als non"quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
deed jij je voor als dat hockeysletje?!
day and nightquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you change name to cupidora?
Jij zou nog een paard anaal nemenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat maken we zelf wel uit. niet direct gaan huilen he als iemand es wat minder liets tegen je zegt.
life's a bitch. and i take her up the arse
[..]
...inhoud wat is datquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
krijg je als je vaker op het knopje "invoeren" drukt dan dat je inhoudelijk goede posts plaats, zoals Xtreem en ik.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
"ik ben Ron, verkleed als non"
beter dan jij, jij nam gister die volledige hockeystok in je hol.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij zou nog een paard anaal nemen
laat maar... ik blokkeer je wel weer ...tss...arrogant krengquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga hier even een tandje lager, want het is iets te druk op MSN/ICQ
HEY!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga hier even een tandje lager, want het is iets te druk op MSN/ICQ
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter dan jij, jij nam gister die volledige hockeystok in je hol.
zelfs het gedeelte na de knip floepte er moeiteloos in.
En ik zou nooit een paard anaal nemen. hoogstens pijpen.
Ze wilde niet?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
laat maar... ik blokkeer je wel weer ...tss...arrogant kreng
Jij moet slapen, antidepressivia slikken en overwegen om de A1 over te springen.... je lalt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter dan jij, jij nam gister die volledige hockeystok in je hol.
zelfs het gedeelte na de knip floepte er moeiteloos in.
En ik zou nooit een paard anaal nemen. hoogstens pijpen.
ze bleek echt te rimpelenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ze wilde niet?
denk het barry white wou ze ook al niet luisteren...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ze wilde niet?
MSN dus... kom maar op als je durftquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
HEY!
Wel leren de goede prioriteiten stellen meissie!
Een bierglas bevat 0,2 liter bier. Dat bier is inhoud.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
...inhoud wat is dat![]()
dat komt door de drank en pilletjes die ik tegelijk nam vanavond.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij moet slapen, antidepressivia slikken en overwegen om de A1 over te springen.... je lalt.
mijn msn staat in mijn profiel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
MSN dus... kom maar op als je durft
Ander keertjequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:40 schreef Ultimora het volgende:
[..]
denk het barry white wou ze ook al niet luisteren...![]()
new iconquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ROFLOL![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |