quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
toch een kuttopic
wat hij zegt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:56 schreef Tjabbo het volgende:
btw.
thafreak,love
your
Oei das minderquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat dan? Dat ik shit heb met m'n vriendin? Dat ze weg is gegaan zonder wat te zeggen, midden in een heftige ruzie?
Ik denk t niet, ik ook nietik ben pleitte
kijken of ik nog wat redden kan
en lemmings.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef ook_gek het volgende:
zo effe schaken instaleren
beetje slecht kwaliteit nog.....morgen eve fixenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:56 schreef Tjabbo het volgende:
btw.
thafreak,love
your
succes kerel!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat dan? Dat ik shit heb met m'n vriendin? Dat ze weg is gegaan zonder wat te zeggen, midden in een heftige ruzie?
whoot gast, wtf is goin'on?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en als je goed kijkt zie je dat het allemaal 3d modeleren is.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef BoJo het volgende:
heeeey die "ik moet elke dag minstens 6 uur poetsen" mercedesen waren toch al een keer voorbij gekomen, of ben ik nou seniel?![]()
ja weet ik veel, niet zeiken gewoon genieten...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef BoJo het volgende:
heeeey die "ik moet elke dag minstens 6 uur poetsen" mercedesen waren toch al een keer voorbij gekomen, of ben ik nou seniel?![]()
hmmz dat is niet leuk zegquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hou niet zo van mercedesenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:01 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ja weet ik veel, niet zeiken gewoon genieten...
nee, wil je er over praten?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:02 schreef Tjabbo het volgende:
dit postte ik net ergens:
fuck fuck fuck
why doesn't anybody... anymore
herkent echt niemand van jullie dat?
Ja dit is echt. Ik heb het er over gehad op m,n werk met een klant die bij de mercedes dealer werkt. Deze auto,s zouden op een autobeurs gestaan hebben. Dus dan lijken ze me echt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Ultimora het volgende:
FF uit het SL topic... wat zijn deze geil zeg... vraag me af of het echt is, maargoed..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee het spijt me...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:02 schreef Tjabbo het volgende:
dit postte ik net ergens:
fuck fuck fuck
why doesn't anybody... anymore
herkent echt niemand van jullie dat?
wat hij zegt!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:56 schreef Tjabbo het volgende:
btw.
thafreak,love
your
Dan is de omgeving vast 3dgerenderd...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dit is echt. Ik heb het er over gehad op m,n werk met een klant die bij de mercedes dealer werkt. Deze auto,s zouden op een autobeurs gestaan hebben. Dus dan lijken ze me echt.
kijk nou es goed man. dat is allemala zo nep als het maar zijn kan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dit is echt. Ik heb het er over gehad op m,n werk met een klant die bij de mercedes dealer werkt. Deze auto,s zouden op een autobeurs gestaan hebben. Dus dan lijken ze me echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |